Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2881/3550 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväinen nainen kirjoitti:

Mieheni oli jo ollut viikon ulkomailla joten hellyyden kaipuu oli varmasti kummallakin mieheni soittikin ja sanoi että nyt ei enää kestä olla erossa joten olikin ostannut lentolippun minulle tuumasta toimeen lähdin matkaan odottavin mielin ja kyllä odotukseni palkkitiin savuttuani paikalle mieheni oli ostellut minulle seksikäitä alusvaateita sukkanauhoja josta olinkin hyvin otettu hän oli myös varannut meille oikein kunnon hotelli huoneen kaupungissa menimme seksinäytökseen ja olihan se kokemus mentin hotelille ja mieheni jumaloi minun kiimaista kroppaani hän näyti mihin pystyi sain hemmotelu kohtelua jonka vain harvat voi kokea ihana mieheni hyväili joka koloa kropastani sexi oli niin huimaa että joo muistan sen viellä monen vuoden jälkeenkin

Sen jälkeen yhdessä opeteltiin pilkkujen ja pisteiden käyttöä, jotta saisi jotain tolkkua lauserakenteisiin.

Happamia sano kettu.... Miten joku voikin olla noin kateellinen.

Vierailija
2882/3550 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olimme vaimoni kanssa kerran työ matkalla saksassa hampurissa oli lämmin heinäkuinen päivä tiesin sillä olevan sellaisen aikuisten kylpylän jossa naiset ja miehet kylpevät yhdessä halusin yllättää hänet ja viedä hänet sinne kun saavuttiin pukuhuoneeseen sillä ei ollut muita joten hän ei aavistannut mitään vaan totesi että onpa siisti ja hieno paikka jatkoimme kylpylän puolelle siellä odotti yllätys apua täällä on miehet ja naiset samassa hetken kauhistuneena hän rentoitui miehet katsoivat vaimoani kuolaten ei ihme hän on hyvä vartaloinen nainen pitkät tummat hiukset ja muutenkin seksikkään näköinen vaimoni ei ole ennenmin nähnyt alastomiamehiä kuin minut joten se oli hänelle uusi kokemus näin kun hän ujosti katseli miehiä ympärillään en ollut huomavinaan kun se katseli miesten eri mittaisia peniksiä sitten mentiin pihalle siellä oli uima altaat ja pore amme menimme siihen yhdessä rentointumaan hän tuli aivan lähelleni hyväilin hänen rintoja ja pimppiä hän tärisi himosta ja minullakin muna oli kivi kova saunoimme ja lähdimme syömään hyvän illalisen .sitten menimme reberbaanille katselemaan hän oli aivan sanaton kun näki tämän seksi paratiisin lopuksi vein hänet seksi esitykseen katsomaan sillä noin metrin päässä pari imi ja pani kiihkeästi sitten oli aika lähteä hotelliin mutta ei siinä kiimassa keretty kuin meidän matkailu autoon nussin häntä rajusti edestä ja takaa hetken levättyäni lähdettiin hotellin rakasteltiin aamuun asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/3550 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen mies kirjoitti:

Hei olimme vaimoni kanssa kerran työ matkalla saksassa hampurissa oli lämmin heinäkuinen päivä tiesin sillä olevan sellaisen aikuisten kylpylän jossa naiset ja miehet kylpevät yhdessä halusin yllättää hänet ja viedä hänet sinne kun saavuttiin pukuhuoneeseen sillä ei ollut muita joten hän ei aavistannut mitään vaan totesi että onpa siisti ja hieno paikka jatkoimme kylpylän puolelle siellä odotti yllätys apua täällä on miehet ja naiset samassa hetken kauhistuneena hän rentoitui miehet katsoivat vaimoani kuolaten ei ihme hän on hyvä vartaloinen nainen pitkät tummat hiukset ja muutenkin seksikkään näköinen vaimoni ei ole ennenmin nähnyt alastomiamehiä kuin minut joten se oli hänelle uusi kokemus näin kun hän ujosti katseli miehiä ympärillään en ollut huomavinaan kun se katseli miesten eri mittaisia peniksiä sitten mentiin pihalle siellä oli uima altaat ja pore amme menimme siihen yhdessä rentointumaan hän tuli aivan lähelleni hyväilin hänen rintoja ja pimppiä hän tärisi himosta ja minullakin muna oli kivi kova saunoimme ja lähdimme syömään hyvän illalisen .sitten menimme reberbaanille katselemaan hän oli aivan sanaton kun näki tämän seksi paratiisin lopuksi vein hänet seksi esitykseen katsomaan sillä noin metrin päässä pari imi ja pani kiihkeästi sitten oli aika lähteä hotelliin mutta ei siinä kiimassa keretty kuin meidän matkailu autoon nussin häntä rajusti edestä ja takaa hetken levättyäni lähdettiin hotellin rakasteltiin aamuun asti

kauhistuneena hän rentoitui. seksikkään näköinen vaimoni ei ole. Huhhuh

Vierailija
2884/3550 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen mies kirjoitti:

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

.............................

Vierailija
2885/3550 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun harrastin seksiä vieraan kanssa mieheni pyynnöstä hänen silmien edessä. Kolme yhdyntää illan aikana, eikä mies ollut edes mustis.

Vierailija
2886/3550 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 2882: Onpa tosi uskottava tarina... hehhehheh... Siis vaimon kanssa työmatkalla Saksassa sekä matkailuautossa että heti hotellissa. Kirjoitus- ja kielitaito ei kyllä viittaa mihinkään sellaiseen, että tuommoiseen työnkuvaan suuntautuisi tai sellaisessa pärjäisi...

Vierailija
2887/3550 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän kovaa lähetyssaarnaajajyystöä meillä kotona muut poissa nuorena silloisen poikaystävän kanssa. Takuuorkku mulle, ihanan usein ilotulitusta ja monta peräkkäin. Oli / on aivan mielettömät himot ja varsinkin oviksen aikana. Hän laukesi jyystettyään vielä kovempaa, kiihdytti ihan äärimmilleen ja laukesi nykien mielettömässä puristuksessaan. Karjui ja silmät pyöri sen minkä pystyin näkemään. Tajutonta tuntea sisällä. Pieni huili ja kosteat kielisuudelmat ja huokailut ja taas jatkettiin. Mitä enemmän hän ponnisteli saadakseen miehekkään nautintonsa ja tehdäkseen mulle ja käytti koko kroppaansa siihen, sen enemmän hän kiihottui. Halusin enemmän ja enemmän, hän himoitsi mua: kuntoa ja lihaksia riitti. Villiä ja aivot kokonaan narikassa vaikka tavallaan oli ihan perusseksiä. Niin upean simppeliä ja hurjaa samalla.

Vierailija
2888/3550 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantyylisiä viboja. Oon tästä jossain kertonut, en muista olenko täällä. 43-vuotiaana töiden kautta, projektin sivujuonteena tutustuin parikymmentä vuotta nuorempaan mieheen, joka käy yhtä kuumana kuin teiniajan poikaystäväni.

Seksiä on koko ajan ja tosi usein ollaan hänen autossaan takapenkillä. Oon aina niin ihanassa pinhuusissa ja paineessa. Saan uskomattoman lujaa supistaen ja kihelmöiden.

Hän jaksaa ja jaksaa. Ja aina kun ajattelen, ettei hän pysty nopeammin, hän vielä kiihdyttää lisää. Suojelee mun päätä kädellä auton ovelta, kun työntyy lauetessaan niin kovaa mun ylle ja eteenpäin uudelleen ja uudelleen ja kans karjahtelee. Sykkii ja nytkähtelee joo. Saa mut hurmioon ja vähän kuin irtautuisin kehosta, se on niin kokonaisvaltainen tunne. Kietoudun häneen kuin nuorena tyttönä.

Mies on myös ihanan aggressiivinen suukoissaan ja vaihtaa tahtia ja meinaan tulla jo siitä.

Haukkailee huulilla mun kaulaa ja tissejä. Hän nuolee mulle ja puhaltelee pimpalla hellästi. Hyväilen käsin ja suulla penistä usein loppuun asti. Hän on niin herkkä silloin. Terska on ihan kuin tomaatti... Aahh, oon ihan sulaa vahaa ja tuntuu nuorekkaalta.

Abihuppari ja lukiofarkut on taas kovaa valuuttaa. Onneksi mahtuu vielä päälle ja hiuksetkin tuntuu kasvavan taas pituutta. En tiiä, oon varmaan mennyt sekaisin, mutta olen ajatellut, että haluan vaan nauttia.

Vierailija
2889/3550 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numerolle 2882: Onpa tosi uskottava tarina... hehhehheh... Siis vaimon kanssa työmatkalla Saksassa sekä matkailuautossa että heti hotellissa. Kirjoitus- ja kielitaito ei kyllä viittaa mihinkään sellaiseen, että tuommoiseen työnkuvaan suuntautuisi tai sellaisessa pärjäisi...

...niin ja työmatkathan Saksaan tehdään aina pikaisesti matkailuautolla..... Omassa firmassakin se on ihan matkustussäänntönä.

Vierailija
2890/3550 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jollekin palstalle tämän kirjoittanut. Olin vähän alle kolmetoista vuotta, kun olin saunassa ja aloin vetään esinahkaa voimakkaasti aukipäin ei ollut mennyt vielä  täysin terskan yli toiselta reunalta kyllä, ajattelin jos voimakkaasti vetää saa kokonaan aukeamaan. Jonkin aikaa vedin tosi tiukasti pelkäsin jos jostain repeää sitten alkoi tulla käsittömän tuntuinen erittäin voimakas hyvän olon tunne jota en ollut koskaan kokenut, mutta tunne pakotti vielä voimakkaammin vetämään esinahkaa aukipäin, sitä en osaa sanoa kuinka kauan tämä tunne tila oli, mutta tunne oli tosi huumaava, mutta sitten oli kuin olisin räjähtänyt tai olisi tykillä ammuttu ja vaalea neste alkoi voimakkaasti jaksottain lentää puoleen väliin saunaa siinä samassa menin kuin pökkiin enkä kohta ymmärtänyt mitäoli tapahtunut, sitten, kun toivuin siitä ymmärsin olin saanut ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen eli olin ekakerran seksuaaliseti lauennut, kokemus oli suoraan ilmaistuna

taivaallisen järkyttävä ihana kokemus jota en ole koskaan toista kertaa päässyt kokemaan, vieläkin muistan miltä tuntui oli tosi kiihottavin kokemus mitä koskaan olen saanut kokea.  Ennen tätä kokemusta en ollut paljon tietoinen koko siemensyöksykokemuksesta et kaikki tuli täytenä yllätyksenä mikä oli tosi kiihottava kokemus.

Vierailija
2891/3550 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä räjähdys kirjoitin kiihottavimmasta kokemuksesta, tämä oli lähtölaukaus omaan seksuaalisen maailman heräämiseen, tästä kokemastani seuraavalla sauna kerralla masturpoin ekakerran, tästä alkoi säännöllinen masturpointi joka kerta varsinkin saunoessa mikä ruokki ja kiihotti omia seksuaalisia tunteita. Ensimmäisen kerran sain panna pimppiä hääyönä, mikä oli myös tietynlainen kohokohta elämässäni, kun sain laueta ensityönnöllä vaimoni pimppiin mikä oli fantastinen kokemus.

Vierailija
2892/3550 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Turussa ja poikkesin naisten alusasuliikkeeseen jos löytyis jotain pikku kivaa kotiin vietäväksi. Katsellessa löytyisikö jotain tosi ihanaa, samassa huomasin sovitus kopin verho oli jäänyt auki, ehkä keskiikäinen nainen oli valmiina sovittamaan tissiliivejä tissit paljaana, oli sopivasti, että sivulta näin isot yllättävän kiinteät arviolta D kokoa olevat tissit, ei voinut kuitenkaan jäädä ihailemaan kiihottavaa näkyä, käännyin poispäin eikä nainen huomannut mitä olin aitio paikalta päässyt näkemään hänen runsaat kiihottavat tissit, ei ollut kysymys mistään riippurinnoista vaan yllättävän kiinteät sellaiset, poistuin hyvillä mielin liikkeestä tekemättä mitään silmään sattunutta ostosta, näkemästäni sain kaiken mitä tarvitsin sillä kertaa

Vierailija
2893/3550 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä sinänsä hyvä teema on pilattu näillä epäuskottavilla teinifantasioilla? Eikö teillä ole teini-iän jälkeen ollut mitään seksikokemuksia? Siihenkö se jäi?

Vierailija
2894/3550 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa miettinyt samaa. Mutta ehkä nämä nuoruuden ensikerrat ovat niitä mieleenpainuvimpia joillekin.

Vierailija
2895/3550 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sinänsä hyvä teema on pilattu näillä epäuskottavilla teinifantasioilla? Eikö teillä ole teini-iän jälkeen ollut mitään seksikokemuksia? Siihenkö se jäi?

Pitkän seurustelu ajan jälkeen kun olin tullut  täysi ikäiseksi sain panna ekakerran pimppiä. Avasin varoen kostuneen pimpin huulet auki ja työnsin eisovan peniksen pimppiin ja aloin panna, ei siinä pitkään mennyt , kun laukesin eka kerran pimppiin, oli sanoin kuvaamaton tunne, mikä ihanuus sain oikeaa pimppiä panna. Olimme molemmat ensikertaa panemassa.  Siitä alkoi vuosien kestävä paneminen . Oli tosi kiihottava kokemus mikä jatkuu.                                                                                                                                                                                                        

Vierailija
2896/3550 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli niin kuuma kissa, ettei suihkussa pystynyt olemaan yhdessä etteikö olisi koko ajan seissyt. Innokas seksiin ja hyvä siinä, mutta antamistani vihjeistä huolimatta ei tehnyt aloitetta. Kunnes yhtenä aamuna yllätti, ja aloitti hivelemään alaselkää ja pieniä sormiaan juoksutti pitkin selkärankaa ylös alas hipoen. Sen jälkeen otti ohjat käsiinsä, ja vei koko homman loppuun asti komennollaan. Aivan mieletön kokemus, ja samalla buusti egolle, että tuonnäköinen nainen haluaa juuri sinua.

Vierailija
2897/3550 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli niin kuuma kissa, ettei suihkussa pystynyt olemaan yhdessä etteikö olisi koko ajan seissyt. Innokas seksiin ja hyvä siinä, mutta antamistani vihjeistä huolimatta ei tehnyt aloitetta. Kunnes yhtenä aamuna yllätti, ja aloitti hivelemään alaselkää ja pieniä sormiaan juoksutti pitkin selkärankaa ylös alas hipoen. Sen jälkeen otti ohjat käsiinsä, ja vei koko homman loppuun asti komennollaan. Aivan mieletön kokemus, ja samalla buusti egolle, että tuonnäköinen nainen haluaa juuri sinua.

Muistan myös niin elävästi noita suihkuja reilu parikymppisenä ihanan tytön kaa. Hänellä oli niin kaunis vartalo. Siinä sitten seisoi koko ajan. Parasta oli saada käsihyväilyä kullille hänen pestessä mua hitaasti. Huohotin aivan kiihkosta ja laukesin. Hän tuntui nauttivan reaktiosta minkä sai aikaan. Kissanainen, joo varsinainen! Tytön vartalon huolellisen pesun myötä jossain kohtaa oli pakko ainakin käydä sisällä pimpissä. Sen verran oli painetta erektiossa joka kohosi heti uudestaan, laskikokaan tuo edes ja hän nojasi vietellen ja tarjosi jalkoväliään. Suihku yhdessä oli superseksikästä, vaikka vaan katseli häntä. Onneksi asunnossa oli tilava pesu ja pyykkihuoneyhdistelmä.

Vierailija
2898/3550 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kiihottavia juttuja elämän varrella sattunut kohdille, mutta tässä ehkä joku, mikä yllätti itseni aivan toaalisesti... siitä tosin alkoi toinen luku seksielämässämme vaimon kanssa:

Pitkä reissu aika kaukana ja vähän tuli juhlittuakin siellä rouvan kanssa.  Oltiin joskus puhuttu parihieronnasta ja olisi kiva, krapulahimoissani selailin nettiä ja ehdotin että mitäs jos mentäisiin tantrahierontaan hoitamaan hyvä olo ylle. Ylläri oli kun vaimo suostuikin. No sinne mentiin ja vähän jännitti kai molempia, homma meinasi mennä luiskaan kun vain yksi hieroja oli vapaana vaikka piti olla molemmille....hänkin mies. Jutusteltiin hetki ja hän sanoi että voi hoitaa molemmat jos haluamme, mutta vuorotellen.  Vaimo ensin hierontaan ja minä jäin siihen verhon taakse odotelemaan, kuuntelin sitä riisumista ja puheen sorinaa. Sitten se alkoi, aluksi ei mitään kummempaa, mutta vähitellen vaimon hengitys kävi raskaammaksi ja lopulta ihan huokailuksi saakka. tajusin että rouva saa siellä nyt jotain hyväilyä oikein kunnolla. Seisoi täysillä jo siinä vaiheessa.  Tunnistin ne äänet, huokailut ja kaikki.... orkku oli tuloillaan häenlle, ei erehdystäkään niistä. Sitten vaimea kuiskaus josta en aluksi saanut selvää, vaimon vastaus oli jotain my husband is there....ja uudestaan supattelua sen jälkeen syvä nautinnon huokaus. En malttanut ja kurkkasin verhon raosta ja mies oli vaimoni päällä...en ikinä unohda sitä näkyä ja kuinka kiihkeää se oli vaimolle. Laukesi hierojalle ja minulla seisoi kuin rautakanki. Oma hierontani jäoi sitten hoitamatta, mutta vaimo oli tyytyväinen saamaansa hoitoon

Vierailija
2899/3550 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen pieruseksikokemukseni on ollut mieleenpainuvin. En uskonut sen olevan niin kiihottavaa. Nenäni vavahteli ja haju tyrmäsi,mutta kova seisonta seurasi. Kelpasi siinä sitten panna toisiamme perseeseen.

Vierailija
2900/3550 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta, kun vieras mies tuli taloon. Oltiin aluksi kolmisin ja tulinkin omalla vuorollani aika äkkiä. Se, kun vieras pani parastaan ja vaimo oli siinä päällä, alla ja edessä ihan pähkinöinä, oli kiihottavin kokemus koskaan. Kävin muka oluella, mutta todellisuudessa tirkistelin, kuulostelin ja vedin kuivat.