Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?

Vierailija
25.05.2016 |

.

Kommentit (11850)

Vierailija
7721/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekobolla broidi ilmoitti puhelimitse ykskantaan, että älä ihmettele jos tuun käymään.

Asuu satojen kilsojen päässä ja tupsahtaa sopimatta yökylään tyhjin käsin.

No tein selväksi, ettei käy. Jatkanut koko aikuisikänsä samaa touhua. Nyt välit poikki, kun en ole majoittamassa ja syöttämässä enää koskaan.

Sen verran vitu_taa sen käytös.

Sanoin sille suoraan, etten minä täällä odottele kieli pitkällä, milloin paukkaat paikalle taas kutsumatta. Luulee olevansa haluttukin isoherra.

Vierailija
7722/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitti kutsui kahville kotiinsa. Tapasin hänet silloin eka ja vika kerran.

Kahvitellessamme hän sanoi minulle, sinä voit siivota täällä. Nuo kuivumassa olevat pyykitkin saa jo viikata kaappiin.

Silmäni pyörähti pari kertaa ympäri. Sitten totesin, että pitääkin tästä jo lähteä.

Tyhmä. Olisit saanut pillua.

En harrasta lesboilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7723/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvitellessamme hän sanoi minulle, sinä voit siivota täällä. Nuo kuivumassa olevat pyykitkin saa jo viikata kaappiin.

Silmäni pyörähti pari kertaa ympäri. Sitten totesin, että pitääkin tästä jo lähteä.

En harrasta lesboilua.

Miksi sitten olit naisen kanssa treffeillä?

Vierailija
7724/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta lesboilua.

En ollut, vaan miehen luokse kutsuttiin kahville.

Vierailija
7725/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tapailin upeaa mimmiä Hesassa.  Tarjosin ruuat ja juomat. Kolmannella kerralla tavatessa vei kotiinsa, mutta toivoi minun maksavan kaupassa, kun ei ole rahaa. Kotona ei ollut siis kuin tyhjä jääkaappi. No, näin tehtiin. Noh, vältteli ja kiukutteli illalla, joten totesin, että kai minä tästä lähden kotiin. Se sopi. Ja niihin aikoihin ei junat enää kulkeneet eli taksilla.

Myöhemmin soitteli, mutta en vastannut enää puhelimeen.

Elämä opettaa.

Vierailija
7726/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta lesboilua.

Miksi juot kahvia`?

Vierailija
7727/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta lesboilua.

Miksi juot kahvia`?

Aikuiset juo kahvia.

Vierailija
7728/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko sanoi, että voisi kesälomani aikaan tulla katsomaan, että kaikki on kotonani kunnossa.

Mietin sitten ,että kun hänellä kaikki kodinkoneet hajoaa (tvt, pesukoneet) ja palokunta yöllä soittelee ovikelloa, kun pizza unohtunut uuniin - sammui kännissä, silä , niin johtopäätöksenä; ei tarvitse tulla, sillä naapurini käy katsomassa. Närkästyi.

Vierailija
7729/11850 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta lesboilua.

Miksi juot kahvia`?

Aikuiset juo kahvia.

Addiktit juo kahvia

Vierailija
7730/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tärkeimmistä oli kun olin käymässä kotipaikkakunnalla juhlapyhänä vanhempieni luona, niin ystäväni otti yhteyttä ja kysyi, että voisinko viedä hänen lapsensa Hesburgerille kun on itse kipeänä. Olin ihan että häh? a) en halua lapsilta flunssaa b) kotona oli odottamassa äidin herkkuateria c) matkaa vanhemmiltani olisi tullut 10 km edestakaisin ja minulla ei autoa

Vierailija
7731/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekobolla broidi ilmoitti puhelimitse ykskantaan, että älä ihmettele jos tuun käymään.

Asuu satojen kilsojen päässä ja tupsahtaa sopimatta yökylään tyhjin käsin.

No tein selväksi, ettei käy. Jatkanut koko aikuisikänsä samaa touhua. Nyt välit poikki, kun en ole majoittamassa ja syöttämässä enää koskaan.

Sen verran vitu_taa sen käytös.

Sanoin sille suoraan, etten minä täällä odottele kieli pitkällä, milloin paukkaat paikalle taas kutsumatta. Luulee olevansa haluttukin isoherra.

No ei kai siinä olisi tarvinnut kieli pitkällä odotella. Tulee jos tulee, ootte kotona jos satutte olemaan. En muutenkaan ymmärrä että sisarukset ei voisi poiketa ilman virallista kutsua. Eikä sisarukset tietenkään tarvi mitään passaamistakaan.

Vierailija
7732/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai tärkeimmistä oli kun olin käymässä kotipaikkakunnalla juhlapyhänä vanhempieni luona, niin ystäväni otti yhteyttä ja kysyi, että voisinko viedä hänen lapsensa Hesburgerille kun on itse kipeänä. Olin ihan että häh? a) en halua lapsilta flunssaa b) kotona oli odottamassa äidin herkkuateria c) matkaa vanhemmiltani olisi tullut 10 km edestakaisin ja minulla ei autoa

Mitä törkeää tuossa oli? Sulle ei sopinut, ok, mutta mun mielestä oli ihan ok kysyä. Jos tosiaan 88tte ystäviä eikä vaan jotain (puoli)tuttuja.

Vierailija
7733/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten  osannut sulkea puhelinta

Vierailija
7734/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta lesboilua.

Miksi juot kahvia`?

Aikuiset juo kahvia.

Addiktit juo kahvia

Kahvi on hyvää ja terveellistä. :-)

Vierailija
7735/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa tapailin upeaa mimmiä Hesassa.  Tarjosin ruuat ja juomat. Kolmannella kerralla tavatessa vei kotiinsa, mutta toivoi minun maksavan kaupassa, kun ei ole rahaa. Kotona ei ollut siis kuin tyhjä jääkaappi. No, näin tehtiin. Noh, vältteli ja kiukutteli illalla, joten totesin, että kai minä tästä lähden kotiin. Se sopi. Ja niihin aikoihin ei junat enää kulkeneet eli taksilla.

Myöhemmin soitteli, mutta en vastannut enää puhelimeen.

Elämä opettaa.

Olis varmaan ilmoittanut, mitä unohtui ja pyytänyt sinua vielä täydentämään ostoksia. Vaikutti vähemmän upealta. Immiltä.

Vierailija
7736/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aiemmin tosi usein pyyntöjä sukulaisilta ja tutuilta, että olisi pitänyt lainata milloin mitäkin,

esim. mökkiä, autoa, kameraa, rahaa, työkaluja, jopa mattoa lattialta.  Suhtauduin näihin kerjäämisiin

penseästi ja ilmoitin, etten lainaa kellekään mitään.  Nykyisin pyynnöt ovat harventuneet lähes kokonaan,

mutta on vielä niitä sitkeitäkin joukossa.

Vierailija
7737/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta lesboilua.

Miksi juot kahvia`?

Aikuiset juo kahvia.

Addiktit juo kahvia

Kahvin kofeiini aiheuttaa riippuvuutta ja sen takia kahviin addiktoituu.

Vierailija
7738/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta lesboilua.

Miksi juot kahvia`?

Aikuiset juo kahvia.

Addiktit juo kahvia

Kahvin kofeiini aiheuttaa riippuvuutta ja sen takia kahviin addiktoituu.

Kahvin on todettu estävän aikuisiän diabetestä. Melkoinen etu.

Vierailija
7739/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri että minulta harvoin pyydetään mitään, mutta yksi morsian järjesti juhlansa hevonkaakussa (mökki keskellä metsää..) Yritin googlettaa paikkaa ja katsoa miten sinne pääsee, ja kun kyselin miten sinne mennään niin se kiukuttelu yhteisessä ryhmächatissa oli tätä tasoa: 

"Emmä ala sinne aikuisten ihmisten kyytejä järjestämään" 

"Mä en jaksa stressata itseäni tällaisella"

"Ei mua kiinnosta miten sinne pääsette / pois pääsette" 

Ja tätä rataa. 

Kyseinen pari on nyt sitten eronnutkin jo miehestään ja häät olivat vain kalliilla vuokralla katetut ryyppyjuhlat, joissa morsian istui kaikkien kanssa ja mies hääri koko illan ja seuraavan aamun keittiössä. Pääsimme sinne kuitenkin tilataksilla, mutta eipä tullut omia häitä järjestellessä mieleen vastata noin ankeasti - ja kyllä, itse järjestin kaiken kyydityksiä myöten ja jakelin numeroita joihin voi soittaa jos tippuukin matkasta. 

Vierailija
7740/11850 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin juuri että minulta harvoin pyydetään mitään, mutta yksi morsian järjesti juhlansa hevonkaakussa (mökki keskellä metsää..) Yritin googlettaa paikkaa ja katsoa miten sinne pääsee, ja kun kyselin miten sinne mennään niin se kiukuttelu yhteisessä ryhmächatissa oli tätä tasoa: 

"Emmä ala sinne aikuisten ihmisten kyytejä järjestämään" 

"Mä en jaksa stressata itseäni tällaisella"

"Ei mua kiinnosta miten sinne pääsette / pois pääsette" 

Ja tätä rataa. 

Kyseinen pari on nyt sitten eronnutkin jo miehestään ja häät olivat vain kalliilla vuokralla katetut ryyppyjuhlat, joissa morsian istui kaikkien kanssa ja mies hääri koko illan ja seuraavan aamun keittiössä. Pääsimme sinne kuitenkin tilataksilla, mutta eipä tullut omia häitä järjestellessä mieleen vastata noin ankeasti - ja kyllä, itse järjestin kaiken kyydityksiä myöten ja jakelin numeroita joihin voi soittaa jos tippuukin matkasta. 

Niin, mikä tässä olikaan härskiä, niin se että morsian esittää kutsun häihin ja kuvittelee, että osaamme täysin vieraalle paikkakunnalle suunnistaa ilman että hän hieman kertoisi tarkemmin mikä paikka, missä ja miten, koska olimme valtaosa hänen kavereistaan köyhiä opiskelijoita joista monikaan ei omistanut autoa.