Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Teini-iässä suudeltiin tyttökaverin kanssa tuntikausia, olen siis itsekin nainen. Olimme varmaan söpö näky, toinen sinisilmäinen blondi, toisella kullanpunaiset kiharat. Jos nyt joku olisi sattunut näkemään (onneksi ei)...
Ensimmäisen poikaystävän kanssa rakasteltiin vesisängyssä hämärässä, lämpimässä kesäyössä, pikkuisen hiprakassa, pitkään ja hellästi, se oli jotenkin taianomaista, kuin unta.
Monta, monta vuotta myöhemmin olin työhuoneessani, kun työpaikan hauska nörtti tuli näyttämään minulle jotain painotuotetta ja seisoi aivan liian lähellä, niin että tunsin miten lämmin hän oli. Olin vähällä pyörtyä ja hän olisi varmasti saanut minulta mitä tahansa, jos olisi ymmärtänyt pyytää.
Tänään parturissa.
Parturina oli noin 25v hyväkroppainen nainen tiukoissa farkuissa ja paidassa. Hänen alavatsansa osui suoraan minun käsivarteen ja olkapäähän hänen seistessä sivulla. Taisi häntäkin kiihottaa tilanne, kun työntyi aivan minuun kiinni. Mieletön energia ja kemia tuntui meidän välillä olevan. Pitkät katseet myös peilin kautta vaihdettiin.
Oli "tuskaista" nousta tuolista ylös. Olin kivikova!
Harmi, kun en uskaltanut pyytää kahville.
M37
Tämä vaikuttaa varmasti kirjoitettuna tosi laimealta, mutta eräs mieleenpainuvimmista kokemuksista sattui kymmenisen vuotta sitten lähiöräkälässä. Olin farkuissa ja villapaidassa, hiukset jollain ihan letillä enkä muutenkaan yhtään laittautuneena. Hain tiskiltä olutta (tosi naisellista), kun yhtäkkiä vieressä seisoi mies joka katsoi minua eikä sanonut mitään muuta kuin "sut mä otan tänään mukaan". Hän ei hymyillyt yhtään, vaan oli jotenkin ihan vakavissaan. Se lataus oli jostain syystä aivan käsittämätön. Jos olisin ollut vapaa, mut olisi saanut kantaa siitä samantien mukanaan.
Minua on yritetty iskeä varmaan kymmenillä eri tavoilla, mutta mikään ei ole jäänyt mieleen niin kuin tämä. Meni melkein kirjaimellisesti jalat alta. Ja vieläkin harmittaa, kun en voinut suostua :D
Oltiin kauan sitten vuokramökillä juhannuksen vietossa kolmen pariskunnan kesken. Yhtenä iltana satoi rankasti, joten meidän piti juhlia sisätiloissa. Kaikki kuusi oltiin olohuoneessa, joka oli ainut valaistuna oleva tila.
Eräs "rouvista" meni vessaan ja sieltä livahti pimeään makuuhuoneeseen. Hän oli vetämässä ovea kiinni perässään kun hän huomasi minun vilkaisevan sohvalta sinne päin. Nähtävästi tämän vuoksi hän tyrkkäsi oven takaisin auki ja istui hämärään sängylle vaihtamaan vaatteitaan leveän hymyn ja suoran katsekontaktin saattelemana. Sain tuolloin nähdä _ihan_ kainostelematta! Voin sanoa että olin kohtalaisen kovana tuolloin... Mihinkään jatkotoimiin tämää ei koskaan johtanut, mutta asiasta jäi kiihottava muistijälki, joka tuskin koskaan pyyhkiytyy pois.
Olin lapsuudenkaverini luona, jossa oli tullut rampattua jo ihan pikkulikasta asti. Lukioikäisenä vähän hormonit hyrräsi. Olin jostain syystä ihastunut kaverini isäpuoleen jonkun houreisen teiniseksiunen jälkeen, ja taisin aika avoimesti (vaivaannuttavasti!) flirttailla kyseiselle ukolle. Tarkoituksella tulin aamiaispöytiin ilman rintaliivejä, läpinäkyvissä vaatteissa jne. Noh, kaverini veljellä oli ylppärijuhlat ja menin tuon isän viereen johonkin vähän sivussa olevaan pöytään istumaan yhden skumppalasin sekoittamana. Jostain hetken mielijohteesta otin miehen käden omaani, ja siirsin sen pöytäliinan suojissa haaroväliini. Mies vetäisi käden pois, kun olisi sähköiskun saanut, ja näytti vihaiselta. Kivahti jotain yhdellä sanalla ja alkoi vihaisesti pyörittää lusikkaa kahvikupissa. Hetken maan alle vajoamisen jälkeen mies yllättäen laittoi käden varovasti hameen alle takaisin. Avasin haarojani niin, että tie avautui. Muistan sen pelon, jännityksen ja kiiman. Mies sanoi hiljaa, että yritä näyttää normaalilta ja hieroi ja sormetti minut laukeamiseen asti, joku mummoporukka ihan muutamien metrien päässä, eikä kukaan huomannut mitään :D
Vanha naislääkäri tutki peniksen huolella ja runkkas kun kokeili miten se toimii, tunki sormet peppuun rajusti varoittamatta.
Melkein lauksesin, olipas nolon kiihottavaa.
Nais lääkäri tutki eturauhastani sormi anuksessa, supistelin lihaksia sormen ympärillä.
Lääkäri kysyi sattuuko vastasin ei.
En kehdannut sanoa että tuntuu hyvälle.
Onneksi ei nähnyt puolikovaa kaluani.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kauan sitten vuokramökillä juhannuksen vietossa kolmen pariskunnan kesken. Yhtenä iltana satoi rankasti, joten meidän piti juhlia sisätiloissa. Kaikki kuusi oltiin olohuoneessa, joka oli ainut valaistuna oleva tila.
Eräs "rouvista" meni vessaan ja sieltä livahti pimeään makuuhuoneeseen. Hän oli vetämässä ovea kiinni perässään kun hän huomasi minun vilkaisevan sohvalta sinne päin. Nähtävästi tämän vuoksi hän tyrkkäsi oven takaisin auki ja istui hämärään sängylle vaihtamaan vaatteitaan leveän hymyn ja suoran katsekontaktin saattelemana. Sain tuolloin nähdä _ihan_ kainostelematta! Voin sanoa että olin kohtalaisen kovana tuolloin... Mihinkään jatkotoimiin tämää ei koskaan johtanut, mutta asiasta jäi kiihottava muistijälki, joka tuskin koskaan pyyhkiytyy pois.
Heh, minulle käynyt pari kertaa melkein samalla tavalla tuttavapariskunnan naisen kanssa. Tosin aivan noin pitkälle ei olla päästy. Viimeksi oltiin hänen luonaan yökylässä ja niin siinä aamupalan jälkeen alkoi pukeutuminen ulos lähtöön, illan emäntä aloitti pukeutumisen aavistuksen aiemmin kun vielä istuttiin pöydässä, ja miten kävikään minulle oli valikoitunut paikka josta näki eteiseen ja kylppäriin ja oliko siinä vielä peilikin... no, en sitä painanut mieleeni kun tämä nainen kävi pukeutumassa naapurihuoneessa ja kulki näkemäni poikki topissa ja sukkahousuissa, vilkaisi syystä taikka toisesta taakseen suoraan minuun, huomasi minun katsovan, pysähtyi ja jäi vähäksi aikaa laittamaan hiuksiaan. Kohtalaista aamujäykkyyttä aiheutti. Tästä ja parista muustakin hetkestä kyseisen naisen kanssa on jäänyt muutama tavallista mieleenjäävämpi muistijälki.
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsuudenkaverini luona, jossa oli tullut rampattua jo ihan pikkulikasta asti. Lukioikäisenä vähän hormonit hyrräsi. Olin jostain syystä ihastunut kaverini isäpuoleen jonkun houreisen teiniseksiunen jälkeen, ja taisin aika avoimesti (vaivaannuttavasti!) flirttailla kyseiselle ukolle. Tarkoituksella tulin aamiaispöytiin ilman rintaliivejä, läpinäkyvissä vaatteissa jne. Noh, kaverini veljellä oli ylppärijuhlat ja menin tuon isän viereen johonkin vähän sivussa olevaan pöytään istumaan yhden skumppalasin sekoittamana. Jostain hetken mielijohteesta otin miehen käden omaani, ja siirsin sen pöytäliinan suojissa haaroväliini. Mies vetäisi käden pois, kun olisi sähköiskun saanut, ja näytti vihaiselta. Kivahti jotain yhdellä sanalla ja alkoi vihaisesti pyörittää lusikkaa kahvikupissa. Hetken maan alle vajoamisen jälkeen mies yllättäen laittoi käden varovasti hameen alle takaisin. Avasin haarojani niin, että tie avautui. Muistan sen pelon, jännityksen ja kiiman. Mies sanoi hiljaa, että yritä näyttää normaalilta ja hieroi ja sormetti minut laukeamiseen asti, joku mummoporukka ihan muutamien metrien päässä, eikä kukaan huomannut mitään :D
Ai että... naisystäväni siskon parikymppinen tyttö aiheuttaa jostain syystä helposti värinää. Meillä on siis ikäeroa vähän reilu 10 vuotta ja milloin kyläillään samassa paikassa niin ei ole harvinaista että hän pukeutuu joihinkin mikroshortseihin tai jumppahousuihin, yöpaita kohoaa venytellessä niin että pikkarit ja vatsa näkyy, saattaa kumarrella oudon paljon tai muuten vaan olla vähän "huolettomassa" asennossa, alkaa vaihtaa paitaansa kun olen tulossa siihen suuntaan ja näkyy rintsikat jne... Kaiken lisäksi tämä nuori nainen on hiton mukava ja kypsä ikäisekseen. Jotenki niistä tilanteista vain tulee eroottisia. Alkaa kyllä helposti mielikuvitus laukata hänen seurassa :)
Vierailija kirjoitti:
Lomamatka ulkomailla. Olin 16-vuotias ja kaverini ja äitini kanssa olimme tupatentäynnä olevassa paikallisessa bussissa. Seisoimme keskikäytävällä, minä viimeisenä meistä kolmesta. Takanani seisoi ilmeisesti paikallinen mies ja koska bussi oli niin täynnä, jouduin nojaamaan vartaloani kiinni häneen. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin siinä bussissa miehen erektion vasten vartaloani. Kokemuksen keskeytti äitini tokaisu "tytöt tää on meidän pyskäkki". Kävelin ulos bussista enkä edes nähnyt tuon miehen kasvoja.
Olin hiljattain lomamatkalla eräässä kaupungissa ja ajelin siellä julkisilla, en muista oliko se sitten ratikka vai juna missä tämä tapahtui, mutta melko täydessä vaunussa olin seisomapaikalla ja pidin kiinni pystytangosta, kun eteeni tuli vähän minua nuorempi nainen. Vaunu täyttyi sen verran että nainen joutui aavistuksen pakittamaan ja hänen siltä kohtaa avonainen selkänsä painautui kämmentäni vasten. Ajattelin että nainen hätkähtää tästä ja ottaa eteenpäin, mutta päinvastoin. Nainen jäi siihen ja nojasi kämmeneeni koko loppuajan. Onkohan mulla jokin tiedostamaton fiksaatio naisen selän koskemiseen sillä se tuntui oudon miellyttävältä :D
Silloin kun sain fantasiani vihdoinkin toteutettua. Olin yötä silloisen tyttöystäväni luona ja olimme juuri aikeissa harrastaa seksiä. (Hän oli kuullut fantasiastani ennen kun tämä tapahtui) hän aloitti runkkaamalla minut, sitten kysyi vähän ajan päästä että haluanko että hän tuo jotain kasvojeni eteen. Vastasin kyllä. Sitten hän siirtyi istumaan kasvojeni päälle ja sain nuuhkia ja nuolla hänen paljasta peppureikäänsä samalla kun hän runkkasi minua. Lauksesin varmaan 500000 kilowatin voimalla, meinasi taju lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun sain fantasiani vihdoinkin toteutettua. Olin yötä silloisen tyttöystäväni luona ja olimme juuri aikeissa harrastaa seksiä. (Hän oli kuullut fantasiastani ennen kun tämä tapahtui) hän aloitti runkkaamalla minut, sitten kysyi vähän ajan päästä että haluanko että hän tuo jotain kasvojeni eteen. Vastasin kyllä. Sitten hän siirtyi istumaan kasvojeni päälle ja sain nuuhkia ja nuolla hänen paljasta peppureikäänsä samalla kun hän runkkasi minua. Lauksesin varmaan 500000 kilowatin voimalla, meinasi taju lähteä.
nuolitko myös pillua samalla?
Vissiin olen poikkeus tapaus kun ihan oma poikaystävän kanssa ollut kiihoittavimmat jutut eikä jonkun ventovieraan. Tai no siis eksän, mutta silloin aikoinaan kun oltiin yhdessä. Usempikin kerta on kyllä hyvässä muistissa, mutta parasta oli kun olin pyytänyt useamman kerran että olisi vähän kovakouraisempi ja erään kerran kun oltiin sitten sellaisessa paikassa ettei äänet kuulu mihinkään ja saatiin olla ihan rauhassa ja hän vei minut sänkyyn sen kummin kyselemättä ja alkoi läpsimään peppua, rintoja ja häpykumpua ja pani kovaa takaapäin. Oli hyvää!:D
Hassu kun iso osa näistä kiihottavimmista kohtaamisista perustuu pelkkiin katseluihin eikä mihinkään konkreettiseen. Taitaa olla se saavuttamaton fantasia kuitenkin parempi kuin varsinainen akti vai onko iso osa ihmisitä niin ujoja ettei toteuta fantasioita sitten oman partnerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, sillä suolistbakteereja ei saa päästää vaginaan, siitä voi tulla ikäviä tulehduksia. Molemmat reijät nuollaan aina erikseen
Ei nyt mitään kiihottavimpia ehkä olleet kun niitä oikeitakin ihania juttuja on tehnyt, mutta tullut kyllä mieleen näistä kiihottavista kohtaamisista kun jonkun tapaa niin voi tuntua että tekisi mieli hypätä samantien kimppuun. Itselläni ollut tällaisia juttuja jostain syystä aina vanhempien miesten kanssa. Ekan kerran rippikoulussa, tosi 15-vuotias tytsy ei nyt ehkä pappia oikein kiinnostanut, mutta itse istuin kyllä pikkarit märkänä siellä kirkon penkissä, myöhemmin samaa lukiossa, jossa oli ihana historian opettaja. Toivon aina että se olisi huomannut mut ja erään kerran kun tein tenttiä yksin sen kanssa meinasin oikeasti saada halvauksen kun pelotti ja kiihotti niin hemmetisti. Jonkin aikaa sitten tuli tavattua myös intenssiivisen katseen omaava mies koiran kanssa lenkillä. En edes muista minkä näköinen oli mutta ohi kävely aiheutti hemmetin moisen sydämmen sykkeen ja panetuksen. Näin saman miehen autosta käsin ja mies tuijotti mua sinnekin ja heti muistui mieleen kyseinen tyyppi. Erään terveyskaupan myyjä aiheutti mussa myös häpeän tunteen kun tuli sellainen kummallinen jomotus päälle ja tuntui että alan kikattalemaan vaikken nyt ihan niin nuori enää ole. Nykyään en voi enää asioida siellä kun alkaa nolostuttamaan. Hassuja nää:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään kiihottavin kokemus koske omaa puolisoa?
Mulla:
Riidan jälkeen seksi mieheni kanssa. Käskytti, kovat otteet, heitteli ympäriinsä ja pani kovaa niskasta kiinni pitäen. Oikeastaan se on tällaista aika usein meillä. Ihan pelkkä katse häneltä vie multa polvet alta. Huh...
N46Öö, miksi alapeukkuja?
En tajua mäkään. Kuullostaa ihanalta. Just tuommoista riidan jälkeen aisoihin panemista. Nam:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, sillä suolistbakteereja ei saa päästää vaginaan, siitä voi tulla ikäviä tulehduksia. Molemmat reijät nuollaan aina erikseen
nuolitko sitten myöhemmin pillun.Oliko tyttis käynny pesulla ennen kuin nuolit pyllyä?
Viime viikolla työpaikalleni tuli toisesta toimipisteestä aika kaukaa eräs ihana , seksikäs, vaalea hyvin muodokas, ehkä nelikymppinen päällikkötason nainen käymään. Emme ole koskaan aikaisemmin nähneet emmekä varmaan näekään. Katseemme kohtasivat ensi kertaa ja sävähdin aivan. Hänkin katsoi minua uudelleen ja uudelleen aina välillä silmiin ja silmissä oli ihana vihje. Katsoin hänen seksikästä vartaloaan kesämekossa ja hän minua.Hän huomasi katseeni, mutta ei pahastuneena yhtään. Tiesin heti, että hänen kanssaan olisi ihanaa varmasti sängyssä. Hän on mukava, puhelias ja kaunis.