Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi saatanan saatana! porukat tappaa mut!

Vierailija
21.05.2016 |

Apua nyt äkkiä te viisaammat! Mitä teen??? Jumppasin kahvakuulalla, ote lipes ja se lensi olohuoneen ikkunan läpi 😓. Äiti on miljoonaan kertaan käskenyt varomaan ja nyt sitten kävi näin. Tulevat huomenna mökiltä.

Mitä mä teen, rahaa on 70e. Saako sillä ikkunat korjattua? Ja mihin soitan?

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos jotain rikotaan, se korvataan. Vahinko, mutta ei vanhemmillakaan sitä massia ole muille jakaa. Ratsastusleirit on aika hintavia, tod. Näk. Ikkunan uusimisen verran. Ainakin. Jopa minun lapsuudessani ne oli yli 100e muutama päivä vaikka tunteja sai silloin kympillä... tai seitsämällä markalla, ennen euroaikaa :D

Vierailija
42/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuun ratsastusleiri perutaan. Haistakoon äiti paskan. Minä lähden enkä ihan heti takaisin tule. Miksi mun äitin pitää olla noin ilkeä 😢.

Ap

Jos ratsastusleiriin varattu raha menee nyt ikkunan korjamiseen?

Mitä ajattelet voittaa pakenemalla paikalta ja aiheuttamalla lisää ongelmia sekä itsellesi että vanhemmillesi?

Ihan sama, ilkeä se on. Ihan ku oisin tahallaan tehny. Tekis mieli heittää tahallaan toinenkin ikkuna säpäleiksi, mitä väliä. Aina se vaan etsii musta virheitä, missään en oo koskaan hyvä. Jos isää ei olis asuisin mieluumin lastenkodissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa miks pennut vastuuttomia nykyään: ei saa rangaista!

Vierailija
44/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajota lisää paikkoja ja sotke koko talo. Kerro että olit kaverilla yötä ja yön aikana oli käynyt murtovarkaita. Sitten teette ilmoituksen vakuutusyhtiöön.

Vierailija
45/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo.

Vierailija
46/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi nyt katuvaisena muutama päivä. Sitten kun ikkuna on korjattu ja muutenkin pöly laskeutunut, niin kysy nöyrästi josko sille ratsastusleiri sittenkin pääsisi. Mielestäni viisas vanhempi tuossa vaiheessa ymmärtää, että pahaa mieltä on jo kärsitty riittävästi, kun kyseessä kuitenkin oli vahinko. Saa vielä syyn tuntea itsensä jalomieliseksi.

47/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shieeet...

Vierailija
48/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa miks pennut vastuuttomia nykyään: ei saa rangaista!

Olen vanha akka, meillä oli tosi kova kuri kotona, mutta vahingosta ei meilläkään rangaistu, riitti, että osallistui kustannuksiin.

Vierailija
49/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuun ratsastusleiri perutaan. Haistakoon äiti paskan. Minä lähden enkä ihan heti takaisin tule. Miksi mun äitin pitää olla noin ilkeä 😢.

Ap

Mitä ajattelet voittaa pakenemalla paikalta ja aiheuttamalla lisää ongelmia sekä itsellesi että vanhemmillesi?

Ihan sama, ilkeä se on. Ihan ku oisin tahallaan tehny. Tekis mieli heittää tahallaan toinenkin ikkuna säpäleiksi, mitä väliä. Aina se vaan etsii musta virheitä, missään en oo koskaan hyvä. Jos isää ei olis asuisin mieluumin lastenkodissa.

Ap

Hmm, aloitusviestissä sanoit, että äiti on miljoonaan kertaan käskenyt varomaan...sanoitko "joojoo" ja jatkoit kuten ennenkin? Harmittaahan se vahinko molempia, ja sinun kovapäisyytesi myös, veikkaan. 😊

Ei tilanne kuitenkaan ole niin vakava. Ikkunoita saa uusia, ja ratsastusleirejäkin. Molemmat vaan ovat aika hoitavia, joten voi olla, että nyt täytyy pistää asiat tärkeysjärjestykseen?

Vierailija
50/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hmm, aloitusviestissä sanoit, että äiti on miljoonaan kertaan käskenyt varomaan...sanoitko "joojoo" ja jatkoit kuten ennenkin? Harmittaahan se vahinko molempia, ja sinun kovapäisyytesi myös, veikkaan. 😊

Ei tilanne kuitenkaan ole niin vakava. Ikkunoita saa uusia, ja ratsastusleirejäkin. Molemmat vaan ovat aika hoitavia, joten voi olla, että nyt täytyy pistää asiat tärkeysjärjestykseen?

*hintavia

Vierailija
51/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsi nyt katuvaisena muutama päivä. Sitten kun ikkuna on korjattu ja muutenkin pöly laskeutunut, niin kysy nöyrästi josko sille ratsastusleiri sittenkin pääsisi. Mielestäni viisas vanhempi tuossa vaiheessa ymmärtää, että pahaa mieltä on jo kärsitty riittävästi, kun kyseessä kuitenkin oli vahinko. Saa vielä syyn tuntea itsensä jalomieliseksi.

Ei äiti halua mulle mitään hyvää. Isä sen leirinkin mulle on luvannut ja varannut ja siitäkin oli porukoilla hirveä sota. Laitoin isälle viestin että mulle riittää nyt, meen kaverille joksikin aikaa. En halua, että isä joutuu oleen huolissaan.

Ap

Vierailija
52/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole vahinko. Jos on miljoonaan kertaan sanottu, niin on vain ollut ajan kysymys, että noin käy. Ihan oikea rangaistus. Aloittajaa harmittaa tietenkin, että äiti oli oikeassa. t. Vela

Vierailija
53/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäs aloittajan mielestä olisi sopiva rangaistus, kun on kerran varomattomuudellaan ja varoituksista huolimatta aiheuttanut vahingon?

Vierailija
54/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu, vaikka kuinka varovainen olisi. Olet varmaan rutinoitunut

kahvakuulaaja :) ;)

Olit tosi fiksu, kun soitit isälle 😉. ..😄

ja kerroit vahingosta. Onneksi sinulla on isä, jonka kanssa tulet paremmin toimeen, jos äitisi kanssa on hankalampaa. Jospa sekin menee ohi aikuistumisen myötä 😃

Tsemppiä ja hyvää alkukesää :D :D

Vierailija
55/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mikäs aloittajan mielestä olisi sopiva rangaistus, kun on kerran varomattomuudellaan ja varoituksista huolimatta aiheuttanut vahingon?

Mulla on se 70e minkä lupasin isälle, isä sanoi että se riittää kun menee vakuutukseen jonka omavastuu on 150e. Enkä kai minä täältä voi nyt mihinkään lähteä vaikka mieli tekisi. Ikkunasta voi tulla sisään kuka vain. En vaan halua nähdä sitä skitsoakkaa huomenna, lähden sitä ennen.

Ap

Vierailija
56/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa että leiri peruttiin. Mutta ehkä se ei ole rangaistus vaan taloudellinen pakko :(

Vierailija
57/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa että leiri peruttiin. Mutta ehkä se ei ole rangaistus vaan taloudellinen pakko :(

Ei ole mikään taloudellinen pakko, sadistisen äitini pakko viedä multa kaikki se mikä on mulle tärkeää. Ap

Vierailija
58/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No on vähän ajattelematonta jos sen vuoksi, kosks vahinkoja sattuu kaikille, peruisiko äitisi varaamansa risteilyn, jos mälläisi auton johonkin.

Juuri siksi pitää tilillä olla jonkulainen vara, jos tulee joku äkkivahinko,

ikävää on kyllä perua ratsastusleiri siitä syystä, voisithan sopia vaikka korvaavasi myöhemmin hinnan jos siitä on kiinni, kun saat vaikka kesätöitä.

Vierailija
59/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No on vähän ajattelematonta jos sen vuoksi, kosks vahinkoja sattuu kaikille, peruisiko äitisi varaamansa risteilyn, jos mälläisi auton johonkin.

Juuri siksi pitää tilillä olla jonkulainen vara, jos tulee joku äkkivahinko,

ikävää on kyllä perua ratsastusleiri siitä syystä, voisithan sopia vaikka korvaavasi myöhemmin hinnan jos siitä on kiinni, kun saat vaikka kesätöitä.

Ei tässä hinnoista oo kysymys ei rahasta kysymys vaan siitä, että mun äiti on mikä on.

Ap

Vierailija
60/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat rehellisesti paskahousuilematta porukoillesi ja kerrot miten kävi. Tämän jälkeen hae/osta jätessäkkejä ja putkimiehenteippiä ja paikkaat ikkunan jonkun kaverin avulla ja ilmoitat porukoilles, että homma on hanskassa. Vahinkohan se oli.

Mitäs tässä on alapeukutettavaa? Ootte ihan sekasin taas näköjään...