Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2901/3550 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaleikit teini-iässä naapurin tytön kanssa. Hän halusi nähdä kikkelin ja minä pimpin pissatessa. Enemmänkin aluksi uteliaisuudesta,mutta koimme kiihoittavana. Ei uskallettu jatkaa enempää.

Vierailija
2902/3550 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 90-luvulla 14 vuotiaana ensimmäistä kertaa saunassa samaan aikaan 37-40 vuotiaan naapurin emännän kanssa. Istuin suihkuhuoneessa naapurin äijien kanssa, kun Tuula astui yllättäen sisään ja käveli suihkuun. Istuskelin puujakkaralla reilun metrin päässä ja katselin kun vesi valui Tuulan isoja tissejä pitkin kullanruskeille pillukarvoille ja niiltä norona lattialle.

Teinivuosien aikana pääsin vielä muutamia kertoja saunomaan samaan aikaan Tuulan kanssa, ja joka kerta sai teinipojan himosta sekaisin. Kerran olimme jopa reilun puolituntia kahdestaan. Vanhempana harmitti etten uskaltanut yrittää mitään. Eihän sitä silloin uskaltanut, vaikka mieli teki. Yritys olisi varmasti mennyt nuoren miehen himon piikkiin ja Tuula olisi ymmärtänyt, vaikka ei olisi mihinkään suostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3550 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kerran menin vaimon kanssa suihkuun peseytymään ennen seksiä. Tietysti saippuoin ja pesin häneltä rinnat huolella ja seisoi jo täysillä... Aloin hieromaan pillin päältä ja huomasin jo hänen kostuneen, innostuin vaan lisää ja ujutin samalla sormenkin jo sisään. Samassa hän tarttuikin kalustani kiinni ja alkoi runkata sitä kevyesti. Yllätyksekseni alkoi nopeasti tuntua siltä että lasti lähtee, sanoin ääneen mikä on tilanne mutta vaimo vaan hymyili ja veti homman loppuun asti.

En olisi uskonut että niin nopeasti vielä päälle kolmekymppisenä voi mennä alusta loppuun ja vain kädellä...

Vierailija
2904/3550 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuosia sitten. Tuttu nainen oli samassa paikassa kuin minäkin. Olikohan meillä.Nainen oli silloin jumalaisen seksikäs. Kesä.Lämmin päivä. Naisen ruskettuneet reidet loisti auringon kanssa kilpaa johtuen hänen upeista reisistään ja niukasta asustaan.Ne shortsit eivät olisi enää voineet olla lyhyemmät eivätkä enää olisi voineet olla seksikkäämmät hänen yllään.Paitaa mistä vähän näkyi rintavako kruunasi kokonaisuuden joka ei olisi ollut mitään ilman tuota naista.Tuo nainen teki itsestään niin seksikkään silloin kun voi olla.Siitä lähtien. Olisiko jo reilu kymmenen vuotta tuosta olen aina joskus ajatellut häntä ja hänen upeaa olemustaan mitä hän tuolloin oli.On tietenkin edelleen vaikken enää häntä ikinä meillä näe , koska en halua enää nähdä kun mitä se näkeminen minua hyödyttäisi.En häntä joskus saanut kun halusin hänet kokea , joten en enää ikinä häntä halua nähdä.

Vierailija
2905/3550 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numerolle 2882: Onpa tosi uskottava tarina... hehhehheh... Siis vaimon kanssa työmatkalla Saksassa sekä matkailuautossa että heti hotellissa. Kirjoitus- ja kielitaito ei kyllä viittaa mihinkään sellaiseen, että tuommoiseen työnkuvaan suuntautuisi tai sellaisessa pärjäisi...

...niin ja työmatkathan Saksaan tehdään aina pikaisesti matkailuautolla..... Omassa firmassakin se on ihan matkustussäänntönä.

Minä oon töissä valtion virastossa. Arvaatte jo, että nyt jos koskaan tulee kiihkeää tekstiä. Meillä työmatkat taitetaan joko omalla matkailuautolla tai onnibussilla. Jos ulkomaille, niin rahtilaivalla. Liftausta oon kans käyttäny. Oon ottanu, että jotain kuumaa tapahtus, mutta ei. Ei edes silloin, kun matkailuauto simahti levarille, enkä päässy jatkaan matkaa. Itikat vaan puri ilkeästi, mutta yhtään naista ei näkynyt mailla halmeilla.

