Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3552)

Vierailija
1041/3552 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken kirjottaa omaa junaan liittyvää kokemusta mut ei mennyt läpi. No kokeillaan uudestaan, sori jos tulee kahteen kertaan samanlaista juttua.

Oltiin mekin kerran junassa mut jouduttiin keskeyttämään kun huomattiin että konduktööri lähestyy. Nuorena sitä ei vaan malta odottaa perille asti;)Mä olin hänen sylissä ja koitettiin vaatteilla peittää mitä puuhailtiin.

Taidettiin vaan noilla tempuilla herättää todellisuudes enemmän huomiota...

Siinä ihan lähellä ei istunut ketään mut ehkä joku näki, ja mua huvitti kun hän ei mitenkään peitellyt seisokkia kun kävelimme junasta ulos. Sanoi kuinka on vaikea kävellä ja syöksyttää niin. Mun kämpillä oli sitte pakko heti tehdä se loppuun tosi upottavalla sohvalla...

Minusta on tosi upeaa kun "lataus" jää noin päälle ja se on vaan pakko purkaa mahdollisimman pian :)

Vierailija
1042/3552 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 23v mies ja törmäsin erään deittisovelluksen kautta 18v tosi urheilulliseen ja pienikokoiseen naiseen jolla on muotoja vähintäänki tarpeeksi. Ennen tapaamista jutut menivät hyvinki hurjaksi ja selvisi et nainen tykkää alistamisesta, piiskauksesta jne. Kuukausien jutustelujen ja kuvien lähettämisien jälkeen päätimme sopia tapaamisen autossani pienellä paikkakunnalla parkkipaikalla. Nainen oli aluksi peloissaan ja epävarma mut suutelut ja käsillä hyväilyt saivat hänetkin kiimaan. Esileikkiä oli melko pitkään kunnes päätin toteuttaa lupaukseni, piiskata tätä mun pikkunarttua kaikesta mun kiusaamisista. Jälkeenpäin kuulin että lopuksi oli sattunut aika mielettömästi mutta silti kiihottanut. Punaisen piiskatun pepun hellän hivelyn jälkeen työnnyin tiukkaaki tiukempaan pikkupilluun ja aloitin isännän elkein nussimisen. Eri asentojen jälkeen tulin ilman kumea syvälle nartun pilluun jonka jälkeen sormetin muutamat orkut hänelle. Suutelimme useasti sen jälkeen ennenkuin heitin hänet lähelle kotiaan josta hipsi mällit sisältään valuen isänsä luo. Uutta tapaamista odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/3552 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta stondaamisesta tuli mieleen kun mun poikaystävällä joskus turpoaa niin kovasti ja hän sanoo et tekee melkein kipeää ja sitten on pakko saada purkaa niin pian kuin vaan pystyy. Useesti yks kerta ei ees riitä...

Oltiin hänen kotikulmilla ja käveltiin puiston tapaisessa. En oo varma mikä paikka se ees oli kun sen verran uusi mulle. Halailtiin ja alettiin pussailla. Huomasin/tunsin housuista et siellä oli taas pystyssä, ehkä mun käsi oli jossain vaiheessa käynyt lähellä mutta sitä ei koskaan tarvita.... sen verran herkkä hän on. Mies huokasi et panettaa ihan hirveesti ja kyllä siinä mullakin oli paikat ihan kosteena kun alkoi tehdä niin mieli.

Siinä oli joku koppero minkä takana mentiin maihin puskien sekaan. Hänellä oli jopa vähän vaikeeta saada taivutettua mahassa ihan kii olevaa jättiseisokkia niin et saisi sen ohjattua muhun mutta lopulta se onnistui.

Tuntui niin tajuttoman hyvältä rakastella vaikka se paikka oliki kaukana mistään romanttisesta.

Vierailija
1044/3552 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiä mitään ihanampaa ja kiihottavampaa, kuin se, et mies tulee yllättäen selän takaa (ite tiskaa tms mitä vaan) siirtää hiukset sivuun ja kietoo kädet ympäri ja samalla alkaa suuteleen niskaa ja hyväileen tissejä..joka kerta kun se tekee ton tuntuu et jalat lähtee alta! Ihan yläselkä on mulla kans niin herkkä, kylmät väreet vaan menee. Se tuntuu nii hyvältä ja kaulaan saa kans siirtyillä. Kuuma hengitys välillä korvan taakse ja imasee tai vähän purasee korvan nipukkaa nii a ´vot. Ja sit se seksi mitä tosta seuraa. Musta on vaa ihanaa kun mies ottaa ohjat nopeesti ja tulee huohottaen mun päälle. Ei silleen runno vaan huomioi mua, mut on silti pidättelemätön♥ siinä pääsee niin lähelle toista ja pystyy suuteleen..ja vaikka kaikki sanoo et se on tylsää, mä tykkään! Mä tuun nykyään aina seksin aikana, joskus kahestikin ja toi on tapahtunut vasta nyksän kaa. Eli hän on kai sit mun kiihottavin kokemus. Mä tykkään tuntee sen painon ja hänet jotenki niin kokonaan siinä, se miehen voimaki kiihottaa kun tuo tahtoo salilla melki asua...

Sori jos menee vähän offtopiciin mut mulla ei oo mitään varsinaista tarinaa, kiva lukee teidän juttuja:))  

Sama juttu mulla mä tykkään ls-asennosta kanssa, mutta mä olen ollut arka sitä koskaan myöntämään.. edes miehelle. Meillä ollaan millon mitenki, ei mitään kaavoja tai pinttyneitä tapoja... Kiihottavinta on justiinsa tuo kun pitää aloittaa jossain ihan kummassa paikassa ja sitten viimeistellään nautinto vaikka sohvalla tai missä vaan. Se kihelmöivä tunne, kun tietää mitä seuraavaks tulee tapahtumaan, mutta pitää vaa odottaa... 

Oudoin on ollut kun innostuttiin puhelinkopissa 90-luvun alussa :D

Pojan piti soittaa jonnekin mutta kolikot oli loppu ja kortissa ei virtaa. Siinä lähi toista pienessä kopissa ja suuteluksihan se meni ja kohta pantiin seinää, tai no ikkunaa vasten, keskellä kylää. Yöllä kumminkin mutta saattoi olla jokunen silminnäkijä.. Loppuun asti ei kehdattu mennä, jännitti niin ja sitten melkein juostiin hänen kotiin ja kaaduttiin sellaseen säkkituoliin ulkovaatteet päällä.   

Vierailija
1045/3552 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkkunen kirjoitti:

Liikutin kättäni hiljaa peniksen ympärillä, välillä vain kahdella sormella, jolloin mies voihkaisi ja nojautui taaksepäin. Se hänen äänensä ja reaktionsa oli yksin jo niin kiihottava.

Mä sekosin täysin ku tyttöystävä teki just noin ja ihanan hitaasti..nahka ihan kireenä edes taas... AAHH...

tuntu et olis lauennut samantien jos olis hipassut tai edes puhaltanut kullin nuppiin. Hän halusi viedä mut loppuun asti ja mä olin jo niin pyörryksissä kiimasta etten pysytynyt pidätteleen...Ei kaikkein kiihottavin kokemus mutta tosi lähelle menee ja uusintalaukaus piti saada melkein heti syvälle tytön sisään 

Vierailija
1046/3552 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttuani erääseen mieheen heti ensimmäisestä seksikerrasta hän reagoi minulle täysin ennen kuulumattomalla tavalla; ei saanut vain yhtä orgasmia ja siemensyöksyä, vaan KOLME peräkkäistä! Vähän kuin edellä mies purkautui kaksi kertaa. Se vain erona, ettei minun tarvitse edes kiusoitella häntä. 

Hän saattaa saada ensimmäisen hyvin nopeasti, ja muutenkin yhdyntä on alussa aina tosi kiihkeää. Hän on todella malttamaton, ihanan pidättelemätön, mutta mikäli siemensyöksyn jälkeen vain jatkamme, aluksi kylläkin hitaammalla temmolla; hän saa muutamien minuuttien päästä uudelleen ilman, että erektio heikkenee välillä. En ole koskaan ennen törmännyt moiseen kykyyn miehellä; ja tuota ensimmäistä rakasteluamme voisi pitää kiihottavimpana kokemuksenani. Olen hänen kanssaan alkanut saamaan itsekin orgasmeja yhdyntöjen aikana, miehen syöksyjen lomassa; koen, että minua kiihottaa sekin miten helposti hän kiihottuu. 

Parasta on seksissä on mielestäni se, miten molemmat voivat saada nautintoa toistensa nautinnosta.

Vierailija
1047/3552 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta nyt, että tuli vahingossa tupla-"on" edelliseen kommenttiin. Pahoittelut.

Vierailija
1048/3552 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen mun piti lähtee bussilla takas jyskälään ja odoteltiin pysäkillä missä oli katoksen tapainen. Ketään ei näkynyt ja siinä sit suukot muuttui syvemmiks ja kohta oltiin nopeesti katoksen takaseinää vasten. Ekaa kertaa naamakkain seisoen. Oliha se vähän hankalaa mut samalla se säätäminen ja ulkovaatteiden kaa koheltaminen oli nii kauheen kiihottavaaki. Koko ajan pelotti et jäädään kii :D

Parasta tuollaisen jälkeen vielä on laskea spermat sisään ja pukea takaisin päälle spermat tyttöystävän reisille valuen ja minähän kiihotun ajatuksestakin :)

Vierailija
1049/3552 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin oltu yökerhossa kaverin kanssa. Jostakin syystä olin hotellihuoneessa kahden miehen seurassa. Istuin miesten keskellä sängyllä.

Toinen mies kosketti hyvin kevyesti jalkaani ja toinenkin mies oli aikeissa koskettaa.

Miehet olivat ihan asiallisia ja kivoja.

Tilanne oli hyvin aistillinen mutta lähdin pois koska kaveri tuli kysymään lähdetäänkö kotiin...

Minulla vastaavanlainen asetelma mutta oltiin silloisen poikaystäväni kotona. Istuttiin sohvalla drinkkejä naukkaillen, kun hänen hyvännäköinen kaveinsa tuli käymään. Hänen oli määrä toimia meille kuskina.

Oli kesä ja minulla minihame ja jotenkin se vaan meni siihen, että tämä kaveri sanoi voivansa arvata pikkuhousujeni värin pelkästään kädellä koskettamalla.

Poikaystäväni nauroi, että siitä vaan kokeilemaan (hän oli aika hutikassa).

Kaveri alkoi hivuttamaan kättään sisäreittäni pitkin kohti pikkareiden haarakiilaa ja poikaystävä vahtasi vieressä, ettei kaverinsa kurki hameen alle. Siinä vaiheessa kun hän kosketti haarakiilaa hän iski silmää ja sanoi, että pikkarit on valkoiset ja aivan märät. Ja tosiaan olin ihan märkänä. Ääliö poikaystävä kysyi, että olenko kussu housuun.

Kaveri lähti siitä ja harrastettiin poikaystävän kanssa känniseksiä.

Siitä asti tällä kaverilla oli ote minusta. Hänen kanssaan harrastettiin upeaa seksiä useasti.

Vuosien varrella on ollut muitakin miehiä, joiden kanssa seksuaalinen kemia vaan toimii.

Seksi on niin paljon parempaa, kun kumppani kiihottaa jo ennen makuuhuoneeseen menoa.

Jokaisen naisen tulisi kokea mikä ero on hyvän ja kiihottavan seksin ero.

Uskoakseni sellaiset pariskunnat ovat onnellisempia, jotka kokevat kumppaninsa kiihottavina.

Minulla onneksi on mies, joka saa minut kuumaksi pelkästään tarttumalla takaapäin ja pussaamalla niskaa. Vielä vuosienkin jälkeen.

Vierailija
1050/3552 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina miettinyt sitä, että voisin näyttää miehelläni enemmän haluavani häntä. Ja oikeastaan ylipäätäänsä olla seksissä enemmän mukana, koska sitähän mieskin ansaitsee. En ole mitenkään estoton tekemään aloitetta/seksissä, analysoin liikaa sitä lähteekö mies mukaan ja miltä näytän.

Eilen makoiltiin lusikassa, miehen selkä vatsassani kiinni. Sillä hetkellä minua rupesi haluttamaan ja himottamaan oikein kovasti. En kuitenkaan malttanut enää odotella, vaikka olisimme lähipäivinä menossa hotellille.. Voihan sielläkin kaikenlaista tehdä..

Aloin kosketella mieheni vatsaa, välillä mennen lähelle penistä ja välillä kiusoittelevasti mennen muualle. Kalua hivelin ja otin käteenkin esinahkaa edestakaisin liikuttaen. Sitten lopulta housuista kokonaan pois. Tähän väliin tietysti kuului kaikkea kertomista miehelle siitä, miten haluan hänen munaansa ja nautinnollista ääntelyä.

Rupesin ottamaan polviltani suihin mieheltä oikein kunnolla. Koskettelin sisäreisiä ja eksyin nuolemaan ja imemään pallejakin. Nautin mielettömästi poskeen ottamisesta ja koin olevani kovin himokas esiintyjä miehelleni. Aina vain syvemmälle kurkkuun. Ei mieskään malttanut pitää käsiään erossa minusta, vaan puristeli tissejä.

Mies näytti, että haluaa housuihini. Laitoin käden sinne rohkeammin, jolloin mieheni nautti minun märkyydestäni. Olin minäkin ihan innoissani, huohottaen katsoin häntä. Suutelimme siinä kohtaan ja huomasin, että mieheni oli vähän tullutkin. Suihinotto jatkui.

Mies ei näyttänyt muutenkaan enää kestävänsä kauaa. Otinkin pian housut pois ja sanoin miehelleni, että tulen nyt istumaan hänen naamalleen. Kyllähän mies tykkäsi nuolla peppua ja pillua. Varsinkin kun olin edellisenä päivänä vielä sheivannut.

Enpä unohtanut rooliani tässäkään vaiheessa, vaan näytin miehelleni äänelläni ja tuhmillani puheilla nauttimiseni. Otin spermat suuhuni ja nielin, kehuin laatua kovasti.

Tämän jälkeen mies antoi jälleen ihanaa suuseksiä, jossa "käskytin" häntä antamaan sitä mitä haluan.

n22

Vierailija
1051/3552 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime aikoina miettinyt sitä, että voisin näyttää miehelläni enemmän haluavani häntä. Ja oikeastaan ylipäätäänsä olla seksissä enemmän mukana, koska sitähän mieskin ansaitsee. En ole mitenkään estoton tekemään aloitetta/seksissä, analysoin liikaa sitä lähteekö mies mukaan ja miltä näytän.

Eilen makoiltiin lusikassa, miehen selkä vatsassani kiinni. Sillä hetkellä minua rupesi haluttamaan ja himottamaan oikein kovasti. En kuitenkaan malttanut enää odotella, vaikka olisimme lähipäivinä menossa hotellille.. Voihan sielläkin kaikenlaista tehdä..

Aloin kosketella mieheni vatsaa, välillä mennen lähelle penistä ja välillä kiusoittelevasti mennen muualle. Kalua hivelin ja otin käteenkin esinahkaa edestakaisin liikuttaen. Sitten lopulta housuista kokonaan pois. Tähän väliin tietysti kuului kaikkea kertomista miehelle siitä, miten haluan hänen munaansa ja nautinnollista ääntelyä.

Rupesin ottamaan polviltani suihin mieheltä oikein kunnolla. Koskettelin sisäreisiä ja eksyin nuolemaan ja imemään pallejakin. Nautin mielettömästi poskeen ottamisesta ja koin olevani kovin himokas esiintyjä miehelleni. Aina vain syvemmälle kurkkuun. Ei mieskään malttanut pitää käsiään erossa minusta, vaan puristeli tissejä.

Mies näytti, että haluaa housuihini. Laitoin käden sinne rohkeammin, jolloin mieheni nautti minun märkyydestäni. Olin minäkin ihan innoissani, huohottaen katsoin häntä. Suutelimme siinä kohtaan ja huomasin, että mieheni oli vähän tullutkin. Suihinotto jatkui.

Mies ei näyttänyt muutenkaan enää kestävänsä kauaa. Otinkin pian housut pois ja sanoin miehelleni, että tulen nyt istumaan hänen naamalleen. Kyllähän mies tykkäsi nuolla peppua ja pillua. Varsinkin kun olin edellisenä päivänä vielä sheivannut.

