Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
461/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaveri, joka on reppana mies eikä saa naista, vaikka miten yrittää. Kerroin sitten avovaimolle, että eräillä festareilla tämä oli ollut meidän porukan seurassa ja jäänyt, heh heh, seuraan kun paikalla oli ollut kauniita naisia (kaksi kaveriani).

Nainen alkoi huutaa, että varmaan n*n näitä naisia, että olen pettänyt häntä näiden kanssa ja miksi v*ssa olin niin tyhmä, että sanoin tämän ajatuksen ääneen. Hän sanoi myös, että oli hänelläkin nuorempana komeita kavereita, joita oli mahtavaa katsoa ja että miten kadulla näkee päivittäin komeita raksamiehiä töissä, joita on mukava katsoa.

Hän veti h*vetinmoiset pultit, raivosi, haukkui ja tuli lopulta tivaamaan raivoten, että olisiko se kaveri jäänyt hänen seuraansa. Sanoin hänelle, että hän on kaunis, kauniimpi kuin nämä kaverit ja tottakai olisi jäänyt.

Avovaimo ei vain usko olevansa riittävä. Hän vertaa itseään jatkuvasti muihin ja saa raivokohtauksia jos näen tai vihjaan jonkun naisen olevan hyvännäköinen. Mikä neuvoksi?

Se vielä, että nainen ei lähtenyt noille festareille, koska niillä oli hänen mielestään niin huonoja esiintyjiä. Hän myös haukkuu jatkuvasti lihavaksi, rumaksi ja idiootiksi jos tulee riitaa ja uhkailee tekevänsä ties mitä noille naispuolisille kavereilleni.

Voisiko joku siis kommentoida tätä? Nainen on riitojen ulkopuolella mukava ja ihana.

Itsetunto-ongelma, joka purkautuu vihamielisyytenä ja asiattomana käytöksenä. Kerrot tämän hänelle ja kerrot, että se on sinulle ongelma, joten hänen pitäisi tiedostaa asia ja alkaa työstää sitä. Jatko riippuu sitten hänen reaktiostaan, joka voi olla itsesäälikohtaus, lisää raivoa tai sitten tajuaa, että hommassa on jotain pielessä ja menee itseensä. Jos hän alkaa käsitellä ongelmaansa, yritä pönkittää hänen itsetuntoaan ja luottamusta teidän suhteeseenne. Jos ei ota onkeensa, joudut valitsemaan sietämisen tai lähtemisen. 

No helvetti eikö se mies voi olla vain mainitsematta niistä kauniista naisista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaha, mustismuija tili palstalle 😂

Miksi joidenkin miehien on pakko koko ajan kertoa naiselleen miten kauniita, seksikkäitä, pantavia ja suloisia muut naiset ovat? Miksi?

Suurin osa kun älyää olla loukkaamatta puolisoaan, siis fiksut miehet eivät vertaile naisia ja ääneen arvota heitä ulkonäön perusteella.

Turha inistä mistään "kostamisesta" jos nainenkin sitten kehuu muita miehiä.

Pitää sietää omaa lääkettään ulisematta.

Miten siinä vertaillaan tai arvotetaan ulkonäön perusteella jos mainitaan että onpa tuo näyttelijä nätti? :D toivottavasti et ole suhteessa tai että miehesi pakenee ja PIAN!!

No kun KAIKKI naisnäyttelijät arvostellaan ulkonäöllisesti. Ja JOKAINEN nainen ja alaikäinen tyttökin saa ääneen arvion. Ihan niinkuin naisella ei mitään muuta arvoa ole kuin se miten kiihottava tai silmää miellyttävä se herran mielestä on.

En ole suhteessa. Olen ollut sairaan ihmisen kanssa, en enää koskaan aijo seurustella kenenkään kanssa, kerran on näin epäterveen mustasukkainen, että voit huokaista helpotuksesta ja jatkaa näyttelijätärien kehumista (mikset keskity näyttelijän suorituksiin ja arvostele myös miesten ulkonäköä)

Vierailija
462/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä oli tuollainen, valitettavasti. Narsisti, manipuloiva ja erittäin mustasukkainen ja väkivaltainen. Itse säästyin kaikelta muulta paitsi mustasukkaisuudelta kun äiti lähti ja jäin säälistä isän luo, en halunnut hänen olla yksin koska rakastin ja minun oli hyvä olla, lukuunottamatta muutamaa riitaa johon menin väliin.

