Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Olen postannut tämän jossain toisessa ketjussa aikaa sitten, mutta ajattelin, että se sopisi tähänkin. En ymmärrä, mutta ajattelen edelleenkin häntä. Haluaisin tavata ja kysyä, miksi hän teki niin. Oliko hän nähnyt minut jossain ennemmin? Oliko hän ollut kaukoihastunut? Ehkä en koskaan saa tietää...
Olin tulossa kaverin luota hänen tyttärensä kastejuhlasta. Kävelin iltahämärässä kadulla, kun huomasin miten vastaantuleva mies alkoi kävellä kohti minua. Vaisto sanoi karkuun, mutta jatkoin vaan matkaa. Ennen kuin tajusin edes kunnolla mitä oli tapahtumassa, olin miehen syleilyssä ja hän alkoi suudella tosi ihanasti, kiihkeästi mutta kuitenkin hellästi. Hänen huulensa tuntuivat niin pehmeiltä ja taitavilta omiani vasten, ja en pystynyt vastustelemaan, vaikka osa minusta olisi halunnut. Sulin suudelmaan niin, että polveni vavahtivat sitten kun se loppui.
Mies tarttui käteeni ja piti pienen hetken kiinni. Sitten hän kuiskasi "kaunis" ja lähti jatkamaan matkaansa. Käännyin täysin hämmentyneenä katsomaan perään ja hän huusi vielä "anteeksi". En pystynyt lähteä seuraamaan häntä, taas osa minusta olisi halunnut, mutta jalkani eivät toimineet. Jäin hetkesi paikalleen ja hymyilin itsekseni, vaikka tilanne oli myös pelottava. Tunteiden myrskyssä jatkoin vähitellen kotia kohti.
En tiedä tänä päivänäkään kuka hän oli, enkä ole nähnyt häntä sen koommin. Ne suudelmat eivät unohdu varmaan ikinä...
Katsoin naapurin isäntää tuhmalla katseella ja hänellä meni hetkeksi pasmat sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin tollasen tilanteen yhen kerran kun kävelin vähän hiljasemmalla kadulla siellä oli nuoripari ihan kiinni toisissaan. Poika liukui seisaallaan polvet notkolla edestakaisin tyttöä vasten ja tyttö huohotti suu avoinna. En nähnyt niin tarkkaan oliko sepalukset auki, mutta kiihottava näky oli. Ei nyt mikään kiihottavin kokemus mutta tuli tosta mieleen....
Iltalenkillä kerran törmäsin vastaavaan. Katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N28
Ihania tarinoita. Arvaa vaan panettaako.
Vierailija kirjoitti:
Joskus pelkkä katseiden kohtaaminen voi olla tosi intensiivinen kokemus. Tiedättekö, sellainen useamman sekunnin molemminpuolinen tuijotus silmiin, jossa on jotain todella primitiivistä, eikä molemminpuolinen himo ja halu jää epäselväksi. Itselläni on käynyt näin vielä usemman kerran kun tyttöystävä on ollut läsnä ja keskittynyt esim. juttelemaan ystäviensä kanssa, mikä tekee siitä vielä kiihottavampaa. Viimeksi näin kävi baarin pöydässä, jossa vastapäätä toisessa pöydässä istuneen naisen kanssa vaihdettiin juuri tällainen katse, sähkön melkein tunsi ilmassa...
Näin on
Tosta edellisestä tuli mieleen yks kokemus. Ei ehkä kiihottavin mutta sanotaan, että jäi mieleen. Meillä oli 17-19 kesäsinä pienellä paikkakunnalla lukion ja amiksen jätkistä koottu tiivis pieni porukka jonka kans reenattiin, pelattiin lätkää ja jalkkista, käytiin kattoos matseja ja oleiltiin (ryypättiin) millon kenenkäkin porukoiden mökeillä kesällä. Vähitellen siinä sitte väki lähti opiskelemaan ja töihin, mut päätettiin kokoontua vielä ainakin kerran kun kaikki oltiin sinä kesänä paikalla. Yks meistä oli löytänyt itelleen tyttöystävän ja toki me hänet kutsuttiin mukaan. Ryypyllehän se sitte meni jälleen kerran mun vanhempien mökillä, mutta heti huomasin kuinka tää kaveri ja neitonsa otti paljon muita vähemmän. Itteänikään ei oikeen huvittanut pämpätä ja muut kun sammuivat tai nukahtivat siinä yön hämärän tullen mäkin nukahdin. Ehdin ehkä pari tuntia nukkua kun heräsin mökin oven narahdukseen. Hetken mietittyäni lähdin katsomaan ja hiipien talsin ovelle. Näin kuistilta miten pariskunta juoksi metsään päin.
