Te, keillä peruspalkka yli 3000e/kk, missä olet töissä?
Ja mitä opiskelit? Ja peruspalkalla tarkoitan siis ilman lisiä oleva kk-palkka.
Kommentit (129)
DI, kv-kauppa ja esimiestehtäbät, jenkkifirma + kohta 20v työkokemusta. Ei mitään lisiä, aika sama kk-palkka, bonuksia joskus
Diplomi-insinööri, patenttiasiamies, normaali kuukausipalkka 6700e. Ei lisiä paitsi kerran vuodessa bonus 0-6700e tuloksesta riippuen.
Hallintopäällikkö (vastuulla myös kiinteistö ja IT-tuki sekä myös em osastojen henkilöstö). AMK-tutkinto joka ei kyllä ole tänhetkiseen työhöni juurikaan liittyvä.
Olen töissä tuomioistuimessa esittelijän tehtävissä. Koulutus siis OTM. Peruspalkka 3500 euroa ja siis aivan uran alussa olen. Yksityisellä sain lähes tonnin enemmän, mutta tää sopii perheelliselle paremmin.
Ammmattiainen opettaja toisella asteella. Ensin insinööri, sitten riittävä työkokemus omalta ammattialalta ja lopuksi ammatillisen opettajan pedagogiset opinnot. Siihen päälle YAMK tutkinto, niin pääsee peruspalkassa yli 3000 euron/kk. ELi ei ihan hetkessä tule.
insinööri amk 4v, vähintään 3v työkokemus, pedagogisissa menee työn ohella vuosi ja Y kirjaimessa vuodesta kahteen työn ohella.
Sossussa sossuna. Opiskelin yliopistossa valtiotieteitä.
Sijoituspäällikkönä pankissa. Koulutukseltani olen KTM.
Johtaja, opiskelut vähän sinnepäin
Sinkkumies
It-firman asiantuntijatehtävissä, FM
Meriteollisuus, FM. Lisäksi oma yritys, joka tosin tällä hetkellä on enemmänkin harrastusluonteinen.
Mitä alapeukut tarkoittaa tässä ketjussa?
Ammatillinen opettaja aikuisopistolla, peruspalkkani on 3150+lisät.
Pedagogiset opinnot tein työn ohessa ja niihin meni vajaa vuosi, elokuu-toukokuu.
Opettajana olen toiminut 8 vuotta, joista pätevänä 4.
Ostaja, paperiteollisuudessa, tradenomi ja nyt lisäksi MBA:n paperit
6500€/kk bruttona, kuntasektorilla, KTM ja 20vuoden työkokemus
Olen hankkinut yksityisissä IT-yrityksissä paljon enemmän.
Opettaja, joka ei osaa kirjoittaa. Only in AMK. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. FM.
Missä opettajan peruspalkka on yli kolme tonnia? Ammattikorkeakoulussa?
Alakoulun puolella aineopella...
Lääkäri julkisella sektorilla + pienimuotoisesti privaatissa. Päivystän max 1x kk:ssa.
Sosiaalityöntekijä, YTM