Te, keillä peruspalkka yli 3000e/kk, missä olet töissä?
Ja mitä opiskelit? Ja peruspalkalla tarkoitan siis ilman lisiä oleva kk-palkka.
Kommentit (129)
Mainostoimisto. Ei koulutusta alalle.
Vierailija kirjoitti:
Prisman kassa
Voiks olla totta? Millä vuoroilla pääsee kolmentonnin bruttoon vai onko jotain kokemuslisiä myös tms.?
Vastaava ensihoitaja. Ensihoitaja ylempi AMK.
Elliellielli kirjoitti:
Koulukuraattori. Sosionomi AMK.
Nyt meni pitkäksi. Ei taatusti ole palkkasi yli 3000.
Toimittaja ja peruspalkka pikkuisen vajaat 4000 €/kk. Koulutukseltani olen FM.
Kirjanpitäjä, merkonomi 3400 €/kk
Lehtori, AMK. Koulutus hortonomi.
Peruspalkka sotilaana (opistoupseeri) kolmenkymmenen vuoden työhistorialla on noin 3500, kun pyrkii hoitamaan työnsä hyvin. Samaan pääsee nyt nuoremmatkin, koska siirrytty tehtäväkohtaisiin palkkoihin.
Vuosiansiot n. 50000-55000€, kun tekee ylitöitä, osallistuu sotaharjoituksiin ja päivystyksiin.
Aliupseerien ansiot ehkä parhaimmillaan tätä luokkaa, mutta juuri kadettikoulun käyneillä upseereilla tämä on lähellä alkupalkkaa ja nousee siitä nopeasti ja melkoisesti vuosien varrella.
Tradenomi ja johdon assistentti. Kk-palkka 3460,00€
Amk-insinööri, it-alan virka valtiolla.
Joku kyseli alapeukutuksesta. Mä ainakin alapeukutan niitä jotka tulee tähän ketjuun brassailemaan jollain 6000 palkoilla, kun aloituksessa o
n kyse 3000 palkoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä opiskelit? Ja peruspalkalla tarkoitan siis ilman lisiä oleva kk-palkka.
Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli alapeukutuksesta. Mä ainakin alapeukutan niitä jotka tulee tähän ketjuun brassailemaan jollain 6000 palkoilla, kun aloituksessa o
n kyse 3000 palkoista.
Itte en maininnut palkkaani, vain työpaikan ja koulutuksen, mutta eikö aloitus koske meitä kaikkia, kenen peruspalkka on yli 3000 vai tarkoittiko aloitus mielestäsi sitä, että palkan pitää alkaa 3:sella, eli ei voi vastata, jos se alkaa 6:lla vaikka? En usko, että ap tarkoitti sitä. Vai tarkoititko, ap? Kysymys koski työpaikkoja, joissa palkka on yli 3000, ei siinä ollut maksimirajaa.
Myyntihommissa/Kansakoulu. 7800.- + päivärahat n. 300.- + työsuhdeauto 45.000.- hintaluokassa ja 2 vuoden välein uusi. Työpaikan ottama ylimääräinen eläkevakuutus, jota on kertynyt n. 100.000.-. Vuoden lopulla yleensä 10-15 teur bonus.
Tradenomi. Johdon assistentti pörssiyhtiössä.