Voi saatanan saatana! porukat tappaa mut!
Apua nyt äkkiä te viisaammat! Mitä teen??? Jumppasin kahvakuulalla, ote lipes ja se lensi olohuoneen ikkunan läpi 😓. Äiti on miljoonaan kertaan käskenyt varomaan ja nyt sitten kävi näin. Tulevat huomenna mökiltä.
Mitä mä teen, rahaa on 70e. Saako sillä ikkunat korjattua? Ja mihin soitan?
Kommentit (130)
Laitat viestin että oot raskaana ja tarvit rahaa että saat maksettua lapsen isän Paten vuokrarästit ja ylinopeussakot.
Hetken päästä kerrot totuuden ja tapahtuneen. Eipä enää ikkunan rikkoutuminen tunnu miltään! 😁
Eipä muuta kuin ilmota vanhemmilles, onhan teillä jotain vakuutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitat vanhemmilleni, ja kerrot että näin kävi ja kysyt, mihin soitat ja mitä teet. Niin aikuisten maailmassa toimitaan.
Aikuisten maailmassa soitetaan sun porukoille, jos hajottaa ikkunan?
Jos kyseessä on porukoiden ikkuna, niin kyllä.
Oikeastihan teillä oli kotibileet ja Jonne meni Jannica-Alexin kanssa ikkunasta läpi, vai?
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oikeasti inhoaa minua. Mitään ei maaimassa ole sellaista asiaa, josta olisin saanut kehuja äidiltäni. 9 kokeesta, et sitten kymppiä saanut. Hyviä sijoituksia yleisurheillussa, vain kulta merkitsee, hävisit.
Hevosharrastukseni, ai siitäkö pitäisi maksaa vielä? Ap
Kurjaa, äidin pitäisi tukea harrastuksissa yms.
Mutta ehkä hän ei ole itse saanut kannustusta ja ei osaa sitä antaa. Tai häneltä on vaadittu kultamitaleita. Tärkeintä että itse ymmärrät, että suorituksesi ovat riittäviä ja hyviä.
Kaikki eivät myöskään ymmärrä hevosharrastusta, jos eivät ole hevosihmisiä.
Jos saat kesätöitä, voit koittaa itse rahoittaa harrastusta. Vastuullinen vanhempi ymmärtäisi kyllä, että parempi hyvä harrastus kuin joku muu, juominen esim.
En vaan ymmärrä sitä miksi äiti on niin kauhean ilkeä minulle☹ . Olisipa minulla äiti joka lohduttaa ja kannustaa. Minun äitini lohdutus ja kannustus on se, että olisit voinut parempaan.ap
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä sitä miksi äiti on niin kauhean ilkeä minulle☹ . Olisipa minulla äiti joka lohduttaa ja kannustaa. Minun äitini lohdutus ja kannustus on se, että olisit voinut parempaan.ap
rölölöö
Opettele jatkoa varten oikea tekniikka. Pelottaa salillakin kaikki kuulien kanssa riehuvat :(
Onneksi isäsi osaa kuitenkin tukea sinua ja teillä on ilmeisesti hyvä suhde hänen kanssaan. Harmi, että äitisi on noin vaativa. Oletko koittanut puhua hänen kanssaan, miltä hänen käyttäytymisensä sinusta tuntuu? Tai voitko puhua siitä isäsi kanssa? Tsemppiä ap, on luonnollista että nousee pintaan vihan ja katkeruuden tunteita kun joudut jännittämään, millaiset huudot äidiltäsi saat. Koita keksiä jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa? Koita vedota isään ratsastusleiriasiassa, ehkä hän saisi järkeä äidin päähän että leirin peruminen olisi kohtuuton rangaistus. Kunhan ikkuna on korjattu ja pöly laskeutunut, niin eiköhän se äitikin vähitellen lepy.
Vierailija kirjoitti:
Otin baarikaapista vodkaa ap
Paljastui sitten trolliksi. Mutta ihan hyvä, 3,5/5
Rupea ryyppäämään sillähän nuo ihmiset ratkoo murheitaan.
Hahhah 😁 isä laitto viestin että tulee hakemaan mut mökille! Ei tässä elämässä.ap
Jos olisin sinä, tekisin perinteiset ripulikakat äidin hienoimpaan käsilaukkuun.
Vähän ot, mutta miksi vanhempia sanotaan porukoiksi? Niitähän on kuitenkin vain kaksi, eivät he kummoistakaan porukkaa muodosta.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah 😁 isä laitto viestin että tulee hakemaan mut mökille! Ei tässä elämässä.ap
No mutta eikö se ole parempikin että isä voi yksin tulla tsekkaamaan vahingot ja sun ei tarvitse kohdata äidin raivoa heti. Ja parempi vaan että pääset heti selvittämään tilannetta heidän kanssaan niin ei tarvitse sitä yksinään jännittää.
Hei, mutta ainahan voi sanoa että tuntematon hullumies särki ikkunan. Läpi menee kuin Annelin valheet.
Käyt nyt äkkiä etsimässä jostain tienvarresta kuolleen supikoiran tai muun raadon ja heität sen siihen ikkunan alle ja väität että se törmäsi ikkunaan.
Oikeasti haluan, että iskä tulee ja sanoo. Ja saa halata. Mutta en lähde äitin haukuttavaksi, se on varma. Ap
Mun äiti oikeasti inhoaa minua. Mitään ei maaimassa ole sellaista asiaa, josta olisin saanut kehuja äidiltäni. 9 kokeesta, et sitten kymppiä saanut. Hyviä sijoituksia yleisurheillussa, vain kulta merkitsee, hävisit.
Hevosharrastukseni, ai siitäkö pitäisi maksaa vielä? Ap