Enpä unohtanut rooliani tässäkään vaiheessa, vaan näytin miehelleni äänelläni ja tuhmillani puheilla nauttimiseni. Otin spermat suuhuni ja nielin, kehuin laatua kovasti.

Tämän jälkeen mies antoi jälleen ihanaa suuseksiä, jossa "käskytin" häntä antamaan sitä mitä haluan.

n22

Sitten heräsin ja huomasin että olen m22 ja että olin ruikkinut sänkyyn ja äiti suutu aamulla kun huomaa mitä on tapahtunut.

Vierailija
1052/3552 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen koko ajan kimmakaverin mirrin ja tissien kimpussa kun suhde on aika alussa ja kumpikin haluaa melkeen koko ajan lähinnä seksiä. Sormettamalla saan sen aika nopeaan orkkuihin eikä ne yhteen lopu jos mä vaan jatkan sitä tekemistä. Joskus se sanoo et ei enää ja koittaa estellä mut kun jatkaa vaan niin hetken kuluttua se lopettaa kun alkaa tuntumaan liian hyvältä ja sit se ottaa vaan vastaan mitä saa ja ynisee orkuissaan pian taas. Voidaan vetää pariki tuntia tolleen niin et mä kotrolloin sitä ja hyväilen sen orkusta toiseen kunnes se on ihan hikinen ja punainen. On se mun seksilelu mut mä pidän huolta siitä et se saa nautintoa enemmän kun mä ite saan. Me vietetään aika paljon aikaa sängys tai ammees kun ollaan yhessä ja sekstaillaan lähinnä. Leffassa ja bussissa joskus sormettanu kimmaa kans ja puristellut sen tissejä ja kumpikin kiihottu älyttömästi kun ties et joku voi nähdä mitä tapahtuu. Nuorta himoa se vaan on ja me molemmat halutaan nauttii toisistamme.

Vierailija
1053/3552 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa parikymppinen mimmi istui puolipyöreässä sohvapöydässä tahallaan käteni päälle ja liikutteli siinä itseään vähän väliä jutellessaan kaverinsa kanssa. Mustat jonki sortin legginsit olivat läpimärät.

Olen vanha nelikymppinen ukko joka klassisesti varoi pesemästä oikeaa kättään viikkoon.

Vierailija
1054/3552 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilemassa taajamametsässä kun yllättäen huomasin lähellä ?nuoren? miehen istuvan maassa selkä puuta vasten. Housut oli riisuttu nilkkoihin. Hän ei huomannut minua vaan hyväili toisella kädellään rauhallisin edestakaisin liikkein pystyssä sojottavaa kaluaan. Terska oli kuin tatti turvonneen varren päässä. Häkellyksen lisäksi kiihotuin valtavasti. Hän runkkasi hitaasti kädellään ja pyöritteli kouraa terskan ympärillä.  En ollut koskaan nähnyt miehen tyydyttävän itseään. Samantien hän siirsi kätensä polvitaipeisiin, kumarsi selkäänsä, ja otti terskan SUUHUNSA! Siis otti itseltään suihin! Lutkutti vehjettään vailla minkäänlaista havaintoa ympäröivästä maailmasta. Lähdin puolipeloissani takaisinpäin ja poistuin paikalta.

N  

Vierailija
1055/3552 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä kun poikaystävä koskettelee mua melkein koko ajan varsinkin kun ollaan kahestaan. Tuntuu et sen kädet on aina "siellä" tai tisseillä (joskus molemmilla yhtäaikaa!) tai hiuksilla kaupassa tai kun ollaan jossain muussa julkisessa paikassa, ja kotona sitten taas vartalolla. Saattaa ihan yllättäen kesken kaikkien kiireiden alkaa silitteleen mun poskea kämmenselällä ja antaa suukon otsalle tai suutelee ihan kunnolla. Myös sanoo haluavansa mua usein, kehuu kauniiks ja muuta. Joo nuoria ollaan ja varmaan rauhottuu ajan kanssa mutta musta on niin kiihottavaaki olla hänen kanssa vaikka oltais ihan ilman seksiä (jos hiplausta ei lasketa siks). Mä tykkään tehdä samaa kanssa mut täytyy myöntää että se koskettelee mua enemmän...

