Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?
Kommentit (11850)
Ex-anoppi kehtasi ruinata rahaa viiniin, tupakkaan yms turhuuteen vaikka tiesi että ollaan tiukilla kun oli lapsi tulossa ja asuntoa ostamassa yms.
Eräs tuttu haki aikanaan monella sadalla eurolla lääkkeitä apteekista. Sai Kelasta tuen niihin mutta nosti saman rahan avustuksena vanhemmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.
Ystävän mies mällää autoja.
Kerran ystövä soitti ja pyysi autoa lainaan viikoksi, menevät mummolaan.
Minulla normi työviikko.Ehdotti taksia.
Menisin taksilla töihin, kun hän lainaisi autoa ja mies ehkä vielä ajaisi siihen lommon
Mitä tarkoittaa mällääminen?
Olisit laskenut taksihinnan, auton kulut viikolta ja päälle vielä vakuutusmaksu jos mies ajaa lommon ja esittänyt kokonaishinnan heille. Itselläni auto romu jossa lommo ja olen koittanut myydä tonnilla. Olisin voinut antaa lainaan parilla tonnilla vaikka olisikin mennyt lunastuskuntoon.
Laskin. Katsoin netistä taksi maksaa väh 30 e suunta x 2 x 5 pv plus tilausmaksu. Kysyin paljonko aikoo maksaa
En enää muista sanaa, ilmoitti hän ajaa, jotta karstat lähtee pois. Siinä palkkio.Hölmöintä tässä oli se, kun en selkeesti kieltäytynyt. Nauroin vaan karstojen poistolle. Aivan pokkana laittoi viestiä tuonko auton huomenna vai miten annan heille autoni
Kommentoin heti minä tarviin töihin autoa, en lainaa. Tämänkin jälkeen tuli mehän sovittiin = ei sovittu, ehdotit taksia, jonka itse maksan. Ei sopimista.
Junien hinnat olivat nousseet ja olisi kphtuullista maksan erotujsen. Yksi vaihtoehto on, maksaisin heille auton vuokran. Tähän taisin vastata huutonaurulla.
Tämän jälkeen seurasi pitempi mykkäkoulu
Siis olisi kohtuullista että sinä maksat heille heidän mummolareissun koska et voi lainata autoa? :DDD
Hyvä luoja miten harhaisia ihmisiä tähän maailmaan mahtuu!
Vähän samaa mieltä tuosta ameeba jutusta.... mutta, kun on opetettu olemaan kohtelias, niin vaikea on välillä kieltäytyä, senkin ymmärrän. Exän tytär oli juuri tällainen hyväksikäyttäjä (ei penaalin terävin kynä kyllä muutenkaan...). Oli aina tosi kätevää esim. Lintsille lähtiessä tunkea omat tavarat kaverin laukkuun (joku kaveri oli monesti seurana mukana), niin ei tarvinnut sitten huolehtia mistään kun lähti kieputtamaan itseään laitteisiin. Ei ymmärtänyt yhtään, että se kaveri sitten huolehti repusta ja kamoista, ja vahti niiden perään. Jonkun se on tehtävä huvipuistoissa ja baareissa. Kyllä siinä vastuutakin vähän siirretään.
Vierailija kirjoitti:
Suns voitti helposti. Siinä sulle Luka puka.
Joo, ihan otsikon mukainen tapaus tämä. Epäkohteliaita vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.
Menisin taksilla töihin, kun hän lainaisi autoa ja mies ehkä vielä ajaisi siihen lommon
Olisit laskenut taksihinnan, auton kulut viikolta ja päälle vielä vakuutusmaksu jos mies ajaa lommon ja esittänyt kokonaishinnan heille. Itselläni auto romu jossa lommo ja olen koittanut myydä tonnilla. Olisin voinut antaa lainaan parilla tonnilla vaikka olisikin mennyt lunastuskuntoon.
Laskin. Katsoin netistä taksi maksaa väh 30 e suunta x 2 x 5 pv plus tilausmaksu. Kysyin paljonko aikoo maksaa
En enää muista sanaa, ilmoitti hän ajaa, jotta karstat lähtee pois. Siinä palkkio.Hölmöintä tässä oli se, kun en selkeesti kieltäytynyt. Nauroin vaan karstojen poistolle. Aivan pokkana laittoi viestiä tuonko auton huomenna vai miten annan heille autoni
Kommentoin heti minä tarviin töihin autoa, en lainaa. Tämänkin jälkeen tuli mehän sovittiin = ei sovittu, ehdotit taksia, jonka itse maksan. Ei sopimista.
Junien hinnat olivat nousseet ja olisi kphtuullista maksan erotujsen. Yksi vaihtoehto on, maksaisin heille auton vuokran. Tähän taisin vastata huutonaurulla.
Tuota noin ihan oikeasti. Miten tuollaista ihmistä voi kutsua ystäväksi? Joko on provo tai sitten on jotain sinullakin peiliin katsomisen paikka, jos "ystäväsi" kohtelee sinua noin.
Serkkuni perhe. Olisi pitänyt toimia ammatissani laittomasti kahdellakin eri tavalla. Ja vaarantaa oma työni. Olivat oikein vihaisia, etten suostunut. Luultavasti kantavat kaunaa hautaan asti. Onneksi ei olla muutenkaan läheisiä ja onneksi asuvat maan toisella laidalla. Sukukokoontumisissa lähinnä saatetaan kohdata. En tiedä puhuvatko selän takana asiasta. Jos niin tuskin niinkuin asia on.
Salilla joku tyyppi kysyi voinko avata portin kun hänen oma kortti oli jäänyt kotiin.
En avannut. Alkoi vaan haukkumaan sitten.
Deitti kutsui kahville kotiinsa. Tapasin hänet silloin eka ja vika kerran.
Kahvitellessamme hän sanoi minulle, sinä voit siivota täällä. Nuo kuivumassa olevat pyykitkin saa jo viikata kaappiin.
Silmäni pyörähti pari kertaa ympäri. Sitten totesin, että pitääkin tästä jo lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvitellessamme hän sanoi minulle, sinä voit siivota täällä. Nuo kuivumassa olevat pyykitkin saa jo viikata kaappiin.
Silmäni pyörähti pari kertaa ympäri. Sitten totesin, että pitääkin tästä jo lähteä.
Miksi lähdit. Et ole kovinkaan auttavainen!
Minä seurustelen sellasen naisen kanssa et ikinä ei tavata ellei hän jotenkin saa hyötyä minusta-minun autolla-minun mökilläni tai veneellä ym.Jos päästää sänkyyn kerran vuodessa niin sekin jotain asiaa vastaan vaan käy.Myöskin jos pitäisi hälle soittaa niin se pitää sopia ennekkoon txt viesteillä ym ja saattaa jopa joskus vastatakin.Entinen malli niin jotenkin on vinksahtanut Diiva linjalle ja pihi vaikka rahaa on ja tulot huippua.Pitäs jättää mut tiedän et saman tasoista en ikinä löydä ja hän myös tän tajuaa.
Yhdyssanavirheistä päätelllen taisi ammattikoulukin jäädä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jätit sitten työt kesken. Toimitko aina tuolla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.
Et sitten auttanut lähimmäistäsi. Viimeisellä tuomiolla voi käydä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pelle pyysi kerran autokyytiä mistä kieltäydyin ilmastosyistä. Kun ajaa yksin niin kuluu nimittäin vähemmän polttoainetta. T: Mersumies
Olen aina pitänyt mersumiehiä köyhinä. Nyt tiedän olleeni oikeassa.
😂😂😂
Sulla ei taida olla tietoa, mitä moinen menopeli maksaa…
Nähtävästi sen verran, ettei ole sitten enää varaa kyyditä muita, kun bensaa menisi liikaa....
Kyse ei ollut rahasta vaan ilmastosta! T: Mersumies
Ilmasto on tilasto. Ei sillä ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä. Olisit saanut pillua.
pihtailija kirjoitti:
Minä seurustelen sellasen naisen kanssa et ikinä ei tavata ellei hän jotenkin saa hyötyä minusta-minun autolla-minun mökilläni tai veneellä ym.Jos päästää sänkyyn kerran vuodessa niin sekin jotain asiaa vastaan vaan käy.Myöskin jos pitäisi hälle soittaa niin se pitää sopia ennekkoon txt viesteillä ym ja saattaa jopa joskus vastatakin.Entinen malli niin jotenkin on vinksahtanut Diiva linjalle ja pihi vaikka rahaa on ja tulot huippua.Pitäs jättää mut tiedän et saman tasoista en ikinä löydä ja hän myös tän tajuaa.
Kannattais tosiaan jättää, kun on ihan selvä, että taso nousisi vaihtamalla.
En enää muista sanaa, ilmoitti hän ajaa, jotta karstat lähtee pois. Siinä palkkio.
Hölmöintä tässä oli se, kun en selkeesti kieltäytynyt. Nauroin vaan karstojen poistolle. Aivan pokkana laittoi viestiä tuonko auton huomenna vai miten annan heille autoni