Muutamia esimerkkejä äidin kohtelusta:

-Autosta osia irti ettei päässyt mihinkään kun itse oli töissä

-Väkivaltaiset riidat, hakkasi äidin monet kerrat ja veljeä kuristi kerran ja tönäisi, itse säästyin tältä ja siksi minulle kiukuteltiin kun olin "isin pikkutyttö"

-Pisti oven talalukkoon ja naulasi takaoven eli pannuhuoneen oven kiinni ulkoa

-Äiti ei saanut nähdä kavereita ja sukulaisia kun kuulemma puhuvat hänestä pahaa

-Eron jälkeen jatkoi piinausta, äidin talon ohi ajelua ja ilkeitä viestejä

Näitä on todella paljon mutta tässä kaikki mitä tuli nyt mieleen

Äidillä kyllä oma osansa tässä, pahan luokan alkoholismi ja siinähän se noidankehä on valmis

Minä taas yläasteikäisenä sain tuta mustasukkaisuuden, en aluksi mutta sitten myöhemmin kun jäin juomisesta kiinni; en saanut nähdä äitiä, en veljeä enkä kavereita, koulusta suoraan kotiin ja kotoa kouluun, loppujen lopuksi en saanut edes ratsastaa hevosellani enkä ajaa skootterillani,

Luoja kiitos isä tajusi vääryyden lapsiaan kohtaan ja olen onnellinen että sain veljeni kanssa välit kuntoon isän kanssa(minä ensin ja veljeni vasta ku vakuutin isän muuttuneen), on kuin eri ihminen ja siitä on kiittäminen isän uuden naisen vahvaa persoonaa! Vanhuus myös teki oman osansa.

Se inhottaa että saan vieläkin, 15v myöhemmin, kuulla katkeruutta veljeltäni kun minä "sain kaiken" ja hän ei mitään. Mitä sitä teininä muuta haluaisikaan muutakuin että isältä saisi kaiken mitä haluaa! Ja noin vaikka tiesin sillä ostavan rakkauttani. Rakastin ja rakastan isääni kyllä ilman uusia vaatteita, skoottereita tms mutta pelkäsi kovin jäävänsä yksin.

Kun aloin sitten aloin rajoituksista kimmastumaan teinitytön raivolla niin skootteri, hevonen, kaverit ja muu perhe pistettiin elämästäni pois. Istuin omassa huoneessani koulun lopusta koulun alkuun..kunnes karkasin reppullinen vaatteita äitini luokse josta pakenin käsiksi käyvää juoppomiestä sitten siskoni luo

Tässä jotain pähkinänkuoressa, paljon muutakin mutta en kertakaikkiaan muista kun näistä on aikaa yli 15v

Ainiin, kerran kun äiti oli TODELLA HUMALASSA (hoiti tämän takkahuoneessa) ja isä sai sen selville niin isä jahtasi meitä aseen kanssa ympäri pihaa, isä siis metsästäjä. Eniten harmittaa kun mulla oli silloin kaveri kylässä, oltiin n. 10-11v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin vessaa ja pyyhin liinalla mm. hänen partavesipullonsa alta. Pullo siirtyi viisi senttiä toiseen asentoon. Miehen mukaan asunnossa oli käynyt hänen poissa ollessaan toinen mies, joka oli vieläpä käyttänyt hänen partavettään aktin jälkeen.

Mies tonki pyykkikasaa. Jos alushousuissa oli valkovuotoa, se oli hänen mielestään sisältäni valunutta spermaa.

Meille tehtiin kylppäriremonttia ja asennettiin uusi kylpyamme. Asennuksen jälkeen päätin suihkuttaa sen kertaalleen läpi. Mies huomasi märän kylpyammeen ja veti johtopäätöksen, että olin mennyt kylpyyn remonttimiehen kanssa.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. 5 vuotta katselin tämmöistä, sit tajusin lähteä viimeinkin.

Vierailija
464/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni ei tietenkään ollut mustasukkainen, ei toki, sellainenhan on sairasta. Mutta.

- kaikki ystäväni olivat jollain tavalla viallisia, tyhmiä ja huonoa seuraa. Hänen ystävänsä olivat kivoja ja fiksuja. Ystäväni jäivät siis. 

- miehiä ei voi olla ystävänä, koska miehet haluaa aina vain yhtä asiaa. Hän kyllä tietää. Hänellä kyllä oli naisia paljonkin "ystävinä", mutta hänhän onkin luotettava, mitä minä en ole (koska hän sanoo niin).

- perheeni ja sukulaiseni olivat tyhmiä/juoppoja/hulluja ja hänen perheensä oikeanlainen ja sivistynyt.

- sain toki mennä ulos, ilomielin. Ihme vaan kun murjotus alkoi aina pari päivää aikaisemmin jostain ihan muusta asiasta. Ja sitä kesti viikkoja. Hän meni ja tuli minuutin varoitusajalla ilmoitusasiana ja palasi sitten kun huvitti. 

- töihin sain mennä ja rahaa ja palkankorotuksia piti tulla. Mutta työmatkoja, minuutinkaan ylitöitä saati asiakastapaamisia tai firman juhlia illalla, noh, mitä luulette?

Väkivaltaiseksi ei koskaan alkanut, koska silloin olisin häipynyt sekunnissa. Kiristyskeino oli viikkojen ja kuukausien murjotus, joka käsitti koko perheen. Lopulta päässäni oli automaattinen suodatin, joka kävi etukäteen läpi pienimmänkin liikkeeni etten vaan tehnyt mitään, mistä se taas alkaisi (alkoi aina jostain kuitenkin). Olisikin lyönyt, näin jälkeenpäin ajatellen, koska tuon miehen kanssa vietin yli 25 vuotta ennenkuin tajusin koko jutun sairauden. Huhhuh ja vieläkin kamppailen itsetunnon kanssa. 

Niin ja vielä tästä. Loppuvaiheessa kun olin jo niin uupunut, menin terapiaan, joka sitten avasi silmäni ja sain masennuslääkityksen. Eksä halveksi minua kun olin niin heikko ja jouduin syömään "mömmöjä", ja vaatimalla vaati minua sanomaan, ettei se sinakaan hänen syynsä ole. Ja mites hänen seksinsä nyt, kun lääkitys aiheutti haluttomuutta. Saako nyt mennä sitten luvalla vieraisiin?

Onkohan meillä sama exä...?

Ihan samat jutut...

Saattaapi ollakin. En tiedä kun en ole exän elämää seurannut eron jälkeen vuosia sitten, enkä lapsiltakaan halua kuulla mitään häneen liittyvää. Pk-seudulla asutaan. 

Vierailija
465/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaveri, joka on reppana mies eikä saa naista, vaikka miten yrittää. Kerroin sitten avovaimolle, että eräillä festareilla tämä oli ollut meidän porukan seurassa ja jäänyt, heh heh, seuraan kun paikalla oli ollut kauniita naisia (kaksi kaveriani).

Nainen alkoi huutaa, että varmaan n*n näitä naisia, että olen pettänyt häntä näiden kanssa ja miksi v*ssa olin niin tyhmä, että sanoin tämän ajatuksen ääneen. Hän sanoi myös, että oli hänelläkin nuorempana komeita kavereita, joita oli mahtavaa katsoa ja että miten kadulla näkee päivittäin komeita raksamiehiä töissä, joita on mukava katsoa.

Hän veti h*vetinmoiset pultit, raivosi, haukkui ja tuli lopulta tivaamaan raivoten, että olisiko se kaveri jäänyt hänen seuraansa. Sanoin hänelle, että hän on kaunis, kauniimpi kuin nämä kaverit ja tottakai olisi jäänyt.

Avovaimo ei vain usko olevansa riittävä. Hän vertaa itseään jatkuvasti muihin ja saa raivokohtauksia jos näen tai vihjaan jonkun naisen olevan hyvännäköinen. Mikä neuvoksi?

Se vielä, että nainen ei lähtenyt noille festareille, koska niillä oli hänen mielestään niin huonoja esiintyjiä. Hän myös haukkuu jatkuvasti lihavaksi, rumaksi ja idiootiksi jos tulee riitaa ja uhkailee tekevänsä ties mitä noille naispuolisille kavereilleni.

Voisiko joku siis kommentoida tätä? Nainen on riitojen ulkopuolella mukava ja ihana.

Itsetunto-ongelma, joka purkautuu vihamielisyytenä ja asiattomana käytöksenä. Kerrot tämän hänelle ja kerrot, että se on sinulle ongelma, joten hänen pitäisi tiedostaa asia ja alkaa työstää sitä. Jatko riippuu sitten hänen reaktiostaan, joka voi olla itsesäälikohtaus, lisää raivoa tai sitten tajuaa, että hommassa on jotain pielessä ja menee itseensä. Jos hän alkaa käsitellä ongelmaansa, yritä pönkittää hänen itsetuntoaan ja luottamusta teidän suhteeseenne. Jos ei ota onkeensa, joudut valitsemaan sietämisen tai lähtemisen. 

No helvetti eikö se mies voi olla vain mainitsematta niistä kauniista naisista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miksi joidenkin miehien on pakko koko ajan kertoa naiselleen miten kauniita, seksikkäitä, pantavia ja suloisia muut naiset ovat? Miksi?

Suurin osa kun älyää olla loukkaamatta puolisoaan, siis fiksut miehet eivät vertaile naisia ja ääneen arvota heitä ulkonäön perusteella.

Joo kantsii vain haukkua kuinka kaikki ovat rumia haahkoja 😅😅😅

Vierailija
466/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä alushousuja haistelevia, katseen suuntaa kyttääviä ja kännykän lokitietoja vaativia paskiaisia voi Suomi ollakaan täynnä! Hyi helvetti alkoi ihan oksettaa ja sit surettaa kaikkien teidän puolesta, jotka olette joutuneet kärsimään. Saatana. Jos joku tätä ketjua lukeva elää sairaassa suhteessa niin toivottavasti tämä ketju saa aikaan sen, että saatte voimaa lähteä.

Tämä ketju on tärkeä, samanlainen tunne tuli, kuin luin sitä 40-luvulla syntyneiden äitien lapset -ketjua, jossa listattiin hirveyksiä ja outouksia.

Vierailija
467/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähtävästi päässyt moderoinnista läpi oma kokemukseni (?) joten laitan uudestaan:

- Olimme exäni kanssa katsomassa yhteisen kaverimme bändiä ja seurueessa oli pari muutakin yhteistä kaveriamme. Kun bändi alkoi soittaa, pyysin yhtä kaveriamme minun ja exäni mukana lavan eteen, josta alkoi kunnon mökötys. Sitten alkoi minun haukkumiseni ja syyttely kuinka isken muita miehiä nähtävästi hänen nenänsä alla. Hän myös h*oritteli minua kovaan ääneen keskellä baaria, itketti minua ja loppuillasta pakotti minut kertomaan bändissä soittavalle kaverillemme mikä h*ora olen (josta kaverimme sitten suuttui exälleni).

- Ollessamme hetken samassa työpaikassa oli piinallista kun hän vahtasi jatkuvasti etten puhu muille miehille. Kerran eräs miespuolinen työkaveri tuli kysymään neuvoa jossain työasiassa, keskustelu kesti max 20 sekuntia, ja tottakai exäni oli tämän jostain raosta nähnyt. Heti tulikin tekstaria että "joko sovitte panotreffit?".

- Puhelimen tutkiminen oli arkipäivää, ja sosiaalisen mediani salasanatkin hän oli urkkinut ja kyttäsi esim. faceviestejäni. Kerran heräsin aamuyöllä siihen kun exäni häipyi makuuhuoneesta ja huomasin että puhelimeni oli kadonnut. Hetken päästä tulikin turhautuneena takaisin ja alkoi kitistä koska olin vaihtanut lukitusnäytön koodia. Seurasi tuntikausien riita koska tietysti salailin jotain..

- Kavereitani en olisi saanut nähdä koska nämä kuitenkin puhuvat hänestä vain pahaa ja ovat muutenkin kamalia. Kun sitten harvoin näin joitain kavereitani, soi puhelin taukoamatta ja viestejä sateli. Kerran olin hyvissä ajoin etukäteen varmistellut että onko varmasti ok että lähden kavereideni kanssa viettämään iltaa, ja menen siitä sitten myös kaverille yöksi koska en jaksa ajaa keskellä yötä. Piti olla ok, vaikkakin suhtautui asiaan todella nyrpeästi. Noh, taas kerran puhelinpommitus alkoi ja jatkui koko illan, loppuillasta sitten alkoi uhkailla itsemurhalla jos en mene hänen luokseen yöksi ja lähde heti. Lopulta kyllästyin jankkaamaan ja lähdin ajamaan hänen luokseen sydän kurkussa, koska exä halusi pitää linjan auki koko ajomatkan ja kertoi samalla kuinka hän on nyt kävelemässä junaraiteille/junaraiteilla ja jos hän kuolee, on se minun vikani.

- Jos näin kavereitani/perhettäni, piti aina olla kuva tai äänitodisteita että varmasti olen siellä missä sanon olevani. Todella usein äitini joutui vaivautuneena huutelemaan jotain taustalla että exä uskoi minun olevan siellä.

Kerran kävi käsiksikin ja ravisteli niin että käsivarsiin jäi mustelmat. Tuossa nyt muutamia juttuja mitä tuli mieleen. Huvittavinta oli, että exällä itsellään oli suhteemme alkuaikoina toinen nainen kuvioissa, ja muutenkin taisi olla muita naisia kierroksessa koko suhteen ajan (paljon ristiriitaisuuksia ja muutama todistekin ym, kielsi silti viimeiseen asti). Piinasi sitten vielä eron jälkeen rypemällä itsesäälissä kuinka on niin p*ska ja tappaa itsensä jos en jatka hänen kanssaan, sekä syyllisti uudesta suhteestani ja sitten taas haukkui koska "kyllähän sä nyt olit koko meidän suhteen ajan pannu sen uuden kanssa".

Vierailija
468/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Erään kerran ollessani kaupungilla tuntematon hollantilaismies tuli puhumaan minulle, ja pyysi lopulta kahville. Kerrottuani tästä exälle hän aloitti pari viikkoa kestävän mökötyksen, ja otti asian esille aina tasaisin väliajoin. Suuttui siis minulle, että joku tuli pyytämään minua treffeille :D Hän vaati minua lupaamaan tietynlaiset toimintatavat, mitä tulee tehdä jos joku tuntematon (oli sitten mies tai nainen, mutta erityisesti mies) tulee puhumaan minulle; en nyt tarkkaan muista että mitä kaikkea ko. lupaukseen/sopimukseen liittyi, joko piti häipyä tilanteesta mitään sanomatta tai sitten ilkeästi sanoa vastaan ja haukkua ko. tyyppi. Lisäksi ex vaati, etten saisi kulkea enää kaupungin keskustassa tai matkustaa Hollantiin :D

- Jouduin vaihtamaan kouluani, koska häntä vitutti lukio jota kävin (tai oikeastaan ihmiset siellä, erityisesti poika joka oli hänen mielestään ihastunut minuun ja siksi erittäin vältettävä henkilö).

- Tilanneraportit: mitä teen, kenen kanssa, missä, milloin tulen takaisin jne. Erityisesti jos seurassa oli poikia, silloin olisi pitänyt kertoa myös että kenen kanssa olin puhunut. Paha raivari syntyi mm. siitä, kun jätin mainitsematta, että eräässä tapahtumassa oli kaverieni lisäksi myös kaverieni kavereita.

- Yhdessä vaiheessa hänelle piti tekstailla jatkuvasti. WhatsAppissa ja Kikissä piti olla koko ajan paikalla, jos viestiä ei lukenut saman tien kun hän sen lähetti niin raivokohtaus oli taattu: "mikä vittu siinä on niin vaikeaa lukea ja vastata heti?!". Eikä vastausviestien kirjoittamisessa saanut kestää liikaa. Tämä vaatimus oli myös silloin voimassa, kun olin murtanut toisen käteni ja jouduin murtuneella kädellä näpyttelemään kännykkää ja samalla terveellä kädellä ottaa kouluruokailussa tarjotin, aterimet, lautanen, ruoka jne. ja kantaa koululaukku samalla.

- Olin seurustelumme aikana harrastusryhmäni kanssa pari viikkoa ulkomailla leirillä. Ex kehitti joka päivä kamalia riitoja mistä tahansa asiasta. WhatsApp ei toiminut ulkomailla, joten piti lähettää normitekstareita. Lisäksi jouduin soittamaan jopa tunnin kestäviä puheluita "korvatakseni tekojeni aiheuttamat riidat" ja "osoittaakseni että rakastan". Viestittely oli ympärivuorokautista. Riidan aiheet olivat luokkaa "et käyttänyt tarpeeksi monipuolisesti lempi- ja hellittelynimiä". Puhelinlasku oli lähes 140 e.

- Kyseisellä leirillä en myöskään olisi saanut ottaa kontaktia poikiin tai miehiin, vaan jättää heidät täysin huomiotta vaikka jollakulla olisi ollut asiaa minulle. Lisäksi ex suuttui kuullessaan, että olin parin tyttökaverini kanssa ollut yhteissuihkussa (ei ollut erillisiä suihkuhuoneita tai -koppeja).

- Korvaamiset ja hyvittämiset erinäisistä rikkeistä olivat yleisiä. Eräs tapa korvata joku väärä tekoni oli toisten, tuttujen poikien haukkuminen. Kuinkakohan monta haukkumisviestiä olenkaan lähettänyt hänelle. Lisäksi pari poikaa, jotka olivat samalla luokallani kanssani, jouduin laittamaan puhelimessani estolistalle ja nimeämään yhteystiedot tyyliin "vitun ruma homo".

- Erkaannutti minut yhdestä ystävästäni.

- Oli hyvin mustasukkainen vanhoista ihastuksistani ja tapailukumppaneistani, monet riidat tästäkin aiheesta. En edes haluaisi tietää, millaiset riidat olisivat syntyneet jos minulla olisi ollut seurustelu- tai seksikumppaneita häntä ennen.

- Vaati minua luopumaan uskostani, sillä häntä "vitutti seurustella sellaisen kanssa joka uskoo johonkin satuolentoon", uhkasi jättää jos en luovu uskostani.

- Pelkäsi jatkuvasti, että löydän jonkun paremman poikaystävän, ja koitti sen vuoksi kontrolloida minua ja tekemisiäni niin paljon. Lopputuloksena löysinkin paremman ja jätin exän. Ei harmita pätkääkään eromme, korkeintaan se kuinka pitkään jaksoin kyykytystä.

Vierailija
469/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti suhteen alkuvaiheessa mies alkoi epäillä, että minulla on salasuhde hänen kaverinsa kanssa. En tuntenut tätä kaveria ollenkaan, olin vain nähnyt miehen kautta muutaman kerran, eikä mitään sutinaa ollut. Mies jankutti kaksi vuotta päivittäin; "Kävitkö taas siellä"- tyyppisiä juttuja ja tarkisti, että joko minulla on tämän kaverin puh.nro, ei ollut.

Sattumalta sitten päädyin samaan seurueeseen juhlimaan, jossa tämä miehen kaveri oli. Yksi asia johti toiseen ja miehen pahin pelko kävi toteen; petin miestä tämän kaverin kanssa. Tunnustin ja erottiin.

Nykyään olen avoliitossa tämän "kaverin" kanssa ilman mitään ongelmia.

Joskus tuntuu, että ihan kuin (ex)mies olisi nähnyt tulevaisuuteen ja tiennyt tämän tapahtuvan.

Vierailija
470/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja naiset uskoo. On muuten aina uskoneet.

Vierailija
471/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yks niistä, joka tajus lähtee melkein heti kun huolestuttavat merkit alko. Alku oli tietenkin ihanaa ja tunsin olevani onneni kukkuloilla. Aluks kaikki alko hienovaraisella kuittailuilla esim. vaatteista tai ulkonäöstä. Koki esim tarpeelliseksi mainita jokaisesta luomesta erikseen. ( onneks ei ollut paljon :D). Kehui kyllä, mutta häntä olis pitänyt kehua koko ajan koska "hän elää kehuista". Usein riideltiin etten nostanut häntä tarpeeksi jalustalle.

Toinen suurimmista riidan aiheista oli, etten suostunut lähettämään hänelle alastonkuvia. Oltiin seurusteltu ehkä kuukaus. Jankutti ja painosti, en kuulemma panosta suhteeseen ja luota häneen jos en laita, ja KAIKKI muut on kyllä laittaneet. Lopulta kun alistettuna laitoin kuvan (jossa kyllä oli stringit ja toppi, mutta perse näkyi) se oli otettu väärästä kulmasta. Tämä ei täyttänyt pyllykuvan kriteereitä vaan tuomittiin kylkikuvaksi.

Ja jos mun kuvien laittamattomuus oli epäluottamuslause, hän suuttui minulle kun olin lähdössä baariin. Mekkoa ei voi laittaa, kun keski-euroopassakaan kukaan ei käytä mekkoa baarissa. Mekko on "rento terassiasu". Hän on sentään futannut italiassa ja tietää. Oma vaatekaappinsa koostui adidaksen t-paidoista. Baariin lähdössä hän pelkäsi, että tietenkin heti petän häntä.

