Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kermaperseongelmasi täällä

Vierailija
19.05.2016 |

Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(

Kommentit (254)

Vierailija
161/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin ulkomailla, meillä kävi kodinhoitaja.

Hän pyyhki pölyjä hajuvesistäni yms. niin, että ne olivat vinossa tai väärillä paikoilla keskenään, kun tulin kotiin. :(

Vierailija
162/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensi vuonna varaa matkustella vaan lomat ollaan kotosalla. Olen niin tottunut käymään ne pari reissua jossain lämpimässä, että ahdistaa jo etukäteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää käydä shoppailemassa, kun myynnissä olevat yläosat on suunniteltu tasapaksuille pötkylöille. On niin isot rinnat ja pieni vyötärö, ettei mitkään paidat/mekot meinaa istua. Rinnat vaatii XL-koon, vyötäröllä XS on liian väljä.

Oliko tämä nyt varmasti KERMAPERSEongelma? :-D

Kuulostaa nimittäin enemmän WT-ongelmalta.

Vierailija
164/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun tänä vuonna odottamaan lomamatkaani Aasiaan helmikuun loppuun. Olemme aina reissussa joulu-tammikuussa eli vuoden pimeimpään aikaan.

Emme voineet itse vaikuttaa asiaan.

Vierailija
165/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paljon kauniita merkkilaukkuja (ex-exä ostanut, exä ostanut, nykyinen mies ostanut) pukeutumishuoneessani etten varmasti ehdi käyttää niitä kaikkia tarpeeksi tämän elämän aikana! Nyyh!!!

Vierailija
166/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pyyhki pölyjä hajuvesistäni yms. niin, että ne olivat vinossa tai väärillä paikoilla keskenään, kun tulin kotiin. :(

Taisit nähdä tuon Ruotsin Miljonääriäideistä, kun Anna Anka valitti kylpyhuoneessa että joutuu aina järjestellä kaikki kalliit tuoksupullot paikoilleen siivoojan jäljiltä. :DDD

Vierailija
167/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään mistä voisi jutella työkavereiden ja heidän kavereiden kanssa, heidän ongelmat ja minun ongelma ovat saman asian täysiä vastakohtia.

Heidän ongelma on mistä löytää hyvä ja edullinen vuokra asunto Helsingissä. 

Minun ongelma on mistä löytää enää hyviä vuokralaisia Helsingissä kun kaikki edellisetkin on pitänyt potkia pois ja hyviä sijoitusasuntoja ei löydä enää muualta kuin Tukholmasta.

Minulla on siis muutamia vuokraasuntoja joista osan olen nyt myynyt pois ja ostanut Tukholmasta tilalle uusia miniasuntoja ja parilla Helsingin asunnolla olen alkanut kokeilla AirBnB vuokrausta koska hyviä vuokralaisia ei ole tarjolla.

Ongelmamme eivät kohtaa koska olemme täysin eri puolilla, joten on parasta pitää suu kiinni.

no miksi et vuokraa asuntojasi näillä työkavereillesi? Molemmat puolsikot pääsisivät helpolla kun ei tarvitse etsiä, ja tuskin kehtaisivat jättää vuokria maksamatta kun tunnette toisenne?

Vierailija
168/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rahaa millä mällätä, mutta kun ei kiinnosta. :(

Vierailija
169/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin paljon kauniita merkkilaukkuja (ex-exä ostanut, exä ostanut, nykyinen mies ostanut) pukeutumishuoneessani etten varmasti ehdi käyttää niitä kaikkia tarpeeksi tämän elämän aikana! Nyyh!!!

No oispa kiva tietää millä saat noita tuollaisia miehiä houkuteltua seuraasi, että jokainen on ostanut merkkilaukkuja sulle? Ei ihan kaikilta onnistu siis tuollaisten miesten löytäminen : )

Vierailija
170/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt vieläkään kivoja pannulappuja purjeveneelle. Siivoojamme pyyhkii välillä pölyt huonosti, mutta en kehtaa sanoa siitä.

Vierailija
171/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan tällä hetkellä noin 200 000 € kaupoista. Hylkäänkö vai nostatanko hintaa?

Miten on mammat?  

Vierailija
172/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää käydä shoppailemassa, kun myynnissä olevat yläosat on suunniteltu tasapaksuille pötkylöille. On niin isot rinnat ja pieni vyötärö, ettei mitkään paidat/mekot meinaa istua. Rinnat vaatii XL-koon, vyötäröllä XS on liian väljä.

What?! Miten muka?!

-toinen tiimalasi

Vierailija
173/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Ranskasta ostetut korolliset nahkasaappaani eivät kestä Suomen sepelihiekoitusta, vaan pohjat ovat muutamasta käyttökerrasta pilalla. Nyyh. Lisäksi olisi sievoinen summa rahaa lojumassa säästötilillä, jotka vain odottavat siellä että pääsisin matkustelemaan, mutta en töiltä ehdi lomailla. Niin, ja mieskin on valmistumassa äärimmäisen hyväpalkkaiseen työhön, jonka takia joutuu olemaan paljon poissa kotoa. On tämä rankkaa.

Vierailija
174/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What?! Miten muka?!

-toinen tiimalasi

Oikealla yläluokalla ei ole hervottomia lolloja, vaan keskikokoiset, mutta muotovaliot rinnat. Isotissisyys on wt.

Vierailija
175/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tennarit (ei ole sidoksissa hintaan) kestävät 30 C pesukonepesun - kerta toisensa jälkeen, ilman että hajoavat. Puhdasta tulee ja valkoista!

Vierailija
176/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vieläkin, kun viimekeväisen hirmumyrskyn jäljiltä sähköinen humidorini oli pari tuntia ilman virtaa, ja tänä aikana suhteellinen kosteus tipahti 2 prosenttiyksiköllä. Huomasimme perheemme kanssa maunmuutoksen heti seuraavilla sukujuhlilla, jolloin Partagakset jäivät omaan käyttöömme. 

Vierailija
177/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit nähdä tuon Ruotsin Miljonääriäideistä, kun Anna Anka valitti kylpyhuoneessa että joutuu aina järjestellä kaikki kalliit tuoksupullot paikoilleen siivoojan jäljiltä. :DDD

Minulla oli kanssa piika ulkomailla asuessa (olin vielä opiskelija), tuli asunnon mukana. Tuo on ihan totta, että ei ne muista missä järjestyksessä ne henkilökohtaiset ryönät on ja aina joutu järjestelemään. :(

178/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siivoaa mielellään kotona, mutta se saa mut näyttämään laiskalta. Sitten on pakko osallistua mukaan siivoamiseen, kun ei itse kehtaa vaan olla kun toinen hääräilee. Nyyh.

Nullius in verba.

Vierailija
179/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut reissuhommissa 20 vuotta ja sikaillut hotelleissa. Aloitan hotlissa (Yleensä 5 tähden isoja ketjuja) puhelinrumban jostain hedelmäkorista, tai jos ei winecooleriin ei mahdu votkapullo. Sikailen hotelleissa ja ryyppään firman piikkiin. Vaatteet pesulasta niskaan ja käytetyt perään. Autokuskit ja asiakkaat on lähinnä orjia, ja kunnioitus ihmisiä kohtaan on aivan poskettomalla tasolla. Olen köyrinyt kaikkia kaksilahkeisia, tai ainakin yrittänyt, jotka on tulleet 5 metrin säteelle missä asiassa hyvänsä. Naisia kohtelen hirveällä tavalla, jos ei haarukka aukea, niin pois siitä edestä kuluttamasta mun elinaikaa.  Narisen kaikki lentomatkat ja piirtelen bisnessclassiin jaettaville  lentoyhtiöiden palautelappuihin kirkkoveneen kuvia. Kaikkia pakkopullia, tapaamisia sun muita jorinoita välttelen. Vastailen posteihin mitä sattuu, jos vastaan. Nyt viiskymppisenä on alkanut oma porsastelu hävettää ihan järjettömästi. Oon yrittäny olla kaikkien hottentottien kaveri, mutta aina se menee siihen, et multa putos kynä, nosta se. Duunit hoituu loistavasti, teen niin ohuella sektorilla duunia, että samanalan jengiä ei ole kuin muutamia maailmassa. Nuorena kun valmistuin DI:ksi olin köyhä ja onnellinen. Pääsin erikoishommaan jatkokoulutettavaksi 2 vuodeksi ulkomaille. 20 valikoiduista hakijasta 2 otettiin, ja mä olin toinen. Tänään rahaa onkin sitten siihenmalliin, että vaimo ja kakarat on snobeilevia tolloja, joiden elämässä ei ole muuta kuin kultakortit ja cocktailitilaisuudet. Niin pinnallista porukkaa että oksettaa. Vauraus rampauttaa, ja lupaan muuttua ihmisenä huomisesta eteenpäin.

Vierailija
180/254 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa lomalle Kapkaupunkiin. Ei huvittaisi pitkien lentojen takia.

Mä voin lähteä sun miehen kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän