Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi saatanan saatana! porukat tappaa mut!

Vierailija
21.05.2016 |

Apua nyt äkkiä te viisaammat! Mitä teen??? Jumppasin kahvakuulalla, ote lipes ja se lensi olohuoneen ikkunan läpi 😓. Äiti on miljoonaan kertaan käskenyt varomaan ja nyt sitten kävi näin. Tulevat huomenna mökiltä.

Mitä mä teen, rahaa on 70e. Saako sillä ikkunat korjattua? Ja mihin soitan?

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oikeasti inhoaa minua. Mitään ei maaimassa ole sellaista asiaa, josta olisin saanut kehuja äidiltäni. 9 kokeesta, et sitten kymppiä saanut. Hyviä sijoituksia yleisurheillussa, vain kulta merkitsee, hävisit.

Hevosharrastukseni, ai siitäkö pitäisi maksaa vielä? Ap

Vierailija
62/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestin että oot raskaana ja tarvit rahaa että saat maksettua lapsen isän Paten vuokrarästit ja ylinopeussakot.

Hetken päästä kerrot totuuden ja tapahtuneen. Eipä enää ikkunan rikkoutuminen tunnu miltään! 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta kuin ilmota vanhemmilles, onhan teillä jotain vakuutuksia?

Vierailija
64/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitat vanhemmilleni, ja kerrot että näin kävi ja kysyt, mihin soitat ja mitä teet. Niin aikuisten maailmassa toimitaan.

Aikuisten maailmassa soitetaan sun porukoille, jos hajottaa ikkunan?

Jos kyseessä on porukoiden ikkuna, niin kyllä.

Vierailija
65/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan teillä oli kotibileet ja Jonne meni Jannica-Alexin kanssa ikkunasta läpi, vai?

Vierailija
66/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti oikeasti inhoaa minua. Mitään ei maaimassa ole sellaista asiaa, josta olisin saanut kehuja äidiltäni. 9 kokeesta, et sitten kymppiä saanut. Hyviä sijoituksia yleisurheillussa, vain kulta merkitsee, hävisit.

Hevosharrastukseni, ai siitäkö pitäisi maksaa vielä? Ap

Kurjaa, äidin pitäisi tukea harrastuksissa yms.

Mutta ehkä hän ei ole itse saanut kannustusta ja ei osaa sitä antaa. Tai häneltä on vaadittu kultamitaleita. Tärkeintä että itse ymmärrät, että suorituksesi ovat riittäviä ja hyviä.

Kaikki eivät myöskään ymmärrä hevosharrastusta, jos eivät ole hevosihmisiä.

Jos saat kesätöitä, voit koittaa itse rahoittaa harrastusta. Vastuullinen vanhempi ymmärtäisi kyllä, että parempi hyvä harrastus kuin joku muu, juominen esim.

Vierailija
67/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä sitä miksi äiti on niin kauhean ilkeä minulle☹ . Olisipa minulla äiti joka lohduttaa ja kannustaa. Minun äitini lohdutus ja kannustus on se, että olisit voinut parempaan.ap

Vierailija
68/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä sitä miksi äiti on niin kauhean ilkeä minulle☹ . Olisipa minulla äiti joka lohduttaa ja kannustaa. Minun äitini lohdutus ja kannustus on se, että olisit voinut parempaan.ap

rölölöö

Vierailija
69/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele jatkoa varten oikea tekniikka. Pelottaa salillakin kaikki kuulien kanssa riehuvat :(

Vierailija
70/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin baarikaapista vodkaa ap

Vierailija
71/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isäsi osaa kuitenkin tukea sinua ja teillä on ilmeisesti hyvä suhde hänen kanssaan. Harmi, että äitisi on noin vaativa. Oletko koittanut puhua hänen kanssaan, miltä hänen käyttäytymisensä sinusta tuntuu? Tai voitko puhua siitä isäsi kanssa? Tsemppiä ap, on luonnollista että nousee pintaan vihan ja katkeruuden tunteita kun joudut jännittämään, millaiset huudot äidiltäsi saat. Koita keksiä jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa? Koita vedota isään ratsastusleiriasiassa, ehkä hän saisi järkeä äidin päähän että leirin peruminen olisi kohtuuton rangaistus. Kunhan ikkuna on korjattu ja pöly laskeutunut, niin eiköhän se äitikin vähitellen lepy.

Vierailija
72/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin baarikaapista vodkaa ap

Paljastui sitten trolliksi. Mutta ihan hyvä, 3,5/5

Vierailija
73/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea ryyppäämään sillähän nuo ihmiset ratkoo murheitaan.

Vierailija
74/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah 😁 isä laitto viestin että tulee hakemaan mut mökille! Ei tässä elämässä.ap

Vierailija
75/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, tekisin perinteiset ripulikakat äidin hienoimpaan käsilaukkuun.

Vierailija
76/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta miksi vanhempia sanotaan porukoiksi? Niitähän on kuitenkin vain kaksi, eivät he kummoistakaan porukkaa muodosta.

Vierailija
77/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah 😁 isä laitto viestin että tulee hakemaan mut mökille! Ei tässä elämässä.ap

No mutta eikö se ole parempikin että isä voi yksin tulla tsekkaamaan vahingot ja sun ei tarvitse kohdata äidin raivoa heti. Ja parempi vaan että pääset heti selvittämään tilannetta heidän kanssaan niin ei tarvitse sitä yksinään jännittää.

Vierailija
78/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mutta ainahan voi sanoa että tuntematon hullumies särki ikkunan. Läpi menee kuin Annelin valheet.

Vierailija
79/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt nyt äkkiä etsimässä jostain tienvarresta kuolleen supikoiran tai muun raadon ja heität sen siihen ikkunan alle ja väität että se törmäsi ikkunaan.

Vierailija
80/130 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti haluan, että iskä tulee ja sanoo. Ja saa halata. Mutta en lähde äitin haukuttavaksi, se on varma. Ap