Kerro kermaperseongelmasi täällä
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa pyytää äidiltä 34€ Autokoululasku oli 534€ ja sain jo 500€ mutta loppua en kehtaa pyytää! Olen 24 ja vakityössä mutta silti.. Kyllä se antais rahaa lisää jos sanoisin tosta mut kai mä voin ton 34€ maksaa ite :/
Minä taas maksoin pyytämättä 18 v pojan autokoulun.
Ostin aikanaan pölypussittoman imurin. Nyt se on täynnä ja vaikea ottaa ne roskat ja pölyt . Ei auta kun ostaa pölypussi imuri.
Oon lomalla Suomessa ja oon sängyssä.
Tää nyt ei vastaa otsikkoa. Mietinnän alla ostan ko yliopistossa opiskeleville pojalle nk pelituoli vai työtuoli. Pelituoli koe istuin jo ja oli hyvä istua ja hintakaan ei ollut suolainen n 169.eu
Miehen kanssa oltiin sängyssä eilen ja olisin halunnut kunnon panemista, mutta jostain syystä mies kiusasi pippelin päällä vain ja mua alkoi niin paljon ärsyttää, että mökötettiin lopputyö 😂
Vierailija kirjoitti:
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Ja sen pitää olla saniaiskuvio, eikä mikään sydän tai hymynaama.
(ei ap)
Kaikki vaatteeni eivät mahdu vaatekaappiin, vaikka se on isoin ikean pax kokonaisuus. Tämä tuottaa välillä ongelmia, varsinkin kun yrittää löytää tiettyä vaatetta.
En tiiä onko tämä kermaperseongelma, mutta aina kun löydän hyvä jugurttimerkin kaupasta ja alan syödä sitä säännöllisesti, se maistuu alussa ja ehkä kuukauden tosi hyvältä, mutta sitten maku muuttuu joksikin yököttäväksi teknokemialliseksi paskaksi ja on vaihdettava merkkiä. Esim. K-kaupan vaniljarahka oli aivan taivaallista sen ekan kuukauden, sitten maku muuttui yököttäväksi ja vaihdoin Kalinka-jugurttiin joka sekin oli parhautta, mutta sitten sekin alkoi kuvottamaan jne.
On kai vaihdeltava merkkiä ja purkkikokoa kokoajan, jos meinaa syödä hyvää jugurttia, marjarahkaa ja sensellaista.
Mulla todennäköisesti on korvatulehdus, kipeytyy vaan koko ajan ja lääkäriin voi mennä vasta maanantaina. Hyvää uuttavuotta mulle puolikuurona ja melkee tekee mieli itkee ku sattuu niin perhanasti. Päivystykseen ei saa tämmösen asian vuoksi mennä niin pakko vaan koittaa kestää.
-N22
Kyrpäni on niin järjettömän iso
Haluaisin iltaa varten punaviiniä, mutta meillä on vaan valkkaria ja olutta. Alkoon en jaksa lähteä.
Mietinnän alla menenkö sähkösaunaan vai rantasaunaan. Tekis mieli piehtaroida lumessa ja nopeemmin pääsee jälkimmäisestä.
Ostimme 16-vuotiaalle lapsellemme asunnon, johon hän saa muuttaa lakkiaisten jälkeen. Minulla on asiasta ristiriitaisia tuntemuksia. Onko hän hemmoteltu lelliperse, kun pääsi valitsemaan keittiöön kivitason, ledivalot työtason päälle ja mieluisan parketin? Vai olemmeko huonoja vanhempia, kun meillä ei ollut varaa kivaan asuntoon arvoalueelta, vaan lapsemme joutuu muuttamaan tavalliseen lähiöön?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on uusi Mersu ja uusi BMW ja harmittaa kun niitten ajotietokoneet ja viikset toimintoineen ovat erilaiset. Menee tihkukytkin ja kaukovalovilkku tms helposti sekaisin kun ajaa niillä molemmilla.
Mulla oli aikanaan sama vika! Vaihdoin sit Jaguariin ja sen mukana tuli kuljettajakin!
En osaa päättää mitä aurinkovoiteita otan mukaan etelänlomalle. Saan aina eka päivinä ihottuman. En myöskään haluaisi sairastua lomamatkalla.
Autossamme, joka mm. ajaa napin painalluksella itsekseen taskuparkkiin ja odottaa pakkasellakin sisätilat lämpimänä kauko-ohjattavan webaston ansiosta, ei ole ratinlämmitintä :( Nahkaratti tuntuu kylmältä, vaikka sisätilat onkin lämpöiset, hanskoja en tahdo ajaessa pitää.
Olen käynyt joka kuussa tänä vuonna ulkomailla, nyt ei oikein enää millään jaksaisi.
Sain myös ihan älyttömät veronpalautukset ja olisi kiva ostaa jotain mutta en keksi mitä.
Valkoista kirjoitti:
Hyvät tennarit (ei ole sidoksissa hintaan) kestävät 30 C pesukonepesun - kerta toisensa jälkeen, ilman että hajoavat. Puhdasta tulee ja valkoista!
Ostan kerralla useemmat ja heitän roskiin sitä mukaa kun likastuu
Vierailija kirjoitti:
Satoja peukutuksia vaikka sinulla ei ole valittamisen aihetta ja kaikki on eENIMMÄKSEEN ok. Äidinkielen ymmärtäminen hukassa suurella osalla lukijoita.
''Tätä en HARVEMMIN saa''
Huomasin ennen lomalle lähtöä että orkidea voi huonosti. Ilmeisesti delannu kun pääsen kotiin.