Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kermaperseongelmasi täällä

Vierailija
19.05.2016 |

Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(

Kommentit (254)

Vierailija
121/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uusi Mersu ja uusi BMW ja harmittaa kun niitten ajotietokoneet ja viikset toimintoineen ovat erilaiset. Menee tihkukytkin ja kaukovalovilkku tms helposti sekaisin kun ajaa niillä molemmilla.

Vähemmästäkin menee sekaisin. :-) jakaantunut persoona ? 

Vierailija
122/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä välimuisti ja käynnistä selain uudestaan niin saat taas lukea 5 artikkelia.

Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit pellavalakanat pölyävät hirveästi. Lapsi läikytti kahvit älypatjalle, niistä lakanoista lähti pesulla.

Vierailija
124/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme lähdössä matkalle vähän pidemmän lennon päähän lämpimään ensi viikolla. Tämän lisäksi varasimme eilen uuden kaupunkimatkan alkukeväälle. Haluaisin hehkuttaa näitä reissuja, mutten yksinkertaisesti kehtaa.

Vierailija
125/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin onko 500€ liikaa 1800-lukulaisesta kirjasta, jonka haluaisin omistaa.

Ei ole

Vierailija
126/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa kun Stocka lähtee, koska sitten en enää saa niitä marinoituja oliiveja. 

Vierailija
127/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uudessa Audissa toimii pitkät valot erilailla kun vanhassa Mersussa, ja ärsyttää kun oon ihan pulassa pimeellä ajaessa kun en saa heti halutessani pitkiä päälle. Perkele.

Vierailija
128/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää mutta pitää käydä ostamassa alesta yksi juttu kotiin. Huomenna ale on jo ohi.

Vierailija
129/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun vuosi sitten ostamani 300 euron mp3-soitin nyt yhtäkkiä ihan naarmuilla ja näyttää kamalalta. Entinen iPod kesti samanlaisella kohtelulla 7 vuotta lähes uudenveroisena ja tätä nykyistä soitinta on tarkoitus käyttää ainakin yhtä pitkään. Samalla vituttaa se, että soittolistojen muokkaaminen on hankalaa enkä saa ilmeisesti millään soittimeeni album art -kuvia sen takia, että soitin ei ole yhteensopiva tietokoneeni kanssa.

Vierailija
130/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun sain mieheltäni todella kalliin korun, joka ei ole tyyliäni. En viitsi myydä tai palauttaa, koska olen laiska enkä halua pahoittaa miehen mieltä. Kiitin siis kohteliaasti lahjasta ja kiroilen itsekseni.

Vierailija
131/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään mistä voisi jutella työkavereiden ja heidän kavereiden kanssa, heidän ongelmat ja minun ongelma ovat saman asian täysiä vastakohtia.

Heidän ongelma on mistä löytää hyvä ja edullinen vuokra asunto Helsingissä. 

Minun ongelma on mistä löytää enää hyviä vuokralaisia Helsingissä kun kaikki edellisetkin on pitänyt potkia pois ja hyviä sijoitusasuntoja ei löydä enää muualta kuin Tukholmasta.

Minulla on siis muutamia vuokraasuntoja joista osan olen nyt myynyt pois ja ostanut Tukholmasta tilalle uusia miniasuntoja ja parilla Helsingin asunnolla olen alkanut kokeilla AirBnB vuokrausta koska hyviä vuokralaisia ei ole tarjolla.

Ongelmamme eivät kohtaa koska olemme täysin eri puolilla, joten on parasta pitää suu kiinni.

Vierailija
132/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 27v ja mun palkka on vaan 4200e/kk.

Juu niin varmaan..

Vierailija
133/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(

Ja silloinkin kun tekevät niin aina sellainen epämuodostunut sydänkuvio, todella harvoin saa Suomessa lattea vimpan päälle tehdyllä lehtikuviota :(

Vierailija
134/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti, kun haluaisin ajaa autoni suoraan talon eteen, mutta en voi, koska taloyhtiöltä tulee heti valituksia. Ei vaan huvittais kävellä parkkipaikalle saakka, kun saatan vaikka liukastua.

Vierailija
135/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää aina rahaa nostaessa ku pankkitilin saldo ei mahu näytölle :(

Vierailija
136/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa, kun ihmiset kostuttavat syljellään sormet avatessaan kaupan hedelmäpusseja tai selatessaan papereita. 

Enkä tiedä, onko tämä edes varsinainen kermaperse-ongelma. Onhan se oikeasti äärettömän epähygienistä. 

Pakko vastata tähän. Teen tuota usein (ällöttää kyllä itseänikin), mutta mikä olisi parempi keino? Sormet ovat aivan kuivat ja nyhjään ja nyhjään sen pussin kanssa monta minuuttia kunnes on pakko kostuttaa sormenpäätä. Yritän sitten olla koskematta vihanneksiin tällä sormella.

Puhalla keskivoimakkaasti siihen pussin suuhun niin johan aukeaa.

Minua ärsyttää se että pellavaiset aluslakanat ovat sen verran liian kapeat että noin kolmantena yönä niiden reunat eivät enää pysy siististi petauspatjan alla.

Vierailija
137/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nii kyllästyny jessica alban soitteluun sillo ku oon claudia shifferin kaa sängyssä

Vierailija
138/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä paikassa, jossa on työasu ja työmatkalla autossa on aivan sama, mitä on päällä. Niinpä en ikinä ehdi pitämään vaatekaappini kaikkia vaatteita. Etenkin kun niitä tulee tasaisin väliajoin ostettua lisää.

Vierailija
139/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laukeaa anaalin jälkeen muijan suuhun niin se ilme, vaikka hymyilee niin tavallaan on yök. Menee fiilis.

Vierailija
140/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole tehnyt hyväpalkkaisessa duunissa yhtään mitään koko päivän aikana ja sitten just lounaan jälkeen kun olet lähdössä kotiin, tulee se yksi maili mihin on vastattava. Raivostuttavaa!