Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoleminen sen jälkeen kun mies on laskenut spermat pilluun?

Vierailija
03.06.2021 |

Miltä sinusta tuntuu idea, että mies nuolee naisen pillua vielä sen jälkeen kun on ensin laskenut sinne spermat. Onko tykkäätkö vai ällöttääkö?

Nuoleminen sen jälkeen kun mies on laskenut spermat pilluun?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex nuoli, oli ihanaa.

Vierailija
2/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä pitää olla vähän pervo, nuolen jos rouva antaa luvan!

M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nuolisi tykkäisin. Ei ole kokemusta.

Vierailija
4/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sen kummempaa ole nuoli ennen tai jälkeen.

Vierailija
5/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavan tuntuista. Ekan kerran joskus kauan aikaa sitten meillä meni niin, että torkahdimme aamuseksin jälkeen ja heräsin siitä mieheni antamaan ihanaan suuhoitoon. Aluksi vähän kauhistuin, kun mieleeni tuli mitä oltiin juuri tehty ja että olen sieltä ihan spermassa. Mies vain levitti jalkani uudestaan ja jatkoi, tuntui aivan mielettömän upealta ja laukesin kunnolla, kun mielessä pyöri kaikenlaista tuhmaa. 

Nykyään normia touhua useinkin ja onpa kokeiltu kolmansiakin mukana. Joku laittoikin ketjuun jo, että vähän pervo pitää välillä olla seksissä. 

46 ja aviossa

Vierailija
6/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex nuoli, oli ihanaa.

Kuin myös - ex nuoli, usein tarjoili minulle toisen orgasmin kielihoidolla. Nuoli myös ”doggynä”, takaa, oli todella kiihottavaa

Nyksältä en uskalla edes kysyä- ei varmasti suostu. Harmillista minulle

Vierailija
7/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex nuoli, oli ihanaa.

Kuin myös - ex nuoli, usein tarjoili minulle toisen orgasmin kielihoidolla. Nuoli myös ”doggynä”, takaa, oli todella kiihottavaa

Nyksältä en uskalla edes kysyä- ei varmasti suostu. Harmillista minulle

Joo, no oli mulla yks tuon exän jälkeen, mut hän ei pitänyt suuseksistä yhtään. Enkä halunut jäädä sellaista "pakkonuolentaa" katsomaan. Sais edes miehen, joka siitä tykkää. No useimmat ovat kyllä tykänneet eli toivoa on.

Sama

Vierailija
8/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavan tuntuista. Ekan kerran joskus kauan aikaa sitten meillä meni niin, että torkahdimme aamuseksin jälkeen ja heräsin siitä mieheni antamaan ihanaan suuhoitoon. Aluksi vähän kauhistuin, kun mieleeni tuli mitä oltiin juuri tehty ja että olen sieltä ihan spermassa. Mies vain levitti jalkani uudestaan ja jatkoi, tuntui aivan mielettömän upealta ja laukesin kunnolla, kun mielessä pyöri kaikenlaista tuhmaa. 

Nykyään normia touhua useinkin ja onpa kokeiltu kolmansiakin mukana. Joku laittoikin ketjuun jo, että vähän pervo pitää välillä olla seksissä. 

46 ja aviossa

Kuumaa, millaista se on ollut kuin on ollut kolmasuakin? Todella kuumaa pervoa. Haluisin laueta kuuman varatun naisen sisälle, olen täynä kiimaa, todella kuumaa. ;)

Vierailija
9/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nuoli kerran, lupas nuolla jos annan vieraalle.

Niin no joutui nuolee.

Vierailija
10/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin ennen ja jälkeen, mutta puoliso ei ole kovin innokas suuseksiin. Lupasi kuitenkin harkita, kun kerroin että nuoleminen kiihottaa minua ja että voisin yhdynnän jälkeen lauettuani pilluun nuolla hänelle vielä orgasmin.

Vierailija
11/33 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kiihottava ajatus. Ex oli aika nihkeä nuolemaan, esileikiksi hetken, ei ikinä loppuun asti saati sitten oman tulemisensa jälkeen, sohva ja kalja kiinnosti enemmän.

Toivottavasti seuraava mies näyttää minulle miltä tämä tuntuisi.

Vierailija
12/33 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kyllä nuolisin jos olisin suhteessa kun toiveeni on myös, että nainen nielee spermaani.

Vierailija
13/33 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen, miksipä en?

Ainakin vaimo tykkää =)

- M40

14/33 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa nuolla myös spermalla täytettyä pillua ja saada nainen nauttimaan, laukeemaan jälkimainingeissa.

Vierailija
15/33 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa puhaa.  Viime viikolla viimeksi. Laukesin poikkeuksellisesti häntä ennen ja pilluun, kun hän ratsasti. Nousi siitä kasvoilleni ja oma spermat valui suuhun. Nuolin ja hän sain ekan orgasmin. Hän kellahti siitä selälleen ja jatkoin vielä, kun minusta tuntui siltä, että vielä olisi hyvä jatkaa. Hän sai toisen. Nousin ylös ja omat spermat roikkuvat leukapielessäni ja koko karvainen pillu oli sotkussa. Tuo on vaan niin kaunis ja kiihottava näky, kun pillunkarvat on spermassa.

Vierailija
16/33 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin saavani, mutta tunnen kyllä mieheni niin hyvin että se ei kyllä häneltä onnistu. Tai ylipäätänsä suuseksin tarjoilu minulle, hän ei vapaaehtoisesti minua tyydytä. Usein seksi ohi kun alan päästä sopivasti lämpöön. Ja jos jokakerta kun mies nukahtaa, sormetan itselleni orgasmin, tuntuu se usein epäoikeudenmukaiselta.

sori -  tilitys

Vierailija
17/33 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen oksennus on vielä kiihottavampaa. Närästyskin kelpaa.

Vierailija
18/33 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni, nainen, piti ajatusta todella ällöttävänä.

Vierailija
19/33 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex nuoli mut orgasmiin lähes aina ennen yhdyntää, ja sitten vielä uusiksi aktin jälkeen, usein takaakin, nykyinen ei tee mitään kivaa. T:N36

Vierailija
20/33 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...mielipide asiasta on aina vähän tilannekohtainen. Jos mies kävisi nuolemaan heti sen jälkeen kun on tullut se olis ehkä vähän ällöttävää. Toisinaan taas mies herättää nuolemalla niin mikäli se on oma mies joka illalla tai yöllä on sisään tullut niin silloin asia on aika merkityksetön. Jos taas vieras niin silloin yleensä iskee pieni paniikki ja yritän saada miehen äkkiä lopettamaan ja vaikka valehtelen että on vessahätä tai jotain