Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingissä paljastui valekokki

Vierailija
16.07.2023 |

Roisto saatiin kiinni itse teossa, kun lihapullat ja kastike menivät päin peetä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d89521a5-c098-4f38-8e80-367d24ddff37

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
2/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat ottaneet oppisopimukseen noin lupaavan lahjakkuuden ja paperitkin valmiina. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että itse pystyisin huijaamaan ja toimimaan jonkun pikkuravintolan kokkina. Ruokin usein isompia määriä ihmisiä, joten osaan arvioida ruokamääriä aika hyvin ja olen kotikokiksi todella osaava.

Vierailija
4/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että itse pystyisin huijaamaan ja toimimaan jonkun pikkuravintolan kokkina. Ruokin usein isompia määriä ihmisiä, joten osaan arvioida ruokamääriä aika hyvin ja olen kotikokiksi todella osaava.

Kyhää itsellesi suositukset ja laita hakemus vetämään, eikös näistä kokeista ja jopa osaavista valekokeista ole nyt pulaa pk-seudulla? Turussa ainakin on, sen tiedän.

Vierailija
5/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä jotkut keksiikin :D 

Vierailija
6/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valekokki olikin valepukki.

Vierailija
7/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelääkäri pystyi toimimaan vahinkoa tekemättä monta vuotta, kokki ei päivääkään.

Kummasta noista maksetaankaan kovaa palkkaa?

Vierailija
9/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin jostain syystä tälle liian paljon... :D

Vierailija
10/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.itavayla.fi/teksti/suomen-gordon-ramsay-tuli-porvooseen-6.2…

"Hän on saapunut Porvooseen" xDD

Vierailija
11/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle ravintola-alan työnantajalle se on yksi ja sama onko sulla tutkinto vai ei kunhan osaat tehdä hommasi,niin paljon on tullut nähtyä täysin kädettömiä amiksesta valmistuneita"ammattilaisia"Eli niistä OSAAJISTA on pula.

Vierailija
12/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerinä tai pankinjohtajana kukaan ei olisi huomannut mitään vuosikausiin.

Kokin ammattia on vaikea feikata. Kun se paljastuu heti ensimmäisen annoksen kohdalla. Jos ei osaa niin ei osaa.

Vierailija
13/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle ravintola-alan työnantajalle se on yksi ja sama onko sulla tutkinto vai ei kunhan osaat tehdä hommasi,niin paljon on tullut nähtyä täysin kädettömiä amiksesta valmistuneita"ammattilaisia"Eli niistä OSAAJISTA on pula.

Joo, ei todellakaan mikään paperilappu paljoa paina. Tärkeintä on osata työ! Ihan sama homma kuin monella muussakin 'käsityöammattissa'. Rakentajan pitää osata rakentaa ja kokin laittaa ruokaa. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
14/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei näköjään osannut.

Vierailija
15/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei todellakaan mikään paperilappu paljoa paina. Tärkeintä on osata työ! Ihan sama homma kuin monella muussakin 'käsityöammattissa'. Rakentajan pitää osata rakentaa ja kokin laittaa ruokaa. Hyvin yksinkertaista.

Tässä nyt vaan on se ongelma, että tämä valekokki mokasi lihapullat ja soosin. Maizenan käyttö ei ollut miehelle tuttua. Jos on näin kova motivaatio toimia keittiöalalla, niin olisi nyt joku ottanut edes oppisopimuksella hommiin :D

Vierailija
16/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuskella ainakin osaat itseäsi, tuskinpa ruuanlaittoa sitten osaatkaan. 

Vierailija
17/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tää tyyppi on?

Vierailija
18/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienessä ravintolassa huijaaminen on varmasti vaikeinta. Koska kokonaisvastuu lepää yhden tai kahden kokin harteilla. Isossa laitoskeittiössä ei kukaan huomaa alisuorittajaa. Eikä yksi epäonnistunut annos pilaa kokonaisuutta.

Vierailija
19/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaisen miehen Facebook-sivuilta löytyy persuvideoita ja poliittista kitinää. Sen lisäksi mies on postannut kuvia "omista" annoksistaan.

Vierailija
20/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tää tyyppi on?

Kokki ja keittiömestari. Työkokemusta on laajasti niin risteilyaluksilta, kuin huippuravintoloista jo noin 20 vuoden ajalta.