Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurien kuuntelu lasin avulla yöllä.

Vierailija
2/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut seksuaalisesta ahdistelusta syyttää tuota miestä ja pilata hänen elämänsä. Onko se kiihottavaa että on tuollainen valta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt kiihottavin, tai en tiedä... Muutama vuosi sitten olin eräässä juhlassa ja vaihdoin koko illan ajan katseita erään miehen kanssa. Emme puhuneet toisillemme ollenkaan, en tiedä kuka hän on. Pelkät katseet sai mut ihan sulamaan... En ole koommin häntä nähnyt mutta muistan vielä hänen silmänsä.

Vierailija
4/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut seksuaalisesta ahdistelusta syyttää tuota miestä ja pilata hänen elämänsä. Onko se kiihottavaa että on tuollainen valta?

Täh? Sairas pervo. Kannattaa katsoa ketä puristelee, tuossa se mies osasi sen.

Vierailija
5/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei

Vierailija
6/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Sairas pervo. Kannattaa katsoa ketä puristelee, tuossa se mies osasi sen.

Työkaverin perseen puristelu on siis taitolaji. Aika riskipeliä. Kyllähän tuo syyllistyi seksuaaliseen ahdisteluun lain mukaan vaikka tässä tapauksessa nainen oli kiihottunut.

Vierailija
7/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa apukuskin paikalla täysin tuntemattoman miehen kyydissä Meksikossa. Kiihotuin ihan sikana. Vieras kaupunki, tuntematon mies ja auto. Kävin mielessäni kaikenlaisia fantasioita läpi.

Vierailija
8/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Itselle tuo olisi ollut turn off. Olisin ehkä kaivannut jotain hellempää ohimennessä tapahtuvaa kosketusta tai jotain sellaista.

Vierailija
9/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ravintolassa mua vanhemman miehen. Oltiin kaverin kanssa liikkeellä.

Lähdettin taksilla kaverin luo ja se mies oli äärimmäisen eroottinen.

Pientä kuhinaa oli sen kanssa mutta se läks kotionsa.

Melkein itkin. Se oli niin kuuma.

Vierailija
10/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokasin joskus baarista minua nuoremman miehen. Aamulla sain jostain syystä päähäni ehdottaa hänelle että hän tyydyttäisi itseään niin että minä saisin katsella. Oli uskomattoman kiihottavaa ja kaiken huippuna se että hän laukesi päällensä niin että lensi naamalle asti. Uih...

Vierailija
11/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tiukat farkut jalassa ja rintsikat päällä. Tuntematon mies

seisoi edessäni ja katsoimme pitkään toisiamme syvälle silmiin ja mies antoi katseen mennä hitaasti alas vartaloani ja... hetki oli ohi....

Vierailija
12/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uimahallissa ja viereiseen suihkuun tuli komea kundi, joka hipaili suihkussa kaluaan. Huomasi kun katselin ja yhtäkkiä se olikin jo aivan kovana. Kundi hymyili, tuli luokseni ja alkoi runkata minua. Pelkäsin koko ajan, että joku tulee paikalle ja jännityksen vuoksi laukesin samantien. Pakenin paikalta äkkiä, mutta tätä muistelen vielä usein tyttöystävänkin kanssa :)

Vierailija
13/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri seisoi niin lähellä kun pystyi, koskematta minuun. Tällaiset yleensä on ne kiihottavimmat. Kun jää fantasian tasolle.

Vierailija
14/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse ja läheisyys! Kosketus rikkoo kaiken taian.

Vierailija
15/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukutin Ladyboyta perseeseen ilman kumia. Laukesin syvälle ja koskaan ei ole tullut kovempia orkkuja. Ensi kerralla uudestaan.

Vierailija
16/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen. Oltiin sen asunnolla sohvalla.

En muista kaikkea tarkkaan mutta se oli erittäin kiihottava ja se mitä se teki.

Siirtyi sitten minua kohti ja 10+.

Vierailija
17/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasin puhelinlinjoilla nuorehkon miehen ja tavattiin.

Se oli niin mieletön että kerran jopa jätin toiset treffit väliin koska en vaan voinut lähteä sen alta mihinkään.

Jotkut vaan tihkuu erotiikkaa.

Vierailija
18/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri menossa suihkuun kun puhelin soi. Työkaveri, joka on ihan hyvännäköinen mies, soitti että pystynkö vaihtamaan seuraavan päivön työvuoron hänen kanssaan. Koska olin menossa suihkuun niin olin alasti, ja herrajumala kuinka kiihottavaa oli jutella puhelimessa ja toinen osapuoli ei aavistanutkaan että olin all natural.. :D

Vierailija
19/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun suutelin naista ensimmäisen kerran suihkussa. Puristelin hellästi rintoja ja suutelin nännejä. Mieheni oli hieman pahoillaan ettei kerinnyt näkemään :)

Vierailija
20/3550 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään kiihottavin kokemus koske omaa puolisoa?

Mulla:

Riidan jälkeen seksi mieheni kanssa. Käskytti, kovat otteet, heitteli ympäriinsä ja pani kovaa niskasta kiinni pitäen. Oikeastaan se on tällaista aika usein meillä. Ihan pelkkä katse häneltä vie multa polvet alta. Huh...

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi