Te, keillä peruspalkka yli 3000e/kk, missä olet töissä?
Ja mitä opiskelit? Ja peruspalkalla tarkoitan siis ilman lisiä oleva kk-palkka.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. FM.
Missä opettajan peruspalkka on yli kolme tonnia? Ammattikorkeakoulussa?
Esim. aineenopettaja lukiossa tai yläasteella pk-seudulla.
Sori, mut yläkoulun aineenopen lähtöpaikka pk-seudulla (eli siinä kalliimmassa kalleusluokassa) on 2811 euroa tällä hetkellä. Ylitunneilla, ikäisillä ja TVA-lisillä voi sit saada enemmän.
Esim. mulla yks TVA-lisä, neljä vakkariylituntia eikä yhtään ikälisiä, ja palkka bruttona jotakuinkin 3480 euroa. Sit välillä jonkun toisen open sijaistaminen nostaa tuota. Tässäkin kuussa palkka kipusi 3500 euroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. FM.
No ei ole ilman ikälisiä. Terveisin samoissa hommissa pk-seudulla.
Ai, mulla on. 3050. Lisien ja ylituntien kanssa 4950. Aineenope lukiossa. Ei pk-seudulla. Onko ne kalleusluokat vielä olemassa?
Lukiossa on eri palkat kuin peruskoulussa. Miksei ihmiset voi katsoa sieltä kuntatyönantajan sivuilta kohdasta "palkat ja palkkiot"? Googlaa opettajan palkka, niin löydät ihan virallisen palkkataulukon ja palkanlaskentakoneen. Voit sitten tarkistaa sen hinnoittelutunnuksen, jonka mukaan sulle maksetaan. Ja kyllä, kalleusluokat ovat vielä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. FM.
No ei ole ilman ikälisiä. Terveisin samoissa hommissa pk-seudulla.
Ai, mulla on. 3050. Lisien ja ylituntien kanssa 4950. Aineenope lukiossa. Ei pk-seudulla. Onko ne kalleusluokat vielä olemassa?
Lukiossa on eri palkat kuin peruskoulussa. Miksei ihmiset voi katsoa sieltä kuntatyönantajan sivuilta kohdasta "palkat ja palkkiot"? Googlaa opettajan palkka, niin löydät ihan virallisen palkkataulukon ja palkanlaskentakoneen. Voit sitten tarkistaa sen hinnoittelutunnuksen, jonka mukaan sulle maksetaan. Ja kyllä, kalleusluokat ovat vielä käytössä.
Ei mua kiinnosta muiden palkat ja palkkiot ja omani tiedän :) Täällä vaan muut tuntuvat tietävän omanikin paremmin kuin minä.
Ma olla siivooja. 20 tunti viikosa. 4100 euroa kuusa. Ei koulutusta.
Käyttöliittymäsuunnittelija. Muotoilija (AMK)
Insinööri AMK, rakennusliiikkeessä olen töissä.
Julkinen sektori, Hallintotieteiden maisteri. Olen uran alussa, ja pitkät lomat ainakin toistaiseksi.
Missä sairaanhoitajat? Ai niin, eihän me pästä lähellekään noita palkkatasoja ellei ole hullunaan ylkkää tai lisiä.
Siksi vaihdoin alaa. Nyt myyntityössä, suunnittelen itse työviikkoni, palkka 3450€/kk plus bonukset, jotka tuovat päälle 20 000€ vuodessa. Nice!
Datanomi,tradenomi, LuK, tradenomi YAMK ja joskus vielä FM.
En muista enää missä vaiheessa mun palkka nousi yli 3000 koska on huomioitava inflaatio. Mutta pelkällä vanhan ajan datanomin papereillakin tuon yli pääsee.
Pitäisköhän munkin vaihtaa, mitähän alkaisin myymään..?
T
Rh
Insinööri
Yli 3000€ kuukaudessa nettona.
Amiksesta matkatoimistoon. Peruspalkan lisäksi ei kyllä mitään lisiä. Miksi tehdä töitä jossa palkka ei riitä oman elämiseen tai ei ole tyytyväinen.
Opiskelisin tai menisin ilmaseksi harjoitteluun kartuttamaan cv:tä jos en olisi tyytyväinen. Joku muu taas tekee toisin ja sekin on ok.
Yo:n jälkeen merkonomiksi.
Toimistotyö
Lakimies OTM