Moniko sinkku on lähdössä tänä iltana yksin ulos etsimään jos vaikka löytyisi kiva kaveri?
Hep! Meikkailua, kuoharia ja hyvää musiikkia! :)
Kommentit (21)
Aurinkoisen alkukesäistä perjantai iltaa sitten vain. - Ehkäpä terassilla kohtaamme...
Onko tänään paljon kolleja ulkona?
En edes muistanut, että tänään on perjantai...
Taidan korkata vinkkupullon ihan itsekseni, kuunnella hyvää musaa ja surffailla netissä. Vitut miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan korkata vinkkupullon ihan itsekseni, kuunnella hyvää musaa ja surffailla netissä. Vitut miehistä.
Jos olet seikkailumielinen niin on meitä naisiakin. ;)
Minä! Edelleen uskon naiivisti, että rakastun. Yrttänyttä ei laiteta.
N27
Kävin justiinsa kaupassa ostoksilla siltä varalta jos tuon jonkun miehen yöksi luokseni. Hyvät aamiaistarpeet, täysi paketti kortsuja ja hammasharja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet seikkailumielinen niin on meitä naisiakin. ;)
Katsotaan sitten kun on se vinkkupullo tuhottu
Kävin jo terassilla. Nyt vähän aikaa laiskottelua ja sen jälkeen pihalle viinilasillisen kanssa grillaamaan.
No enpä ole menossa. Enää koskaan. Johan tässä on tullut niin monta vuotta tuolla ulkona haahuiltua että jos olisi tarkoitettu että joku nainen olisi mukaan tarttunut niin niin olisi sitten käynyt. En edes halua kuvitella sitä rahamäärää minkä olen eri ravitsemusliikkeille vuosien aikana kantanut. Hauskaa toki oli mutta aika aikaansa kutakin :)
Mitä te teette siellä, kun olette yksin? Istutte pöydässä juomaa siemaillen ja tuijotatte seinää? Eikö olo ole vaivaantunut yksin istuessa?
En.
Menny tänää seiskaksi duuniin ja nyt vasta menossa kotiin. Huomenna pitää herätä viideltä töihin.
Sunnuntainakin on töitä.
Ei taida jaksaa.
Hienoa, että näinkin moni! :) Onko teillä jotain kivoja tsemppibiisejä, millä pääsette oikeaaan tunnelmaan? Minä kuuntelen Aretha Franklinia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette siellä, kun olette yksin? Istutte pöydässä juomaa siemaillen ja tuijotatte seinää? Eikö olo ole vaivaantunut yksin istuessa?
Näinkö sinä toimit?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sitä me tehdään. Ja ihaillaan kun te joilla on mies ja ystäviä katsotte meitä alaspäin.
Ei mulla ole vaivaantunut olo. Yökerhossa kun hetken tiskillä seisoskelee, niin joku tulee juttelemaan/voin alkaa jutella jonkun kanssa. Voin istua ja kuunnella ja katsella live-esiintyjää, tai joku hakee tanssimaan... Mun mielestä yksin ollessa tutustuu paremmin uusiin ihmisiin. En ymmärrä, miksei voisi mennä yksin. Tutut pitää mua rohkeana (säälittävänä? :D). Ei kiinnosta. :)
N27
- En minäkään ymmärrä, ett miksei voisi mennä yksin; riittää kun illan aikana pitää huolen vain itsestään. - Huomaan näet, että helposti kun on kaveriporukalla liikkeessä niin sitä, sitten keskittyy heidän seuraansa ja heidän kanssa olemiseen, eikä osaa ottaa niin herkästi kontaktia uusiin ihmisiin. - Ei jokaisen uuden kontaktin oton tarkoitus ole johtaa sen pidemmälle, mutta on välillä virkistävää, jos voi vaihtaa muutaman sanan ja kuka ties tutuakin uusiin kasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö sinä toimit?
En tiedä, kun en ole koskaan käynyt yksin juuri sen takia, kun en tiedä mitä siellä sitten oikein tekisi.
Ehkä se joskus vain pitäisi rohkaistua.
Olen käynyt yli kuusi vuotta paljon ulkona, mutta en ole löytänyt ketään. En silti tehnyt sitä vain seuraa saadakseni. En ole kahteen vuoteen odottanut enää mitään tapahtuvan, ehkä koskaan.
Ei kun miekkailua...