Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa välittää enää, yritän elää elämääni normaalisti. Esim. hengailin spontaanisti yhtenä iltapäivänä kaksistaan yhden kaveripojan kanssa. En kertonut miehelle, sillä en jaksa yhtään enempää draamaa. Olen kyllästynyt todistelemaan ja selittelemään, täysin aiheetta.
Varoitan, olet vaarallisella tiellä. Sanon tämän siksi, koska tunnistan siitä itseni.
Siis olet oikeassa siinä, että et suostu elämään miehesi kontrollin alla, etkä menetä itseäsi. Niin minäkin tein. Mutta samalla tein itsestäni valehtelijan.
En varsinaisesti tehnyt mitään pahaa mieheni selän takana, mutta saatoin kierrellä kaupassa toista tuntia, koska silloin en ollut kytättävissä. Ja sain kuitit todisteeksi.
Tapailin kavereita salaa. Pimitin ylityövapaitani ja kävin tyttökaverin kanssa kahvilla vapaapäivänä. Pyysin kavereita valehtelemaan puolestani. Kun mies soitti, menin äkkiä takaisin autoon, käynnistin sen ja soitin takaisin - "sori mutta puhelin oli takapenkillä, piti pysähtyä että pystyin soittamaan sulle..."
Lopulta valehtelin käyneeni prismassa vaikka olin käynyt citymarketissa. Ihan vaan sen takia, että koin valehtelun pakoksi. Koko ajan kuitenkin epäiltiin vaikka mistä.
Opin valehtelemaan miehelle mieliksi.
Valhe sukujuhlista: "voi itku kun sinne on vaan pakko vääntäytyä, siellä on ihan tylsää, mutta ei sun ole pakko lähteä ja me tullaan lasten kanssa pois heti kun kehdataan lähteä".
Totuus sukujuhlista: oli hauska jutella serkkujen ja muiden kasvinkumppanien kanssa, tätini on loistava vitsinkertoja ja enoni paistaa parhaat muurinpohjaletut.
Valhe harrastuksesta: "ei millään jaksaisi, mä olisin niin paljon mieluummin täällä kotona, mutta tästä on kuitenkin maksettu".
Totuus: olin ollut ensimmäisenä kysymässä, minne voi ilmoittautua. Harrastus itsessään oli todettu kunnialliseksi ja harrastuskumppanit soveliaiksi.
Ja näitähän riitti. Keksin tekosyitä olla jossain muualla kuin mieheni kanssa. Ajattelin, että olen fiksu kun keksin selviytymiskeinot ja selitykset. Oikeasti olin säälittävä itseään pettävä valehtelija. Ei ollut kiva katsoa peiliin kun jouduin kohtaamaan asian.
Täysin samoja kokemuksia. Jotenkin sitä alkoi vältellä viimeiseen asti näyttämästä, että nauttisi jostakin omasta harrastuksesta tai ystävien seurasta yms, koska jotenkin mies koki kaiken sen olevan häneltä pois. Valehtelin lopuksi lähes kaikesta. En kertonut, että järjestin itselleni uuden asunnon ja työpaikan, ennenkuin oli aika painaa ovi kiinni perässä lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden väitteiden kanssa elän elämääni päivästä toiseen. Kun kirjoitin näitä ylös, tuli minulle melkein itku silmään kun tilanne on niin masentava.
- Kun olen työmatkalla, panen niillä aina vieraita naisia
- Jos olen työmatkalla samassa kaupungissa useasti, minulla on siellä toinen perhe tai joku vakipano
- Jos taskussani on paperinpala, esimerkiksi kuitti tai muistilappu, on siinä toisen naisen puhelinnumero tai vähintään nimi
- Jos radiosta tulee pettämisestä tai rakkaudesta kertova laulu, johtuu se siitä että vaimolleni viestitetään että olen rakastunut toiseen naiseen
- Jos käyn kavereiden kanssa joskus ravintolassa, käyn niissä siksi että haen sieltä vieraita naisia
- Halusin aloittaa liikuntaharrastuksen. Minulla on pakko olla toinen nainen koska olen kiinnostunut ulkonäöstäni ja kunnostani
- Harkitsin lääkärin apua ihottumaan. Tämäkin on seurausta yllä mainitusta toisesta naisesta
- Jos puhelimeni on äänettömällä, johtuu se siitä ettei vaimoni huomaisi kun vieraat naiset soittaa tai viestittää
- Jos puhelimessani on äänet päällä ja joku soittaa, on se vieras nainen koska en puhu esimerkiksi työasioita samassa huoneessa missä vaimoni katsoo televisiota
- Jos en saa heti unta illalla, mietin toisia naisia
- Jos harrastan jotain, johtuu se siitä että olen kyllästynyt vaimooni ja haen mahdollisuuksia hakeutua toisten naisten seuraan
- Työpaikallani panen kaikkia yrityksen naisia, ainakin niitä jotka vaimoni tietää nimeltä. Osaan olen myös tulisesti rakastunut
- Vaimoni on sanonut ettei jaksa eikä halua miellyttää minua seksuaalisesti koska olemme jo naimisissa. Seksin tulee olla miehen suorittama kiimainen akti. Muita miehiä ennen liittoamme on halunnut palvoa. Tästä johtuen olen osittain masentunut ja olen sulkenut seksin kokonaan mielestäni. Seksin poistaminen mielestä on johtanut seksittömyyteen. Seksittömyys johtuu vaimoni mukaan siitä että minulla on toisia naisia
Tee siitä vaimosta entinen. Elät vain kerran.
En halua. Meillä on jo pitkä liitto ja upeita lapsia. Olen sitoutunut perheeseeni, joten miksi toimisin noin?
Ehkä upeita lapsia, muttei upea liitto. Sen merkitys omaan hyvinvointiin on todella suuri.
Tiedän. Olen henkisesti loppu ja koko ajan veitsen terällä, mutta en halua erota lapsistani. Vaimoni sanoi että jos lähden toisen naisen takia, en näe enää koskaan lapsiani. Ja mitäs luulet, miksi lähtisin liitosta vaimoni mielestä?
Totta kai. Nuohan nyt sanovat ihan mitä vain. Mutta kuinka todennäköisesti luulet tuon tapahtuvan. Ja kun lapset ovat riittävän isoja, he voivat ihan oma-aloitteisesti tulla luoksesi. Kyllä lapset tajuavat, kuka on hyvä tyyppi ja kuka ei.
Ei se noin mene, että toisen sitoutumiskykyä ja -halua käytetään räikeästi hyväksi ja asetellaan mitä sairaampia ehtoja kumppanin käyttäytymiselle. Tiedän, mistä puhun, koska olen itse irrottautunut vastaavasta. Tosin kerkesin tehdä sen ennen lapsia. Ehdin tajuta, että en voi antaa siihen suhteeseen tulla lapsia tai se on totaalinen katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa välittää enää, yritän elää elämääni normaalisti. Esim. hengailin spontaanisti yhtenä iltapäivänä kaksistaan yhden kaveripojan kanssa. En kertonut miehelle, sillä en jaksa yhtään enempää draamaa. Olen kyllästynyt todistelemaan ja selittelemään, täysin aiheetta.
Varoitan, olet vaarallisella tiellä. Sanon tämän siksi, koska tunnistan siitä itseni.
Siis olet oikeassa siinä, että et suostu elämään miehesi kontrollin alla, etkä menetä itseäsi. Niin minäkin tein. Mutta samalla tein itsestäni valehtelijan.
En varsinaisesti tehnyt mitään pahaa mieheni selän takana, mutta saatoin kierrellä kaupassa toista tuntia, koska silloin en ollut kytättävissä. Ja sain kuitit todisteeksi.
Tapailin kavereita salaa. Pimitin ylityövapaitani ja kävin tyttökaverin kanssa kahvilla vapaapäivänä. Pyysin kavereita valehtelemaan puolestani. Kun mies soitti, menin äkkiä takaisin autoon, käynnistin sen ja soitin takaisin - "sori mutta puhelin oli takapenkillä, piti pysähtyä että pystyin soittamaan sulle..."
Lopulta valehtelin käyneeni prismassa vaikka olin käynyt citymarketissa. Ihan vaan sen takia, että koin valehtelun pakoksi. Koko ajan kuitenkin epäiltiin vaikka mistä.
Opin valehtelemaan miehelle mieliksi.
Valhe sukujuhlista: "voi itku kun sinne on vaan pakko vääntäytyä, siellä on ihan tylsää, mutta ei sun ole pakko lähteä ja me tullaan lasten kanssa pois heti kun kehdataan lähteä".
Totuus sukujuhlista: oli hauska jutella serkkujen ja muiden kasvinkumppanien kanssa, tätini on loistava vitsinkertoja ja enoni paistaa parhaat muurinpohjaletut.
Valhe harrastuksesta: "ei millään jaksaisi, mä olisin niin paljon mieluummin täällä kotona, mutta tästä on kuitenkin maksettu".
Totuus: olin ollut ensimmäisenä kysymässä, minne voi ilmoittautua. Harrastus itsessään oli todettu kunnialliseksi ja harrastuskumppanit soveliaiksi.
Ja näitähän riitti. Keksin tekosyitä olla jossain muualla kuin mieheni kanssa. Ajattelin, että olen fiksu kun keksin selviytymiskeinot ja selitykset. Oikeasti olin säälittävä itseään pettävä valehtelija. Ei ollut kiva katsoa peiliin kun jouduin kohtaamaan asian.
Täysin samoja kokemuksia. Jotenkin sitä alkoi vältellä viimeiseen asti näyttämästä, että nauttisi jostakin omasta harrastuksesta tai ystävien seurasta yms, koska jotenkin mies koki kaiken sen olevan häneltä pois. Valehtelin lopuksi lähes kaikesta. En kertonut, että järjestin itselleni uuden asunnon ja työpaikan, ennenkuin oli aika painaa ovi kiinni perässä lopullisesti.
Kohtalotoveri <3
Siis omassa suhteessani oli tietysti vähän mustasukkaisuutta, mutta suurin osa oli vaan sitä kontrollointia. Ja kamala mielipaha, jos olin viihtymässä jossain!
Yksi ihan erovaiheen valheita oli, että harrastusporukka oli voittanut risteilyliput neljälle, ja jos lähdettäisiin porukalla niin tasattaisiin niitä kustannuksia sitten keskenämme, pakko käyttää näin hyvä tarjous hyväkseen.
Ihan oikeasti se harrastusporukka lähti kyllä risteilylle. Ja tasasi niitä kustannuksia varaamalla hyttejä. Paitsi minä: otin itselleni hytin koska oli vaan päästävä pois ja vietin lähes koko risteilyn siellä, itkien. Tunsin olevani niin umpikujassa. Se oli hirveän raskas reissu, mutta myös hyvä. Koska sen jälkeen olin valmis eroamaan.
Totta kai parisuhteessa on oltava valmis muuttumaan. Mutta kun ne muutokset ovat jatkuvasti sellaisia, jotka ovat omaa minäkuvaa vastaan, niin suhde ei tee hyvää. Jotkut meistä tuntevat itsensä jo nuoresta pitäen niin hyvin, etteivät lähde tuollaiseen peliin vaan osaavat vetää rajan.
Toisaalta nuorena on ihan hyvä seurustella pariinkin otteeseen, että voi opetella näitä asioita. Koska ääripäässä ihminen, joka kieltäytyy muuttumasta toisen mieliksi voi ollakin juuri se, joka muuttaa toista väkisin...
Mutta pointti oli. Itsensä kanssa on elettävä. Ja se eläminen tarkoittaa muutakin kuin oveluutta, jolla selvitä kumppanin asettamista ansoista.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin usein näissä mustasukkaisuusjutuissa pätee sanonta
"itsestään ihminen viat löytää".
Eli tosiaankin nämä mustasukkaiset ovat ITSE niitä pettureita, koska omakohtaisesti todellakin tietävät miten petetään, miten sitä peitellään. Ja se viaton osapuoli on ihan puulla päähän lyöty, kun ei ole käynyt mielessäkään kukaan muu.
Minuakin mies epäili ihan kaikesta mahdolisesta ja vaani ja vaati selittämään kaikki tulemset ja menemiset. Olin hänen valvonnassaan tiukasti, kunnes kävikin ilmi, että mies on palavasti kiinnostunut kaveristani! Fantasioi tästä etenkin seksuaalisesti. Jäi kiinni, kun lähetti vahingossa kännykästään omat valokuvatiedostonsa minun puhelimeeni. Oli salakuvannut tämän kaverini takapuolta, kun olivat meillä kylässä. Myös minua nukkumassa, kun nukun pelkät pikkarit jalassa.
Täällä lueskellessa tulee kaikenlaisia muistoja mieleen. Minun (numero 99) exäni puhelimen laturi meni rikki, ja koska minulla oli samanlainen puhelin, hän pyysi saada sitä ja laturia lainaksi hetkeksi. En kiinnittänyt hänen räpeltämiseensä suurempaa huomiota, enkä siis ihmetellyt, miksi SIM-korttia piti vaihtaa puhelimesta toiseen laturin takia. Myöhemmin huomasin, että mies oli huomaamattaan siirtänyt kaikki yhteystietonsa ja tekstiviestinsä kortiltaan minun puhelimeni muistiin (tuolloin ei ollut multimediaviestejä, harmi kyllä). Naisten yhteystietoja oli valtavasti, mutta niin oli miestenkin. Mutta ne tekstiviestit...ne olivat yksityiskohtaisia, paljastavia, erittäin henkilökohtaisia, ja niitä oli lähetelty ja läheteltiin edelleen kymmenien naisten kanssa. En uskaltanut sanoa asiasta hänelle mitään, koska olisin jollain tavalla päätynyt johonkin syylliseksi.
Vielä myöhemmin hoksasin ruveta miettimään, mitä mies oli minun puhelimellani oikeasti tehnyt. Tuloksesta päätellen hänen tarkoituksensa oli siirtää puhelimeni sisältö omaansa, mutta vahingossa oli hoitanut operaation kumpaankin suuntaan. Ei tainnut löytää valittamisen aihetta, kun ei kerran valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän siinä käytöksen sallijassa olla syytä myös, hän mahdollistaa sen epäterveen mustasukkaisen käytöksen. Käytös ei ole missään nimessä oikeutettua mutta käytökselle on laitettava heti piste. Liika kiltteys, alhainen itsetunto, hitaat hoksottimet, mieltymys kehuihin, vuoroin hakkuihin, päättämättömyys - what ever. Kaikki epäterveet rajoittamiset täytyisi katkaista heti.
Se nainen, joka kirjoitti, että mies oli tullut aamuyöstä kyttäämään ulko-ovelle ja nainen oli ilmoittanut, että hän nukkuu yönsä, puhelin on äänettömällä eikä hänen luokseen ole asiaa keskellä yötä niin hän oli oman elämänsä sankaritar. Suhde ei koskaan edennyt seurusteluksi, onneksi. Miksi venyttää pinnaa kun harvoin tuo käytös kohenee, pahenee vain.
Kysynpä vaan, miten mustasukkaisuudelle laitetaan piste kuin eroamalla? 95 % tän ketjun kirjoittajista on eronnut kumppanistaan. Se ei vaan aina tapahdu ihan kädenkäänteessä syystä tai toisesta.
Ex-siippa oli mustasukkainen narsisti: Väitti kivenkovaan nähneensä naapurin miehen lähteneen meiltä kiireellä pois, kun hän tuli kotiin.
Kerran kotiin tullessaan otti ensimmäisenä kurkusta kiinni ja vaati kertomaan, mihin olen piilottanut miehen. Vasta sitten kävi itse availemassa kaikki ovet, joiden takana voi mies piileskellä.
Mitään työn ulkopuolisia harrasteita ei saanut olla, koska siellä haukutaan häntä ja etsitään vieraita suhteita.
Kun kävin gynekologilla hän halusi tietää oliko mieslääkäri, mitä tehtiin ja kiihottiko se minua.
Kerran oli työvaatteitteni taskuun jäänyt paperilappu, jossa oli työhön liittyvä puhelinnumero. Mies löysi sen lattialta, mihin se oli pudonnut vaatteita vaihtaessani ja esitti mitä oudompia selityksiä lapun alkuperästä. Paras oli se, että joku mies oli sujauttanut sen taskuuni salaa.
Kun menimme juhliin ja olin käynyt kampaajalla näytin miehen mielestä huoralta.
Tuli mieleen ensimmäinen poikaystäväni ollessani vielä alaikäinen. Hän oli siis järkyttävän mustasukkainen ihan kaikille, jouduin pistämään välit poikki joka ikiseen miespuoliseen kaveriini ja jouduin aina todistelemaan hänelle missä olin. En siis koskaa ollut pettänyt häntä, joten hänellä ei ollut mitään syytä epäillä tekemisiäni.
Kaikista naurettavinta oli kuitenkin seurustelun loppuvaihe, olin itse vasta 16-v. ja poikaystäväni "Mika" 17. Oli perjantai, ja ilmoitin Mikalle meneväni parhaan NAISPUOLISEN ystäväni luo katselemaan leffoja ja höpisemään joutavia suoraan koulusta, jääden oletettavasti yöksikin. Ei keretty ensimmäistäkään elokuvaa aloittaa, kun puhelimeni jo soi. Mika soitti kysellen, josko voisi tulla luoksemme (asuin vielä porukoillani) yöksi. Totesin ettei se käy, koska EDELLEEN haluan olla illan ystäväni kanssa. Tästä hän sitten suuttui, raivosi miten mulla on varmaasti toinen mies jonka luona olin ja kuinka hän ei käsitä, miksen voi mennä yöksi kotiin ja olla hänen kanssaan. Vakuuttelin aikani, ettei mistään tuollaisesta ole kyse, kunnes lopulta hermostuin ja löin luurin korvaan. Mika soitti uudelleen ja pyysi saada puhua ystäväni kanssa todisteeksi, että varmasti olen hänen luonaan. Annoin puhelimen ystävälleni, Mika rauhottui ja oletimme tilanteen olevan ok.
Laitoin puhelimen äänettömälle, ja aloimme katsella leffaa. Yhtäkkiä ystäväni puhelin soi. Mika soitti kiukusta kihisten, miksen vastaa puhelimeen. Oli 45 min sisällä edellisestä puhelusta kerennyt soittamaan yli 10 kertaa ja pari raivoviestiäkin oli tullut. Hermostuin, ja sanoin, että haluan jumalauta keskittyä elokuvaan ja ystävääni, joten ei ole mitään tärkeää asiaa niin soitellaan myöhemmin.
Soittelu jatkui, ja lopulta jouduimme molemmat ystäväni kanssa sammuttamaan puhelimenme. Yhtäkkiä ystäväni äiti käveli huoneeseen, tuoden mulle puhelimensa. Äitini (ollaan siis perhetuttuja) soitteli todella vihaisena, että miksi olen sammuttanut puhelimeni, ja mikä tarve mulla on valehdella ihmisille. Mika oli ajanut 40 km kevytmoottoripyörällä rankkasateessa kotiimme väittäen, että olin luvannut olla hänen kanssaan ja sopinut kellonajan jolloin hän tulee kylään, mutta mulla olikin puhelin kiinni. Oli kuulemma ihan itkenyt, miksi olen niin törkeä ja teen oharit ilmoittamatta. Äitini oli siis todella vihainen ja käski mut kotiin.
Menin sitten kotiin, sain äidiltäni huudot ja jouduin olemaan koko illan Mikan kanssa, vaikka pyysin useampaan kertaan tätä poistumaan ja yritin selittää äidillenikin tilannetta. Mika itki vieressä, joten äitinikin uskoi häntä. Tällaisia temppuja oli PALJON, ja kesti kauan päästä mikasta eroon, vaikka tilanteeseen puuttuivat useat ystävät molempien puolelta. Hyi että, elämäni ahdistavinta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuja fiiliksiä ja tapauksia.
Lukioikäisenä olin kaukosuhteessa todella mustasukkaisen miehen kanssa. Olin tuolloin vielä todella sinisilmäinen ja kiltti, enkä tajunnut millaiseksi suhde oli ajautumassa. Ensin alkoi vähättely. Lukiossa opiskelu oli hänestä turhaa p**kaa, eikä tutkinnolla tee mitään. Olisi pitänyt kuulemma vaihtaa ammattikouluun, jossa hänkin opiskeli. En onneksi tehnyt kuten hän toivoi. Opiskelu oli minulle tuohon aikaan 1. prioriteetti, johon kului myös paljon aikaa. Tätä hänen oli mahdotonta ymmärtää.
Sitten alkoi se kyttääminen. Joka ikinen ilta tuli vähintään 10 soittoa, että olenko taas pettämässä. Todellisuudessa tein läksyjä omassa huoneessani kaiket illat, mutta hän ei uskonut vaikka kuinka vakuuttelin. Olisi varmaan tullut oven taakse, jos välimatka olisi ollut lyhyempi.
Hän eristi minut myös kaikista ystävistäni, koska he olivat kuulemma huonoja/tyhmiä/pettäjiä/miehiä joiden kanssa petän tms. Kerran erehdyin menemään kahville miespuolisen ystäväni kanssa. Tämä ystäväni on homo, mutta eihän sekää tietystikään voinut olla totta. Sain jälleen kuulla järjestöntä meuhkaamista, kuinka petän häntä "homo"kaverini kanssa. Mitään oikeaa syytä epäillä minua ei siis ikinä ollut tai tullut. En tehnyt koskaan mitään väärää, olinhan kiltti ja kunnollinen nuori tyttö, jota oli helppo pompottaa.
Varoin myös kaikkia menemisiä ja sanomisia. Edes vanhempien kanssa en olisi saanut liikkua missään. Baarit olivat ehdoton EI. Suhdetta oli kestänyt jo sen verran pitkään, että en nähnyt kuinka kamalaa tuo kaikki oli.
Hauskaa tässä on se, että jätkä ei saanut itse EDES sitä ammattikoulua suoritettua. Itse olen nykyään todella hyvässä työpaikassa, yliopisto suoritettuna. Huvittavaa on myös se, että hänellä itsellään oli ties mitä naiskuvioita jatkuvasti. Kertoi kerran mm. suudelleensa jonkun toisen naisen kanssa, mutta sekin oli vahinko ja sen naisen vika. Annoin anteeksi.
Oli todella suojeleva kännykkänsä suhteen ja puhelut/viestittelyt piti tehdä salaa vessassa. Hänellä oli suhde jo jonkun toisen kanssa ennen kuin jätin hänet. Silti hän jaksoi häiriköidä minua vielä monta kuukautta. Tämän uuden naisen kanssa saivat ensimmäisen lapsensa käsittääkseni noin 7-8 kk eromme jälkeen :D
Terveisiä vaan Heidille sinne Länsi-Suomeen, sääliks käy sua jos vieläkin jaksat samaa urpoa äijää.
Alkaako miehen etunimi M.:llä? Toivottavasti ylläpito ei poista tätä, mutta musta tuntuu että tässä on kyseessä mun eksä, vaikka näitä voi olla ihan tajuttomia määriä muitakin.:DD
Tämä eksä ei osannut jättää muakaan mutta oli todella mustasukkainen vaikka itse seurusteli jopa kahden eri ihmisen kanssa eli ihminenkin vaihtui. Nyt kun mietin niin miten ihmeessä se oli saanut ne edes pokattua. Käytös on tismalleen samaa kuin mitä sä kerrot tässä.:D Haukkui, arvosteli, painosti ja itse ei saanut edes amista käytyä loppuun, koska koulu kohteli häntä huonosti (totuus: opettajat eivät jaksaneet sen ylimielistä käytöstä). Haukkui mut pystyyn siitä, kun unelmoin lakimiehen urasta ja miten en ikinä maailmassa tule olemaan hyvä lakimies koska suutun niin herkästi. (Miten realistinen kriteeri miksi juridiikkaa ei pääsisi opiskelemaan, todellisuudessa sinne on todella vaikea päästä ja koulu kestää sen viisi vuotta harjotteluineen joten eiköhän siinä ihminen keity jos sinne asti pääsee, joten todella koominen väite.) Itse hän aukoi päätään minkä ehti, ja saattoi pamauttaa päin naamaa mitä sattuu ja ihmetellä miksi suutun. Itse otti hirvittävät pinnat melkein mistä tahansa, joten pata kattilaa ja niin edelleen.
Huvittavinta on, että hän kävi säännöllisesti luonani yökylässä vaikka seurusteli uudella tahollaan - uskollisuuden huipentuma siis koko mies. Tiesin kyllä missä mennään, joten pidin tarkasti huolta kondomin käytöstä ja kävin testeissä. Kun tuli aika että lakkasin antamasta, se jätkä yritti heittää mut pihalle.:D Sääliksi käy niitä naisia, joiden kanssa se petti mua. Mitähän mahtoi niillekin selittää.:D
-en saanut siistiä bikinirajaa, koska se tarkoitti pettämistä
-kerroin nuoruuden hyväksikäytöstä, olin huorannut siis jo teininä hänen mielestään
-vastaili kännykkääni välillä
-tietyt tyttökaverit oli kiellettyjen listalla koska olivat sinkkuja lutkia ja minä sitten myös
-aina humalassa totesi että hän tietää minun huoraavan selkänsä takana koko ajan.ei ollut totta.
-kaikki miespuoliset kaverini,myös tahoillaan seurustelevat, olivat panokavereitani ja siksi heille piti olla mahdollisimman inhottava
-pukeuduin ja laittauduin aina nätiksi muita paitsi häntä varten.totta oli etten enää halunnut käydä missään ulkona tämän miehen kanssa, joka mielipuolisen vihaisesti tuijottaen epäili kaikkia kavereitani huoriksi
-luonnollisesti emme ole enää yhdessä ja voin taas normaalisti viettää aikaa ystävieni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden väitteiden kanssa elän elämääni päivästä toiseen. Kun kirjoitin näitä ylös, tuli minulle melkein itku silmään kun tilanne on niin masentava.
- Kun olen työmatkalla, panen niillä aina vieraita naisia
- Jos olen työmatkalla samassa kaupungissa useasti, minulla on siellä toinen perhe tai joku vakipano
- Jos taskussani on paperinpala, esimerkiksi kuitti tai muistilappu, on siinä toisen naisen puhelinnumero tai vähintään nimi
- Jos radiosta tulee pettämisestä tai rakkaudesta kertova laulu, johtuu se siitä että vaimolleni viestitetään että olen rakastunut toiseen naiseen
- Jos käyn kavereiden kanssa joskus ravintolassa, käyn niissä siksi että haen sieltä vieraita naisia
- Halusin aloittaa liikuntaharrastuksen. Minulla on pakko olla toinen nainen koska olen kiinnostunut ulkonäöstäni ja kunnostani
- Harkitsin lääkärin apua ihottumaan. Tämäkin on seurausta yllä mainitusta toisesta naisesta
- Jos puhelimeni on äänettömällä, johtuu se siitä ettei vaimoni huomaisi kun vieraat naiset soittaa tai viestittää
- Jos puhelimessani on äänet päällä ja joku soittaa, on se vieras nainen koska en puhu esimerkiksi työasioita samassa huoneessa missä vaimoni katsoo televisiota
- Jos en saa heti unta illalla, mietin toisia naisia
- Jos harrastan jotain, johtuu se siitä että olen kyllästynyt vaimooni ja haen mahdollisuuksia hakeutua toisten naisten seuraan
- Työpaikallani panen kaikkia yrityksen naisia, ainakin niitä jotka vaimoni tietää nimeltä. Osaan olen myös tulisesti rakastunut
- Vaimoni on sanonut ettei jaksa eikä halua miellyttää minua seksuaalisesti koska olemme jo naimisissa. Seksin tulee olla miehen suorittama kiimainen akti. Muita miehiä ennen liittoamme on halunnut palvoa. Tästä johtuen olen osittain masentunut ja olen sulkenut seksin kokonaan mielestäni. Seksin poistaminen mielestä on johtanut seksittömyyteen. Seksittömyys johtuu vaimoni mukaan siitä että minulla on toisia naisia
Tee siitä vaimosta entinen. Elät vain kerran.
En halua. Meillä on jo pitkä liitto ja upeita lapsia. Olen sitoutunut perheeseeni, joten miksi toimisin noin?
Ehkä upeita lapsia, muttei upea liitto. Sen merkitys omaan hyvinvointiin on todella suuri.
Tiedän. Olen henkisesti loppu ja koko ajan veitsen terällä, mutta en halua erota lapsistani. Vaimoni sanoi että jos lähden toisen naisen takia, en näe enää koskaan lapsiani. Ja mitäs luulet, miksi lähtisin liitosta vaimoni mielestä?
Erotkaa lastenne vuoksi. Oikeasti.
Vaimosi käytös muistuttaa minua äidistäni. Hän on sairaalloisen mustasukkainen ihminen, ja kontrolloi aikanaan isääni juuri samoin kuin vaimosi kontrolloi sinua. Äitini syyllisti isääni kaikesta, ja kävi myös fyysisesti käsiksi. Totta kai lapsena luulin olevani jotenkin vastuussa äitini käytöksestä, ja opin tekemään kaikkeni, jotta hän ei suutu minullekin. Koko lapsuus oli sellaista munankuorilla kävelemistä ja jatkuvaa pelkoa.
Isäni sai lopulta tarpeekseen, ja otti avioeron. Siitähän vasta helvetti repesi irti, ja äitini yritti myrkyttää mieleni isääni vastaan kaikin tavoin. Tajusin kuitenkin missä mennään, ja olin salaa isäni puolella. Äidille tätä en tosin uskaltanut kertoa. He saivat jotenkin neuvoteltua minun huoltajuudestani, ja vietin joka toisen viikon äidillä, ja joka toisen isällä.
Teini-iässä äitini mustasukkaisuus kohdistui minuun. Hän oli todella mustasukkainen ystävistäni ja poikakaverista, ja teki kaikkensa, jotta ystäväni hylkäisivät minut. 16-vuotiaana muutin isälleni kokonaan asumaan, ja olemme nykyään äitini kanssa todella huonoissa väleissä.
Kaikkein pahinta on se, että huomaan välillä omassa käytöksessäni samanlaisia toimintatapoja kuin äidilläni oli. Lapsuudessani saatu parisuhteen malli on vaan niin kieroutunut, että huomaan välillä manipuloivani ihmisiä samalla tavalla kuin äitini. Olen viimeiset vuodet todellakin tehnyt kaikkeni päästäkseni eroon näistä tavoista, muta helppoa se ei ole.
Exän tempaukset:
* Aloituksen kaltaisia kuittikyttäilyjä ja sama, että jos meni parikin minuuttia kauemmin niin olin käynyt panemassa jossain.
* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".
* Puhelutiedot myös tietty tarkastettiin, puheluminuutteja myöten.
* Jos töissä en vastannut, olin jossain pettämässä.
* Jos töissä vastasin, olin jossain pettämässä.
* Kun olin siskoni ylppäreissä, pommitti puhelimen täyteen viestejä ja soitti parin minuutin välein, ja olin tietty oikeasti pettämässä kun en päivystänyt koko ajan puhelinta.
* Kun tv:ssä ohjelmassa tuli joku seksikohtaus, niin kilahti että tollasta pornoa katselen ja haaveilen muista miehistä :D :D
* Kun tv:ssä joku nainen petti, niin totesi "tollasia kaikki naiset on!" ja mulkoili minua siihen malliin, että ihan kuin minä siellä telkussa olisin ollut :D
* Kun oli töissä/jossain käymässä ja minä kotona, niin saattoi lähteä kotiin aiemmin ilmoittamatta tietenkään minulle ja "syöksyi" ovesta sisään odottaen, että näkee minun paneskelevan jonkun kanssa. Ja ainahan näissä tilanteissa olin siivoamassa, tekemässä ruokaa, lukemassa lehteä, katsomatta tv:tä jne. hölmistyneellä ilmeellä, että mitä helvettiä tuo touhuaa.
* Kerran tuli kotiin ja alkoi raivota, että käytävässä tuli vastaan mies, joka kehui miten minä olin hyvä pano.. Olin aivan wtf ja sanoinkin, että jännä juttu kun täällä ei ketään ole ollut... Iso riita tuli, tavaroita lensi ja toinen mylvi kuin hullu, että olen pettävä h*ora jne. Lopulta sitten sanoi, ettei siellä oikeasti ketään tullut vastaan ja tällä tavalla testasi, että käykö täällä joku kun hän on poissa. Että olisinko vahingossa tunnustanut, kun hän sanoisi nähneensä jonkun miehen lähteneen täältä.
Tässä kohtaa aloin tajuta, ettei tosiaan ole ihan terve tyyppi kyseessä.
Ihan sekaisin koko kaveri. Omista kavereista ja menoista ei tietty voinut haaveillakaan kun tuon kanssa oli.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen ensimmäinen poikaystäväni ollessani vielä alaikäinen. Hän oli siis järkyttävän mustasukkainen ihan kaikille, jouduin pistämään välit poikki joka ikiseen miespuoliseen kaveriini ja jouduin aina todistelemaan hänelle missä olin. En siis koskaa ollut pettänyt häntä, joten hänellä ei ollut mitään syytä epäillä tekemisiäni.
Kaikista naurettavinta oli kuitenkin seurustelun loppuvaihe, olin itse vasta 16-v. ja poikaystäväni "Mika" 17. Oli perjantai, ja ilmoitin Mikalle meneväni parhaan NAISPUOLISEN ystäväni luo katselemaan leffoja ja höpisemään joutavia suoraan koulusta, jääden oletettavasti yöksikin. Ei keretty ensimmäistäkään elokuvaa aloittaa, kun puhelimeni jo soi. Mika soitti kysellen, josko voisi tulla luoksemme (asuin vielä porukoillani) yöksi. Totesin ettei se käy, koska EDELLEEN haluan olla illan ystäväni kanssa. Tästä hän sitten suuttui, raivosi miten mulla on varmaasti toinen mies jonka luona olin ja kuinka hän ei käsitä, miksen voi mennä yöksi kotiin ja olla hänen kanssaan. Vakuuttelin aikani, ettei mistään tuollaisesta ole kyse, kunnes lopulta hermostuin ja löin luurin korvaan. Mika soitti uudelleen ja pyysi saada puhua ystäväni kanssa todisteeksi, että varmasti olen hänen luonaan. Annoin puhelimen ystävälleni, Mika rauhottui ja oletimme tilanteen olevan ok.
Laitoin puhelimen äänettömälle, ja aloimme katsella leffaa. Yhtäkkiä ystäväni puhelin soi. Mika soitti kiukusta kihisten, miksen vastaa puhelimeen. Oli 45 min sisällä edellisestä puhelusta kerennyt soittamaan yli 10 kertaa ja pari raivoviestiäkin oli tullut. Hermostuin, ja sanoin, että haluan jumalauta keskittyä elokuvaan ja ystävääni, joten ei ole mitään tärkeää asiaa niin soitellaan myöhemmin.
Soittelu jatkui, ja lopulta jouduimme molemmat ystäväni kanssa sammuttamaan puhelimenme. Yhtäkkiä ystäväni äiti käveli huoneeseen, tuoden mulle puhelimensa. Äitini (ollaan siis perhetuttuja) soitteli todella vihaisena, että miksi olen sammuttanut puhelimeni, ja mikä tarve mulla on valehdella ihmisille. Mika oli ajanut 40 km kevytmoottoripyörällä rankkasateessa kotiimme väittäen, että olin luvannut olla hänen kanssaan ja sopinut kellonajan jolloin hän tulee kylään, mutta mulla olikin puhelin kiinni. Oli kuulemma ihan itkenyt, miksi olen niin törkeä ja teen oharit ilmoittamatta. Äitini oli siis todella vihainen ja käski mut kotiin.
Menin sitten kotiin, sain äidiltäni huudot ja jouduin olemaan koko illan Mikan kanssa, vaikka pyysin useampaan kertaan tätä poistumaan ja yritin selittää äidillenikin tilannetta. Mika itki vieressä, joten äitinikin uskoi häntä. Tällaisia temppuja oli PALJON, ja kesti kauan päästä mikasta eroon, vaikka tilanteeseen puuttuivat useat ystävät molempien puolelta. Hyi että, elämäni ahdistavinta aikaa.
Ei helvetti että pistää vihaksi lukea näitä tapauksia, joissa vanhemmat asettuvat lastaan vastaan näissä jutuissa eivätkä pysty sitten millään kuuntelemaan! Mun äiti teki vastaavaa, koska hänellä jäi hiukan kasvatustyö omasta mielestään kesken ja nosti poikaystäväni jalustalle kotonamme - eli he yhdessä yrittivät kasvattaa mua. Kun poikaystävä töppäsi, asia kuitattiin olankohauksella mutta mä olin tarkassa valvonnassa ihan koko ajan ja kaikesta kuuli tosi paljon. Äiti ei myönnä tätä vieläkään, mutta olen päättänyt, ettei hän tule näkemään syntyvää lastani, koska en voi olla varma siitä ettei hän laita tätä sairasta käytöstä taas yhtä sukupolvea eteen päin. Vaihdan jopa sukunimeni pois, koska olen niin vihainen tosta käytöksestä edelleen. Jos yritin jättää poikaystävää, poikaystävä ilmoitti ettei lähde mihinkään ja äiti oli vieressä ihan tyynenä ja saattoi kans vesittää jättämispäätökseni. Mikä parisuhde tuollainen on? Vanhempien tapa kostaa lapselleen omia vajaavaisuuksiaan lapsen parisuhteen kautta ei ole kauhean tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Exän tempaukset:
* Aloituksen kaltaisia kuittikyttäilyjä ja sama, että jos meni parikin minuuttia kauemmin niin olin käynyt panemassa jossain.
* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".
* Kun olin siskoni ylppäreissä, pommitti puhelimen täyteen viestejä ja soitti parin minuutin välein, ja olin tietty oikeasti pettämässä kun en päivystänyt koko ajan puhelinta.
* Kun tv:ssä ohjelmassa tuli joku seksikohtaus, niin kilahti että tollasta pornoa katselen ja haaveilen muista miehistä :D :D
* Kun tv:ssä joku nainen petti, niin totesi "tollasia kaikki naiset on!" ja mulkoili minua siihen malliin, että ihan kuin minä siellä telkussa olisin ollut :D
* Kun oli töissä/jossain käymässä ja minä kotona, niin saattoi lähteä kotiin aiemmin ilmoittamatta tietenkään minulle ja "syöksyi" ovesta sisään odottaen, että näkee minun paneskelevan jonkun kanssa. Ja ainahan näissä tilanteissa olin siivoamassa, tekemässä ruokaa, lukemassa lehteä, katsomatta tv:tä jne. hölmistyneellä ilmeellä, että mitä helvettiä tuo touhuaa.
* Kerran tuli kotiin ja alkoi raivota, että käytävässä tuli vastaan mies, joka kehui miten minä olin hyvä pano.. Olin aivan wtf ja sanoinkin, että jännä juttu kun täällä ei ketään ole ollut... Iso riita tuli, tavaroita lensi ja toinen mylvi kuin hullu, että olen pettävä h*ora jne. Lopulta sitten sanoi, ettei siellä oikeasti ketään tullut vastaan ja tällä tavalla testasi, että käykö täällä joku kun hän on poissa. Että olisinko vahingossa tunnustanut, kun hän sanoisi nähneensä jonkun miehen lähteneen täältä.
Ihan sekaisin koko kaveri. Omista kavereista ja menoista ei tietty voinut haaveillakaan kun tuon kanssa oli.
Huh huh. Onko näillä lapatossumiehillä mikropenis vai mitä hittoa? Mistä tuo huono itsetunto kumpuaa, vai onko se sairas mieli, joka saa naisesta huoran, jos/kun itse kerran pettää?
Vierailija kirjoitti:
Alkaako miehen etunimi M.:llä? Toivottavasti ylläpito ei poista tätä, mutta musta tuntuu että tässä on kyseessä mun eksä, vaikka näitä voi olla ihan tajuttomia määriä muitakin.:DD
S-kirjaimella alkaa. Näitä samankaltaisia sankareita on selvästi paljon.
T. 131
Kun menin miehelle kyläilemään (emme asuneet yhdessä), hän joskus vaati, että kokeilee sormella, olenko kostea. Jos olin, olin ollut juuri nussimassa jotain toista kundia. Ihan kuukautiskierrostakin johtuen esim. ovulaation aikaan voi paikat olla kosteanakin ilman mitään muuta syytä ja eihän se alapää ole koskaan rutikuiva. Todella nöyryyttävää. Olin parikymppinen silloin. Tää jätkä teki kaikkea muutakin todella sairasta. Mutta tää on ehkä pahin.
Edellinen jatkaa..
Ja meillä siis oli ongelmana nimenomaan toi sairaalloinen mustasukkaisuus, kontrollointi, manipulointi ja vähättely, mitä poikaystävä harrasti kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoittuuko nämä mustasukkaisten miesten kontrollointiyritykset vain mustasukkaisuuteen?
Meillä se alkoi mustasukkaisuutena, mutta on kehittynyt muunlaiseksi. Aluksi mies mm. soitti joka päivä ja uteli, mitä teen. Luulin hänen olevan tosi kiinnostunut minusta. Nykyään hän ikäänkuin kuulustelee joka päivä kotiin tullessaan, mitä olen tehnyt. Tuntuu että pitäisi olla oikeanlaista kerrottavaa ja stressaan aina etkäteen, että onko. Hänellä on tarkkoja mielipiteitä siitä, mitä minun pitäisi tehdä, jotta käyttäisin aikani oikein ja tunnen huonommuutta ja syyllisyyttä, jos en ole tehnyt niitä juttuja.
Älytöntä, koska hän ei elätä minua vaan tienaan omat rahani ja hän pikemminkin hyötyy minusta taloudellisesti eli ei pitäisi kuulua hälle yhtäön, mitä teen. Yrittää myös kieltää surffailemasta tietyillä sivuilla netissä eli täällä av:lla, koska tämä vertaistuki on hänen kontrollilleen ilmeisesti uhka.
Mustasukkaisuus on nykyisin siis pienempi paha, isoin on hänen jatkuva tyytymättömyytensä minuun ja tuo stressaava jokapäiväinen tekemisteni kuulustelu.
Miten jaksat kävellä narsistin tekemillä lasinsirpaleilla joka päivä? Minä lähtisin kävelemään. Sinua kontrolloidaan ja alistetaan.
Olen ollut 18 vuotta naimisissa, eikä meillä ole tuollaista. Mutta anopilla oli. Hän jaksoi 21 vuotta, ja sitten lähti. Mieheni lähti heti armeijan jälkeen. Et voi etka saa antaa itsesi alistua tuollaiseen!
.....ja appiukko on täysi itsekäs luuseri, jota vituttaa, että me olemme pärjänneet paremmin kuin hän.
Olen tosiaan tullut siihen tulokseen, että mies on narsisti, ainakin käytös on ihan täysin samanlaista kuin oppikirjoissa kuvataan narsistin käytökseksi. Kirjoitin tuohon äsken selitystä, miksi on vaikea erota, eli kyseessä on riippuvuussuhde. Narsisti tunnistaa toisessa psykologiset heikkoudet ja niihin tähtäämällä osaa manipuloida, välillä antaa palkintoa ja välillä rankaisee.
Eilen käytiin erokeskustelua, koska mies on loukannut mia tosi pahasti edellisenä päivänä ja tuntui, että ehkä haluaisin erota. Mutta se jotenkin päättyi siihen, että myönnyin hänen arvosteluihinsa, myönnyin yrittämään tulla paremmaksi ja myönnyin siihen, että loukkaannuin haukuista perusteettomasti. Meillä oli ollut pitkä seksitön kausi, kun mies on ollut haluton. oletan että siksi kun mies oli kokenut minut liian vahvaksi, eikä siten haluttavaksi ja siksi varmaan piti tuo haukkumishyökkäyskin tehdä.
Nyt siis kun olin itkuinen ja ihan nujerrettu, niin sepä oli varsinainen potenssilääke taas miehelle ja oli sellaista seksiä, että tyyliin kerran elämässä. Mies on ihan jumala sängyssä halutessaan ja lupaili lisää tänään. Oli myös muuten todella ihana ja rakastava mua kohtaan ja nyt taas tunnen olevani hänen silmissään ihana ja kelpaava. Nuo palkinnot ja rangaistukset siis vuorottelevat ja ikäänkuin ehdollistavat mua voimakkaasti toistuessaan.
Eli tunnistan nämä sairaat käyttäytymismallit tässä suhteessa, mutta en vaan tunteen tasolla pysty eroamaan vaikka järki niin sanoo. Vähän kuin huumeidenkäyttäjä ei helposti pääse irti huumekoukusta. Pitäisi saada oma itsetunto kuntoon ensin, jotta ei olisi niin riippuvainen ulkopuolisesta hyväksynnästä, jotta pystyisi eroamaan, mutta sehän juuri ei tällaisessa suhteessa ollessa onnistu. Ehkä itsetuntoa kohottava sivusuhde olisi pakoreitti ja ei varmaan ole yllätys, että miehen joka ikinen aikaisempi suhde on päättynyt siihen, että nainen on alkanut pettää. -> lisäpontta mustasukkaisuudelle...
Itsetuntoa ei saa kuntoon narsistin seurassa. Ensin pitää kuunnella sitä järkeä ja lähteä. Anoppi kävi terapiassa vuoden päivät, kunhan ensin sai asuntoasiansa järjestykseen. Kaikki noi mustasukkaisuusjutut sun muut, mitä tässä ketjussa kerrotaan, on anopille hyvin tuttuja.
Mun mies on tervehtynyt ja oppinut katsomaan isäänsä melko kriittisin silmin. Hänellä on isälle nimikin: energiansyöjä. Tapaavat pari kertaa vuodessa. (Mä tulen appiukon kanssa toimeen, koska olen sellainen luonne, että en anna itsestäni ulos mitään henkilökohtaista tarttumapintaa, enkä tilitä itsestäni mitään. Meillä on virallisen kohteliaat välit)
Erosta on jo aikaa. Anoppi voi nykyisin hyvin, ja on ollut suhteita, nykyinen mies on kivan tuntuinen, vähän ujo, ei ylimakea. Eivät asu yhdessä, koska anoppi haluaa pitää tiukasti kiinni siitä, että jos alkaa ottaa kupoliin, on oma koti, minne mennä.
Kyllä sä pystyt eroamaan. Hommaat asunnon ja otat käsilaukkusi ja menet. Patjan saat Sotkasta ja huonekaluja on maailma pullollaan. Anoppikin jätti kaiken ja osti uudet. Valokuvatkin jäi. PARASTA OLI KUULEMMA SE IHANA VIILEÄ HAPPI ASUNNOSSA.
Ja mitä tulee seksiin, niin mä voin sinkkuaikojeni muistona kertoa, että jos miehen puute yllättää, niin hieromasauva on keksitty.
En sano sulle muuta, kuin että lakkaa keksimästä syitä jäämiseen ja lähde lopultakin loppuelämääsi kohti. . Ei sun ole mikään pakko sietää tota hullua, kuules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän tempaukset:
Huh huh. Onko näillä lapatossumiehillä mikropenis vai mitä hittoa? Mistä tuo huono itsetunto kumpuaa, vai onko se sairas mieli, joka saa naisesta huoran, jos/kun itse kerran pettää?
Jaa-a, en tiedä mikä tuota vaivasi. Osa jutuista, esim. nuo tv-jutut on niin absurdeja, että nykyään naurattavat :D
Se taasen ei naurata, että ero tuosta kaverista olikin jo sitten ihan oma seikkailunsa, joka vaati mm. numeroiden, sähköpostien, osoitteiden, työpaikan jne. vaihtamista ja salaamista, uhkailua tuli joka viestimeen, kotiin ja työpaikalle ilmestyi väijymään. Niin ja tekaisihan tuo rikosilmoituksenkin minusta, kun muuta kiusaa ei enää keksitty. Ei mennyt tosin sekään ihan putkeen hänen kannaltaan (sai itse syytteen ja tuomion :D ).
Vierailija kirjoitti:
Kun menin miehelle kyläilemään (emme asuneet yhdessä), hän joskus vaati, että kokeilee sormella, olenko kostea. Jos olin, olin ollut juuri nussimassa jotain toista kundia. Ihan kuukautiskierrostakin johtuen esim. ovulaation aikaan voi paikat olla kosteanakin ilman mitään muuta syytä ja eihän se alapää ole koskaan rutikuiva. Todella nöyryyttävää. Olin parikymppinen silloin. Tää jätkä teki kaikkea muutakin todella sairasta. Mutta tää on ehkä pahin.
Ei helvetti, minullakin ex vaati saada tehdä tuon "tarkistuksen" :D
Ja toki oli salattavaa, kun en suostunut.
Jokaisella on lupa, keltään kysymättä, elää hyvää elämää. Elämä on lyhyt, miksi ei tekisi parhaansa elää oma elämänsä niin, että se olisi mahdollisimman hyvä. Kaikki mikä painaa ihmistä alaspäin on kiviriippa, mistä pitää yrittää päästää irti. Ja päästää irti. Elämä kantaa, anna itsellesi mahdollisuus olla onnellinen. Ei tarvitse olla erityisen vahva ihminen, vain tehdä pieni päätös. Minä olen hyvän elämän arvoinen, minä olen sen ansainnut, en tarvitse siihen kenenkään muun lupaa tai myötävaikutusta. Minä pärjään, olen kyllin hyvä.