Vaikka se tapahtuis vaan vaatteiden läpi alkaa tekeen niin mieli ja ite asiassa mun tekee mieli koko ajan aina kun hän koskettaa haaroista. Se osaa tehdä sen niin taitavasti ja työntää välillä kättä mun housuihin sisään ja sitten kun mä olen saamassa orkun vetäytyyki pois ja "kiduttaa" mua. Toi on just ehkä kaikkein kiihottavinta kun kiusaa. Toistaa sitä uudestaan ja uudestaan ja orkun jälkeen alkaa taas alusta. Se kuulemma nauttii siitä ihan samoin kuin tuo edellinenkin kertoja.

Ja mä sitten välillä vuorostaan alan riisua sitä, ja kun sillä seisoo melki koko ajan ja kiihottuu tosi helposti kanssa, tykkään tehdä käsillä niin ettei se voi pidättää vaikka tiedän et se haluis laueta vasta mun sisällä. Siinä sotkeentuu paikat mutta mä tykkään katella sen kasvoja, sitä ilmettä kun tulee ja sitä miten se sperma pulppuaa (yhdynnässä sitä ei nää kun hän tulee aina sisään ja tällähetkellä kortsuun) se on musta niin seksikästä ja jotenki alkukantaista. Tota tapahtuu ehkä pari kertaa viikossa. Se haluu ja nauttii enemmän yhdynnästä ja me rakastellaanki joka päivä yleensä monta kertaa, joskus jää välistä jos on jotain menoa tai väsyttää niin ettei jaksa. Ne on kyl aika nopeita akteja:D

Ykskin ilta viime viikolla oli varmaan kiihottavin koskaan. Tehtiin se ainakin 5 kertaa muutaman tunnin aikana kun tuntu ettei mies saa ollenkaan tarpeeks. En tiedä mikä se oli mut ihan mieletön himo ja kiima ja tottakai mä sain sen tartunnan kanssa jo ekasta syvästä suukosta ja kosketuksesta.    

Vierailija
1056/3552 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketuksista puheen ollen. Mä löysin liikuntaharrastuksen parista tuossa vähän aikaa sitten ekan kerran elämässäni kolmekymppisenä miehen joka suutelee mua paljon, nauttii siitä ja kiihottuu ja kiihottaa samalla muakin.

Hän vaihtelee tempoa, yllättää vaihdoksilla kesken suudelman ja muutenkin tekee sitä, että yhtäkkiä kesken siivouksen tai jonkun muun arkisen yhteisen homman, hän alkaa vaan sanomatta mitään suutelemaan kiihkeesti ja siinä koskettelee. Saa mut syttymään pelkästään sillä, enkä ole kokenut melkein mitään niin kiihottavaa. Yleensä aina kun koskettaa ja hiplaa niin samalla suutelee taukoamatta ja seksin aikana vaihdetaan nopeesti kiivaita suukkoja. Haluaa muutenkin aina siinä tilanteessa nähdä mun kasvot ja sanoi kerran, että haluaa mahdollisimman lähelle, eikä pysty olemaan erossa koska mun huulet on niin pehmeet.. 

Mä hyväilen häntä, joskus kiusaankin tahallaan oikein kauan ennen sitä ja nautin siitä miten hän kärvistelee orgasmin partaalla. Meillä leikkiin kuuluu se että laueta ei vielä saa:) Yksi pieni juttu mistä hän tykkää ja tuntuu myös kovasti kiihottuvan rakastelun aikana kun liikutan jalkojani hänen säärillä ja reisillä. Mä tykkään niistä jatkuvista suukoista ja miten hän aina antaa huomioo. Tulee lähelle ja monta kertaa vaan kumartuu mun eteen ja siinä sormettaa ja nuolee. Harmi että tällä viikolla pitää odottaa huomiseen kun nähdään. Tekee niin mieli ja tulee ikävä kun ajattelee ja kirjottaa.. 

Ekan kerran kun rakasteltiin oli kenties tähän saakka mun kiihottavin juttuni. Katotaan telkkua ja siinä tulee sattumalta joku sotaelokuva ja tosi kiihkeä seksikohtaus. Aletaan pussailemaan sohvalla, hän kaappaa vaan mut syliinsä ja todella "tanssii huulilla" niin taitavasti siinä kun päädytään sänkyyn ja rakastellaan. Ei mitään niin erikoista, mutta ne otteet ja eka kerta pitkän sinkkuilun jälkeen tuntui niin äärettömän hyvältä. Saa nähdä miten meidän juttu sitten kehittyy jos ja kun tää alkuhuuma vähän laantuu, mutta en haluaisi millään luopua noista suudelmista. :)

Vierailija
1057/3552 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juuri mitään kiihottavampaa, jos on seksuaalista vetoa mieheen kuin tuntea se kullin paksuneminen, piteneminen, jäykistyminen, paisuminen... Mua se kiihottaa niin paljon, että olen saanut orgasmin ihan sen tuntemisesta... Mies siis kävi sellaiseen haara-asentoon, että erektio painoi ja hieroi mun alapäätä vasten, ja yritti nousta täyteen mittaan ja aivan pystyyn tietenkin. En voinut pidätellä orgasmia kun se paisunut kulli hieroi mua just sieltä, vaikka kangas oli välissä. Aivan uskomattoman vahva orgasmi, julkisella paikalla. Otin miehen hartioista kiinni ja se kulli painui ihanasti mua vasten just jalkovälissä... AAAAAHHHHHHH… Se stondis oli niin nautinnollinen ihan ilman penetraatiota, että nytkin panettaa armottomasti kun muistelen sitä.

No et ole ainut jota panettaa... Olisin kyllä työntänyt sen kankaan syrjään, en ois voinut vastustaa.

Ei pitäis lukea näitä juttuja kun ainut helpotus on oma käsi. Jos olisit täällä, niin saisit kyllä hyvät ja nautinnolliset kyydit. Oisitpa täällä.

Nuo kiusoittelujutut myös kiihottaa niin että pakko mennä tonne vähän käsitöihin. Se ihana kidutus...

Vierailija
1058/3552 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiihottavin kokemus on parin viikon takaa kun eräs mies johon olen rakastunut ja joka himottaa aivan hulluna katsoi yksissä bileissä mua pitkään silmiin täyden huoneen läpi. Se katse oli sellanen, että tuli fiilis "take me NOW" mutta ei tietenkään kumpikaan tehnyt aloitetta... Nyt en tiedä millon seuraavan kerran nähdään tai nähdäänkö ikinä. Mutta se pitkä katse sytytti mut liekkeihin ja vieläkin tekee niin mieli kun muistelen.

Vain yksi pitkä katse. Olin ihan hulluna halusta ja luulen että oli molemminpuolista. Miksen vienyt häntä johonkin invavessaan kädestä pitäen ja se olis ollut elämän paras pano! Tai siis rakastelu.

Vierailija
1059/3552 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus, valitettavasti jäänyt ainoaksi, oli sellainen kun olin 24-vuotiaana perheen mökillä saunassa. Vanhemmat oli kutsunut vieraita työn kautta ja ”nuorisolle” annettiin oma saunavuoro ja myös nukkumapaikka saunamökistä. Siellä oli sitten yhden vieraspariskunnan 18-vuotias tytär mukana. Olen siis nainen itsekin. Joimme hieman skumppaa saunoessa ja poistuessa saunassa aloimme jostakin syystä suudella intohimoisesti. Tämä toinen tyttö istui syliini ja ja jatkoimme suutelua. En oikein tiedä mitä tapahtui mutta huomasin käteni hakeutuvan tämän tytön vatsalle. Tyttö nousi hieman ja huomasin että käytännössä hän ratsasti käteni päällä. Tilanne oli epätodellinen ja kiihottava samaan aikaan. Hän voihki kovasti ja siirtyi nuolemaan minua. Sain orgasmin nopeasti. Palasimme saunaan ja laitoimme kasvonaamiot. Mitään ei tapahtunut tämän jälkeen. Nykyään olen avioliitossa miehen kanssa oleva 50-v nainen. Vieläkin kiihottaa tuo muisto

Vierailija
1060/3552 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos!

Musta on muuten jotenkin surullista, jos ihmisen kiihottavin kokemus on teiniajoilta. Kyllä mulla on aikuisena olleet ne kiihottavimmat tilanteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän