Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2921/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät katseet ja aivan valtavan ihanaa, kiihkeää, rajua, kuuminta hottia pikaseksiä paloportaikon tasaisella osalla maaten ja todella tuntien koko miehen vartalon, kaiken sen kiiman, tukahdutetun eläimellisen seksinnälän. Erään koulutustilaisuuden muisteleminen värisyttää mua ja saa tulvimaan.

Vierailija
2922/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät katseet ja aivan valtavan ihanaa, kiihkeää, rajua, kuuminta hottia pikaseksiä paloportaikon tasaisella osalla maaten ja todella tuntien koko miehen vartalon, kaiken sen kiiman, tukahdutetun eläimellisen seksinnälän. Erään koulutustilaisuuden muisteleminen värisyttää mua ja saa tulvimaan.

Huh. Olen miehenä kokenut pari kertaa jossakin työmatkalla, ja jo kauan ennenkin kuumaa himoa  kahteen eri, myös varattuun naiseen ja päässyt sitten yhdessä sänkyyn. On se ollut uskomattoman ihanaa kun sai nähdä heidät eka kerran kuvitelmien ja aiemman pienen koskettelun jälkeen lopultakin alastomina, kiihottaa  ja antaa hellästi sitä mitä he kumpikin kaipaisivat siinä hetkessä eniten, kieltä , kieltä, kieltä yms kauan ja lopuksi  äänekästä upeaa yhdyntää..

Kerro lisää vähän omastasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Olen miehenä kokenut pari kertaa jossakin työmatkalla, ja jo kauan ennenkin kuumaa himoa  kahteen eri, myös varattuun naiseen ja päässyt sitten yhdessä sänkyyn. On se ollut uskomattoman ihanaa kun sai nähdä heidät eka kerran kuvitelmien ja aiemman pienen koskettelun jälkeen lopultakin alastomina, kiihottaa  ja antaa hellästi sitä mitä he kumpikin kaipaisivat siinä hetkessä eniten, kieltä , kieltä, kieltä yms kauan ja lopuksi  äänekästä upeaa yhdyntää..

En halua paljastaa tässä ihan kaikkea. Koko juttu lähti siitä, että tunnettiin toisemme ennalta näöltä ja nimeltä. Olimme olleet työn puolesta samoissa tilaisuuksissa aikaisemmin ja meidän välille oli kehkeytynyt kliseinen mutta nii todellinen selittämätön seksuaalinen jännite. Kävi ilmi, että olimme kummatkin vapaita. Niin se jännite sai sitten purkautua kirjaimellisesti ja rajusti. Oma kostuminen oli sitä luokkaa, etten ole kokenut ennemmin. Siinä ei tarvinnut esileikkiä, ilma väreili kuumuudessa. Se tuntui koko vartalossa. Kaikesta, otteista, suudelmien voimakkuudesta jne.. vaistosin samaa vastapuolessa.

Vierailija
2924/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua paljastaa tässä ihan kaikkea. Koko juttu lähti siitä, että tunnettiin toisemme ennalta näöltä ja nimeltä. Olimme olleet työn puolesta samoissa tilaisuuksissa aikaisemmin ja meidän välille oli kehkeytynyt kliseinen mutta nii todellinen selittämätön seksuaalinen jännite. Kävi ilmi, että olimme kummatkin vapaita. Niin se jännite sai sitten purkautua kirjaimellisesti ja rajusti. Oma kostuminen oli sitä luokkaa, etten ole kokenut ennemmin. Siinä ei tarvinnut esileikkiä, ilma väreili kuumuudessa. Se tuntui koko vartalossa. Kaikesta, otteista, suudelmien voimakkuudesta jne.. vaistosin samaa vastapuolessa.

Oli varmaankin tosi kiihottavaa. Oliko teillä muuta seksiä myöhemmin ja oliko se yhtä kiihkeää?

Tuo seksuaalisen jännitteen kehittyminen hyvinkin äkkiä on minulle sattunut muutamia kertoja naisen kanssa elämässäni. Se on ihan uskomaton tunne, kun se voi syntyä niin voimakkaana ja nopeasti.Katseet ja pienet eleet ovat kertoneet sen.

Kerran toinen noista äsken mainituista ennalta tuntemistani naisista huomasi kunnolla haluni, kun tapasimme ennen laajemman alueen työpalaveria ja saimme halata vähän syrjässä muista. Olimme jutelleet aiemmin kyllä ja katselleet toisiamme sillä tavoin.

Hyväilin siinä halatessani pikaisesti hänen pakaroitaan ja selkäänsä vähän puristaenkin itseeni hieman normaalia kauemmin. Hän huokaisi , myötäili ja naurahti ihanasti vain ahaa...ei vastustellut vähääkään. Siitä tiesin, että ensi yönä on nyt mahdollisuus lopultakin. Ja niinhän se sitten olikin, kun hän antoi luvan tulla huoneeseensa, jossa hän odotti jo  pelkkä ohut oloasu yllään...

Vierailija
2925/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan se kun luin somessa yhden nuoren naisen tarinaa missä oli sortunut pettämään kaveriaan ja yhteen palattuaan kämpille oli alkanut kuorimaan sen kanssa suihkussa suikkareilla ja muuta kans. oli se varmaan kiihottavaa kokea tosielämässä jonkunkaa joka tollasta tekee siinä vaan on jotai mikä saa sitte vähän kutisee myös omassa haarukassa vaikka ihan fiktiivisellä erotiikalla joutuukin operoimaan eikä millään faktuaalisella todellisuudella varmaan se kiihottaa eniten?

Vierailija
2926/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaankin tosi kiihottavaa. Oliko teillä muuta seksiä myöhemmin ja oliko se yhtä kiihkeää?

Oli meillä monta kertaa aina noiden koulutusten aikaan ja oli yhtä kuumaa. Fyysinen etäisyys (työ ja asuminen) vain esti meistä tulemasta paria. Tällä hetkellä ajattelen, että noi esteet olisivat olleet ratkaistavissa. Vuodet kuluu, vaikkei nyt niin kauaa vielä ole mennyt, mutta siltä tuntuu. Hän on mennyt eteenpäin elämässä ja samoin.

Vierailija
2927/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku alapeukuttamassa jokaista stooria.

Vierailija
2928/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tapasin miehen, jonka kanssa päädyttiin uimarannan läheisyydessä olevaan metsikköön, jossa meni frisbeegolfrata

Auringossa, julmetun isoa ja vanhaa kuusta vasten sain ihanan kookasta takaapäin mekonhelma lanteille nostettuna! Pikkareita ei ollut, ja lasti oli suuri! Muistan sen lätsähdyksen, joka kuului, kun mies vetäytyi minusta ja vaostani tippui iso, paksu satsi lämmintä nestettä kuusenneulasten peittämälle maalle!!! Siitä alkoi pitkähkö FB-suhde!

Vierailija
2929/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tuollaista työpaikkaparia seuraillut syrjäsilmällä. Olin konsulttina asiakasyrityksessä ja näpyttelin läppäriä hiljaisena perjantai-iltapäivänä tuon ison firman toimiston yhteis/taukotilassa, jonne sitten tuli kyseinen pari jotakin powerpointtia tai mitä lienee yhdessä työstämään. Siinä kiehnättiin, nojailtiin, pideltiin ja katseltiin toisiansa siihen malliin, että jos eivät jo seuraavaksi siirtyneet siivouskomeroon palaveeraamaan, niin töiden jälkeen varmastikin jo paneskeltiin. Ei siinä yksi tuntematon konsultinretku tuntunut menoa juurikaan haittaavan.

Heille tuo saattoi hyvinkin olla yksi niitä otsikon mukaisia kiihottavimpia kokemuksia, mutta sivulliselle se oli, noh, enemmänkin vaivaannuttavaa... En tietysti tiedä edes, olivatko siinä ns luvattomilla teillä vai ihan vaan tervehenkistä työpaikkaromanssia muodostamassa kahden nuoren sinkun välille, mutta jotenkin sitä ei vaan osaa ulkopuolelta katsoa ihan samoin silmin. Niin tai näin, niin ainakin siinä hetkessä kävivät kovin kuumana, mikä varmasti ihan kelpo TyHy-toiminnasta käy 🙂

Vierailija
2930/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä juhlatilaisuudessa ja siellä oli yks erittäin viehättävä lady in red. Siis se punainen kapea mekko hyväili sitä vartaloa pitkin niin upeana. Punatut kynnet joihin oon ihan heikkona ja pitkä brune tukka osa hiuksista kii osa vapaana ja valtoimenaan. Kukkia tukassa vähän niinku kruununa. Täydellinen prinsessa. Tanssipaikalla oli pakko hakee häntä hitaalle. Tanssitin lähekkäin ja puhuin mukavia. Innostuin kehumaan nuoren naisen kauneutta ja hän painoi naisellista hoikkaa varttaan mua vastaan. Olin tosi herkillä ja kulli tykytti housuissani isona. Hän voihki hiljaa tuntiessaan sen.

Oli pakko suudella ja kun kappale oli ohi nostin hänet syliin käsivarsille hetkeksi. Katselimme hetken ja sitten "sori sä oot ihana mun pitää lähteä". Laskin neidon alas ja hän katosi lavan ja ravintolasalin väkimäärään. Paikalla oli jonkin sortin hiljainen hälytys ja hän oli töissä siellä ja tiesi kaippa merkit. Tuon kuulin vasta jälkeenpäin. Kauan ihmettelin mikä hälle tuli, podin huonoa omaatuntoa olinko liian tyrkky etc. No tuo on jäänyt mieleen emme kohdanneet enää. Tyttö oli upeinta mitä olen nähnyt ja tuntenut koskaan lähellä. Paras suutelija ja kaunein kaikista. En tiedä edes hänen etunimeä. Sanon häntä mielessäni Mariaksi. Olen pöpi tiedän tiedän..

Vierailija
2931/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eräässä juhlatilaisuudessa ja siellä oli yks erittäin viehättävä lady in red. Siis se punainen kapea mekko hyväili sitä vartaloa pitkin niin upeana. Punatut kynnet joihin oon ihan heikkona ja pitkä brune tukka osa hiuksista kii osa vapaana ja valtoimenaan. Kukkia tukassa vähän niinku kruununa. Täydellinen prinsessa. Tanssipaikalla oli pakko hakee häntä hitaalle. Tanssitin lähekkäin ja puhuin mukavia. Innostuin kehumaan nuoren naisen kauneutta ja hän painoi naisellista hoikkaa varttaan mua vastaan. Olin tosi herkillä ja kulli tykytti housuissani isona. Hän voihki hiljaa tuntiessaan sen.

Oli pakko suudella ja kun kappale oli ohi nostin hänet syliin käsivarsille hetkeksi. Katselimme hetken ja sitten "sori sä oot ihana mun pitää lähteä". Laskin neidon alas ja hän katosi lavan ja ravintolasalin väkimäärään. Paikalla oli jonkin sortin hiljainen hälytys ja hän oli töissä siellä ja tiesi kaippa merkit. Tuon kuulin vasta jälkeenpäin. Kauan ihmettelin mikä hälle tuli, podin huonoa omaatuntoa olinko liian tyrkky etc. No tuo on jäänyt mieleen emme kohdanneet enää. Tyttö oli upeinta mitä olen nähnyt ja tuntenut koskaan lähellä. Paras suutelija ja kaunein kaikista. En tiedä edes hänen etunimeä. Sanon häntä mielessäni Mariaksi. Olen pöpi tiedän tiedän..

Pakoon lähti kulli kovana tykyttänyttä setämiestä. Kaikki lähtis.

Vierailija
2932/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohta 35v. setä. Enkä ole! Ei vaan tilanne vei mukanaan. Ei siinä ikäeroa kysytty. Anniskelupaikassa on oletettavasti vain täysikäisiä töissä ja asiakkaana. Oletin että aikuisia tässä ollaan ja oltiin.

Vierailija
2933/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten tapasin miehen, jonka kanssa päädyttiin uimarannan läheisyydessä olevaan metsikköön, jossa meni frisbeegolfrata

Auringossa, julmetun isoa ja vanhaa kuusta vasten sain ihanan kookasta takaapäin mekonhelma lanteille nostettuna! Pikkareita ei ollut, ja lasti oli suuri! Muistan sen lätsähdyksen, joka kuului, kun mies vetäytyi minusta ja vaostani tippui iso, paksu satsi lämmintä nestettä kuusenneulasten peittämälle maalle!!! Siitä alkoi pitkähkö FB-suhde!

FaceBook-suhde?

Vierailija
2934/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook-suhde?

Vierailija
2935/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23M25 kirjoitti:

Kyllä toi kuumottelee kun pääsee sen ihmisen kaa kovasti pussaileen, josta on haaveillut kauan tai ollut nuoruuden ihastuksena. Ihana tilanne sulla, että uskalsitte vihdoin antaa tunteille vallan.

Mä olin ollut seiskaluokalta lähtien ihastunut yhteen poikaan, oltiin kavereita koko yläaste ja sen jälkeen. 20 vuotiaana humalassa menin hänen sängylleen makoilemaan, sanoin varmaan että väsyttää. Hän tuli huoneeseen ja sulki oven, asettui viereeni. Se hetki kun hengitimme lähekkäin samaa ilmaa ja haistoin ja maistoin hänen tuoksunsa, oli kiihottavinta mitä olen ikinä kokenut. Kun huulemme kohtasivat pehmeästi ja rauhallisesti, en voinut miettiä muuta. Harrastimme myös seksiä ja hänen vartalo päälläni tuntui mahtavalta. Tunnustimme rakkautta toisillemme jälkeenpäin.

Seksiä harrastimme pari kertaa sen jälkeen ja nautin siitä kyllä, mutta tuo ensisuudelma ensi-ihastukseni kanssa oli sillä hetkellä unelmieni täyttymys. Valitettavasti hän ei enää halunnut olla kanssani missään tekemisissä hyvin lyhyen juttumme jälkeen, olimme alkaneet kasvaa erilleen muutenkin. Minulla kesti kauan päästä siitä yli, hän esti minut kaikkialla enkä edelleenkään ole ollut hänen kanssaan missään tekemisissä, tapahtuneesta on nyt jo vuosia.

Vaikka murruin, on toisaalta hyvä että tuo tapahtui, sillä jos sitä ei olisi tapahtunut, olisi "mitä jos" ajattelu varmaan varjostanut minua vielä nykyisessäkin parisuhteessani.

Vierailija
2936/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku alapeukuttamassa jokaista stooria.

Alapeukun sa stoorit jotka sen ansaitsee.

Vierailija
2937/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein joka kerta kun jallitin jonkun neitsyen kapakista oli yhtä juhlaa tuoda se himaan ja alkaa pitkän kaavan kautta puhkaisemaan immenkalvoa, kyllä sitä ei kaikkea muistakkaan mutta seurustelin aina sen neitsyen kanssa ainakin yhden kuukautisvälin

Vierailija
2938/3550 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään sen kaiken jännityksen vuoksi ja tiedostamisen, että nyt se tapahtuu. Vein lukiotyttöystäväni romanttisesti suudellen sylissäni koulun invalidi-wc:een ja harrastimme siellä seksiä maaten päällekkäin leveällä pöydällä, jonka toisessa päässä pesuallas sijaitsi. Tuntui niin miehekkäältä kellistää tyttö alleni, joka halusi yhtä paljon. Olimme harjoitelleet tuota hetkeä runsaasti makaamalla päällekkäin ja hinkkaamalla vartaloitamme yhteen vaatteet yllä monissa eri paikoissa, joissa oli vähänkin yksityisyyttä. 

Vierailija
2939/3550 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita yhtä tiettyä kokemusta, mutta mielettömin kokemani kemia oli yhden miehen kanssa, josta en ikinä ennen ekaa suudelmaa olisi sitä arvannut.

Pitkästä suhteesta erottuani törmäsin tinderissä yhteen mieheen. Hänen kanssaan oli tiivistä viestittelyä jokunen päivä ja se oli aika kuumaa. Hän kyseli aika tarkkaan millaisesta seksistä pidän ja kertoi mitä itse toivoo. Yleensä en lähde tuollaiseen helposti mukaan, mutta jutut etenivät nyt sinne jotenkin aika luontevasti.

Hänellä oli kova hinku nähdä ja yhtenä iltana kun olin tulossa ennen puolta yötä kotiin ystävien kanssa lasilliselta viestiteltiin. Sovittiin että tulee mun ja koiran kanssa ilta/yölenkille. Ensin katsoin ettei ole ihan mun tyylinen mies, juteltiin ihan mukavia ja pyysin kuitenkin mun luo teelle. Sen aikana keskustelu oli vähän ujoa, ei mitään seksiin viittaavaa puhetta tms.

Kun noustiin pöydästä suuteli mua ja millainen kemia! En ole koskaan sitä ennen tai sen jälkeen kokenut vastaavaa. Valahdin heti litimäräksi ja samalla hän veti mua toisella kädellä alaselästä itseään vasten ja toisella kädellä hyväili peppua. Tunsin kuinka iso koura melkein peitti mun alaselän, hän oli mua yli 20cm pidempi ja leveäharteinen iso mies. Tunsin itseni tosi pieneksi ja se oli jotenkin seksikästä (Olen siis keskipituinen nainen, eli uusi kokemus tuokin).

Pussailtiin jonkun aikaa ja jatkettiin sänkyyn. Tiesin viestittelyistä että hän tykkää kovasti rinnoista ja nyt hyväili ja imi niitä ihanan pitkään. Sitten siirtyi hieromaan jalkoväliäni isoilla mutta näppärillä sormillaan. Hänellä oli oikein kiva ihanan paksu penis. Aloitin päällä ja koska olin häntä ennen tavannut jokusen kapoisen kestävyyurheilijan tuntui ihanalta ratsastaa ison miehen päällä, jota ei tarvinnut varoa runnovansa. Sainkin pian mielettömän orgasmin. Vaihdettiin niin että hän oli isona ja painavana päälläni ja laukesi sisääni.

Nähtiin vielä pari kertaa seksin merkeissä. Viestittelyt toimi hyvänä esileikkinä aina muutaman päivän ennen tapaamista. Vikalla kerralla tuli mun luokse laittamaan taulua seinälle ja muuta hommaa. Lupasin vastapalveluita, oli kutkuttavaa autella häntä hommissa hänen toivomissaan niukissa vaatteissa ja muut toiveet toteutin sitten sängyssä. Mies jäi mieleen tosi hauskana vaikkakin lyhyenä juttuna. Alusta alkaen oli selvää että kyseessä on kevyempi juttu, vaikka hän kielsi niin taisi olla varattu.

Vierailija
2940/3550 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Prahassa 3 kpl 19-22v naisia seurakseni hotelliin 2h ajaksi. Olimme isossa sängyssä neljästään minä huomion keskipisteenä. Kumi ja tyttö vaihtui huomaamatta ja siinä miestä vietiin. Sinistä pilleriä kasvot punaisena työstin neitoja minkä jaksoin ja tytöt kikatellen tekivät töitänsä.

Jäi mieleen montakin hetkeä, mutta yksi niistä oli kun yksi tyttö ratsasti minulla, toinen istui kasvoillani ja kolmas imi pallejani ja sormetin häntä samalla ja puristelin toisella kädellä kasvoilla istujan täydellisiä tissejä ja totesin että tässä on miehen kiva olla.

Olen uusinut vastaavaa 2 tytöllä useasti mutta

Ajattelin vielä ennen vanhainkotia kokea 4- tyttöä.