Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvittää puhuuko tuttava totta?

Vierailija
06.04.2024 |

Tutustuttin ala-asteella mutta mentiin eri lukioon ja ammattikouluun. Hänellä on ollut lapsena äiti, isä ja veli, olen käynyt heillä ja nähnyt monta kertaa nämä. En ole pitänyt mitään yhteyttä häneen noin 10 vuoteen ja löysin hänet viime vuonna somesta. Somessa antaa kuitenkin ymmärtää että hänellä on eri isä kuin se mikä oli lapsena ja hänellä on sen yhden veljen lisäksi sisaruksia joista yksi kuollutkin. En suoraan sanottuna kehtaa kysyä suoraan asiasta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusperhe-booonuskuvio.

Vierailija
2/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sama juttu? Hoida jo se pääsi kuntoon.

Vierailija
4/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku uusperhe-booonuskuvio.

Ei heillä tietääkseni ole uusperhettä vaan ydinperhe.

Ap

Vierailija
5/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä onko persu. Jos on niin valehtelee.

Vierailija
6/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä järveen. Jos kelluu, on valehtelija. Jos uppoaa, puhuu totta.

Vierailija
7/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tiedä lapsuudenkavereiden perhesysteemejä sen kummemmin. Anna siis olla, omapa on asiansa.

Vierailija
8/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi ottaa kantaa jonkun ex-tuttusi asioihin?

Ei siellä facessakaan taida olla vaatimusta, että siellä pitää totta puhua itsestään. Profiili voi olla muutettu vähän epätodeksi oman intimiteettisuojan säilymiseksi.

Vierailija
9/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tiedä lapsuudenkavereiden perhesysteemejä sen kummemmin. Anna siis olla, omapa on asiansa.

Sehän häiritseekin kun en musita että heillä olisi ollut mitään isäpuolta tai muuta. Eniten ihmetyttää ne muut sisarukset jotka kuitenkin suunnilleen saman ikäisiä. Mistä ilmestyneet?

Ap

Vierailija
10/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla patologinen valehtelija tai sitte sä muistat väärin ja sekoitat johonkin toiseen.

Vierailija
11/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun keskittyä ihan omaan elämään.

Vierailija
12/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etko tunne ketään, joka olisi tuntenut hänet silloin kouluaikoina, samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
13/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vaan tiedä hänestä kaikkea. En minä ainakaan kertonut koskaan kaikille koulukavereille että biologinen isä sekoili lapsuuteni, siinä samalla hankki toisenkin lapsen josta ei välittänyt huolehtia ja kun olin 7v teki kamapäissään itsemurhan. Miten tämän olisi edes voinut selittää ikätasoisesti ala-asteikäisille?

Vierailija
14/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etko tunne ketään, joka olisi tuntenut hänet silloin kouluaikoina, samalla tavalla kuin sinä?

No tunnen joo, mutta ainakin heillä tuntuu olevan sama käsitys kuin minulla.

Ap

Vierailija
15/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinnyt tässä välissä ettei kerrottu isä olekaan oikea biologinen isä, tutustunut tähän ja hänen muihin lapsiin jotka ottanut osaksi perhettään.

Vierailija
16/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä.

Vierailija
17/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvinnyt tässä välissä ettei kerrottu isä olekaan oikea biologinen isä, tutustunut tähän ja hänen muihin lapsiin jotka ottanut osaksi perhettään.

Tai ihan vaan aina itse tiennyt asiasta, mutta ei ole mainostanut tätä.

Vierailija
18/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on sinulle?

Vierailija
19/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä kysyä. Mutta ehkä sen jälkeen jos on jutellut ensin muita juttuja. Ettei suoraan vetäse kysymystä. Oudolta tuo kuulostaakin. Isäpuoli? Sukututkimuksen tulos?

Vierailija
20/34 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa, niin eiköhän tuota voi kysyä. Voit kysyä kautta rantain, mitä vanhemmillesi kuuluu tai hieman tarkemmin, "onko sun isällä vielä se firma yms.?" Ja sitä kautta voit saada vastauksen, mutta voit tietysti kysyä suoraankin, "muistelin, että isäsi nimi oli...?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi