Kerro kermaperseongelmasi täällä
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Mä saan aina cappuccinooni lehden tai sydämmen. Opettelisivat tekemään jotain muuta. :P
Kun pelaa pleikkarilla paljon, niin on kurjaa kun joskus joutuu nousemaan sohvalta ja vaihtamaan loppuun käytetyn ohjaimen toiseen, joka on ollut latauksessa. Tämä sykli siis pyörii jatkuvasti. On se yhtä helvettiä.
Harmittaa, kun mun Audin etupenkillä juomatelineet on siinä keskellä alhaalla. Olisi kivempi, jos ne tulisi siitä edestä napin painalluksella alas.
Mielestäni se on kermaperseilyä, että oon työttömänä ja saan tukea sen verran, että on esimerkiksi varaa vielä matkustella, syödä ok hyvin, asua lämpimässä talossa eikä kadulla jne. mutta silti olen niin toivottoman masentunut.. Varmasti joku toisella puolen maapalloa ottais mieluiten tän tilanteen
Ylilaudalla pilkataan jatkuvasti valkoisia sisustuksia, koristetikkaita ja -takkoja. Pitäisiköhän luopua niistä ja tilata uusi sisustussuunnitelma?
Kahden ja puolen viikon joululomasta vielä puoltoista viikkoa viettämättä ja oon jo ihan kyllästynyt. Tosi tylsää olla päivät yksin kotona kun muut on töissä.
Oon 27v ja mun palkka on vaan 4200e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Sanomalehtien nettiversiossa on se tietty määrä artikkeleja mitä ei-tilaaja voi lukea viikon aikana. Sitten klikkaa vahingossa jotain sellaista artikkelia joka ei yhtään kiinnosta ja kuluu taas yksi lataus ihan hukkaan, damn!
Jos käytät Safaria niin private-tilan välilehdellä avaaminen antaa lukea vaikka viikon artikkelit olisi jo luettu.
Rahaa on, aikaa on, mutta kun ei vaan jaksa lähteä kauppaan, jonne on 5 minuutin matka:(
Vierailija kirjoitti:
Minua oksettaa, kun ihmiset kostuttavat syljellään sormet avatessaan kaupan hedelmäpusseja tai selatessaan papereita.
Enkä tiedä, onko tämä edes varsinainen kermaperse-ongelma. Onhan se oikeasti äärettömän epähygienistä.
Pakko vastata tähän. Teen tuota usein (ällöttää kyllä itseänikin), mutta mikä olisi parempi keino? Sormet ovat aivan kuivat ja nyhjään ja nyhjään sen pussin kanssa monta minuuttia kunnes on pakko kostuttaa sormenpäätä. Yritän sitten olla koskematta vihanneksiin tällä sormella.
Vierailija kirjoitti:
Anopilla oli jouluna rumat servetit, ei kankaisia eikä niitä renkaita ympärillä... vieläkin harmittaa.
:D
En saanut yöllä kuin nelisen tuntia unta, vaikka otin melatoniinia ja rauhoittavan.
Minua ärsyttää, kun täällä ei ole mitään mielenkiintoisia aiheita, mutta en jaksa keksiä mitään itse.
Mulle on tulossa näillä näppäimillä sohva kotiinkuljetuksella ja mulla on jäätävä kakkahätä. Kuitenkin kun menen vessaan, niin ovikello soi, joten pidättelen täällä kupla otassa.
Mua ärsyttää, kun pitäisi varata aika taas mani/pediin ja kynsien geelilakkaukseen, mutta en millään viitsisi a) soittaa sopiakseni ajan, ja b) raahautua keskustaan paikan päälle, kun aika on.
Vierailija kirjoitti:
En saanut yöllä kuin nelisen tuntia unta, vaikka otin melatoniinia ja rauhoittavan.
Eihän tämä ole mikään kermaperseongelma. Uni on tärkeää.
Ottaa päähän, kun työt joustaa useamman viikon matkustamisen kanssa vain 6 kertaa vuodessa.
Meille tulee siivooja lomani aikana. En yhtään tiedä, missä saisin kulumaan 5 tuntia. Stockan First-loungessakaan kun ei saa ruokaa.
En voi kävellä toimistossa villasukilla koska lattiaa ei ole vahattu pitkään aikaan ja saan siitä tikkuja jalkapohjiini. On pakko laittaa kengät jalkaan tai kärsiä tikuista.
Siis toi on kyllä ihan hirveetä. Tsemppiä!