Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ravintolassa mua vanhemman miehen. Oltiin kaverin kanssa liikkeellä.
Lähdettin taksilla kaverin luo ja se mies oli äärimmäisen eroottinen.
Pientä kuhinaa oli sen kanssa mutta se läks kotionsa.
Melkein itkin. Se oli niin kuuma.
Kyllä kannattais ilmaista itseään paremin, ehkä siellä toisellapuolen on samanlaisia ajatuksia, vaikka jokin asia häirtsi toteutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini, komea lihaksikas mies oli lähdössä minun kanssani samaan aikaan töistä. Hän tuli taakseni ja vähän niinkuin vitsillä tuli liian lähelle ja haisteli hiuksiani ja kommentoi että tuoksuupa hyvältä... Siinä hetkessä meni kylmät väreet ympäri kroppaa ja toivoi salaa että olisi ehkä koskettanutkin. Haaveilen hänestä lähestulkoon joka päivä.
Ja voi jessus... Nyt hän katsoi minun avarasta kaula-aukostani äsken sisään ja en tiedä mitä tekisin kun värisyttää kiihotuksesta.
Sano, saa koskea . Siinä se. Naisessa tuoksu on sama molemissa päissä, hänellä selvästi tekisi mieli maistella.
Kiihottavinta ikinä: random partnerin kanssa videochatissa runkkaaminen. Kokemusta ehkä korosti se, että partneri ei ollut heti muna pystyssä kameran takana, toisin kuin minä sakset auki ja käsi haaroissa :D hän kysyi haluanko nähdä elimen ja vastasin että totta kai, tuli kiva vallan tunne samalla kun tietää, että joku katselee.
Toisiksi kiihottavinta: appivanhemmilla yökylässä, olen juuri istunut puolison päälle ja ottanut hänet sisääni kun joku rapistelee keittiössä. Hidas ja varovainen salaseksi, ei oo sen voittanutta!
Olen ollut nykyisessä työpaikassani jo monta vuotta. Kun aloitin työt en juurikaan kiinnittänyt huomiota esimieheen. En juuri saanut hänestä minkäänlaista käsitystä. No vuosien aikana hän on hieman harmaantunut ja muuttunut jotenkin rennommaksi. On siis nykyään charmikas ja hallitsee tilanteet (joissa olemme kahden). Jossain kohtaa huomasin olevani jollain tapaa kiihottunut hänestä. Aluksi juttelin niitä näitä kunnes huomasin hänen katseensa.
Kiihottavinta on se kun hänen kaltainen rauhallinen, asiallinen ja kaikin puolin tasapainoiselta vaikuttava mies on lähtenyt leikkiin mukaan. Työpaikan julkisissa tiloissa hän aina löytää minut katseellaan ja voi luoja.... Se tilanne kun lähettyvillä on paljon muita työntekijöitä ja silti vaihdetaan pitkät katseet, vaikka se vaaralliselta tuntuukin.... Kerran tunsin niin kovan "aallon" alapäässä, että laskin katseeni takaisin lautaselle ja aloin pelkäämään punastumistani, ja etenkin sitä, jos joku huomaisi.
Olen reilu parikymppinen nainen ja mies on vähän alle 40 ja naimisissa oleva. Tiedän sanomattakin, ettei työasemansa takia riskeeraa mitään. Itsekin olen avoliitossa ikäiseni kanssa. Mutta kyllä, jos olisi mahdollisuus, olisin valmis kaikkeen hänen kanssaan... Voin vaan kuvitella millaista meillä olisi...
N24
Tähän katsepeliin voin nyt kertoa kuluvan vuoden kokemuksen. Opetan yläkoulussa ja eräs 15-vuotias tyttöoppilaani alkoi jossain vaiheessa hakea minut katseellaan vaikka täydessä koulun juhlasalissa. Myös käytävillä tämä intensiivinen ja röyhkeäkin tuijotus on jokapäiväistä.Totta kai oppilaat katsovat opettajiaan, mutta tämä katse on erilaista ja arvioivaa. Ei sen puoleen, minäkin pidän hänen katselemisestaan, kauniin nuoren naisen. Tässä vaiheessa av-mammat voivat olla huoleti. Tähän tämä jää. En aio yrittää yhtään mitään, vaikka hän ehkä olisikin minusta kiinnostunut. Tämä katsejuttu muistuttaa kyllä erehdyttävästi minun ja vaimoni alkuaikoja, jolloin hän haki minut katseellaan vaikka mistä. Minulla on ollut satoja oppilaita eikä kenenkään kanssa ole käynyt samoin. Mitenkään en ole edes provosoinut tai flirttaillut, mutta niin vain aloitti tuijotusshown. Tietenkin tämä nyt hivelee itsetuntoa mutta siinä se.
Joskus parikymppisenä olimme vanhempieni luona. He eivät olleet kotona. Oli kaunis kesäpäivä ja alkoi panettaa. Naimme rivarin sisäpihalla keinunpehmusteiden päällä. Juuri kuin olin ruiskaissut lastini vaimon saadessa omaa orkkuaan, vanhempani ajoivat autolla pihaan. Äkkiä ylös ja housut jalkaan. Kiva siinä oli huikata terveisiä kun 30 sekuntia aiemmin oli vielä ollut syvällä pinpissä.
Mulle tapahtui tällainen kiihottava kokemus viimeksi juuri eilen, kun vein lasta päiväkotiin. Vastaan tuli lapsen hoitokaverin isä, joka on usein aikaisemminkin ollut samaan aikaan lasta viemässä, ja olen kyllä aikaisemminkin jo katsellut, että ihan vetävä mies. No, tällä kertaa hän pysähtyi hetkeksi katsomaan meidän menoa ja heitti jonkun läpän siinä. Minä katsahdin mieheen ja ihan suora katsekontakti jotenkin iski tajuntaani. Hämmentyneesti käänsin katseeni heti pois ja jäin jotenkin sanattomaksi. Tämä kuitenkin sytytti ihan järjettömän kiihkon ja koko päivän ajattelin tätä kohtaamista. Illalla suihkussa fantasioin tarinalle vaikka mitä jatkoa, mutta orgasmiin räjähdin välittömästi, kun palasin takaisin tuohon katseeseen. Tänäänkin päivä on mennyt samoissa ajatuksissa ja eiköhän myös pääty samoissa merkeissä kuin eilinenkin... Olen ihan kuumana, enkä malta odottaa, koska kohtaamme jälleen. Valitettavasti emme kohtaa edes joka viikko. Tällaista sytykettä olen vähän jo kaivannutkin arkiseen elämään, joten uuh...bring it on!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tapahtui tällainen kiihottava kokemus viimeksi juuri eilen, kun vein lasta päiväkotiin. Vastaan tuli lapsen hoitokaverin isä, joka on usein aikaisemminkin ollut samaan aikaan lasta viemässä, ja olen kyllä aikaisemminkin jo katsellut, että ihan vetävä mies. No, tällä kertaa hän pysähtyi hetkeksi katsomaan meidän menoa ja heitti jonkun läpän siinä. Minä katsahdin mieheen ja ihan suora katsekontakti jotenkin iski tajuntaani. Hämmentyneesti käänsin katseeni heti pois ja jäin jotenkin sanattomaksi. Tämä kuitenkin sytytti ihan järjettömän kiihkon ja koko päivän ajattelin tätä kohtaamista. Illalla suihkussa fantasioin tarinalle vaikka mitä jatkoa, mutta orgasmiin räjähdin välittömästi, kun palasin takaisin tuohon katseeseen. Tänäänkin päivä on mennyt samoissa ajatuksissa ja eiköhän myös pääty samoissa merkeissä kuin eilinenkin... Olen ihan kuumana, enkä malta odottaa, koska kohtaamme jälleen. Valitettavasti emme kohtaa edes joka viikko. Tällaista sytykettä olen vähän jo kaivannutkin arkiseen elämään, joten uuh...bring it on!
Oletko sinkku?Käytitkö dildoa vai sormia suihkussa?Kuulosti niin hotilta se suihku homma...
Kuntamme supermarketissa on nyt työskennellyt yli vuoden erittäin söpö myyjätär. Epäilen hänen viettäneen välivuotta lukion jälkeen eli ikää olisi 20 vuotta. Etunimi tiedossa, mutta ei sukunimeä. Netissä ei oikein näillä tiedoilla pysty stalkkaamaan. Ei hän mitenkään superkaunis ole, mutta pirteä, söpö, hymyilevä, tuikkivat silmät eli aivan ihana. Eikä kroppakaan huono ole. Menen aina hänen kassalleen, jos hän on työvuorossa, vaikka jono olisi pisin. Nyt hän tuli kaupungilla vastaan ja tunnisti tervehtien iloisesti! Jos hän on kaupassa laittamassa tavaroita hyllyyn, menen aina kysymään jonkin tavaran sijaintia ja kuljen tietenkin perässä, että saan näkymän peppuun. Näin saan tekosyyn varjolla vaihtaa pari sanaa. Aivan tahallaan heitän kassalla ja muutenkin flirttailevia katseita hänen suuntaansa.
kyllä näitä on ollut mutta ei nyt tuu mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku?Käytitkö dildoa vai sormia suihkussa?Kuulosti niin hotilta se suihku homma...
En ole sinkku ja ihan käsin hoidin hommat. Onpa ankeaa, kun en ole tätä miestä nyt tuon jälkeen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sinkku ja ihan käsin hoidin hommat. Onpa ankeaa, kun en ole tätä miestä nyt tuon jälkeen nähnyt.
Voitha vaikka lähettää jonku kivan kuva hänelle itsestäsi(hiukan tissiä ym.)Joudutko usein turvautumaan omaan kivaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitha vaikka lähettää jonku kivan kuva hänelle itsestäsi(hiukan tissiä ym.)Joudutko usein turvautumaan omaan kivaan?
Joo ihan varmasti voin, miten en itse keksinyt tuota! Voisin vaikka jättää sen kuvan sinne lapsen lokeroon tai laittaa suoraan lapsen reppuun isukin löydettäväksi.
Oon melko submissiivinen (tälleen kamalasti suomennettuna, anteeksi) ja tykkään ties minkälaisesta rajummasta seksistä, ja tapasin tyttöystäväni (minäki siis tyttö) jonka kanssa oon kaukosuhteessa, ekaa kertaa tossa vähän aikaa sitte. Hän tykkää dominoimisesta yhtä paljon ku minä sen kokemisesta, joten oli kyllä mielenkiintonen viikko pari se :') kummatkin oltiin neitsyitä ja muutenki toistemme ekat suhteet, joten kaikki alko melko hitaasti ja näin, mut loppujen lopuksi mun perseeni oli mustelmilla päivittäin, hih. Oltiin kyllä jonkinnäköstä puhelinseksiä aiemmin harrastettu mut se, ku kuulee toisen sanovan niitä samoja asioita ja antavan käskyjä suoraan korvan juuressa....herranen aika. Siis sen ei tarvii ku sanoa muutama sana sillä tietyllä käskevällä äänensävyllä ja mun spasmat menee jo sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut seksuaalisesta ahdistelusta syyttää tuota miestä ja pilata hänen elämänsä. Onko se kiihottavaa että on tuollainen valta?
Kukaan ei aseella uhaten pakottanut miestä puristelemaan. Mies teki itse valintansa ja otti riskin. Vastuukin olisi ollut miehen, jos hän olisikin lukenut tilannetta väärin. Minusta kyllä on täysin typerää ottaa tuollaisia riskejä töissä ja ihan aiheellista että seurauksia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti voin, miten en itse keksinyt tuota! Voisin vaikka jättää sen kuvan sinne lapsen lokeroon tai laittaa suoraan lapsen reppuun isukin löydettäväksi.
Oletko nähny kyseistä Isäntää hoitopaikalla?
Tämä oli muutama vuosi sitten. Olin eräässä Lapin kunnassa työmatkalla ja yövyin pari yötä suuren hiihtokeskuksen hotellissa. Kävimme siitä paikallisen kollegan kanssa muutamalla oluella ruoan päälle. Tämä paikallinen tunsi erään pubissa vastaan tulleen naisen, jolla oli muutama kaveri mukanaan. Ennen kuin tajusinkaan, minulla ja yhdellä näistä kavereista oli jatkuvaa hymyntäyteistä silmäpeliä. Rohkaisin mieleni ja menin juttelemaan.
Fast forward muutama tunti ja olimme tämän daamin kanssa kahdestaan, muut olivat lähteneet virnuillen menemään. Hän oli sesonkityötekijänä eräässä hiihtokeskuksen liikkeessä. Jossain vaiheessa, istuessamme vierekkäin, aloimme kevyesti hivellen silitellä toistemme reisiä. Se kosketus, höyhenen kevyt, tuntui valtavan hyvältä. Täällä on puhuttu sähköiskuista vastaavissa tilanteissa, allekirjoitan.
Päädyimme neidon asuinmökille. Paikan päällä koin kiimaisimmat ja antoisimmat tuntini ikinä. Kutsuin taksin ja palasin hotellille.
Seuraavana aamuna, kun katsoin löytyykö naisen nimellä facebook-profiilia, löytyihän sieltä. Hän oli tuolloin profiilinsa mukaan parisuhteessa, mutta tämä status katosi muutaman kuukauden päästä näkyvistä. Olen käynyt kurkkimassa hänen kuvaansa usein tänään jälkeen ja tämä tapaus saa edelleen veren virtaamaan.
Pakko vielä mainita, että olin ja olen edelleen naimisissa itsekin. En ole asiasta ylpeä ja muutaman viikon morkkistelun jälkeen kerroin asiasta vaimolleni. Siitä seurasi muutaman viikon asumusero, jonka jälkeen päätimme jatkaa kuitenkin yhdessä. Tapahtuneeseen varmasti vaikutti se, että minulla oli todella huonot välit vaimoni kanssa tuona aikana - vaikka tämä ei asiasta teekään sen hyväksyttävämpää. Kuitenkin fakta on, että kielletty hedelmä tuntui tuolloin kiihottavalla tavalla väärältä. Lapsellinen katkeruus, alkoholi ja ihminen jonka kanssa sattuu kipinöimään ; vaarallinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän katsepeliin voin nyt kertoa kuluvan vuoden kokemuksen. Opetan yläkoulussa ja eräs 15-vuotias tyttöoppilaani alkoi jossain vaiheessa hakea minut katseellaan vaikka täydessä koulun juhlasalissa. Myös käytävillä tämä intensiivinen ja röyhkeäkin tuijotus on jokapäiväistä.Totta kai oppilaat katsovat opettajiaan, mutta tämä katse on erilaista ja arvioivaa. Ei sen puoleen, minäkin pidän hänen katselemisestaan, kauniin nuoren naisen. Tässä vaiheessa av-mammat voivat olla huoleti. Tähän tämä jää. En aio yrittää yhtään mitään, vaikka hän ehkä olisikin minusta kiinnostunut. Tämä katsejuttu muistuttaa kyllä erehdyttävästi minun ja vaimoni alkuaikoja, jolloin hän haki minut katseellaan vaikka mistä. Minulla on ollut satoja oppilaita eikä kenenkään kanssa ole käynyt samoin. Mitenkään en ole edes provosoinut tai flirttaillut, mutta niin vain aloitti tuijotusshown. Tietenkin tämä nyt hivelee itsetuntoa mutta siinä se.
Tähän pitänee vielä mainita, että käytän nykyään tätä tyttöä seksifantasioiden runkkumatskuna. Avioseksiinkin saa mukavasti uutta vivahdetta, kun alle kuvittelee tiukkakroppaisen teinijumalattaren. Mutta hän on pelkästään fantasioinnin kohde, ei muuta.
Ja voi jessus... Nyt hän katsoi minun avarasta kaula-aukostani äsken sisään ja en tiedä mitä tekisin kun värisyttää kiihotuksesta.