Vierailija

kun kerroin, että 800€, niin suuttui. Muuttui hiljaisemmaksi ja alkoi jauhaa koko illan autostaan. Ensin oli kehunut, kuinka mulla on hyvä maku sisustamisessa ja kodikas ja kaunis koti. Olen työssäkäyvä ihminen ja mattokin oli alennuksessa. Miten voi tuollaisesta suuttua? Tänään piti mennä ulos syömään, mutta pitääkin kuulemma laittaa autoa. Ollaan tapailtu muutama kuukausi.

• ylös 54
  • alas 9

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Miesystäväsi varmaan funtsaili, että millainen idiootti maksaa matosta 800 euroa.

• ylös 55
  • alas 31
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä sitten? Kertoo vain siitä, että olet holtiton rahankäyttäjä. Odotitko siis miehen maksavan sinulle tämänkin ravintolaillallisen? Ja suuttui, tärisetkö, itkettääkö, pelkäätkö? Kuten hyvään miesvihaprovoon kuuluu.

• ylös 11
  • alas 68
Vierailija

Alkoi miettimään, ettei sinun kanssasi jää rahaa autoremppoihin ym. häntä kiinnostaviin juttuihin.

• ylös 44
  • alas 3
Vierailija

Kannattaa ens kerralla pyytä aplha mies kylään. Minä olisin kaatanut sut siihen maton päälle ja rakastellut kanssasi niin kauan, että matto on täynnä valkoisia länttejä.

• ylös 22
  • alas 12
Vierailija

Sun miesystävä on samanlainen kuin mun isä. Se vetää herneen nenään jos vaikka naapuri ostaa jotain, joka isän mielestä on turhuutta.

• ylös 61
  • alas 1
Vierailija

Jossei hällä raukalla oo varaa muutaku autoa pistää, jonka arvo vaan laskee, ihan sama kuinka sitä rassaa.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Ei en tärise :D . En vaan ymmärrä, että hän pahoitti mielensä siitä, että kerroin maton hinnan. Itse hän sitä kysyi. Olen säästäväinen monessa asiassa, mutta sisustamisessa panostan laatuun ja kestävyyteen. Vaatteisiin, laukkuihin ja kosmetiikkaan en käytä paljon rahaa ja harrastukseni ovat edullisia. Pääsen toki syömään ravintolaan ystävä kun kanssa, mutta mielelläni olisin viettänyt aikaa miehen kanssa, kun niin oli jo sovittu.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Se on vaan rahojen perässä, niinkuin kaikki miehet. Aina muna pystyssä lääkäreille, johtajattarille ym. Sellaisia huoria ne miehet on.

• ylös 26
  • alas 5
Vierailija

Niin, paljonko olet loisinut miehen lompakolla? Että on varaa ostella 800 euron mattoja?

Kyllä sitä vituttaa varmaan eniten se, että loisit sen lompakolla aina ulkona syödessä, eli mies on tavallaan maksanut sinun naurettavan ylihintaisen mattosi.

• ylös 4
  • alas 46
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kertoo vain siitä, että olet holtiton rahankäyttäjä. Odotitko siis miehen maksavan sinulle tämänkin ravintolaillallisen? Ja suuttui, tärisetkö, itkettääkö, pelkäätkö? Kuten hyvään miesvihaprovoon kuuluu.

Lääkkeet, röh röh

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jossei hällä raukalla oo varaa muutaku autoa pistää, jonka arvo vaan laskee, ihan sama kuinka sitä rassaa.

Meinaatko, että lattialla ylikäveltävänä olevan maton arvo sen kuin nousee?

• ylös 12
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ens kerralla pyytä aplha mies kylään. Minä olisin kaatanut sut siihen maton päälle ja rakastellut kanssasi niin kauan, että matto on täynnä valkoisia länttejä.

Kiitos ei. Hyvä matto menisi pilalle turhan takia

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun miesystävä on samanlainen kuin mun isä. Se vetää herneen nenään jos vaikka naapuri ostaa jotain, joka isän mielestä on turhuutta.

Siis mitä. En ymmärrä. Mitä se sun isää millään tavalla häiritsee ihan sama mitä se naspuri (esim) tekee rahoillaan? Miten kukaan voi närkästyä tuollaisesta? :O

Kerro lisää isästäsi. En tunne yhtään tuollaista ihmistä :O
Meneekö siltä siis ihan päivä pilalle? Onko hän itse varaton ja kateellinen?

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei en tärise :D . En vaan ymmärrä, että hän pahoitti mielensä siitä, että kerroin maton hinnan. Itse hän sitä kysyi. Olen säästäväinen monessa asiassa, mutta sisustamisessa panostan laatuun ja kestävyyteen. Vaatteisiin, laukkuihin ja kosmetiikkaan en käytä paljon rahaa ja harrastukseni ovat edullisia. Pääsen toki syömään ravintolaan ystävä kun kanssa, mutta mielelläni olisin viettänyt aikaa miehen kanssa, kun niin oli jo sovittu.

Ei sun kuule tartte kellekään pipipäälle puolustella. Omia rahojasi

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että lattialla ylikäveltävänä olevan maton arvo sen kuin nousee?

Itseasiassa jos matto on aito käsin kudottu villa tai silkkimatto niin aika / kuluminen / "patinoitunimen" lisää maton arvoa.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Huoruliukko täällä raivosta täristen, hikikarpalot pälvillä kiiltäen, töppösormillaan naputtaa samaa länkytystä kuukaudesta toiseen.... vänkyti vänkyti, oink, oink

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei katos vaan äitini on vähän samanlainen, närkästyy jos vaikka mieheni ostaa minulle jonkun äitini mielestä liian kalliin lahjan. :D Noh, kateelliset ja katkeroituneet ihmiset on sellasia.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Kyllä mäkin miehenä miettisin, että millainen rahankäyttäjä ja materialisti on ihminen, joka käyttää MATTOON 800 euroa. Ihan sairasta. Eli taitaa olla niin , että ap ostelee ne ravintolaillallisensa aika äkkiä jatkossa ihan itse.

• ylös 3
  • alas 19

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.