Vierailija
2906/3550 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes yksityiskohtaisesti kirjoittaa tänne, epäitäisiin kuitenkin jonkun runkkarin fantasiaksi. Mutta ehdottomasti kiihottavimmat kokemukset ovat kimppaseksijutut useamman pervon vanhemman dom-henkisen miehen "narttuna". Sisälsi mm. minun päälle pissaamista ja kaikkiin reikiin panemista. En sinänsä edes tykkää mistään pissa/anaali/piiska yms. jutuista, mutta tuossa asetelmassa se pervous oli jotain niin kiihottavaa, että oli ihan tajunnanräjäyttävää. Olen niin kiltin näköinen ja oloinen nainen, että minusta ei edes ikinä uskoisi, että tuollaisia juttuja olen harrastanut. Nyt parisuhteessa ja vastaavat pervoilut jääneet sikseen. Mielessä toki pyörivät petipuuhissa ja omassa kivassa. 

Vierailija
2907/3550 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin poikaystäväni sylissä puiston penkillä maaseutukeskustassa. Oli kirkas yö ja joka puolella hiljaista. Hän räpelsi hiuksiani ja kuiski korvaani miten saan hänet kovaksi. Tuota ei olisi tarvinnut sanoa ääneen, sillä tunsin sen. Hän nosti minut vahvoilla käsillä sylistään viereensä ja alkoi avata farkkujaan. Olin vähän ujo, enkä ajatellut antavani hänelle suikkaria tuossa tilanteessa. Hän luki ajatukseni ja alkoi hieromaan pystyssä jököttäväänsä.

Olin vaan, että laita se takaisin housuihin, joku voi nähdä, mutta toisaalta tykkäsin katsoa sitä.

Arasti kurotin koskettamaan kullia ja hieroin vähäsen. Hän nousi ylös ja jatkoi itse nopeammin niin, että pian laukesi pää takana huohottaen pitkin nurmikkoa. Olin niin hermona, mutta samalla kiihottunut tuosta estottomuudesta. Huomasin, että hän alkoi tulla yhä kovassa seisokissa minua kohti niin, että tavallaan "pakotti" minut makaamaan penkille.

Kohta olin alapää paljaana hän koipieni välissä vyö kilisten samalla kun hän höyläsi edestakaisin. Olin niin valmis, että tulin pelkällä panolla miltei yhtäaikaisesti hänen kanssaan. Ajattelin, että se penkki hajoaisi niihin lopputyöntöihin. Nopeasti saimme itsemme kuntoon, vaatteet ylös ja siistittyä, minkä nyt siinä pystyi. En olisi halunnut lopettaa suutelemista.

Eka kertani noin julkisella paikalla. Kielletyn viehätys oli varsinkin tuon ajan juttu. Edelleen kiihottavimpien kokemusten joukossa.

Vierailija
2908/3550 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella, kun olin katsellut noin 3-6 tuntia 5 päivänä viikossa maailman kauneinta tyttöä, jolla oli maailman kaunein ääni, ne hetket, kun pääsin kotiin ja hoitelin monta kertaa peräjälkeen huoneessani niin kovaa luonnon liukastamaa seisokkiani, että tunsin sen halkeavan ja ennen sitä tunkeutuvan housuistani lävitse. Tuntui, että siemensyöksyissä purkautuivat kaikki voimat kehostani. Perusteluna, miksi tämä on kiihottavin kokemukseni on se, että en ole noiden vuosien jälkeen kokenut mitään vastaavaa. En ole ollut niin kiihottunut kertaakaan noiden vuosien jälkeen. Olen ollut kiihottunut, joo, ja todella paljon, mutta sellaista teinitestosteroniräjähdystä on mahdotonta minun tapauksessani ylittää. Se kiihko oli niin valtavaa, jatkuvaa ja halu sen tytön lähelle uskomattoman vahva. Olikin sydäntä särkevää nähdä hänet seurustelemassa toisen pojan kanssa, mutta siitä pääsi ylitse, vaikka se kesti kauan.

Vierailija
2909/3550 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella, kun olin katsellut noin 3-6 tuntia 5 päivänä viikossa maailman kauneinta tyttöä, jolla oli maailman kaunein ääni, ne hetket, kun pääsin kotiin ja hoitelin monta kertaa peräjälkeen huoneessani niin kovaa luonnon liukastamaa seisokkiani, että tunsin sen halkeavan ja ennen sitä tunkeutuvan housuistani lävitse. Tuntui, että siemensyöksyissä purkautuivat kaikki voimat kehostani. Perusteluna, miksi tämä on kiihottavin kokemukseni on se, että en ole noiden vuosien jälkeen kokenut mitään vastaavaa. En ole ollut niin kiihottunut kertaakaan noiden vuosien jälkeen. Olen ollut kiihottunut, joo, ja todella paljon, mutta sellaista teinitestosteroniräjähdystä on mahdotonta minun tapauksessani ylittää. Se kiihko oli niin valtavaa, jatkuvaa ja halu sen tytön lähelle uskomattoman vahva. Olikin sydäntä särkevää nähdä hänet seurustelemassa toisen pojan kanssa, mutta siitä pääsi ylitse, vaikka se kesti kauan.

Oli mullakin eräs lähi-ihastus, jota ujona likkana katselin vain kaukaa. Lähimmäs poikaa pääsin tanssitunnilla silloin harvinaisilla liikunnan kursseilla. Se ote, millä hän mua vei. Kaikki muut pitivät väliä, mutta hän vei kiinni vartalossaan. Tunsin kaiken. En voinut olla kiihottumatta niin paljon, etten muista mitään kappaleesta tai katseliko meitä kukaan. Eihän noita kokemuksia voi unohtaa. Tuntui, että tunteet olivat niin pinnassa.

Vierailija
2910/3550 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan on, kun otin ekaa kertaa täydessä, kipeässä erektiossa olevan penikseni ulos housuistani ensimmäisen tyttöystäväni katsellessa uteliaana ja suudelmat sen jälkeen samalla itse runkaten sitä. Sitten tytön ujoinen, hellä kosketus pippeliin ja jatkoimme suutelua. Toinen on, kun sain ekaa kertaa riisua häneltä pikkuhousut ja hyväillä jalkojen välistä sormin ja samalla taas suutelimme. Kai se ihana iltapäivä sit kokonaisuudessaan koulun jälkeen huoneessani. Sama perustelu kuin tuossa ylempänä: ihan samaan kiihotushuippuun (totta kai laukesin vaikka yritin hallita tilannetta) en ole yltänyt sittemmin. Todella kiihottavia tilanteita on ollut, mutta ei aivan yhtä kokonaisvaltaista olotilaa.

Vierailija
2911/3550 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, seksikkäät asusteet liittyy kiihottumiseen ja siihen tilaan useimmiten. Juuri nämä ala/halkiolla olevat , samoiten rintsikat mitkä ei peitä mitään (punaisena kiiltävän sellaisen). Ai että.

Mutta joo voi kun naiset tajuaisi aina sen miten paljon vaatetuksella voi vaikuttaa halujen nostoon. Vaan kun ei. Suurin osa pitää perus harmaita, valkeita maxi alushousuja niin siinä tule mieleen kun vanhuus.

Roolileikit myös , voisin vaikka kuinka paljon kertoa vaan pidän omana tietona. Roolileikkejä kun on mukava tuunailla omaisekseen, eli tarina tapahtumat itse akti yms.

Ainiin ajattelin seuraavana "seksi" lisukkeena ostaa ns "häpeä" paalun, pääsen oikein rankaisemaan kunnolla, ja mikä parasta kun on millä rankaista.

Vierailija
2912/3550 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni sanoo että on kiva kun kiusoittelee silleen että "paukuttelee" kalulla eri puolille kehoa, ja klitoriksen kohalla pyörittelee ni tuntuu taivaaliselta.

Vierailija
2913/3550 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo voi kun naiset tajuaisi aina sen miten paljon vaatetuksella voi vaikuttaa halujen nostoon. Vaan kun ei.

Juuri näin. Ja jos jotain ehdottaa tai toivoo, niin voi olla varma, että ainakaan sitä ei näy päällä. "Minä itse tiedän mikä näyttää hyvältä" tai joku muu asennevamma varmaan...

Vierailija
2914/3550 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan on, kun otin ekaa kertaa täydessä, kipeässä erektiossa olevan penikseni ulos housuistani ensimmäisen tyttöystäväni katsellessa uteliaana ja suudelmat sen jälkeen samalla itse runkaten sitä. Sitten tytön ujoinen, hellä kosketus pippeliin ja jatkoimme suutelua. Toinen on, kun sain ekaa kertaa riisua häneltä pikkuhousut ja hyväillä jalkojen välistä sormin ja samalla taas suutelimme. Kai se ihana iltapäivä sit kokonaisuudessaan koulun jälkeen huoneessani. Sama perustelu kuin tuossa ylempänä: ihan samaan kiihotushuippuun (totta kai laukesin vaikka yritin hallita tilannetta) en ole yltänyt sittemmin. Todella kiihottavia tilanteita on ollut, mutta ei aivan yhtä kokonaisvaltaista olotilaa.

Komppaan tätä. Kuvaan ottaen sanamuodoissa ja repliikeissä vapauksia, sillä en muista kaikkea sanatarkkaan erästä iltapäivää ajalta, jolloin meidän suhde oli absoluuttisesti kuumimmillaan. Kuumaa on ollut sittemminkin, mut kyllä te tiedätte mitä tarkoitan....

Vien sua kädestä maailman isoimpaan siivouskomeroon käytävän päässä, jossa on lisäks vain portaat kellariin. Katson kelloa, on tarpeeksi aikaa. Sun farmarit näyttää niin hyviltä sun päällä, eikä tuossa collegehuppiksessakaan oo puutteita.

Ovi kiinni ja suutelen sua minkä osaan, kieltä mukaan ja näykkäilyä alahuuleesi. Oon niin isona ja jäykkänä, päästän sen housujen puristuksesta vapaana seisomaan meidän väliin painaen sua vähän. Tiedän kokemuksesta justiinsa mihin kohtaan haarasi keskiosassa. Voihkaiset mun ahnehtiviin suukkoihin, nojaat takana seinään ja pääsen tekemään taikojani.

Avaan nappia riipien farkkujas alemmas poikki sun kapeiden reisien, jotka yrittävät levittäytyä ja tehdä mulle tilaa. Haarapalaa sivuun ja sormenpäät löytää tosi kosteaa. Pudotan pikkarit farkkujesi kaveriksi alemmas. Väriset pienestäkin koskemisesta pitkin "pintaa" koko matkalta voihkien: - älä lopeta, mä tuun - pistän kättä suusi eteen kevyesti toisen käden sormet nupullas leikkien.

Nojaudun suhun koko vartalolla, jottet kaatuisi, mutta ehkä samalla voisi dipata kullinpäätä vaan nopeasti. Niin teen ja vavahdat taas. Tuntuu, että orkkusi saa jatkoa. Vedän äkkiä ulos hirveällä tahdonvoimalla. - Kosketa mua - käännyn vähän ja huohotan jotenkin noin tosi kömpelösti. Tartut nykivään, päätään kiiltelevään seisokkiin ja pehmeillä sormilla vetelet paksuja nauhoja mälliä ulos. Seuraat sitä koko ajan.

Näköni hämärtyy, mut silti osin saan suunnattua sitä hyllyn sijasta seinälle ottaen itse ohjat ja jatkaen vetoja uusien sykäysten tahdissa. - ah, tuntuu taivaalliselta ampua noin. Aina vaan kouristaa ja supistaa, jatkan vetelyä ja sillittelet mun hiuksia ja olkaa. - vieläks sulta tulee - sanomanasi saa seisokin jäämään pystyyn. Ihailusi kiihottaa.

En haluaisi lopettaa, mutta olet jo kiskaissut housusi kii ja tukkasi on hyvin; kai minunkin on pakko. Yritän sovittaa sitä housuihin viimein onnistuen. Kauhea pullotus ja paisutus, mut eiköhän se siitä viimeistään rauhoitu, kun päästään meneen. Vilkuilet sitä hymyillen samalla, kun pyyhkäisen seinää käsipaperiin.

That's enough. Lähdetään ja kas kun kello onkin niin paljon, että ihmiset alkaa parveilla välkälle. Pussataan takaisin toisessa käytävässä ja hymyillään.

Vierailija
2915/3550 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin kielareita luokkakokouksen jatkoilla teini-ihastukseni kanssa. Kutkuttavinta tuossa oli se, ettei meidän suhteemme silloin aikoinaan 25 vuotta sitten lähtenyt mitenkään, vaikka selvästi himoja ja ihailua oli puolin ja toisin. Oltiin kai liian ujoja ja tuijoteltiin vaan.

Hänen suudelmansa olivat heti näykkääviä ja vaativia. Sanoi, että olen hänen tyttönsä aina. Haluankin olla ja haluan sen sisääni, minkä tunsin kovana erottuvan vartaloani vasten. En malta odottaa seksiä. Tätä näppäillessäkin kuumottelee.

Vierailija
2916/3550 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi kuumottelee kun pääsee sen ihmisen kaa kovasti pussaileen, josta on haaveillut kauan tai ollut nuoruuden ihastuksena. Ihana tilanne sulla, että uskalsitte vihdoin antaa tunteille vallan.

Itellä ei oo mitään noin romanttista käynyt koskaan, mutta ehkä tää nykyinen kuvio on ollut kiihottavin.

Kiihottavin kokemus menee salaiseen seksiin. Kummitytön juhlissa käytiin välissä talon kellarissa olemassa silleen. Sinne oli tuotu lasten keinu säilytykseen ja alussa koitettiin niin, että mä menin istumaan siihen jalat levällään ja mies koetti lykkiä polvillaan. Toi setti ei ehkä kovin yllättäen toiminut ja sit vaan makasin alla retkipatjan tapaisella sen tilan nurkassa. Riisuttiin alasti jotenka vaatteet ei likaantuneet, mutta jos joku olis löytänyt meidät, voi pojat olis ollut noloa.

Vierailija
2917/3550 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesä ja lämmin, olin iltasella laittamassa lakanapyykkiä kuivumaan kerrostalomme kuivaushuoneessa, kun rapussa asuvan nuoremman pariskunnan mies tuli keräämään heidän pyykkejään. Hänellekin aika vähän vaatetta, shortsit, itsellä lyhyt mekko. Oltiin kyllä portaikossa nähty monet kerrat, tervehditty ja joskus pakkasella autojamme samaan aikaan lumen alta kaivettu ja muutama sana vaihdettu.

Nytkin hymyiltiin ja tervehdittiin. En tiedä, oliko se kuivaushuoneen lämmin tunnelma ja vähät vaatteet, mutta hän kosketti peppuani kuin se olisi voinut olla vahinko. Käännähdin katsomaan häntä, ja hän hymyili. Katsottiin vain toisiamme, tunsin, kuinka alavatsassa oli perhosia. Tuijotettiin toisiamme silmiin, vähän vaivautuneina, mutta ihan selvästi tiedostaen, että jotain oli nyt tapahtumassa.

Hän tuli ihan lähelle, ja annoin hänen suudella. Vastasin. Hänen suudelmansa muuttuivat vaativammiksi. Hän huohotti. Annoin hänen puristella rintojani ja viedä kätensä jalkoväliini. Ehdin kyllä ajatella, että hänellä on avopuoliso, mutta nopeasti syttynyt halu ja toisen ihmisen kaipuu veivät voiton. Annoin hänen kääntää itseni seinää vasten. Pian tunsin kostuneen, kuuman terskanpään hänen käsiensä levittämien pakaroitteni välissä etsiytymässä yhä alemmaksi. Voihkin tuntiessani hänen työntyvän sisääni. Halusin vain nauttia.

Hän tuli tosi nopeasti ja veti sitten hämillään kalunsa ulos kuuman nesteen tulvahtaessa reisilleni. Vedin pikkarit ylös. Mitään ei silloin sanottu. Hän otti loput pyykkinsä ja lähti, minä jäin laittamaan loput pyykkiin kuivumaan.

Vierailija
2918/3550 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuosi takaperin olimme mieheni kanssa mummoni talon pihalla tekemässä pihahommia ja istuttiin tauolle keinuun. Mummo oli sairaalassa ja talo metsän keskellä maalla. Mies rupesi yhtäkkiä suutelemaan. Ihan yllättäen, koska mikään ei antanut tuosta merkkejä aikaisemmin. Olimme hikisiä, oli lämmin päivä ja minulla oli lyhyet kesäshortsit. Ne suudelmat olivat kosteita, syviä ja tauottomia. Vastasin niihin minkä ehdin. Sain käden shortsieni päälle ja tuntui niin ihanalta tuo kevyt hyväily. Samalla, kun jatkoimme suutelua, mies avasi omat housunsa ja otti nopeasti elimensä esiin.

Hän jatkoi suutelua tahtia lisäten ja samalla hieroi koko ajan kädellään erektiotaan. Teki sitä pari kertaa nopeammin ja sitten hän alkoi nykiä, vartalonsa täristä ja hän huokaili suuhuni suudelmien lomassa. Mies levitti reitensä ja sperma syöksähteli kaaressa maahan aluksi isoina annoksina. Olin aivan kiihottunut tuosta näkymästä, enkä ollut kokenut vastaavaa käytöstä mieheltäni, vaikka olimme olleet jo vuosia yhdessä. Suutelumme jatkui koko tuon ajan ja silmät puoliauki seurasin uteliaana. Hän sanoi, että kiihottui suutelemisesta niin paljon!

Yhtäkkiä hän painoi minut alas ja otti shortsini pois avustuksellani. Nostin vähän peppua siinä ja levitin jalkoja. Hän pakittautui aluksi, sitten lähestyi kosteuttani kielellään ja alkoi nuolla puolikontallaan toinen polvi tukena maassa. En tarvinnut paljoa kosketusta, olisin varmasti tullut sillä alun hivelylläkin, mutta nyt koko keinu tuntui heiluvan lanteideni mukana. En muista hetkestä mitään, mutta mies sanoi jälkeenpäin, ettei ollut nähnyt minun koskaan saavan niin rajusti.

Katkon jälkeen muistikuvani jatkuvat miehestäni makaamassa päälläni ja suutelemassa jälleen kovana erektiossa työntymässä kohti pimppaani. Hän otti minut siinä isossa keinussa ja rakasteltiin vähän aikaa kiihkeästi, kunnes äänet läheltä keskeyttivät meidät. Luulen, että olisin tullut vielä toistamiseen, mies ainakin olisi tullut, sen verran innokas hän oli. Jäi harmittamaan, mutta toisaalta koin uutta ja yllättävää näin pidemmässä suhteessa. Mentiin taloon sisään ja kohta auto kaarsi pihaan mummoni kyydissä. Miehelläni oli selvästi vaikeampaa telttansa kanssa kuin minulla peitellä mitä tapahtui. Hetken kuluttua joimme kahvia mummoni kauniisti katetussa pöydässä ja vilkuiltiin juttelun aikana koko ajan toisiamme. Sanattomana aikeena oli: kotona jatketaan.  

Vierailija
2919/3550 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Samalla, kun jatkoimme suutelua, mies avasi omat housunsa ja otti nopeasti elimensä esiin...

Hän jatkoi suutelua tahtia lisäten ja samalla hieroi koko ajan kädellään erektiotaan... ...enkä ollut kokenut vastaavaa käytöstä mieheltäni, vaikka olimme olleet jo vuosia yhdessä. Suutelumme jatkui koko tuon ajan ja silmät puoliauki seurasin uteliaana. Hän sanoi, että kiihottui suutelemisesta niin paljon!...

Tuo kuulostaa niin tutulta ja ihanalta nuoruusvuosiltani. Malttamaton poika ottamassa kikkeliään ulos samalla mua kiivaasti suudellen ja pystyään itse hyväillen. Kyllä siinä tyttö kostuu, kun näkee miten toinen nauttii musta niin paljon, ettei pysty oleen koskematta penikseen. Siin rupee tekemään tosissaan mieli seksiä. Upeaa, että teillä on säilynyt himokkuus ja tietty leikkisyys pitemmässä suhteessa.

Vierailija
2920/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta afrikkalaistaustaisen nuoren naisen kanssa. Tuo manttelisilmäinen ja rastahiuksinen enkeli ratsasti kevyemmin kuin kukaan koskaan aikaisemmin, sai äänekkäitä orkkuja ja tulin itsekin myös toisella kerralla lähes varttitunnissa. Suuseksissä tumman ihon ja pimpsan punaisuus oli oikea silmäkarkki. Uusinta maittaisi. M44