Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan firman omistajaperheen opiskelijapoika tuli kesäksi töihin ja perehdytin häntä työtehtäviin. Huomasin miten hän katseli mun vartaloa ja rintoja, ja meidän katseet kohtailivat. Hän oli hauska ja kivannäköinen. Lounastettiin yhdessä eri paikoissa ja juteltiin paljon. Hän sai mut nauramaan. Hipaisut tuntuivat taivaallisilta.
Olin päälle nelikymppinen perheenäiti ja ihastunut parikymppiseen nuoreen mieheen, joka oli vain joitakin vuosia omia lapsia vanhempi. Tunsin mustasukkaisuutta, jos hän lähti työpaikan toisten naisten kanssa lounaalle.
Työtehtäviin kuuluu myös firman esittelyä ja edustamista eri puolilla Suomea. Koska olin ollut monesti niillä reissuilla, niin luonnollisesti lähdin kesäkiertueelle. Poikaa haluttiin kouluttaa ja hänet laitettiin mulle työpariksi.
Meille oli varattuna yhden hengen huoneet, mutta jo ensimmäisen hotellin vastaanotossa poika kysyi vastaanotossa mahdollisuutta vaihtaa yhteiseen kahden hengen huoneeseen. Hotellissa oli vapaana vain sviitti, jonka otimme. Jo heti huoneeseen päästyä suutelimme. Tilasimme illallisen huoneeseen ja sen jälkeen rakastelimme. Annoin hänen ohjata ja antauduin nuoren miehelle. Oli todella kiihottavaa vaihtaa asentoa hänen toiveiden mukaisesti ja totella. Siitä tuli ikimuistoinen viikko Suomen suvessa!
Jos tuo oli totta, se oli varmasti huimaa nautiskelua. Eikö kukaan tosiaankaan yrityksen taloushallinnossa tai jopa omistajat ihmetelleet hotellin laskua yhdestä sviitistä eikä kahdesta eri huoneesta kuten "normaalisti" olisi ollut? Eli ettekö jääneet kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Olin silloisen poikaystävän kanssa poikaystävän äidillä yökylässä. Oltiin päivällä siivosti, mutta kyllä molempia panetti ja illan tullen koitimme käydä kiltisti nukkumaan, koska äiti nukkui seinän takana ja äänieristys oli huono. En kuitenkaan malttanut olla kiehnäämättä läpimärkänä poikkiksen vieressä ja kun huomasin hänen mahtavan seisokkinsa, sitä oli pakko vähän hipelöidä. Emme ehtineet päästä kunnolla hommiinkaan vielä, kun poikaystävältä lensi siinä kiimassa jo ensimmäinen lasti käteeni. Ei yleensä ollut omia aikojaan tulevaa mallia, oli vaan niin kiimoissaan, ettei pystynyt pidättelemään. Eihän sitä sitten enää malttanut olla kiltisti, vaan riisuin pikkarit ja annoin poikkiksen työntyä sisääni. Koitettiin olla hiljaa, mutta huokailuja pääsi, poikkiksen kalu hieroi minua niin ihanasti sisältäpäin. Nousin vielä ratsaille ja naitiin lopulta niin, että sänky natisi. Seuraavan lastin sain pilluuni. Olen aika varma, että puuhailumme kuultiin.
Olitteko minkä ikäisiä silloin ja huomasko äitistä seuraavana päivänä, että se olisi kuullut teitä tai vihjaisiko mitään siihen suuntaan?
Ehdottomasti se, kun pääsin panemaan isorintaista puolituttua varattua naista. Se oli yhden illan juttu ja otin kaikki irti siitä. Oli suuseksiä molemmin puolin ja pantiin koko yö. Uskomatonta mihin suorituksiin sitä pystyykään. Aamulla vielä parin tunnin unen jälkeen panin takaapäin, sitten suihkun kautta töihin.
Mahdoton sanoa mikä on kiihottavain, mutta eräs kiihottava kokemus muistuu mieleen reilun 10 vuoden takaa. Olin silloin vähän aikaa seurustellut tyttöystäväni kanssa kun lähdimme sukuloimaan hänen tädin luo Itä-suomeen. Olimme vielä siinä vaiheessa suhdetta että seksiä teki mieli joka välissä. Emme kuitenkaan halunneet häiritä vaimon sukulaisia joten jouduimme olemaan muutaman päivän ilman seksiä Lopulta meille tarjoutui mahdollisuus seksiin, kun pääsimme eräänä iltana ulkosaunaan. Tyttöystäväni huomasi saunassa heti kivikovan erektioni ja alkoi pian hyväilemään penistäni. Myös minä aloin sormettanaan tyttöystävääni. En muista että olisimme koskaan olleet näin kiimaisia. Kiihotusta lisäsi se että seinän takana odotti saunavuoroaan tyttöystävän sukulaiset jotka mahdollisesti kuulivat puuhastelumme. Meidän molempien oli vaikeaa tukahduttaa nautinnon ääniä ja aika nopeasti laukaisin spermani voihkien saunan lattialle. Siivottiin jälkemme pyyhkeillä ja poistuttiin punastellen saunasta. Tämä kuulosti ehkä kesyltä tarinalta, mutta usein muistelen tätä tapausta enkä muista että olisin sen jälkeen saanut näin voimakasta orgasmia.
Kaikkein kiihottavin... on se kun makasin ensimmäistä kertaa tytön päällä suudellen tositarkoituksessa, toisin sanoin olin kiihottamassa häntä ja itseäni. Täysille erektoitunut nuori penikseni oli paljaana ja tyydytin itseäni ja kiusoittelin samalla tyttöä edestakaisilla liikkeilläni hänen vaatteidensa päälle maaten hänen jalkojensa välissä. Emme uskaltaneet mennä yhdyntään asti, mutta mieli teki aivan valtavasti, ja jos emme olisi säikähtäneet ääntä läheltä paikkaa missä olimme, kuka tietää... Loppuun asti menon kieltäminen itseltään ja kovien himojen vastustaminen tuossa iässä oli hyvä juttu senkin vuoksi, että se teki noista niin älyttömän kiihottavia muistoja. Kun kävin niin lähellä, mutta en kuitenkaan vielä päässyt sisään asti ja näin, että tyttö nautti suuresti siitä mitä tein ja miten nautin.
Vierailija kirjoitti:
Marjaana... sä olit niin kaunis ja pikkuinen, minä olin niin kiihkeä. Muistelen sua ja mietin vaan, miten mä kiihotuin ihan pystyyn siinä kiihkeästi suukotellessa joka kerta ennen tunnille menoa… ♥
Rakastin suudella sun kanssa koulussa. Olin aina menossa tunnille viimeisten joukossa, hukuin sun kiihkeisiin suukkoihin ja istuin pulpetissa sitten koko tunnin pikkarit märkänä. Tunsin, miten kiihotuit mua vasten. En voinut olla tuntematta, et jättänyt mua kylmäksi ja vielä painauduit minuun. Joskus hipaisin sun etumukseen ja voihkaisit hiljaa. Lähdit mun luota venyttäen pikkuisen viimeisessä suukossa seksikkäästi alahuultani omalle tunnillesi kädet taskuissa. Koulun jälkeen rakastellessa huomasin miten liisterissä boxerisi olivat. Sinäkin olit kostea ja niin kovana, että oli vaikeaa taivuttaa pippeliä. Montakohan kertaa laukesit ekan kerran suurimmat paineet pois kooten hiuksiani käteesi, pitäen kiinni ja työnnellen varoen mun suuhun. En tarvinnut jalat niin auki kuin sain selälläni kuin kevyttä kiusaavaa puhallusta sulta ennen sormiasi ja kieltäsi ja olin saada heti orgasmin. Enkä tarvinnut kuin kovaa tiivistä lähetyssaarnaajaa, jotta tulin toistamiseen, ja kolmannen... ja neljännen kerran... Sä jaksoit panna mua tunnista toiseen, niin kauan ettei sulta enää tullut spermaa. Vielä kerran... mä haluun vielä kerran...
Ehdottomasti nuo kokemukset eivät unohdu koskaan ja ovat yhä niitä kaikkein kiihottavimpia. Niiden joukossa ainakin.
Olin katsomassa urheilukisaa suht. isolla areenalla ja aloin saamaan orgasmia yhtäkkiä. Puristin jalkojani yhteen, nostin niitä ja voihkin hiljaisella äänellä. Koko lantion aluetta, ei vain pimppiä supisti. Muuta en muista, sillä tajuntani pätkäisi. Poikaystäväni hipuloimassa selvässä stondiksessa sormin pitkin reittäni oli liikaa silloin. Tuo on jäänyt mieleeni, koska se oli niin yllättävä tilanne ja kiusallinen. Varmasti joku kummasteli käytöstäni, kun en osannut, enkä kyennyt naamioida sitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan firman omistajaperheen opiskelijapoika tuli kesäksi töihin ja perehdytin häntä työtehtäviin. Huomasin miten hän katseli mun vartaloa ja rintoja, ja meidän katseet kohtailivat. Hän oli hauska ja kivannäköinen. Lounastettiin yhdessä eri paikoissa ja juteltiin paljon. Hän sai mut nauramaan. Hipaisut tuntuivat taivaallisilta.
Olin päälle nelikymppinen perheenäiti ja ihastunut parikymppiseen nuoreen mieheen, joka oli vain joitakin vuosia omia lapsia vanhempi. Tunsin mustasukkaisuutta, jos hän lähti työpaikan toisten naisten kanssa lounaalle.
Työtehtäviin kuuluu myös firman esittelyä ja edustamista eri puolilla Suomea. Koska olin ollut monesti niillä reissuilla, niin luonnollisesti lähdin kesäkiertueelle. Poikaa haluttiin kouluttaa ja hänet laitettiin mulle työpariksi.
Meille oli varattuna yhden hengen huoneet, mutta jo ensimmäisen hotellin vastaanotossa poika kysyi vastaanotossa mahdollisuutta vaihtaa yhteiseen kahden hengen huoneeseen. Hotellissa oli vapaana vain sviitti, jonka otimme. Jo heti huoneeseen päästyä suutelimme. Tilasimme illallisen huoneeseen ja sen jälkeen rakastelimme. Annoin hänen ohjata ja antauduin nuoren miehelle. Oli todella kiihottavaa vaihtaa asentoa hänen toiveiden mukaisesti ja totella. Siitä tuli ikimuistoinen viikko Suomen suvessa!
Annoitko pojan panna pyllyyn?
Pikkuserkkutytön kanssa menimme paikallisella linja-autolla Itä-Suomessa vanhempiensa mökille. Matkalla alkoi seisoa, kuten hänen kanssaan jatkuvasti. Otin pippelini sepaluksesta ja hän sitä kädellään hyväili. Olimme bussin takaosassa ja vihjaisin hänelle, josko ottaisi pilin suuhunsa.
Kauniit maisemat vilistivät ohi ja pikkuserkku antoi mahtavaa suuhoitoa. Jotkut lueskelivat lehtiä ym ajankulukseen ja minä sain laskea kunnon orgasmin hänen suuhunsa. Tuota bussimatkaa on tullut muisteltua usein.
Siinä neljännesvuosisadan ikäpaalun paikkeilla minulla oli poikaystävä, joka halusi joka kerta päästä lähetyssaarnaajaan. Emme koskaan rakastelleet muussa asennossa ja hänen kanssaan koin paitsi rohkeimmat kokemukset että kiihottavimmat tähän päivään asti. Se juttu ei ollut pelkästään se vartalot päällekkäin paneminen, vaan kaikki ne taidot mitkä hänellä oli vietellä minut, suudella ja koskettaa just sillä tavalla kuin halusin hänen koskettavan ilman, että ohjasin häntä mitenkään. Hän ikään kuin tunsi vartaloni paremmin kuin itse tunsin. Hän oli myös erittäin viriili ja hyväkuntoinen. Olin itsekin, mutta hänen intoilunsa sytytti minut joka kerta seksiin. Rakastin antautua hänelle. Tuntui, ettei muuta siinä voinut tehdäkään. Todella vikisin ja hän vei.
Olin aikaisemmin ajatellut, ettei tuollaista voisi olla kuin romanttisissa leffoissa, mutta olin niin mieluusti väärässä. On vaikea eritellä kiihottavinta muistoa. Voisi sanoa, että koko suhde oli niin seksi edellä, että kaikki oli kiihottavaa. Tuossa sitten arkielämässä tuli omat haasteensa. Tänä päivänä yhä muistelen häntä ja kaipailenkin.
Nainen.Farkut ja paita tai saattoi olla takki.Nainen seisoskeli tänään ehkä kymmenen metrin päässä minusta takamus minuun päin. Kireät farkut ja muodokkaat upea tissit. Kauniit hiukset
Kuihottavan näköinen nainen.
Mulle kävi niin, että ystävätär puumaili eronsa jälkeen ja oman eron myötä innosti mukaan iskemään yhdessä nuoria miehiä. Ajattelin, että voisihan sitä kokeilla. Kerranhan täällä eletään! Menimme yhteen hänen vakipaikkaansa, josta kuulemma seuraa sai varmasti.
Tilasimme juomat ja silmäilimme tarjontaa. Kommentoimme toisillemme ja arvostelimme näkemäämme. Sitten katse osui kivannäköiseen poikaan. Hän myös katsoi ja katseet kohtasivat. Ystävätär huomasi tämän ja kysyi, että kiinnostaako. Myönsin, mutta ujostelin hänen ehdottaessa pojan pyytämistä meidän seuraan. Ystävätär ei kuunnellut mun estelyjä, vaan viittoi pojalle, että tulisi meidän luokse.
Hän tuli ja halasi ystävättären kanssa. Kävi ilmi, että he olivat jo aiemmalta illalta tuttuja. Ystävätär esitteli meidät ja kertoi mun kiinnostuksesta. Pojan mentyä hakemaan meille lisää juotavaa ystävätär kertoi viettäneensä yhden yön hänen kanssa. Pojan kaveri istuutui myös pöytään ja he pariutuivat pian. Mä upposin keskusteluun pojan kanssa. Ilmeni, että oli 18-vuotias abiturientti. Mä olin 42-vuotias yksinhuoltaja. Hän osasi kuunnella ja kerroin avioerosta. Hän kehui mun kauneutta ja pussailimme. Jossain vaiheessa ystävätär oli lähdössä kaverinsa kanssa ja me lähdimme samaa matkaa taksiasemalle.
Lapset olivat kotona, joten meille ei voinut mennä. Poika sanoi, että hänellä vanhemmat ovat kotona, mutta on ollut ennenkin naisseuraa hänellä. Jatkoimme taksilla sinne. Suutelimme taksin takapenkillä ja tunsin pojan housuissa kiihotusta. Kostuin hänen hyväillessä mun reittä.
Tulimme omakotitaloon ja jätin kengät eteiseen. Hiivimme hiljaa hänen huoneeseen ja riisuimme toisemme. Hyväilin nuorta kovaa kalua. Hän ohjasi mut polvilleen ottamaan suihin. Hetken päästä käski laittamaan kortsun ja sen jälkeen otti mua takaapäin. Käänsi ja suuteli rintoja erityisen kiihottavalla tavalla. Työntyessään uudestaan sisään sain pitkästä aikaan orgasmin, jota en ollut enää aikoihin ex-miehen kanssa saanut.
Aamulla rakastelimme uudestaan ja hänen äitinsä koputti oveen huikaten, että keittiössä olisi aamupalaa ja kahvia tarjolla myös seuralaiselle. Vähän jännitti mennä pojan vanhempien eteen, mutta kahvia teki mieli, joten rohkaistuin. Voi luoja, kun näin hänen äitinsä! Pojan äiti oli mun peruskoulun aikainen luokkakaveri! Olin siis pojan äidin ikäinen. Emme olleet pitäneet yhteyttä ja olimme lähinnä facebook-kavereita. Oli siinä hämmennystä puolin toisin, mutta vaihdoimme kuulumisia hyvässä hengessä. Tuli puhetta heidän tulevasta mökkiviikonlopusta ja miten mä voisin tulla pojan kanssa sinne. Sovittiin niin ja siitä vasta kiihottava reissu tuli. Saunoin pojan kanssa ja rakastelimme. Kiihotuin etenkin siitä, että mun vanha koulukaveri oli toisessa makuuhuoneessa ja mä hänen poikansa.
Tindertreffeillä tyttö halusi että katson kun hän kusee.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuserkkutytön kanssa menimme paikallisella linja-autolla Itä-Suomessa vanhempiensa mökille. Matkalla alkoi seisoa, kuten hänen kanssaan jatkuvasti. Otin pippelini sepaluksesta ja hän sitä kädellään hyväili. Olimme bussin takaosassa ja vihjaisin hänelle, josko ottaisi pilin suuhunsa.
Kauniit maisemat vilistivät ohi ja pikkuserkku antoi mahtavaa suuhoitoa. Jotkut lueskelivat lehtiä ym ajankulukseen ja minä sain laskea kunnon orgasmin hänen suuhunsa. Tuota bussimatkaa on tullut muisteltua usein.
Parhaimmat ja kovimmat orgasmit olen saanut suihinotoista loppuun asti jossain kielletyssä paikassa
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi niin, että ystävätär puumaili eronsa jälkeen ja oman eron myötä innosti mukaan iskemään yhdessä nuoria miehiä. Ajattelin, että voisihan sitä kokeilla. Kerranhan täällä eletään! Menimme yhteen hänen vakipaikkaansa, josta kuulemma seuraa sai varmasti.
Tilasimme juomat ja silmäilimme tarjontaa. Kommentoimme toisillemme ja arvostelimme näkemäämme. Sitten katse osui kivannäköiseen poikaan. Hän myös katsoi ja katseet kohtasivat. Ystävätär huomasi tämän ja kysyi, että kiinnostaako. Myönsin, mutta ujostelin hänen ehdottaessa pojan pyytämistä meidän seuraan. Ystävätär ei kuunnellut mun estelyjä, vaan viittoi pojalle, että tulisi meidän luokse.
Hän tuli ja halasi ystävättären kanssa. Kävi ilmi, että he olivat jo aiemmalta illalta tuttuja. Ystävätär esitteli meidät ja kertoi mun kiinnostuksesta. Pojan mentyä hakemaan meille lisää juotavaa ystävätär kertoi viettäneensä yhden yön hänen kanssa. Pojan kaveri istuutui myös pöytään ja he pariutuivat pian. Mä upposin keskusteluun pojan kanssa. Ilmeni, että oli 18-vuotias abiturientti. Mä olin 42-vuotias yksinhuoltaja. Hän osasi kuunnella ja kerroin avioerosta. Hän kehui mun kauneutta ja pussailimme. Jossain vaiheessa ystävätär oli lähdössä kaverinsa kanssa ja me lähdimme samaa matkaa taksiasemalle.
Lapset olivat kotona, joten meille ei voinut mennä. Poika sanoi, että hänellä vanhemmat ovat kotona, mutta on ollut ennenkin naisseuraa hänellä. Jatkoimme taksilla sinne. Suutelimme taksin takapenkillä ja tunsin pojan housuissa kiihotusta. Kostuin hänen hyväillessä mun reittä.
Tulimme omakotitaloon ja jätin kengät eteiseen. Hiivimme hiljaa hänen huoneeseen ja riisuimme toisemme. Hyväilin nuorta kovaa kalua. Hän ohjasi mut polvilleen ottamaan suihin. Hetken päästä käski laittamaan kortsun ja sen jälkeen otti mua takaapäin. Käänsi ja suuteli rintoja erityisen kiihottavalla tavalla. Työntyessään uudestaan sisään sain pitkästä aikaan orgasmin, jota en ollut enää aikoihin ex-miehen kanssa saanut.
Aamulla rakastelimme uudestaan ja hänen äitinsä koputti oveen huikaten, että keittiössä olisi aamupalaa ja kahvia tarjolla myös seuralaiselle. Vähän jännitti mennä pojan vanhempien eteen, mutta kahvia teki mieli, joten rohkaistuin. Voi luoja, kun näin hänen äitinsä! Pojan äiti oli mun peruskoulun aikainen luokkakaveri! Olin siis pojan äidin ikäinen. Emme olleet pitäneet yhteyttä ja olimme lähinnä facebook-kavereita. Oli siinä hämmennystä puolin toisin, mutta vaihdoimme kuulumisia hyvässä hengessä. Tuli puhetta heidän tulevasta mökkiviikonlopusta ja miten mä voisin tulla pojan kanssa sinne. Sovittiin niin ja siitä vasta kiihottava reissu tuli. Saunoin pojan kanssa ja rakastelimme. Kiihotuin etenkin siitä, että mun vanha koulukaveri oli toisessa makuuhuoneessa ja mä hänen poikansa.
Joskus kun luen täällä juttuja, en osaa sanoa, että ovatko ne fantasiaa vai totta. Olen itse teini-ikäisen pojan yksinhuoltajaäiti ja en kyllä voi kuvitella itseäni missään roolissa tämän tapaisessa kuviossa, vaikka olen harrastanut villiä seksiä ja epätavallisiakin juttuja. Siis varmaankin voisin lähteä tosi nuoren miehen kanssa panoille, mutta en kyllä hänen vanhempiensa kotiin, saati että minusta olisi jotenkin kutkuttavaa, että äiti onkin vanha luokkakaveri ja siitä seuraisi jotain yhteisiä mökkeilyjä. Jos oma poika toisi jonkun ikäiseni naisen yökylään, niin en nyt siinä tilanteessa pimahtaisi, mutta kyllä jälkeenpäin keskusteltaisiin, että millaista väkeä on sopivaa tuoda äidin kotiin. Ylipäänsä se ajatus, että teinit raahaisivat baareista hoitoja kotiin pantavaksi, on aika vieras. En ole itsekään sellaista tehnyt, vaan seurusteluissani ollut huomaavainen perhettäni kohtaan, etten aiheuta kiusallisia tilanteita. Mutta onko jossain sellaista väkeä, jolle todella tapahtuu tällaista???
Joskus kun luen täällä juttuja, en osaa sanoa, että ovatko ne fantasiaa vai totta. Olen itse teini-ikäisen pojan yksinhuoltajaäiti ja en kyllä voi kuvitella itseäni missään roolissa tämän tapaisessa kuviossa, vaikka olen harrastanut villiä seksiä ja epätavallisiakin juttuja. Siis varmaankin voisin lähteä tosi nuoren miehen kanssa panoille, mutta en kyllä hänen vanhempiensa kotiin, saati että minusta olisi jotenkin kutkuttavaa, että äiti onkin vanha luokkakaveri ja siitä seuraisi jotain yhteisiä mökkeilyjä. Jos oma poika toisi jonkun ikäiseni naisen yökylään, niin en nyt siinä tilanteessa pimahtaisi, mutta kyllä jälkeenpäin keskusteltaisiin, että millaista väkeä on sopivaa tuoda äidin kotiin. Ylipäänsä se ajatus, että teinit raahaisivat baareista hoitoja kotiin pantavaksi, on aika vieras. En ole itsekään sellaista tehnyt, vaan seurusteluissani ollut huomaavainen perhettäni kohtaan, etten aiheuta kiusallisia tilanteita. Mutta onko jossain sellaista väkeä, jolle todella tapahtuu tällaista???
Eipä sinulta lopu ainakaan tekeminen kesken kun käyt läpi kaikki 148 sivua ja kirjoitat jokaiseen viestiin kyynärvarren mittaisen vuodatuksen jossa ylianalysoit nuttura akateemisen kireällä miksi kuvattu kohtaus ei missään nimessä voisi kiihottaa sinua.
It's not about you!
Kukaan ei kerro täällä omista kiihottavimmista kohtauksistaan miellyttääkseen taas yhtä estoista av-mammaa ja vaatiakseen ketään muuta kiihottumaan samoista asioista.
Pussailin saman tytön kanssa samassa paikassa reilu kakskymppisenä, jonka kanssa olin pussaillut päiväkerhossa viisvuotiaana kerhotädeiltä salassa. Siinä oli se jokin niin mieletön tunne, kohdata hänet sattumalta ja hän muisti minut ja sen mitä teimme jatkuvasti silloin. Skidinä suuteleminen tuntui hyvältä ja olin ihastunut päätä pahkaa.
Seurustelemme yhä tuon flashback-illan jälkeen. Seksiin edettiin, mutta ei ihan sitä "polkua" kuin odotin. Eikä sinä iltana, vaikka toki olin täysille kiihottunut ja tyttö tunsi sen. Jotenkin se, ettemme edenneet nopeasti on vain vielä kiihottavampaa muistella. "Saat muttei täällä..." hän kuiskasi ja näykkäsi korvaani. Sai minut vain innostumaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sinulta lopu ainakaan tekeminen kesken kun käyt läpi kaikki 148 sivua ja kirjoitat jokaiseen viestiin kyynärvarren mittaisen vuodatuksen jossa ylianalysoit nuttura akateemisen kireällä miksi kuvattu kohtaus ei missään nimessä voisi kiihottaa sinua.
It's not about you!
Kukaan ei kerro täällä omista kiihottavimmista kohtauksistaan miellyttääkseen taas yhtä estoista av-mammaa ja vaatiakseen ketään muuta kiihottumaan samoista asioista.
Kysymykseni oli siis se, että oliko tuo tarina totta vai keksittyä. Luulen että se oli keksittyä. Se että onko se kiihottavaa, on tietenkin jokaisen oma asia eikä se minua vaivaa, jos joku tuollaisesta fantasioi. Eikä sekään vaivaa jos joku tekee tuollaista oikeasti, mietin vaan, että minkähänlaiset ihmiset on noin rentoja ja onkohan yleistäkin.
Se kun vietimme minun 40v syntymäpäivää. Asun rivarissa, loppuillasta oli enää kaksi kaveriani ja naapuri 28 vuotias rouva. Olin liikaa kännissä, mutta pääsin näkemään kun kaverit pääsi vähitellen lähentelemään naapurin rouvaa, vähitellen vaatteet hävisihänen päältä. Kaverit esitteli hänen tissejä minulle, lopulta hän oli alasti kontillaan olohuoneen lattialla ja kaverit naivat sitä takaa vuorotellen. Oli kiihottava katsoa sitä menoa. Rouva oli kyllä aktiivinen seksissä. Myöhemmin yritin itsekin vietellä hänet, mutta en onnistunut. Taisi olla vain kännit ano.