Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi saatanan saatana! porukat tappaa mut!

Vierailija
21.05.2016 |

Apua nyt äkkiä te viisaammat! Mitä teen??? Jumppasin kahvakuulalla, ote lipes ja se lensi olohuoneen ikkunan läpi 😓. Äiti on miljoonaan kertaan käskenyt varomaan ja nyt sitten kävi näin. Tulevat huomenna mökiltä.

Mitä mä teen, rahaa on 70e. Saako sillä ikkunat korjattua? Ja mihin soitan?

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan samanlainen stoori kuin se jossa tytör halusi tehä lastensuojeluilmoituksen äidistään ja muuttaa isälleen (oliko niin?) Lopulta kirjoittaja myönsi lyöneensä vetoa, että saa parissa tunnissa vauva.fi:n kuumenemaan ja tietyn määrän viestejä ketjuunsa.

Vai onks kaikki teinitytöt noin isänsä perään ja vihaavat äitiään?

Vierailija
82/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän huolettaa ap se että pelkäät vanhempiesi, erityisesti äitisi, reaktiota. Lapsen ei kuulu pelätä vanhempiaan, vaan aina pitää voida kääntyä heidän puoleensa (ilman väkivallan tai muun kohtuuttoman rangaistuksen uhkaa) kun sattuu vahinko tai vaikka tulisi hölmöiltyä. Tulen itse sellaisesta perheestä joka olisi oikeasti tappanut vastaavassa tilanteessa, joten en uskaltanut kertoa mitään ja pelkäsin kuollakseni virheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt omistat keskustelun äitis haukkumiselle? ::D voivoi sua raukkaa kun menit ikkunan rikkomaan ja äiti ei kuitannut asiaa olankohautuksella.

Joi kyl mägi tekisin lasun noin epiksestä äitistä!!!1 selvä narsissi.

Vierailija
84/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan samanlainen stoori kuin se jossa tytör halusi tehä lastensuojeluilmoituksen äidistään ja muuttaa isälleen (oliko niin?) Lopulta kirjoittaja myönsi lyöneensä vetoa, että saa parissa tunnissa vauva.fi:n kuumenemaan ja tietyn määrän viestejä ketjuunsa.

Vai onks kaikki teinitytöt noin isänsä perään ja vihaavat äitiään?

Mietin ihan samaa. :D

Vierailija
85/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä hakee mökille ja kämppä jää ikkuna rikkinäisenä tyhjäksi...

Sikäli jos asut kerrostalossa jossain muussa, kuin alakerroksissa niin tuskin kukaan tulee luvatta sisään. Omakotitalo tai rivarit eri juttu.

Itse rangaistuksesta ajattelin ensin, että on kyllä kohtuutonta perua leiri, joka on vakuutuksen omavastuuhintaan nähden paljon kalliimpi mutta toi kaikki veeemäinen käytös ja asenne, joka käy ilmi kommenteista, sai mieleni muuttumaan.

Vierailija
86/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitille ei mikään riittä. Isä on ihana, siitäkin se valittaa. Minulle ei olisi saanut maksaa sitä ratsastusleiriä kun jäi jokin laukku maksamatta. Ap

Vierailija
87/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoja sattuu. Tuo menee kotivakuutuksesta, tosin omavastuu pitää maksaa.

Porukat haluaa varmasti laitattaa ikkunan jollakin hyvällä mieluisalla ikkunalasitusliikkeellä, joten jätä se heidän huolekseen.  Korjaa sirpaleet roskikseen.  Maksaa teille kotivakuutuksen omavastuun verran eli pari sataa.  Lasku on sitten ihan muuta: miesten palkat + lasit (moninkoketaiset). Pari tonnia?

Vierailija
88/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se 'isin tyttö'-provoilija. Todella outo tapaus.

Vierailija
89/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran teininä meni pönttö jumiin paskalla ja vesi vuoti yli reunojen pitkin lattioita. Porukat oli poissa silloin. Se oli kyllä myös häpeällistä. Soita heti ja tunnusta niin on parempi.

Vierailija
90/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Annelikin oli todellisuudessa kahvakuulaamassa yöllä?

Vierailija
91/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulia naamaan

Vierailija
92/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle. Kuuntele huudot ja valmistaudu siihen, ettei uusia puhelimia tai vastaavia ole tulossa!

Muuten - mitkä hemmetin "porukat"? 

Vierailija
93/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita porukoillesi ja kerro heille kiihtyneellä äänellä kuinka murtomies yritti tulla ikkunasta mutta humautit sitä kahvakuulalla.

Vierailija
94/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se sama ap joka taannoin väitti että äiti ei rakasta kuin pikkuveljeä. Ja isän kanssa muuttaa pois kun äiti "pahoinpitelee". Muistaako muut?

Sama kirjoitustyyli ja isin pikkutyttö :)

Vierailija
95/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt kuitenkin se, että ikkuna maksaa useamman satasen koosta riippuen. Usein omavastuukin voi olla 500e tai ylikin ja senkin jälkeen maksettavaa jää. Sinua on kuitenkin varoitettu tuosta asiasta ja teit sen silti.

Itse en varmasti sovittua leiriä peruttaisi, mutta jotain muuta keksisin kyllä.

Vierailija
96/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, niin makaa kun petaa. Olisiko kannattanut kuunella?

Lällättäminen se se vasta tuo hyvää oloa, eikö?

Ei, miksi toisi?

Toisaalta, miksi olla vitun tyhmä? Jos on vittu sanottu, että älä heiluta sitä vitun kuulaasi siinä ikkunan edessä, mutta kun se ei perille mene ja silti heilutat sitä kuulaasi ikkunan edessä rikkoen sen, niin sä olet ihan vitun tyhmä. Vielä sitäkin tyhmempi, jos et sitä itse tajua. Kuinka vitussa et jää ekan auton alle joka tulee vastaan?

Vierailija
97/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on provo.

No on on, hetihän sen huomasi, mutta kiva näitä on silti lukea. Jotenkin tulee mieleen ketju, jossa nainen oli yksin mökillä ja pihalta kuului askeleita.

Vierailija
98/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä halusin pestä oman ikkunani, joka olikin todella tiukasti kiinni. Hermostuin ja riuhtaisin niin että lasi halkesi. Pelkäsin tietenkin vanhempien suhtautumista asiaan, mutta yllätykseksi kukaan ei ollutkaan vihainen minulle. Kyllä sinä selviät hengissä.

Vierailija
99/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitat vanhemmilleni, ja kerrot että näin kävi ja kysyt, mihin soitat ja mitä teet. Niin aikuisten maailmassa toimitaan.

Aikuisten maailmassa soitetaan sun porukoille, jos hajottaa ikkunan?

Oon nauranut tälle läpi päivän :D

Vierailija
100/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kevyellä kahvakuulalla oikein jumppaat :D