Joku piru muhun iski ja päätin seurata heitä salaa puun takaa sopivan matkan päästä. Ei mennyt kauaa kun he löysivät sopivan leveen puun aika läheltä mökkiä, johonka tää kaveri pakitti vartalollaan viehättävän neitonsa nojamaan ja alkoi kiihkeiden suudelmien ja kaulaimuttelun lomassa vedellä tytön farkkusortseja alemmas. Tytön kädet taipui ylös ja pysyi koko ajan kaverin otteessa, kun samaan aikaan hän avas toisella kädellä housuja ja alkoi panna pystyllä melalla siinä seisaaltaan heti alusta kovaa tahtia. Ei mennyt kauaa kun kaunotar päätyi selälleen maahan mustikkavarpujen päälle ja kaverin alle, siihen vaan pari laskeutui niin kuin hidastetussa filmissä, eikä tuntunut alusta mitenkään haittaavan ja siinä alkoi sitten vielä hurjempi meno. Tässä vaiheessa mun housuissa oli jo niin tukalaa että mä päätin jättää heidät rauhaan.
Palasin kuistille täys heijari päällä ja avasin kaljan kylmälaukusta. Istahdin nojatuoliin ja koitin rauhottua, vaikka mieli olis niin tehny ittekkin laueta. Ei olis montaa vetoa tarvittu että olis purskahtanut, mutta en kehannut. Pidin kylmää tölkkiä hetken kerrallaan seisokilla ja se ehti onneksi laskettua, kun näin heidän tulevan takaisin mökkiä kohti. Tyttö haroi pitkää tukkaansa ja pöyhi sieltä moskia pois. Hänen lyhyissä sortseissa näkyi selvästi märkä läikkä edessä jota hän yritti peitellä paidalla nähtyään minut. ”Me taidetaan käydä vielä uimassa” kaveri sanoi ja tyttö nyökkäsi. Joo menkää vaan, vesi voi olla jo vähän jäähtynyt, siinä totesin jotenkin niin, vähän hymyillen samalla kun he lompsivat kohti saunamökkiä.
Pari kesää sitten ajelimme serkku-Susannan kanssa sinkkutyttöjen viikon reissulla kohti itä-Suomea ja suvun lomapaikkaa, kun huomasimme jo kaukaa, että henkilöauto oli parkkeerattu erään levähdyspaikan aivan toiseen päähän. Oli kuuma, aurinkoinen kesäpäivä ja auton kuljettajan ovi oli apposen auki, mutta lähempää katsottuna auto näytti olevan tyhjä, eikä ketään näkynyt missään lähellä. Suski ajoi ja päätti kääntyä ympäri. Hän pelkäsi, että kyseessä olisi jokin hätätilanne. Yritin toppuutella ja rauhoitella häntä, turhaan.
Ajoimme levähdyspaikalle, jonka vieressä alapuolella oli kivinen järvenranta ja pieni kaistale hiekkaa vähän sivummalla puiden varjossa. Yritin varovasti kuikuilla auton lähellä samalla, kun Susanna lähti alas kohti rantaa. Hän palasikin pian ja viittoi minut lähemmäksi. Hän hoki vain, tuu ne rupee paneen, tuu nyt ne rupee paneen. Mitä sä nyt, ketkä panee, olin hämmentynyt ja Suski vaan viittoi puiden alle rannan tasolle. Älä viitti, hullu, ei me voida…, yritin estellä, mutta päätin silti lähteä nolostuneena hänen mukaansa lähemmäs sitä paikkaa.
Lähemmäs hiivittyämme pariskunta oli alkanut rakastella hiekalla. Tyttö näytti nuorelta ja tosi nätiltä, ehkä parikymppinen, suunnilleen samanikäinen kuin me, ja mies oli tyttöä selvästi vanhempi, ehkä 30+. Hän oli todella karvainen selkää myöten ja tyttö näytti ison karvaisen miehen alla niin ihanan pieneltä ja sievältä. Hänen tummat hiuksensa olivat levinneet hiekalle ja mies oli todella haluissaan. Katsoimme siinä Susannan kanssa hetken kysyvästi toisiamme, mutta päätimme silti jäädä, vaikka tilanne oli lievästi sanottuna outo, mutta se oli samalla myös niin oudon kiihottava. Painuimme pajupensaan taakse matalaksi.
Juuri kun ehdimme asettua, mies alkoi jo rajun loppukirin ja laukesi pian syvällä tytön sisällä karvaiset pakarat väristen. Tyttö näytti onneksi saaneen orgasminsa yhtä aikaa ja tärisi ja huokaili syvään, kun mies nousi sen verran, että veti kondomin pois vielä jäykkänä olevan kullinsa päältä ja heitti sen meistä viereisen pajupuskan juurelle. Hän painui uudestaan tiiviisti tytön päälle, ja he jäivät vielä siihen kuiskuttelemaan ja suutelemaan, kun sanoin hiljaa Susannalle, että nyt kyllä helvetti häivytään ennen kuin meidät huomataan. Hänellä vaan ei tuntunut jostain syystä olevan mitään kiirettä…
Jatkomatka menikin sitten ihmetellessä mitä tuli nähdyksi ja lopulta päätettiin, että voidaan sittenkin jäädä kaupunkiin yöksi ja katsastaa baarien tarjontaa. Teki tuon kokemuksen jälkeen suoraan sanottuna niin miestä mieli. Pari lomalaispoikaa sieltä saatiinkin lähtemään mukaan ja vietettiin kummatkin tytöt kiihkeitä hetkiä hotellissa, ei kuitenkaan kimpassa, sori palstan miehet :D ja minulle siitä illasta lempi sitten leiskahti pidemmäksikin aikaa…
Vierailija kirjoitti:
Pari kesää sitten ajelimme serkku-Susannan kanssa sinkkutyttöjen viikon reissulla kohti itä-Suomea ja suvun lomapaikkaa, kun huomasimme jo kaukaa, että henkilöauto oli parkkeerattu erään levähdyspaikan aivan toiseen päähän. Oli kuuma, aurinkoinen kesäpäivä ja auton kuljettajan ovi oli apposen auki, mutta lähempää katsottuna auto näytti olevan tyhjä, eikä ketään näkynyt missään lähellä. Suski ajoi ja päätti kääntyä ympäri. Hän pelkäsi, että kyseessä olisi jokin hätätilanne. Yritin toppuutella ja rauhoitella häntä, turhaan.
Ajoimme levähdyspaikalle, jonka vieressä alapuolella oli kivinen järvenranta ja pieni kaistale hiekkaa vähän sivummalla puiden varjossa. Yritin varovasti kuikuilla auton lähellä samalla, kun Susanna lähti alas kohti rantaa. Hän palasikin pian ja viittoi minut lähemmäksi. Hän hoki vain, tuu ne rupee paneen, tuu nyt ne rupee paneen. Mitä sä nyt, ketkä panee, olin hämmentynyt ja Suski vaan viittoi puiden alle rannan tasolle. Älä viitti, hullu, ei me voida…, yritin estellä, mutta päätin silti lähteä nolostuneena hänen mukaansa lähemmäs sitä paikkaa.
Lähemmäs hiivittyämme pariskunta oli alkanut rakastella hiekalla. Tyttö näytti nuorelta ja tosi nätiltä, ehkä parikymppinen, suunnilleen samanikäinen kuin me, ja mies oli tyttöä selvästi vanhempi, ehkä 30+. Hän oli todella karvainen selkää myöten ja tyttö näytti ison karvaisen miehen alla niin ihanan pieneltä ja sievältä. Hänen tummat hiuksensa olivat levinneet hiekalle ja mies oli todella haluissaan. Katsoimme siinä Susannan kanssa hetken kysyvästi toisiamme, mutta päätimme silti jäädä, vaikka tilanne oli lievästi sanottuna outo, mutta se oli samalla myös niin oudon kiihottava. Painuimme pajupensaan taakse matalaksi.
Juuri kun ehdimme asettua, mies alkoi jo rajun loppukirin ja laukesi pian syvällä tytön sisällä karvaiset pakarat väristen. Tyttö näytti onneksi saaneen orgasminsa yhtä aikaa ja tärisi ja huokaili syvään, kun mies nousi sen verran, että veti kondomin pois vielä jäykkänä olevan kullinsa päältä ja heitti sen meistä viereisen pajupuskan juurelle. Hän painui uudestaan tiiviisti tytön päälle, ja he jäivät vielä siihen kuiskuttelemaan ja suutelemaan, kun sanoin hiljaa Susannalle, että nyt kyllä helvetti häivytään ennen kuin meidät huomataan. Hänellä vaan ei tuntunut jostain syystä olevan mitään kiirettä…
Jatkomatka menikin sitten ihmetellessä mitä tuli nähdyksi ja lopulta päätettiin, että voidaan sittenkin jäädä kaupunkiin yöksi ja katsastaa baarien tarjontaa. Teki tuon kokemuksen jälkeen suoraan sanottuna niin miestä mieli. Pari lomalaispoikaa sieltä saatiinkin lähtemään mukaan ja vietettiin kummatkin tytöt kiihkeitä hetkiä hotellissa, ei kuitenkaan kimpassa, sori palstan miehet :D ja minulle siitä illasta lempi sitten leiskahti pidemmäksikin aikaa…
Taas näitä fantasia "novelleja"....huoh.
Miksi?
En usko et tuo eellinen on fantasiaa. Mulle on käynyt yhellä matkalla vähän samanlainen tilanne. Miehen kaa katottiin kauempaa ihan silmät pyöreenä kun pari touhus autossa. Ei uskallettu mennä lähemmäs. Ei mikään kiihottavin kokemus mut kuiteskin tuli tosta mieleen.
Tämä ei ainakaan ole fantasiaa: Kerroin ehkä tuolla aiemmin jo, että päätimme pimeänä syysyönä vaimon kanssa rakastella oikein hiljaisella metsäautotiellä farmariauton takaosassa, kun niin naitatti matkalla jostakin illalla kotiin päin ja kotona murkkulapset kuitenkin olivat hereillä. Kesken aktin tuli tietenkin auto sitä tietä, hidasti oikein kunnolla, kun huomasi mitä on menossa ja sieltä katseltiin varmaan tarkkaan, kun olin alapää paljaana vaimon päällä jo hyvässä vauhdissa. Vaimolla oli tavan mukaan jalat vielä ympärilläni kiihkossa eli näky oli varmaan aika mielenkiintoinen. Ei siinä auttanut ahtaassa autossa kuin olla vain ja toivoa, että menisivät äkkiä ohi ja peittää kasvonsa. Onneksi olimme aika kaukana kotoa..Oli kumminkin tosi kiihottavaa. Jatkoimme loppuun asti kyllä, kun he onneksi pian menivät pois.On sitä naurettu kahdestaan monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä fantasia "novelleja"....huoh.
Miksi?
Palasin ketjuun ja huomasin kommenttisi. Voin vain yrittää vakuuttaa sinulle ja muille, että kertomukseni todella ei ole fantasiaa. Kirjoitin mahdollisimman huolitellulla kielellä siksikin, että myös tällä palstalla usein kritisoidaan varsinkin nuoria huonosta kielitaidosta.
Näille mainitsemillesi "novelleille" on ihan omat ketjunsa. Jos olisin halunnut kirjoittaa sellaisen, en tietenkään olisi julkaissut sitä tässä ketjussa. Anteeksi, jos tekstini oli liian pitkä.
Oliskohan yksi yö kerran vuosia taaksepäin miehen kanssa saaristolaismökissä. En edes muista sen saaren nimeä, mutta vähän siinä harhauduttiin purjehdusreitiltä ja alkoi tulla hämärä. Mökki oli autio ja tyhjä, mutta muutama halko oli jäänyt lattialle ja tulisija pelitti. Sen edessä lattialla syötiin eväitä ja rakasteltiin vartalot yhdessä toisiamme lämmittäen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus pelkkä katseiden kohtaaminen voi olla tosi intensiivinen kokemus. Tiedättekö, sellainen useamman sekunnin molemminpuolinen tuijotus silmiin, jossa on jotain todella primitiivistä, eikä molemminpuolinen himo ja halu jää epäselväksi. Itselläni on käynyt näin vielä usemman kerran kun tyttöystävä on ollut läsnä ja keskittynyt esim. juttelemaan ystäviensä kanssa, mikä tekee siitä vielä kiihottavampaa. Viimeksi näin kävi baarin pöydässä, jossa vastapäätä toisessa pöydässä istuneen naisen kanssa vaihdettiin juuri tällainen katse, sähkön melkein tunsi ilmassa...
