Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi saatanan saatana! porukat tappaa mut!

Vierailija
21.05.2016 |

Apua nyt äkkiä te viisaammat! Mitä teen??? Jumppasin kahvakuulalla, ote lipes ja se lensi olohuoneen ikkunan läpi 😓. Äiti on miljoonaan kertaan käskenyt varomaan ja nyt sitten kävi näin. Tulevat huomenna mökiltä.

Mitä mä teen, rahaa on 70e. Saako sillä ikkunat korjattua? Ja mihin soitan?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitä kuin Anneli! ;)

Vierailija
22/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH! Teet lavastuksen!

Kannat sen kahvakuulan sisällä ok? Sitten heittelet lasinsiruja asunnon sisälle siihen ikkunan alle ja siitä n. 1,5 metrin päähän ok?

Sitten tarina valmiiksi ole järkyttynyt ja pidä pokka kokoajan! Tarina " Joo olin jossain muualla kun kuulin aivan älyttömän metelin ja paskansin melkein housuuni! No sitten tulin katsomaan, että mitä ihmettä!!! Ja näin tämän sekasotkun ja nopsaan näin rikotusta ikkunasta miten tummapukuinen hahmo poistui nopeasti. "

No niin asia ok!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä opit tästä, että kannattaisi kuunnella sitä äitiä jatkossa, ei se turhaan urputa

Vierailija
24/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AH! Teet lavastuksen!

Kannat sen kahvakuulan sisällä ok? Sitten heittelet lasinsiruja asunnon sisälle siihen ikkunan alle ja siitä n. 1,5 metrin päähän ok?

Sitten tarina valmiiksi ole järkyttynyt ja pidä pokka kokoajan! Tarina " Joo olin jossain muualla kun kuulin aivan älyttömän metelin ja paskansin melkein housuuni! No sitten tulin katsomaan, että mitä ihmettä!!! Ja näin tämän sekasotkun ja nopsaan näin rikotusta ikkunasta miten tummapukuinen hahmo poistui nopeasti. "

No niin asia ok!

Ei TODELLAKAAN näin. 

Vierailija
25/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta, mielellään mahd. pian, ja osallistu korjauskuluihin. Kyllä se siitä laantuu.

Vierailija
26/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AH! Teet lavastuksen!

No niin asia ok!

No niin just! Kun vielä muutat "tummapukuisen" "tummaihoiseksi", niin on oikein kunnon sotku kasassa. Mikään moka ei ole niin paha ettei sitä peittely-yrityksillä saa vielä pahemmaksi.

Vierailija
27/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin isälle, se sano puhuvansa äitille. Käski ny teipata jotain muovia ikkunaan. Kauhulla odotan äitin reaktiota. Ap

Vierailija
28/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AH! Teet lavastuksen!

No niin asia ok!

Kannattaa satsata todisteisiin, esim. paskoa oikeasti housuun. Jätä vähän paskaa vaikka jollekin matolle, jonne sitä on sitten valunut housunlahkeesta.

Vierailija
29/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytä koko paska tuleen, kukaan ei huomaa ikkunan olleen rikki.

Vierailija
30/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin isälle, se sano puhuvansa äitille. Käski ny teipata jotain muovia ikkunaan. Kauhulla odotan äitin reaktiota. Ap

Eli jänistit? kana kana kana!

Vierailija
31/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Siivoa jäljet hyvin, jätä vaikka joku kirje missä tarjoudut osallistumaan korvauksiin vaikka luopumalla joistakin viikkorahoista tai muista eduista ja tekemällä kotihommia tms. ja menet sitten vaikka kaverin luo yöksi ja tulet sitten kotiin vasta vanhempien jälkeen.

Sankarillinen paikalta pakeneminen, asiallista.

Vierailija
32/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitä kuin Anneli! ;)

Samaa mieltä. Soita 112 ja sano, että huppumies tuli sisään.

Vierailija
33/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jänistit? kana kana kana!

Hyvä. Päästävät höyryt mökiltä tullessaan niin pahin puhti on pois kun saspuvat. Siivoa sirut pois.

Vierailija
34/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun ratsastusleiri perutaan. Haistakoon äiti paskan. Minä lähden enkä ihan heti takaisin tule. Miksi mun äitin pitää olla noin ilkeä 😢.

Ap

Vierailija
35/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuun ratsastusleiri perutaan. Haistakoon äiti paskan. Minä lähden enkä ihan heti takaisin tule. Miksi mun äitin pitää olla noin ilkeä 😢.

Ap

No on aika kohtuutonta vahingosta rangaista noin. Sympatiaa!

Vierailija
36/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ratsastusleiriin varattu raha menee nyt ikkunan korjamiseen?

Mitä ajattelet voittaa pakenemalla paikalta ja aiheuttamalla lisää ongelmia sekä itsellesi että vanhemmillesi?

Vierailija
37/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat rehellisesti paskahousuilematta porukoillesi ja kerrot miten kävi. Tämän jälkeen hae/osta jätessäkkejä ja putkimiehenteippiä ja paikkaat ikkunan jonkun kaverin avulla ja ilmoitat porukoilles, että homma on hanskassa. Vahinkohan se oli.

Vierailija
38/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Äitisi varmaan haluaa vain opettaa sinulle rahan arvon ja sen, että tyhmyydestä sakotetaan. Koita vielä neuvotella, voisitko korvata ikkunan esim. työnteolla? Tsemppiä, pian olet jo aikuinen ja pääset pois äidin helmoista (ja joudut kustantamaan itse omat vahinkosi ja ratsastusleirisi).

Vierailija
39/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kui mont kertaa sua on kielletty mut vahingoista rankaisemine on kyl typerää. Noin isolla jutulla vielä

Vierailija
40/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisit pysynyt tarinassa!