Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3552)

Vierailija
1021/3552 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihoittava seksikokemus on sellainen jonka voi pukea kahteen lauseeseen. Siihen ei tarvita tyttispoikkis romaania.

Erittäin hyvin sanottu.

Vierailija
1022/3552 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nähtiin mekin herkkä hetki vahingossa. Iltalenkillä käveltiin ladon ohi, josta olin pienenä ihan varma että siellä kummittelee. Jostain läheltä kuului vikinää ja uteliaisuus heräsi. Ääni tuntui kuuluvan ladon sisältä ja ajateltiin, jos siellä on joku hädässä tai eläin pinteessä. Varovasti kurkattiin ovesta ja nähtiin nuori tyttö ja poika lattialla. Pienikokoinen tyttö makasi pojan alla jalat koukussa ja hänen housunsa lojuivat pitkin lattiaa, mutta takit olivat kummallakin jääneet päälle kiireessä. Poika nussi hurjasti ja näytti laukeavan aika nopeasti, mutta jäi silti vielä tytön päälle työntelemään.

Alkoi heitä katsellessa tehdä niin älyttömästi mieli ja lähdettiin siitä paikasta kotiin ennen kuin meitä huomattiin. Tuulieteisessä jo revittiin vaatteita ja kaaduttiin sitten matolle. Nuoren parin kiihko oli todella tarttuvaa ja seksi niin kiihkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/3552 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks ihanan kiihottava juttu oli kun hän suudelmien lomassa painoi hädintuskin hipaisten huulensa mun kaulalle. Oli pakko voihkaista kun se ton teki ja pää taakse taipuneena jäi odottamaan lisää kosketusta, jota sit pian tulikin voimalla

Aivan jäätävän kiihottavaa kokea toi.... Nykyinen mies tekee noin ja hänen huulet ei aina edes kosketa mua.. tunnen vain henkäyksen herkällä iholla.. hän tekee kiusaa niin ettei heti jatka vaan antaa mun odottaa leuka pystyssä ja saattaa tehdä monta enkelipusua kaulalle.. ennen kuin sitten lopulta päästää piinasta ja nopeesti suutelee sitä kovemmin... vaihtaa puolta ja näykkii.......

Aaah♥... just parasta ja mies tietää että tolleen saa multa polvet ihan veteliksi. Mä yleensä nojailen johonkin ja hän voi tehdä sitä vaikka kuinka kauan... ne sekunnit ilman kosketusta kaulalla on nii kiduttavan ihania. Samalla hän nojaa muhun ja tunnen jo sen saman vartalon painon ja voiman kuin sit kun lopulta makaan hänen allaan ja hän rakastelee mua tiukasti. Kädet vähän rujot mutta silti ei liian tisseillä ja peffalla.. vetää kanssa vähän hiuksista..suutelee ja riisuu mua hitaasti... Tekee samaa kuin kaulalla myös pillulla, puhaltelee ja hipaisee huulilla ja kielellä.. suutelee reisiä ja taas henkäilee ennen kuin kunnolla nuolee. Orgasmit ton kaiken jälkeen on aivan räjäyttäviä... Tää heppu on mun kiihottavin kokemus:)

Vierailija
1024/3552 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kun mies kerää mun pitkää tukkaa nyrkkiinsä ja ohjaa takaa kun suudellaan. Pieni tukistaminen on ihanaa ja se kun makaan miehen alla ja hän pitelee mun käsiä koukussa mun pään yläpuolella. Samalla panee aika rajusti. Toissailtana hän innostui puremaan mun olkapäätä seksin aikana, ei kovaa mutta sillai jännän kiihottavasti. Suhteemme on aika uusi ja en ole koskaan kokenut aivan tällaista miehen voimaa. Tuntuu alkuihmetyksen jälkeen tosi upealta :)

Apua, kuulostaa ihan mun mieheltä :(

Joo, mä olen myös pannut tätä. On muuten pettänyt varmasti kaikkia naisiaan.

Onkohan meillä kaikilla sama mies? Tää ei hirveästi kysele vaan toimii ja lukee silti mua hyvin. Edellä mainittujen lisäksi pitelee mun käsiä ylhäällä silloinkin, kun nojaan seinään tai vaikka kesällä puuta vasten. Rakastellessa yleensä makoillaan ja hän tulee joka kerta aivan kiinni vartalooni. Vaihtelee yllättäen työntöjen rytmiä ja jotenkin osaa aina ajoittaa oman tulemisensa niin, että lauetaan melkein yhtä aikaa. Todella koukuttavaa.

Nyt jäit Jontte kiinni!!!

Vierailija
1025/3552 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se käsien ylhäällä pitäminen ole aika yleistä. Sitäpaitsi naiset näyttää paremmalta niin kun rinnat nousee ja yläkropan muodot tulee jotenkin paremmin esiin.

No asiaan... Viimeisin todella kiihottava kokemus... Tykkään nuolla vaimon hulluksi ja parhaiten se toimii kun vaimo on polvillaan naamani yläpuolella. Jotenkin selvästi herkemmin kiihottuu niin ollessaan. No, pervona olen aina joskus siinä vähän peppua lipaissut johon vaimo todennut, ettei sinne saa mennä. Eräällä kertaa sitten sain vaimon niin vauhtiin, että se alkoikin ihan omatoimisesti tarjota takapäätä suulleni ja kyllä siinä meinasi taju lähteä tilanteen kiihkeyden ja tuhmuuden vuoksi kun varovasti kiusaili väärää puolta. Ei jäänyt viimeiseksi kerraksi.

Vierailija
1026/3552 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yötä vois pitää yhtenä omista kiihottavimmista kokemuksistani. Ei mitään niin erikoista mut nähtiin miehen kanssa monen viikon tauon jälkeen ja siinä läheisyydessä ja hitaassa rakastelussa on kaikki mitä siinä tilanteessa halusin ja toivoin. Täydellisyyttä ei ole mutta aika lähelle päästiin. Välillä tietysti on ihanaa olla ihan kiimassa ja tehdä se nopeasti.   

Vierailija
1027/3552 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks ihanan kiihottava juttu oli kun hän suudelmien lomassa painoi hädintuskin hipaisten huulensa mun kaulalle. Oli pakko voihkaista kun se ton teki ja pää taakse taipuneena jäi odottamaan lisää kosketusta, jota sit pian tulikin voimalla

Aivan jäätävän kiihottavaa kokea toi.... Nykyinen mies tekee noin ja hänen huulet ei aina edes kosketa mua.. tunnen vain henkäyksen herkällä iholla.. hän tekee kiusaa niin ettei heti jatka vaan antaa mun odottaa leuka pystyssä ja saattaa tehdä monta enkelipusua kaulalle.. ennen kuin sitten lopulta päästää piinasta ja nopeesti suutelee sitä kovemmin... vaihtaa puolta ja näykkii.......

Aaah♥... just parasta ja mies tietää että tolleen saa multa polvet ihan veteliksi. Mä yleensä nojailen johonkin ja hän voi tehdä sitä vaikka kuinka kauan... ne sekunnit ilman kosketusta kaulalla on nii kiduttavan ihania. Samalla hän nojaa muhun ja tunnen jo sen saman vartalon painon ja voiman kuin sit kun lopulta makaan hänen allaan ja hän rakastelee mua tiukasti. Kädet vähän rujot mutta silti ei liian tisseillä ja peffalla.. vetää kanssa vähän hiuksista..suutelee ja riisuu mua hitaasti... Tekee samaa kuin kaulalla myös pillulla, puhaltelee ja hipaisee huulilla ja kielellä.. suutelee reisiä ja taas henkäilee ennen kuin kunnolla nuolee. Orgasmit ton kaiken jälkeen on aivan räjäyttäviä... Tää heppu on mun kiihottavin kokemus:)

Meilläkin on samanlaisia taipumuksia ja mun mielestä tosi ihana juttu on se kun hän tykkää myöskin riisua mua (en 'saa' silti koskaan riisua häntä, siirtää aina kädet pois?) ja riisuessaan suutelee ihoa sitä mukaa kun se paljastuu.......  ei nyt joka kerta mutta kukaan mies ei ennemmin ole mulle tehnyt tota, ja varsinki alussa tuntui ihan yhdeltä kiihottavimmista jutuista koskaan:)

Vierailija
1028/3552 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mun piti lähtee bussilla takas jyskälään ja odoteltiin pysäkillä missä oli katoksen tapainen. Ketään ei näkynyt ja siinä sit suukot muuttui syvemmiks ja kohta oltiin nopeesti katoksen takaseinää vasten. Ekaa kertaa naamakkain seisoen. Oliha se vähän hankalaa mut samalla se säätäminen ja ulkovaatteiden kaa koheltaminen oli nii kauheen kiihottavaaki. Koko ajan pelotti et jäädään kii :D

Vierailija
1029/3552 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1030/3552 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta on nyt reilut 10 vuotta aikaa, mutta vieläkin muistan sen kuin eilisen päivä. Oltiin tapailtu silloisen tyttöystäväni kanssa muutaman kerran ja nyt hän oli kutsunut minut kotiinsa.