Kerran jaoin kaverin kanssa taksin erään pariskunnan kanssa, kaveri istui etupenkillä ja mä pariskunnan kanssa takapenkillä, mies keskellä. Pienessä sievässä aloin miehen takin alla sivellä hänen reittään, ensin hän vähän säpsähti mutta sitten väisti niin, että takki laskeutui nätisti suojaamaan kättäni, hän alkoi suudella naistaan (ehkä harhauttaakseen tämän katsetta, ehkä tilanne kuumotti), niin mä sitten ujutin käteni hänen kasvaneelle miehuudelleen siellä suojissa hänen nautiskellessa kahden naisen huomiosta (josta tiesi vain toinen)...
Toissa-aamuna vaimon kanssa heräiltiin hissukseen, kun harvinaisesti molemmilla oli vapaapäivä tiedossa. Jotakin niin äärimmäisen kiihottavaa siinä hänen meikittömässä, unisessa kauneudessaan oli, että siinä vähän vaivihkaa lusikassa maatessa työnnyin hänen sisäänsä ja rakasteltiin tuhinan ja vaimon pienen voihkeen säestyksellä ihanat orkut. Paras alku päivälle minkä voi kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Palasin ketjuun ja huomasin kommenttisi. Voin vain yrittää vakuuttaa sinulle ja muille, että kertomukseni todella ei ole fantasiaa. Kirjoitin mahdollisimman huolitellulla kielellä siksikin, että myös tällä palstalla usein kritisoidaan varsinkin nuoria huonosta kielitaidosta.
Näille mainitsemillesi "novelleille" on ihan omat ketjunsa. Jos olisin halunnut kirjoittaa sellaisen, en tietenkään olisi julkaissut sitä tässä ketjussa. Anteeksi, jos tekstini oli liian pitkä.
Mä uskon sua vaikka täällä alapeukutellaan. Sun kertomus oli tosi kiihottavasti kerrottu ja hyvää suomea toisin kun tää mun tuherrus :)
Mun täytyy sanoa et mun kiihottavin kokemus oli yks pitkätukkaroudari jonka kimmafrendinä viivyin vähän aikaa. Sillä oli kellarissa eri bändien varakamoja mitä se sit kuljetteli varsinaisten settien lisäksi aina tarpeen mukaan. Jos sattui joku hajoamaan kesken keikan. En tiedä kuin yleistä toi on mut oli uus asia mulle. Siellä kellarissa monet kiihkeet hetket tuli vietettyä. Hän oli aika dominoiva ja kerran otti mut semmosen isomman miksauspöydän päällä. Onneks olin aika pieni ja hoikka nii se kesti. Muutama nappula siitä irtosi joita sit kiinniteltiin yhessä ja hegästyksissä naurettiin.
No tästä tulee nyt pakosti vähän pitempi tarina joten sori jo etukäteen kaikki ne jotka ei tykkää, koska tässä pitää taustoittaa ja koska tää ihminen on mulle niin tärkeä…
Ite olin 20 ja hän 19. Hän oli ala ja yläkoulussa semmonen vähän kaikkien tyttöjen ihailema, mutta toisaalta hyljeksimä söpö pojanreppana likaisissa kuteissa meidän reilun parintuhannen asukkaan kylässä keskellä Suomea. Tiesin jo koulussa, että hän oli ihastunut muhun, mutta en ollut varma oliko hän sitä edelleen, koska hän oli ollut pois maisemista lukiossa muualla. Ite olin ollut amiksen cateringlinjalla naapurikunnassa ja nyt töissä paikallisessa huoltsikkaravintolassa. Kuulin, että hän oli tulossa takaisin ja vielä mun entiseen kouluun yo-pohjaiselle metallipuolelle. Olin eronnut kauan sitten seurustelusuhteesta ja jostain syystä kovasti odotin, koska hän tulisi asiakkaaksi työpaikalleni. Kun näin hänet ekan kerran vuosiin oli hän komein tyyppi koko kylässä. Hartiat olivat levenneet ja muutenkin koko olemus oli niin siisti. Pidin aina huolta, jos olin salivuorossa että sain tarjoilla hänelle. Vaistosin sen saman pilkkeen silmissä kuin aikoinaan koulussa. Tunteet taisi olla tallella ja minä olin jo ihan rakastunut. Vielä kaiken päälle kuulin, että hän oli myös sinkku.
Kerran olin siivoamassa vessoja ja satuin kirjaimellisesti törmäämään häneen käytävässä. Siinä lasta tippui kädestä kun olimme silmätysten ja mies suuteli nopeasti, kehui "aina kauniiksi" ja jatkoi matkaansa. Jähmetyin ja nieleskelin, mutta sillä kertaa ei tapahtunut muuta. Toisena päivänä olin lähdössä illalla töistä kotiin, kun huomasin hänet pihalla tulipunainen ruusu kädessään. Ei voi olla totta, ajattelin. Hän ojensi sen mulle ja lähdimme siitä paikasta hänen autolleen. Hän ajoi yhteen näköalapaikkaan, mihin joskus kouluaikoina pyöräilimme. Suutelimme ja mies halusi rakastella ja halusin kanssa. Menimme takapenkille ja tunsin koko ajan hänen otteistaan miten hän tiesi mitä teki. Kulunut sanonta, mutta hän sai mut tuntemaan oloni naiselliseksi. Ihaninta mitä voi kuvitella ja kiihottavin kokemukseni siihen asti ja edelleenkin. Mietin mistä jäin paitsi kun en vastannut hänen tunteisiin silloin koulussa ja itkin siinä hänen lähellään ja hän lohdutteli.
Edelleen tuo eka ilta on mielessäni ja pohdin sitäkin olinko liian ”helppo”, mutta toisaalta tunteet oli niin pinnassa, että niitä olisi ollut tosi vaikea tukahduttaa tai hillitä.
Vierailija kirjoitti:
Toissa-aamuna vaimon kanssa heräiltiin hissukseen, kun harvinaisesti molemmilla oli vapaapäivä tiedossa. Jotakin niin äärimmäisen kiihottavaa siinä hänen meikittömässä, unisessa kauneudessaan oli, että siinä vähän vaivihkaa lusikassa maatessa työnnyin hänen sisäänsä ja rakasteltiin tuhinan ja vaimon pienen voihkeen säestyksellä ihanat orkut. Paras alku päivälle minkä voi kuvitella.
näin meilläkin, meikitön aito luomunainen se vasta kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Ihania tarinoita. Arvaa vaan panettaako.
ei kovinkaan eli yhtään, jostain syystä vain salaiset sellaiset kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Iltalenkillä kerran törmäsin vastaavaan. Katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N28
Viime kesänä rakastelin kundikaverini kanssa yhdessä puistossa pensaiden suojassa. Mua ainakin kiihotti se että joku voisi yllättää meidät.
Mun täytyy tunnustaa, että mua kiihotti nuorempana niin paljon se, kun rakasteltiin miehen kanssa melkein aina pari kertaa peräkkäin ja kun hän laukesi kortsuun, se sperman suuri määrä siellä päässä. Silloin ei vielä käytetty muuta ehkäisyä ja mietin miltä se tuntuisi mun sisällä. Sanoinkin hänelle ettei vie niitä vielä roskikseen. Mies tuntui itsekin kiihottuvan siitä miten paljon häneltä tuli. Taidettiin olla vähän kaheleita :)
Viime kesänä innostuttiin rakastelemaan meidän kotikulmilla erään asumattoman/korjattavana olleen talon pihalla. Talon omistajista ei kukaan oikein tuntunut kylällä tietävän missä olivat. Joka tapauksessa remontti oli ollut keskeytyksissä jo usean vuoden ja julkisivua peittäneet pressut olivat hyvä näkösuoja, mutta vain osittain. Siinä keskeneräisellä terassilla minä alla mies päällä, mun housut puolittain pois ja miehellä vain vetoketju auki tai oliko vyö vähän takapuolen alla... Kuitenkin kiirettä piti ja kumpaakin jännitti, mutta siitä huolimatta tai ehkä juuri siitä johtuen orgasmi(t) oli todella vavahduttava.