Auttaako ruusufinniin mikään?
Kommentit (8)
Minulla auttoi Soolanra niminen voide. Antibiootteja söin monta vuotta ja ne auttoi vain hetken. Aurinkosuojan pitää olla hyvä (50)
Oma ruusufinnini pahenee heti, jos ruokavaliossani on sokeria. Olen todennut helpommaksi olla täysin sokerittomalla ruokavaliolla.
Mullakin auttaa aurinko, kesällä iho on aina parempi ja etenkin jos ollaan oltu etelässä lomalla.
Minua on auttanut eli rauhoittunut tilanne sen jälkeen kun viime kesänä aloin käyttämää Bootsin Tea Tree and witch hazel -puhdistusaineita. Minulla on lisäksi käytössä Skinoren geeli ja aurinkosuoja 50 suojakertoimella.
Yritän välttää aurinkoa ja yli 21 asteen lämpötiloja.
Mulla auttoi aika hyvin apteeksista ilman reseptiä saatava Rozex voide, jota saa käyttää max muutaman kk kuurin.
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/ROZEX-075-emulsiovoide-30-g-kesk…
Minulla Bion-merkkiset tuotteet on korjanneet tilanteen täysin:
- Bacteriostat Cleanser
- Inhibiting Gel
- Follicle Clearing Lotion
- Green Tea kasvonaamio
- Kosteusvoide
- Aurinkosuoja
Ja söin antibiootteja yli 10 vuotta ja kokeilin reseptirasvat ym. Mikään ei auttanut! Mutta Bionin tuotteet tehosi tosi nopeasti. Nyt iho on ihan näpytön.
Syön ihan vapaasti, juon paljon kahvia, mausteisia ruokia, saunon. Olen yrittänyt välttää näitä muttei sillä ollut mitään vaikutusta. Tämä Bion on ainoa joka on toiminut mulla. Löytyy kosmetologeilta! Googleta!
Minulla muuten on tuo sama että aurinko kuivattaa ja auttaa! Kannattaa pestä kasvot useammin jos hikoilee ja aurinkovoidetta käyttää.
Tsemppiä ja hyvää kesää kaikille näppynaamoille!
7 jatkaa: kannattaa kokeilla noita 3 ensimmäistä tuotetta ensin niin selviää toimivatko sulla. Ovat kallita mutta erittäin riittoisia!
Minulla auttaa parhaiten stressin ja tiettyjen ruoka-aineiden välttely, mineraali/suolapitoiset puhdistusaineet ja kosteusvoiteet sekä aurinko (mikä lienee harvinaista, koska yleensä pitäisi välttää aurinkoa, kylmää ja kuumaa). Yhden pitkän antibioottikuurin ja voitelukuurin jälkeen iho oli vähän aikaa hyvä, mutta punoitus ja näppylät palautuivat hiljalleen :(