Koko ilta oli täynnä sähköä, kiihkoa ja puhasta himoa toista ihmistä kohtaan. Istuimme sohvalla ja aloimme suutelemaan kiihkeästi. Sen jälkeen tyttöystäväni riisui paitansa ja rintaliivinsä ja kysyi että haluanko koskea hänen rintojaan. Aloin tietenkin suutelemaan ja hyväilemään niitä. Olin niin kiihottunut että pelkäsin että kaluni halkeaa.

Siirryimme sängylle makoilemaan ja riisuin häneltä housut ja tyydytin hänet käsin. Hän kiemurteli kuin mato kuin sormetin häntä ja laukesi äänekkäästi vikisten. Kysyin sen jälkeen vuorostaan että haluaisko hän koskea kaluani. Riisuin housut pois ja tyttöystäväni kietoi kätensä kaluni ympärille. Laukesin melkein heti sillä niin kiihottnut olin. En ollut koskaan saanut niin voimakasta orgasmia. Huusin ääneen ja silmissä musteni.

Tämä kerta jäi niin hyvin mieleen, koska se oli eka kerta kuin kukaan naisista on koskenut kaluani. En ole koskaan sen jälkeen kokenut moista himoa ketään kohtaan ja tuskin enää tulekaan vastaavaa kokemusta. Mutta onneksi muistot on tallella…

Vierailija
1031/3552 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tapauksesta on nyt reilut 10 vuotta aikaa, mutta vieläkin muistan sen kuin eilisen päivä. Oltiin tapailtu silloisen tyttöystäväni kanssa muutaman kerran ja nyt hän oli kutsunut minut kotiinsa.

Koko ilta oli täynnä sähköä, kiihkoa ja puhasta himoa toista ihmistä kohtaan. Istuimme sohvalla ja aloimme suutelemaan kiihkeästi. Sen jälkeen tyttöystäväni riisui paitansa ja rintaliivinsä ja kysyi että haluanko koskea hänen rintojaan. Aloin tietenkin suutelemaan ja hyväilemään niitä. Olin niin kiihottunut että pelkäsin että kaluni halkeaa.

Siirryimme sängylle makoilemaan ja riisuin häneltä housut ja tyydytin hänet käsin. Hän kiemurteli kuin mato kuin sormetin häntä ja laukesi äänekkäästi vikisten. Kysyin sen jälkeen vuorostaan että haluaisko hän koskea kaluani. Riisuin housut pois ja tyttöystäväni kietoi kätensä kaluni ympärille. Laukesin melkein heti sillä niin kiihottnut olin. En ollut koskaan saanut niin voimakasta orgasmia. Huusin ääneen ja silmissä musteni.

Tämä kerta jäi niin hyvin mieleen, koska se oli eka kerta kuin kukaan naisista on koskenut kaluani. En ole koskaan sen jälkeen kokenut moista himoa ketään kohtaan ja tuskin enää tulekaan vastaavaa kokemusta. Mutta onneksi muistot on tallella…

Handjobit on hyvin tehtyinä niin parasta. Se naisen pieni käsi omaa kullia kutittelemassa ja kiusaamassa... Meinaa räjähtää.

Kiihottavin kokemus on junasta, ja voin sanoa, että siinä kyllä muna jyskytti, mutta pakko oli pitää pokka jotenkin ja olla hiljaa, vaikka naisystävä hyväili terskaa sormillaan (takki oli sylissä ja syöksytti niin että olin tulla hulluksi). Lopulta laukesin kuin ravisteltu skumppapullo ja takki joutui kotona pesuun. En tiedä miten pystyin olemaan (suht) hiljaa koska teki aivan hemmetin hyvää.

Vierailija
1032/3552 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen ilta kun tiedettiin, että päästään poikaystävän kanssa ekaa kertaa panemaan kunnolla. Jotenkin vaan tuntu, että hetki on oikea. Oltiin koko iltaa kii toisissamme ja suudeltiin vähän väliä. Käytiin yhessä suihkussa ja mentiin sit "nukkuun".

Tossa illassa oli jotain niin taivaallista, kaikki ne katseet ja kosketukset, kun tiesin että "Tänään se tapahtuu".

toinen äärettömän kiihottava kokemus saman pojan kanssa on eräistä kotibileistä. En oo mitenkään tunnettu hyvästä viinapäästä, ja join maltilla(mainittakoon että tuun humalassa edelleen aivan jäätävään kiimaan). Mulla oli jalassa vaan maailman pienimmät stringit ja ohuimmat housut mitä voi olla. Jätkä sit alkoi testaamaan että olenko humalassa, ja se tapahtui yksinkertaisesti kouraisemalla ohimennen mun haaroja. Mentiin vierekkäin istuun sohvalle, ja poikaystävä asetti ison, litteen koristetyynyn mun syliin. Ensin en tajunnu mitä se oikein teki, mutta suudellessa tunsin kuinka se pujotti kättä mun housuihin siinä kaikkien sen kavereitten keskellä. Koitin parhaani mukaan istua naama peruslukemilla, ja ikäväkseni totean että oli pakko viedä poikaystävä kylppäriin hoitamaan homma loppuun.

Vierailija
1033/3552 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme parikymppisinä äärettömän rakastuneita ja halukkaita harrastamaan seksiä erikoisissa paikoissa. Junamatkaan osuu minunkin muisteloni, erääseen ehtooseen Kemijärven reitille. Matkasimme istumapaikoilla ja suutelimme ja hyväilimme toistemme vartaloita. Poikaystäväni suuteli kaulaani ja minä puolestani aloin avata hänen housujaan. Vaunussa ei ollut kuin pari hassua kanssamatkustajaa aivan etuosassa kaukana meistä. Erektio pyrki jo pystyyn ulos miehen housuista, vaikka en ehtinyt edes koskea sitä. Hänellä se oli aina herkässä ja paisui todella suureksi. Liikutin kättäni hiljaa peniksen ympärillä, välillä vain kahdella sormella, jolloin mies voihkaisi ja nojautui taaksepäin. Se hänen äänensä ja reaktionsa oli yksin jo niin kiihottava.

Kysyin kiusoitellen, - Tuntuuko hyvältä, mutta mies sai silloinkin aikaiseksi vain huokauksen. Hän nousi ylemmäs ja alkoi anella että lopettaisin, - Mä haluun tulla sun sisään, anna mun, sä oot niin kaunis, Mira, mä haluun panna sua, sun pillu tuntuu niin hyvältä, hän hoki, mutta olin päättänyt pitää tilanteen hallussani. Hymyilin ja suutelin hänet hiljaiseksi (hän yleensä teki niin minulle). Tyydytin miestä vielä hetken, kun huomasin miten penis alkoi paisua entisestään, ja mies tarttui käteeni lähes epätoivoinen ilme kasvoillaan siirtäen sen määrätietoisesti pois. Tiesin, että hän olisi kohta päälläni ja sisälläni, mutta silti yritin vielä jatkaa.

Olin silloin kovin siro ja pienikokoinen verrattuna häneen, enkä pystynyt enää vastustelemaan, kun poikaystäväni painoi minut vartalollaan selälleni siihen penkille ja ojentautui voimakkaana ja kiimaisena päälleni. Mielessäni kävi kiinnijäämisen mahdollisuus, mutta se unohtui, kun tunsin hänen kehonsa kehollani. Hän huohotti raskaasti, suuteli painavasti ja avasi ainoastaan farkkujeni vetoketjun, ja jotenkin sai siitä ujutettua ison kyrpänsä sisääni pikkareideni ohi. Muutaman äärimmäisen nopean, ihanan työnnön jälkeen nousimme ylös ja laitoimme äkkiä housut kiinni.

Minulla mällit valuivat housuihin ja mietin, että turha enää käydä vessassa, koska olimme jo lähellä Kemijärveä. Lähdimme perillä junasta kohti anoppilaa, miehen vanhemmat asuivat siis paikkakunnalla ja olimme menossa yökylään heidän luokseen. Muistan edelleen jokaisen pienen yksityiskohdan tuosta kokemuksestani, vaikka siitä on kohta jo viisi vuotta. Senkin, miten poikaystäväni virnuili minulle, kun melkein juoksin wc:hen heti kodin ovelta.     

Vierailija
1034/3552 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaan liittyy minunkin eroottisen ja kiihottavin kokemukseni. Ehkä siinä on se tasainen rytmi ja tunneliin meno...

Näinhän se seksuaalinen himo kuvattiin vanhoissa elokuvissakin.

Vierailija
1035/3552 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa olisikin tuollaisia kokemuksia kuin teillä edellä kerrottavana. Tuntuu että niin itse kuin mieskin olemme niin arkoja ja ujoja, ja olemme aina olleet, että emme ole koskaan uskaltaneet alkaa sekstailla missään julkisella paikalla.

Poikkeuksen tekee miehen auto yhden ainoan kerran. Itse olin 15 juuri täyttämässä 16 ja mies oli saanut ajokortin vasta äskettäin. Emme tietenkään olisi saaneet vielä harrastella, mutta olimme silti salaa aloitelleet jo kuukausia aikaisemmin. Jotenkin se säheltäminen ja asentojen hakeminen siellä ahtaassa autossa oli aivan hirveän kiihottavaa. En tiedä miten se onnistui, mutta mies halusi silloin aina hanakasti tulla päälle ja yritin kallistaa ikivanhan romun Punton apukuskin penkkiä alas. Jostain syystä ei tullut takapenkki kummallakaan mieleen. Mahduin siinä yllättävän hyvin makaamaan, mutta en vieläkään käsitä missä mies piti jalkojaan. Hän oli aivan sekaisin kiihkosta ja sain yhden voimakkaimmista orgasmeista koskaan ja lähes halvaannuimme siihen huohottelemaan ja nytkymään lähekkäin pitkäksi aikaa. 

Olimme paikassa missä ei yleensä muita näkynyt kuin tukkirekkoja kääntymässä. Tällä kertaa onneksemme ei niitäkään, mutta jotenkin siinä tuli niin kiire lähteä pois, että juutuimme hetkeksi mutaan ja lapiohommien jälkeen matka pääsi vasta jatkumaan.   

Vierailija
1036/3552 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemus, vaikka joistakin alapeukuttajista täällä voi kuulostaa lällyltä mutta niin sen koen, vois olla kun aikoinaan nuorena kossina kävin ihan kuumana yhteen kovin sievään neitokaiseen. Hänen valloittaminen ja ne lukuisat yritykset ennen kuin viimein onnistuin suoralla toiminnalla oli jotakin niin huumaavan kiihottavaa....

Kaikki ne epäröinnit ja pelot ja ne kivikovat seisokit silloin mitkä oli päästävä laukaisemaan vessaan... 

Kävin läpi koko paletin pitkistä katseista pikku källeihin ja pyrin tilanteessa kuin tilanteessa hakeutumaan milloin minkäkin tekosyyn varjolla hänen lähelleen ja jutuilleen.

Sain tilaisuuden kun tanssimme koulun päättäjäisten kunniaksi järjestetyissä pippaloissa hämärässä ihan lähellä toisiamme ja aloin vaan siinä tanssin aikana suutelemaan häntä. Suutelin heti alussa kiihkeästi ja olisin tottakai halunnut muutakin ja ehkä hänkin mutta emme sinä iltana vielä ruvenneet mihinkään.

Varmasti muut katsoivat ja jotkut varmaan paheksuivat, mutta siitä se sitten lähti ja sillä tiellä ollaan edelleen kohta parikymmentä vuotta.

Ensisuudelmasta meille jäi perinteeksi että emme osaa suudella ollenkaan rauhallisesti eikä hitaasti vaan aina siinä on ytyä ja voimaa mukana... ja aika usein sitten rakastellaan jos tilanne sen suo..

Vierailija
1037/3552 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavin kokemus, vaikka joistakin alapeukuttajista täällä voi kuulostaa lällyltä mutta niin sen koen, vois olla kun aikoinaan nuorena kossina kävin ihan kuumana yhteen kovin sievään neitokaiseen. Hänen valloittaminen ja ne lukuisat yritykset ennen kuin viimein onnistuin suoralla toiminnalla oli jotakin niin huumaavan kiihottavaa....

Kaikki ne epäröinnit ja pelot ja ne kivikovat seisokit silloin mitkä oli päästävä laukaisemaan vessaan... 

Kävin läpi koko paletin pitkistä katseista pikku källeihin ja pyrin tilanteessa kuin tilanteessa hakeutumaan milloin minkäkin tekosyyn varjolla hänen lähelleen ja jutuilleen.

Sain tilaisuuden kun tanssimme koulun päättäjäisten kunniaksi järjestetyissä pippaloissa hämärässä ihan lähellä toisiamme ja aloin vaan siinä tanssin aikana suutelemaan häntä. Suutelin heti alussa kiihkeästi ja olisin tottakai halunnut muutakin ja ehkä hänkin mutta emme sinä iltana vielä ruvenneet mihinkään.

Varmasti muut katsoivat ja jotkut varmaan paheksuivat, mutta siitä se sitten lähti ja sillä tiellä ollaan edelleen kohta parikymmentä vuotta.

Ensisuudelmasta meille jäi perinteeksi että emme osaa suudella ollenkaan rauhallisesti eikä hitaasti vaan aina siinä on ytyä ja voimaa mukana... ja aika usein sitten rakastellaan jos tilanne sen suo..

mun korvaan ei kuulosta ollenkaan lällyltä ..päinvastoin just noissa hetkissä kun ite on nuori on ehkä eniten sitä kiihkoa ja tunnetta mukana...  musta on ihanaa et miehetki kokee noin voimakkaasti!<3

Vierailija
1038/3552 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiä mitään ihanampaa ja kiihottavampaa, kuin se, et mies tulee yllättäen selän takaa (ite tiskaa tms mitä vaan) siirtää hiukset sivuun ja kietoo kädet ympäri ja samalla alkaa suuteleen niskaa ja hyväileen tissejä..joka kerta kun se tekee ton tuntuu et jalat lähtee alta! Ihan yläselkä on mulla kans niin herkkä, kylmät väreet vaan menee. Se tuntuu nii hyvältä ja kaulaan saa kans siirtyillä. Kuuma hengitys välillä korvan taakse ja imasee tai vähän purasee korvan nipukkaa nii a ´vot. Ja sit se seksi mitä tosta seuraa. Musta on vaa ihanaa kun mies ottaa ohjat nopeesti ja tulee huohottaen mun päälle. Ei silleen runno vaan huomioi mua, mut on silti pidättelemätön♥ siinä pääsee niin lähelle toista ja pystyy suuteleen..ja vaikka kaikki sanoo et se on tylsää, mä tykkään! Mä tuun nykyään aina seksin aikana, joskus kahestikin ja toi on tapahtunut vasta nyksän kaa. Eli hän on kai sit mun kiihottavin kokemus. Mä tykkään tuntee sen painon ja hänet jotenki niin kokonaan siinä, se miehen voimaki kiihottaa kun tuo tahtoo salilla melki asua...

Sori jos menee vähän offtopiciin mut mulla ei oo mitään varsinaista tarinaa, kiva lukee teidän juttuja:))  

Vierailija
1039/3552 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin pari vuotta töissä toisella puolella Suomea. Sinkkupoikana olin ja erään naimisissa olevan työkaverin kanssa työsähköpostiasiat villiintyivät ja sitten siirryttiinkin puhelinkeskusteluihin.

Hän kertoi miehensä olevan yövuorossa ja kysyi josko hän voisi soittaa kun lapset ovet menneet nukkumaan. Illalla hänen äänensä kuulosti puhelimessa hunajaiselta ja laukesin odottamatta sohvalle ja vatsalle. Orgasmi oli todella voimakas ja hän kuuli sen. Seuraavana iltana laukesimme miltei yhtä aikaa. Oli kuulemma vaikea hieroa klitorista, työnnellä sauvaa ja puhua puhelimeen. Naimaan emme koskaan ehtineet koska hänen miehensä alkoi kysellä kaikenlaista. Kulli kovana muistelen.

Vierailija
1040/3552 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Meillä vähän sama juttu. Tavattiin alle kaksikymppisinä tanssi-ja konserttisalissa.  Vaikka olen suupaltti ja puhun aina kuin ruuneberi, niin ei muista illasta mitään muuta kuin suudelmat.  Tyttö oli istumassa katsomossa, kun menin hänen luokseen. En vieläkään muista tai tiedä mitä puhuin vain puhuinko mitään.  Muistan ainostaan kohinan päässä, kiihkeät suudelmat ja armottoman seisokin housuissa.  Yritin vaimoltakin udella keskustelimmeko ylipäätään mitään, muttei hänelläkään ole muistikuvaa.  Tästä ensitapaaimisesta on yli 40 vuotta aikaa. Yhä vieläkin suudelmat lävistävät kropan päästä varpaisiin ja ympäröivä maailma katoaa.  Tunne ei ole kadonnut minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi