Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen. Oltiin sen asunnolla sohvalla.
En muista kaikkea tarkkaan mutta se oli erittäin kiihottava ja se mitä se teki.
Siirtyi sitten minua kohti ja 10+.Sun ei kannata jättää päivätyötä ja ryhtyä kirjailijaksi.
:D:D:D
Toimin B-tyttöjen koripallojoukkueen valmentajana. Puoliajalla menin pukuhuoneeseen pitämään taktiikkapalaveria ja sisään astuessani tapahtui jotain ennenkokematonta, päästin pitkän pierun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tapahtui tällainen kiihottava kokemus viimeksi juuri eilen, kun vein lasta päiväkotiin. Vastaan tuli lapsen hoitokaverin isä, joka on usein aikaisemminkin ollut samaan aikaan lasta viemässä, ja olen kyllä aikaisemminkin jo katsellut, että ihan vetävä mies. No, tällä kertaa hän pysähtyi hetkeksi katsomaan meidän menoa ja heitti jonkun läpän siinä. Minä katsahdin mieheen ja ihan suora katsekontakti jotenkin iski tajuntaani. Hämmentyneesti käänsin katseeni heti pois ja jäin jotenkin sanattomaksi. Tämä kuitenkin sytytti ihan järjettömän kiihkon ja koko päivän ajattelin tätä kohtaamista. Illalla suihkussa fantasioin tarinalle vaikka mitä jatkoa, mutta orgasmiin räjähdin välittömästi, kun palasin takaisin tuohon katseeseen. Tänäänkin päivä on mennyt samoissa ajatuksissa ja eiköhän myös pääty samoissa merkeissä kuin eilinenkin... Olen ihan kuumana, enkä malta odottaa, koska kohtaamme jälleen. Valitettavasti emme kohtaa edes joka viikko. Tällaista sytykettä olen vähän jo kaivannutkin arkiseen elämään, joten uuh...bring it on!
Oletko sinkku?Käytitkö dildoa vai sormia suihkussa?Kuulosti niin hotilta se suihku homma...
En ole sinkku ja ihan käsin hoidin hommat. Onpa ankeaa, kun en ole tätä miestä nyt tuon jälkeen nähnyt.
Voitha vaikka lähettää jonku kivan kuva hänelle itsestäsi(hiukan tissiä ym.)Joudutko usein turvautumaan omaan kivaan?
Joo ihan varmasti voin, miten en itse keksinyt tuota! Voisin vaikka jättää sen kuvan sinne lapsen lokeroon tai laittaa suoraan lapsen reppuun isukin löydettäväksi.
Oletko nähny kyseistä Isäntää hoitopaikalla?
En valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tapahtui tällainen kiihottava kokemus viimeksi juuri eilen, kun vein lasta päiväkotiin. Vastaan tuli lapsen hoitokaverin isä, joka on usein aikaisemminkin ollut samaan aikaan lasta viemässä, ja olen kyllä aikaisemminkin jo katsellut, että ihan vetävä mies. No, tällä kertaa hän pysähtyi hetkeksi katsomaan meidän menoa ja heitti jonkun läpän siinä. Minä katsahdin mieheen ja ihan suora katsekontakti jotenkin iski tajuntaani. Hämmentyneesti käänsin katseeni heti pois ja jäin jotenkin sanattomaksi. Tämä kuitenkin sytytti ihan järjettömän kiihkon ja koko päivän ajattelin tätä kohtaamista. Illalla suihkussa fantasioin tarinalle vaikka mitä jatkoa, mutta orgasmiin räjähdin välittömästi, kun palasin takaisin tuohon katseeseen. Tänäänkin päivä on mennyt samoissa ajatuksissa ja eiköhän myös pääty samoissa merkeissä kuin eilinenkin... Olen ihan kuumana, enkä malta odottaa, koska kohtaamme jälleen. Valitettavasti emme kohtaa edes joka viikko. Tällaista sytykettä olen vähän jo kaivannutkin arkiseen elämään, joten uuh...bring it on!
Oletko sinkku?Käytitkö dildoa vai sormia suihkussa?Kuulosti niin hotilta se suihku homma...
En ole sinkku ja ihan käsin hoidin hommat. Onpa ankeaa, kun en ole tätä miestä nyt tuon jälkeen nähnyt.
Voitha vaikka lähettää jonku kivan kuva hänelle itsestäsi(hiukan tissiä ym.)Joudutko usein turvautumaan omaan kivaan?
Joo ihan varmasti voin, miten en itse keksinyt tuota! Voisin vaikka jättää sen kuvan sinne lapsen lokeroon tai laittaa suoraan lapsen reppuun isukin löydettäväksi.
Tuskin se sinä olet, jos sitä mietit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti.
Toivotaa ett törmäätte viäl.Ootko tehny sitä suihku juttua uudestaa?
Kerran näin semmoisen tyypin rautatientorilla, että molemmilla oli ihan aito seksuaalinen vetovoima toisiinsa. Se Mies oli oikeasti ihan just mun makuuni hyvän näköinen ja pantava ja se selkeästi oli myös minuun ihan hulluna. Se oli sellainen sähköinen tiivis kahdenvälinen yhteys.
Noh, hommahan tyssäs sitten siihen kun jotenkin perääännyin. Ehkä parempi niin. Olihan kyseessä mamu. Useimmiten niistä vaikeuksia tulee.
Miten sitä voikin valahtaa märäksi, kun tietty mies vain katsoo syvälle silmiin. Viimeksi tämän sai aikaan täysin kielletyssä julkisessa tilanteessa itseäni huomattavasti nuorempi mies, hyvä kun en lauennut siihen paikkaan.
Seksuaalisen ahdistelun ja kiihottavan tapahtuman raja on täysin subjektiivinen. Valitettavasti se nyt vain on näin. Toisen ahdistelu on toisen fantasia. Joko jäädään ilman tämän aloituksen tapahtumia tai sitten jonkun elämä on aina välillä pilalla. Se on vain valitettava tosiasia.
Alapeukuttakaa vaan, mä nautin siitä kun yritätte kieltää elämän raadollisuuden mutta ette voi vastaankaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti.
No eiköhän tässä törmätä jossain vaiheessa, kun samalla kylällä asutaan. Mun fantasiasta taisikin tulla sun fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti.
No eiköhän tässä törmätä jossain vaiheessa, kun samalla kylällä asutaan. Mun fantasiasta taisikin tulla sun fantasia.
Väkisinki sitä sit törmää.Varmaa just sillon kun vähiten osaa odottaa.Kyll varmaa pitää vähän paikkansa toi fantasia juttu.Ei hän se paha juttu ole.Kerro kun teet niit suihku"juttuja" taas?
Tapasin miehen tinderissä, joka oli työmatkalla Helsingissä. Hän pyysi minut hotelliinsa ja seuraavana päivä hyppäsin junaan. Hän oli pitkä, komea ja kohtelias. Alkuun juteltiin vaan niitä näitä ja pyörittiin hiukan sängyssä, kunnes vaattet alkoi vähenemään. Sen jälkeen tuntui kuin maailmassa ei olisi ollut mitään muuta. Se ensi suudelma sai jo minut todella kosteaksi ja kun nousin istumaan hänen päälleen, tunsin miten reiteni kastuivat. Loppuyön makasin vain hänen päällään ja tuijotimme toisiamme silmiin. Ne silmät olivat kauneimmat, jotka olen ikinä nähnyt. Mysteeriset, hieman surulliset, mutta niin kauniit. En ole ikinä eläessäni tuntenut niin suurta kipua kuin silloin yrittäessäni vastustaa hänen kovan kalun työntämistä sisääni. Emme puhuneet juuri lainkaan. Katsoimme vain toisiamme silmiin ja suutelimme, kun hieroin märkää pillua hänen kovaan munaansa. Se kalu sykki niin voimakkaasti. Se oli jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Luulin aluksi, että hän yritti työntää munaansa sisääni, mutta ei. Se vain sykki niin voimakkaasti, että siltä se tuntui. Mehuistani märkä terska kävi kyllä lähellä, mutta en voinut antaa sen työntyä sisääni. En voinut pilata sitä uskomatonta sanoinkuvaamatonta kemiaa, kiimaa ja tunnetta. Seksiä emme harrastaneet kuin vasta kuukauden päästä. Tavallaan se pilasi lopulta sen mitä meillä aikaisemmin oli.
Mentiin työporukalla kokouksen jälkeen terassille. Kävin ihan kuumana esimieheeni. Yritin peittää sen kaikin voimin. Muutama siideri ei varsinaisesti auttanut asiaa, ja lopulta oli pakko lähteä jonkun tekosyyn varjolla. Kukaan ei vaan nähnyt että menin suoraan terassin wc-tilaan, ja sormetin itselleni 30 sekunnissa aivan järkyttävän orkun. Jalat täristen vaapuin kotiin... :)
no kannatteepa lähteä mukaan tällaisiin perverssien päiväunitoive-ketjuun..
Kerran kaverin kotoa lähdettäessä menimme edellä kaverin siskon kanssa hissillä ennen muita kun oltiin porukalla liikkeellä. Mä olen ujohko mutta jostain syystä toijotimme toisiamme silmiin koko lyhyen matkan. En tiedä mitä ois tapahtunut jos matka ois kestänyt yhdenkin kerroksen kauemmin... Oli aika sähköinen tilanne.
Mulla oli silloin tyttöystävä ja kaverin siskokin seurusteli joten se siitä. Koskaan en unohda tapahtumaa.
No tässä yksi miesopettajan kokemus. Kyseessä oli eräs ysiluokkalainen 16-vuotias tyttö. Kropaltaan oli jo astunut aikuisten maailmaan jo aikoja sitten ja näköjään myös mieleltäänkin. Koko yläkoulun ajan meillä oli synkannut erittäin hyvin juttelun tasolla. Olin selittämässä hänelle pulpettinsa vieressä yhtä asiaa kumartuneena häneen. Hajuveden, hiuslakan ja kosteusvoiteen tuoksu oli jotain huumaavaa yhdistyneenä nuoren naisen aromiin. Itselläkin partavettä. Kun nostan katseeni häneen, huomaan sellaisen utuisen katseen sävyn hänen silmissään, mistä ei voi erehtyä. Samoin huulten pureskelu kertoi jostain. En tehnyt tilanteessa muuta kuin kosketin kevyesti hänen kättään ja pudistin hiukan päätäni niin ettei kukaan muu huomannut ja lähdin toiselle puolen luokkaa. En tehnyt asiasta mitään numeroa jälkikäteen, sillä siinä oli kysymys kahden ihmisen vetovoimasta toisiinsa, mikä ei nyt johtanut mihinkään. Miten olisi voinutkaan? 25 vuoden ikäerolla ei tässä ollut mitään merkitystä.
Rakastelu, mieheni kanssa, mökillä ihan taivas alla. En unohda sitä fiilistä. Tilanne vähän lähti käsistä, se nautinto ja pieni kiinni jäämisen pelko..
Lomamatka ulkomailla. Olin 16-vuotias ja kaverini ja äitini kanssa olimme tupatentäynnä olevassa paikallisessa bussissa. Seisoimme keskikäytävällä, minä viimeisenä meistä kolmesta. Takanani seisoi ilmeisesti paikallinen mies ja koska bussi oli niin täynnä, jouduin nojaamaan vartaloani kiinni häneen. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin siinä bussissa miehen erektion vasten vartaloani. Kokemuksen keskeytti äitini tokaisu "tytöt tää on meidän pyskäkki". Kävelin ulos bussista enkä edes nähnyt tuon miehen kasvoja.
Aina tätä samaa paskaa -.-