Kerro kermaperseongelmasi täällä
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Kommentit (254)
Ostimme mieheni kanssa isomman telkkarin. Se oli liian iso laitettavaksi edellisen tv-tason päälle.
Asetimme sen pitkän, kumolleen laitetun tornipeilin päälle, mikä osoittautui liian matalaksi. Molemmille tuli telkkaria katsellessa ikäviä niskatuntemuksia, kun jouduttiin kallistamaan leukaa rintaa kohti.
Eilen saatiin sitten juuri sopivan korkea taso.
Isompi ja parempi TV on eri kerroksessa kuin jääkaappi :(
Valmistuin just koulusta ja on ihana olla tekemättä mitään. Kun alkaa aamusta katselee dekkarisarjoja niin vähän sylettää, kun lapsi pitää hakee hoidosta neljän maissa.
Kauhistuttaa sanoa mutta ajan enemmän ja mieluummin meidän kansanomaisemmalla autolla, koska audin kytkin on säädetty niin ylös että auto sammuu ajotyylini vuoksi helposti.
Muutin maahan, jossa perheillä on usein kotiapulainen. Meidän kotiapulainen aloittaa työnsä maaliskuussa. Kerran sohvalla lojuessani tajusin, että keittiöstä ja tiskialtaalta on suora näköyhteys olohuoneeseen ja siihen sohvalle. Kamalan kiusallista sitten jatkossa itse koettaa rentoutua sohvalla maaten ja telkkaria katsellen, kun kotiapulainen häärää siellä keittiössä. Valmistelee ruokaa tai tiskaa astioita illallisen jälkeen. Pitäiskö hankkia joku sermi tai verho näköesteeksi.
Mieheni on lähes täydellinen: komea, osoittaa rakkautta, tuo yllätyslahjoja, muistaa merkkipäivinä, tekee joka viikonloppu aamiaisen minulle, on hyvässä ammatissa ja vannoo olevansa minun kanssani elämänsä loppuun asti. Hänessä on yksi huono puoli. Hän tykkää urheilla ja inhoan hikisiä urheilupaitoja, joita ei aina voi laittaa suoraan pesukoneeseen, jos koneessa on jo jotain. Hikisten urheilupaitojen haju saa minut melkein oksentamaan, mutta toista ei voi kai pakottaa lopettamaan urheilua?
Nostetaanpas tätä parasta ketjua :)
Vaihdoin mersun bemariin ja siinä ei oo yhtä mukavat penkit. Harmittaa :(
Hei kerma perse, mene linja autolla terveys keskukseen pää lääkärin vastaan otolle.
Voi vitsi, luulin että mulla on asiat ihan hyvin, mutta luettuani tätä ketjua, tajusin että ei ne mun asiat ookaan niin hyvin kun teillä muilla on tällaisia ongelmia... :(