Nuoleminen sen jälkeen kun mies on laskenut spermat pilluun?
Miltä sinusta tuntuu idea, että mies nuolee naisen pillua vielä sen jälkeen kun on ensin laskenut sinne spermat. Onko tykkäätkö vai ällöttääkö?
Kommentit (33)
Seksissä pitää olla vähän pervo, nuolen jos rouva antaa luvan!
M50+
Jos mies nuolisi tykkäisin. Ei ole kokemusta.
Eipä se sen kummempaa ole nuoli ennen tai jälkeen.
Aivan mahtavan tuntuista. Ekan kerran joskus kauan aikaa sitten meillä meni niin, että torkahdimme aamuseksin jälkeen ja heräsin siitä mieheni antamaan ihanaan suuhoitoon. Aluksi vähän kauhistuin, kun mieleeni tuli mitä oltiin juuri tehty ja että olen sieltä ihan spermassa. Mies vain levitti jalkani uudestaan ja jatkoi, tuntui aivan mielettömän upealta ja laukesin kunnolla, kun mielessä pyöri kaikenlaista tuhmaa.
Nykyään normia touhua useinkin ja onpa kokeiltu kolmansiakin mukana. Joku laittoikin ketjuun jo, että vähän pervo pitää välillä olla seksissä.
46 ja aviossa
Vierailija kirjoitti:
Ex nuoli, oli ihanaa.
Kuin myös - ex nuoli, usein tarjoili minulle toisen orgasmin kielihoidolla. Nuoli myös ”doggynä”, takaa, oli todella kiihottavaa
Nyksältä en uskalla edes kysyä- ei varmasti suostu. Harmillista minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex nuoli, oli ihanaa.
Kuin myös - ex nuoli, usein tarjoili minulle toisen orgasmin kielihoidolla. Nuoli myös ”doggynä”, takaa, oli todella kiihottavaa
Nyksältä en uskalla edes kysyä- ei varmasti suostu. Harmillista minulle
Joo, no oli mulla yks tuon exän jälkeen, mut hän ei pitänyt suuseksistä yhtään. Enkä halunut jäädä sellaista "pakkonuolentaa" katsomaan. Sais edes miehen, joka siitä tykkää. No useimmat ovat kyllä tykänneet eli toivoa on.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavan tuntuista. Ekan kerran joskus kauan aikaa sitten meillä meni niin, että torkahdimme aamuseksin jälkeen ja heräsin siitä mieheni antamaan ihanaan suuhoitoon. Aluksi vähän kauhistuin, kun mieleeni tuli mitä oltiin juuri tehty ja että olen sieltä ihan spermassa. Mies vain levitti jalkani uudestaan ja jatkoi, tuntui aivan mielettömän upealta ja laukesin kunnolla, kun mielessä pyöri kaikenlaista tuhmaa.
Nykyään normia touhua useinkin ja onpa kokeiltu kolmansiakin mukana. Joku laittoikin ketjuun jo, että vähän pervo pitää välillä olla seksissä.
46 ja aviossa
Kuumaa, millaista se on ollut kuin on ollut kolmasuakin? Todella kuumaa pervoa. Haluisin laueta kuuman varatun naisen sisälle, olen täynä kiimaa, todella kuumaa. ;)
Mieheni nuoli kerran, lupas nuolla jos annan vieraalle.
Niin no joutui nuolee.
Nuolisin ennen ja jälkeen, mutta puoliso ei ole kovin innokas suuseksiin. Lupasi kuitenkin harkita, kun kerroin että nuoleminen kiihottaa minua ja että voisin yhdynnän jälkeen lauettuani pilluun nuolla hänelle vielä orgasmin.
On todella kiihottava ajatus. Ex oli aika nihkeä nuolemaan, esileikiksi hetken, ei ikinä loppuun asti saati sitten oman tulemisensa jälkeen, sohva ja kalja kiinnosti enemmän.
Toivottavasti seuraava mies näyttää minulle miltä tämä tuntuisi.
Miehenä kyllä nuolisin jos olisin suhteessa kun toiveeni on myös, että nainen nielee spermaani.
Nuolen, miksipä en?
Ainakin vaimo tykkää =)
- M40
Kiihottavaa nuolla myös spermalla täytettyä pillua ja saada nainen nauttimaan, laukeemaan jälkimainingeissa.
Mukavaa puhaa. Viime viikolla viimeksi. Laukesin poikkeuksellisesti häntä ennen ja pilluun, kun hän ratsasti. Nousi siitä kasvoilleni ja oma spermat valui suuhun. Nuolin ja hän sain ekan orgasmin. Hän kellahti siitä selälleen ja jatkoin vielä, kun minusta tuntui siltä, että vielä olisi hyvä jatkaa. Hän sai toisen. Nousin ylös ja omat spermat roikkuvat leukapielessäni ja koko karvainen pillu oli sotkussa. Tuo on vaan niin kaunis ja kiihottava näky, kun pillunkarvat on spermassa.
toivoisin saavani, mutta tunnen kyllä mieheni niin hyvin että se ei kyllä häneltä onnistu. Tai ylipäätänsä suuseksin tarjoilu minulle, hän ei vapaaehtoisesti minua tyydytä. Usein seksi ohi kun alan päästä sopivasti lämpöön. Ja jos jokakerta kun mies nukahtaa, sormetan itselleni orgasmin, tuntuu se usein epäoikeudenmukaiselta.
sori - tilitys
Toisen oksennus on vielä kiihottavampaa. Närästyskin kelpaa.
Eksäni, nainen, piti ajatusta todella ällöttävänä.
Mun ex nuoli mut orgasmiin lähes aina ennen yhdyntää, ja sitten vielä uusiksi aktin jälkeen, usein takaakin, nykyinen ei tee mitään kivaa. T:N36
Tuota...mielipide asiasta on aina vähän tilannekohtainen. Jos mies kävisi nuolemaan heti sen jälkeen kun on tullut se olis ehkä vähän ällöttävää. Toisinaan taas mies herättää nuolemalla niin mikäli se on oma mies joka illalla tai yöllä on sisään tullut niin silloin asia on aika merkityksetön. Jos taas vieras niin silloin yleensä iskee pieni paniikki ja yritän saada miehen äkkiä lopettamaan ja vaikka valehtelen että on vessahätä tai jotain
Ex nuoli, oli ihanaa.