Kerro kermaperseongelmasi täällä
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Kommentit (254)
Kun on oikein päässyt uhriutumaan ystäville kun piti taas jättää komea mies kun se osto vääränlaisia timantteja niin seuraan tulee joku pyörätuolissa kulkeva eikä voi enää itkeä samasta aiheesta. Paskaa.
Mun ostamat päärynät on liian pehmeitä :(
Siivooja sairastui, joten jouduin tänään imuroimaan ITSE.
Joskus yritin ostaa pölypusseja imuriin, mutta en muistanut imurista edes merkkiä, joten siivooja hoitaa nykyään myös pölypussien hankinnan.
Sain ystävältäni jo alkusyksyllä lahjakortin kasvohoitoon, mutta en millään jaksaisi varata sitä aikaa. Saatika vielä raahautua paikan päälle. Haluaisin, mutta en vaan jaksa.
Lapsi sai taas joululahjaksi niin paljon ihania merkkivaatteita, ettei millään ehdi pitää niitä kaikkia päällä ainakaan monesti ennen kuin jäävät jo pieniksi.
Mulla oli 2 Burberryn laukkua, ja tilapäisessä rahapulassa myin ne. Jäin kaipaamaan mun novacheckiä ja minimanor goldia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin onko 500€ liikaa 1800-lukulaisesta kirjasta, jonka haluaisin omistaa.
Ei ole
Ei minustakaan lopulta... :D Nyt odottelen että saan aarteeni hyppysiini. -_-
Gustave Doré:n kuvittama Miltonin Paradise Lost.
Se, että liikenteessä on muitakin niin en saa ajaa rauhassa. Milloin edessä on vatula tai risteyksessä joutuu odottamaan jotain köröttelijää. Sama kaupassa, minun pitäisi päästä heti jonottamatta kassalle. Olen kamala, tiedän sen itsekin.
Ostettiin kaverin kanssa kalliit merkki-asusteet äskeiselle kaupunkilomallemme, eikä monikaan tuttu ole tajunnut kuinka hienoja asusteita käytettiin ja kuinka hienossa hotellissa oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan valkoisten tennareideni pysyvän valkoisina ja kiukuttaa kun ne vääjäämättömästi likaantuvat.
Hiero mehiläisvahaa uutena tai vaikka nyt niihin tennareihin eivät likaannu! Vain toinen kermapeffa tietää niksit:)!
Ostin kalliita tuoksukynttilöitä, suomalaisiakin vielä. Ei haise miltään kun niitä polttaa.
Ärsyttää käydä shoppailemassa, kun myynnissä olevat yläosat on suunniteltu tasapaksuille pötkylöille. On niin isot rinnat ja pieni vyötärö, ettei mitkään paidat/mekot meinaa istua. Rinnat vaatii XL-koon, vyötäröllä XS on liian väljä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää käydä shoppailemassa, kun myynnissä olevat yläosat on suunniteltu tasapaksuille pötkylöille. On niin isot rinnat ja pieni vyötärö, ettei mitkään paidat/mekot meinaa istua. Rinnat vaatii XL-koon, vyötäröllä XS on liian väljä.
Mulla oli nuorempana saman tapainen ongelma. Olin hoikka tiimalasi ja isoilla rinnoilla.
Ratkaisuna toimii tämä 40 kilon lihominen. Nyt ei roiku puserot.
Ostin kirpputorilta 26:lla eurolla pussillisen vauvan vaatteita, mutta jos olisin käynyt eilen olisin saanut ne puoleen hintaan.
Siivooja sekoittaa aina hopealusikat tavallisten kanssa samaan laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä nyt varmasti KERMAPERSEongelma? :-D
En kehtaa pyytää äidiltä 34€ Autokoululasku oli 534€ ja sain jo 500€ mutta loppua en kehtaa pyytää! Olen 24 ja vakityössä mutta silti.. Kyllä se antais rahaa lisää jos sanoisin tosta mut kai mä voin ton 34€ maksaa ite :/
Saan aivan liian harvoin tehdä anal creampien :|
Ostin liput maailmantähden konserttiin, mutta en voinut käyttää niitä, kun oli pakko pakata, koska olimme lähdössä aamulennolla Karibialle.
En voi mennä ravintolaan syömään mehevää pihviannosta rauhallisessa seurassa kun lapset on kotona eikä päiväkodissa.