Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Olen 20 vuotias nainen ja kävin lääkärintarkastuksessa hetki sitten, lääkäri halusi kuunnella sydäntä ja keuhkoja joten riisuin paidan ja olin pelkät rintaliivit päällä.
En tiedä mitä mussa tapahtui, mutta kiihotuin suunnattomasti kun tuo lääkäri tuli lähelle ja alkoi kuunnella ja kun hän kädellään siirsi hiukseni pois yläselän edestä..
Meinasin haljeta, vaikka lääkäri oli varmaan n50 vuotias.. mitään sen kummempaa ei tapahtunut, mutta se oli niin kumma tilanne :)
Viime yönä sain ihanaa kyytiä varatulta 35v mieheitä ja hän nuoli koko yön, puhelin äänettömälle kun muija soitteli koko yön :D
Tunsin sielunkumppanuutta erään työtoverin kanssa ja tulimme hyvin juttuun. Sitten eräänä päivänä kun istuin tietokoneen ääressä, tämä nainen käveli hitaasti ohitseni ja kosketti hetken aikaa aistillisesti kädellään hartiaani. Olin silloin naimisissa ja hän taisi myös seurustella tahollaan. Olisin antanut lähes mitä tahansa että oltaisiin oltu molemmat sinkkuja.
Poitsu 80-luvulla kirjoitti:
Olin 17-vuotias ja kesätöissä rakennuksen pihojen viimeistelyssä 1988. Minulla oli alkukesän mentoroimassa 35-vuotias "vanha akka". Juhannusaatonaattona työpäivän päätteeksi minun piti antaa hänelle kyyti Espoonlahdesta itä-helsinkiin kevytmoottoripyörälläni. Hän piti minusta tiukasti kiinni koko matkan, toinen käsi haaroissai ja rinnat puristuneena selkääni vasten. Hänen oli pakko tuntea koko matkan kestänyt erektioni... Muistelen vieläkin lämmöllä tuota ikimuistoita matkaa, joka kesti noin 40 ihanaa minuuttia...
Wau... Olisinpa ollut kyydissäsi. Ihana tarina. Tunsin väristyksiä varpaissani asti....
Yksi kiihottavimmista tapahtui ex-miehen kanssa, olimme tuolloin jo eronneet, mutta asuimme vielä samassa asunnossa. Tulin kotiin kevyesti humaltuneena ja panetti aivan helvetisti. En halunnut enää ex-miestäni, joten menin sänkyyni, riisuin pikkarit ja aloin tyydyttää itseäni. Kuulin, että ex-mies tuli makuuhuoneeni oven suuhun, enkä omaksikaan yllätyksekseni tehnyt mitään estääkseni häntä katsomasta. Tuijotin häntä silmään ja runkkasin. Miehellä alkoi seisoa, hän tuli lähemmäs, kysyi saako katsoa lähempää ja runkata kiihottavalle näylle. Kiimoissani annoin luvan, ja mies laskeutui viereeni runkkaamaan. Tunnelma oli niin latautunut, että olisin lauennut halutessani heti. Pidättelin orgasmia, koska en halunnut hetken päättyvän. Mies kysyi ääni kiihottuneisuudesta väristen, saako työntää sormensa pilluuni, koska ei kestä olla koskematta. Annoin luvan ja kun mies työnsi sormensa sisääni, laukesin hänen silmiensä alla voimakkaammin kuin koskaan.
Huh, vieläkin värisyttää ajatella. Ja nyt panettaa taas..
Vierailija kirjoitti:
Lomamatka ulkomailla. Olin 16-vuotias ja kaverini ja äitini kanssa olimme tupatentäynnä olevassa paikallisessa bussissa. Seisoimme keskikäytävällä, minä viimeisenä meistä kolmesta. Takanani seisoi ilmeisesti paikallinen mies ja koska bussi oli niin täynnä, jouduin nojaamaan vartaloani kiinni häneen. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin siinä bussissa miehen erektion vasten vartaloani. Kokemuksen keskeytti äitini tokaisu "tytöt tää on meidän pyskäkki". Kävelin ulos bussista enkä edes nähnyt tuon miehen kasvoja.
yks äijä kirjotti suomi24 ikävä tai ihannenainen tms palstalle just tästä että miltä tuntuu naiset kun hieron teitä bussissa. samaa fantasiaa sama mies takana.
Tämä oli vähän outo. Olin tilanteessa, jossa yksi mies työnsä puolesta joutui minua koskemaan. Hänen koskiessaan tunsin, että energia lähti kiertämään. Sain ikäänkuin orgasmeja ilman fyysistä orgasmia. Se oli aivan valtava tunne. Päätimme tilanteen asiallisesti hoidon loputtua.
mun mies kun katsoo syvälle silmiin ja ollaan hiljaa, tiedämme molemmat että himo syntyy hetkessä!
Hän saattaa yllättäin tulla taakse ja sanoo et otan sut tässä.. jopa keskellä olohuonetta, kesken siivoamisen.. ihan missä tahansa.
Ehkä vielä alukuhuumaa mutta saan nauttia joskus jopa kolmesti päivässä. Ikinä en ole näin paljon saanut rakkautta ja intohimoa!
Tämän miehen haluan pitää. Hemmetin kova panomies. Oli paikka missä tahansa. Nyt odotan häntä parhaillaan kotiin. olen jo ajatuksesta märkänä kun saan hänet sisälleni ja kun hän laukeaa sisälleni se tärinä ja huohotus..
Meillä on todella syvät ja hyvät kemiat..
Vierailija kirjoitti:
Tiedä onko kiihottavin mutta kiihkein ainakin. Menin tosii paskamaisen päivän jälkeen paikalliseen kuppilaan. Ovi oli auki joten luulin että se oli avoinna. Paikalla oli joku pitkätukka hippi jolla oli paita auki ja sortsit. Sanoin sille että kylmä kalja ja kuuma mies. Tyyppi kävi laittaa oven kiinni ja sitten höylättiin jäätelö pakastinta vasten. Ja looseissa toisen kerran. Huvittavinta oli että sen tyttöystävä kehui miehen olevan hyvä sängyssä. Minä siihen että hän on myös hyvä jäätelöpakastimen päällä. Nykyäänkin harrastamme salaseksiä silloin tällöin.
Tästä tulee taas mieleen oikeinkirjoituksen merkitys. Jäin pohtimaan tuota jäätelön höyläämistä...
Itse olin eräässä toimistossa viimeistä päivää työharjoittelussa kun tosi kuuma sihteeri toi papereita ja pudotti ne suoraan eteeni. Kyyristyessään avasi housut ja otti suihin. Samaan aikaan pomo kävi ovella ja sanoi, että kyllä se Minna osaa homansa ja löi oven kiinni. Siihteri sai hommat tehtyä ja nosti paperit pöydälle. Paperit olivat hieman mählässä kun oli sormettanut itseään hameen alta samalla.
Tämä on yhtä tosi kuin aloituskin.
Vierailija kirjoitti:
Poitsu 80-luvulla kirjoitti:
Olin 17-vuotias ja kesätöissä rakennuksen pihojen viimeistelyssä 1988. Minulla oli alkukesän mentoroimassa 35-vuotias "vanha akka". Juhannusaatonaattona työpäivän päätteeksi minun piti antaa hänelle kyyti Espoonlahdesta itä-helsinkiin kevytmoottoripyörälläni. Hän piti minusta tiukasti kiinni koko matkan, toinen käsi haaroissai ja rinnat puristuneena selkääni vasten. Hänen oli pakko tuntea koko matkan kestänyt erektioni... Muistelen vieläkin lämmöllä tuota ikimuistoita matkaa, joka kesti noin 40 ihanaa minuuttia...
Wau... Olisinpa ollut kyydissäsi. Ihana tarina. Tunsin väristyksiä varpaissani asti....
Miksi fantasioit alaikäisestä pojasta?
Varmaan se ensimmäinen seksikerta, ei ole sen voittanutta :D
Eräs todella kiihottava kokemus on vuosien takaa, kun tapasin netin alkuaikoina erään treffipalstan kautta itseäni aika paljon nuoremman naisen ensi kertaa. Meillä oli netissä kiihkeää keskustelua, halusimme samoja asioita ja samanlaista seksiä. Puhuoimme puhelimessakin jo siitä.
Olimme kaukana toisistamme, mutta sattui sitten työmatka kerran kesäpäivänä sinne päin ja pääsin hänen mökilleen yöksi. Jännitti, mutta oli todella kiihottavaa saada heti rakastella hänen kanssaan, saunassa hän vihtoi minua, voiteli minua hyvänhajuisilla yrteillä, minä häntä tietenkin myös ja sitten taas menimme pehmeään sänkyyn. Kiihkoa ja nautintoa riitti. Hän oli ihanan kiihkeä seksuaalisesti.Muodokas ja sensuelli.
Minun piti sitten aamulla taas lähteä, hän löysi pian lähempää vakituisen miehen emmekä koskaan enää tavanneet.
Kaunis muisto jäi. En tiedä yhtään mitä hänelle kuuluu nykyään.
Tämä ei saa tippua! Up. Niin kiihottava ketju. t. parikymppinen pöksyt märkänä ja oman tarinansa jo tänne jakaneena. :)
Olin vuosia sitten kesällä eräässä Itä-Suomen kunnassa jossakin työseminaarissa, johon ajelin kaukaa ihan yksin. Siellä heti tutustuin paikalliseen , julkisessa tehtävässä olevaan ihanaan ja seksikkääseen keski-ikäiseen naiseen..Kemia pelasi jostakin syystä välittömästi, välillämme oli voimakasta seksuaalista vetoa heti alusta ja päivän aikana juttelimme aina kun oli tilaisuus. Kiihotuin hänestä oikeasti. Hänkin katseli silmiini sillä tavoin. Ennen illallista jo sanoin hiljaa, että haluaisin seksiä. Niin hänkin. Myöhemmin tanssimme ravintolassa, hän oli ohuessa kesämekossa ja tunsin ihanan kuuman lantion ja rintojen painuvan minuun aina kun oli mahdollista. Erektiota tuli tietysti ja hän hieroi sitä lisää huomattuaan sen. Puhuimme levottomia ja mieli teki ihan hirveästi saada. Tiesimme kumminkin, ettemme voineet lähteä yhdessä minnekään kun hän oli pienellä paikkakunnalla niin tunnettu ja varattu vielä. Oli pakko vain siinä hyvästellä muodollisesti muiden nähden ja mennä yöksi huoneeseeni yksin ja aivan kiihottuneena . Hän yllätti ja soitti hetken päästä jostakin salaa, kun oli tekemässä itselleen sormin hyvää tosi kiihottuneena ja minä tietysti heti tein myös . Se oli hirveän kiihottavaa. Muuta emme millään voineet. Emme koskaan nähneet toisiamme sen jälkeen. Soitimme jonkin kerran myöhemmin, mutta siihen se pitkän etäisyyden takia pakosta jäi. Tiesimme, että varmasti ollut valtavan ihanaa sängyssä yhdessä.
Joskus aikaa sitten viestittelin yhden todella ison naisen kanssa, joka asui kaukana. Hän oli äärimmäisen hyvä suustaan ja juttu lensi, meni lopulta ihan seksihommiin. Niinhän siinä kävi, että oli lähdettävä tapaamaan. Mielettömän kiihottava nainen, joka osasi nussia. Viikonloppu meni suunnilleet sängyssä kaikissa mahdollisissa asennoissa, mahtavaa.
t. m-50
Olin parikymppinen vartijakloppi 90-luvulla erään öljy-yhtiön portilla. Sinä kesänä sinne soitteli öisin joku vanhempi nainen anonyymisti ja kertoili mitä tekee itselleen sängyssä juuri sillä hetkellä. Olin siihen aikaan hyvin kokematon seksin suhteen ja kuuntelin paljastelua korvat kuumottaen ja posket punottaen... Puheluita tuli tasaisesti öisin noin kuukauden ajan kunnes lakkasivat täysin... Vanhan ajan lankapuhelimissa oli taikaa ilman turvallisuusriskiä... ;)
Iso ja lihaksikas ponnaripäinen mies pani minua niin että tulin koskematta mihinkään :) t. poju