Itse hän oli täydellinen ritari. Sairastuin pahaan nielutulehdukseen ja sairaalassa pohdittiin olisiko osasto oikea paikka. Halusin kuitenkin kotiin, koska olin luvannut viettää juhannusta exän kanssa. Hän oli omasta mielestään hieno ihminen kun tuli minun luokseni näin vaikealla hetkellä, vaikka "täytyy myöntää ettet sää hehkeimmilläs ole". Kuka on, jos ei voi edes syödä tai juoda... Usein toi esille, kuinka hän huonoinakin hetkinä on vierelläni.

Aloin jo kyllästyä touhuun, ja ilmoitin etten lähde hänen luokseen. Asuimme eri paikkakunnilla. Hän alkoi itkeä ja painosti minut luokseen. Usein käytti itkua tehokeinona. Menin kuitenkin, mutta jätin hänet jo seuraavana päivänä. Olin lähdössä junaan, mutta hän vei laukkuni jotten pääse lähtemään. Suostui lopulta viime tipassa palauttamaan ja sitten juoksin. Sen jälkeen en ole taakseni katsonut, enkä eksääni nähnyt. Jonkun aikaa jaksoi pommittaa ja arvostella väliin (en osaa esim käydä saunassa oikein). Kerran tuli kakkosduuniini kyttäämään ja viestillä valitti perään, etten ollut asiakkaille tarpeeksi ystävällinen. Nyttemmin on jättänyt rauhaan.

Koko hommaa kesti vain pari kuukautta, lähdin melko nopeasti sen jälkeen, kun tajusin ettei kaikki ole ok. Ja silti se oli vaikeaa. Olisi pitänyt jo ton kuvakohun jälkeen lähteä. Jatkuva arvostelu ja epäluottamus kaiversi. Ja toisaalta sitten taas kehui ja ylisti. Ymmärrän kyllä kaikkia, että lähteminen on vaikeaa. Onneksi pääsin pois. Ex syytti osittain käytöksestään sitä, että urheilee huipulla ja on kilpailuviettiä. Minun silmääni oli vain ylimielinen ja mustasukkainen sekopää.

Vierailija
472/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin unohtanut kokonaan ton hyvittelyn ja asioiden kääntämisen. Kun exä flippasi jostain, se sai käännettyä sen aina mun syyksi ja sitten sitä piti hyvitellä.

Kävi kerran, ku olin vuodepotilaana, ostamassa mulle lääkkeitä. Mun piti hyvitellä sitä kaiken kaikkiaan VUOSI. Aina, kun se halus vaikka suklaata, ni mun oli lähdettävä hakemaan, koska Hänkin oli Uhrautunut mun takia.

Tai kun auto hajos, ku oltiin menossa mun vanhempien luo, ni se oli mun vika, koska hän ei kävisi mun vanhempien luona ellei olisi mun kanssa. Mun piti maksaa korjaus. Onneks ei maksanut kuin muutaman satasen sillä kertaa.

Vierailija
473/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aivan järkkyttynyt näistä teidän tarinoista, itse en osaisi edes kuvitella millaista helvettiä olisi elää tuollaisessa suhteessa. Hyvä, että suurin osa teistä on päässyt mustasukkaisesta suhteesta eroon!

Kerron kuitenkin myös oman tarinani, joka tosin ei ole mitään osaan näistä verrattuna, mutta osasipa eräs nainen yhdessä vaiheessa mustasukkaisuudellaan tehdä elämästäni hyvinkin "mielenkiintoista".

Seurustelin 16-17 vuotiaana erään miehen kanssa ja erosimme reilun vuoden seurustelun jälkeen. (en oiken teininä vielä tiennyt mitä haluan) Pysyimme kuitenkin kavereina ja saatoimme välillä käydä yhdessä kahvillakin sekä keskustelimme silloin tällöin netissä. Näin meni useampikin vuosi ja tämä exäni löysi uuden tyttöystävän (itse elin jo tuolloin uudessa suhteessa). Alkuun kaikki meni kuten ennenkin, aina välillä jos olin käymässä kotikaupungissa saatoin käydä exäni kanssa kahvilla ja keskustelumme jatkui samanlaisena kuin ennenkin. 

Yhtäkkiä kuitenkin tämä exäni nykyinen alkoi lähettelemään minulle facebookissa viestejä, että olenko edelleen kiinnostunut exästäni ja että minun pitäisi nyt vihdoin ymmärtää, että hänellä on nyt uusi suhde jota minun tulisi kunnioittaa. Olin ihan puulla päähän lyöty, että mitäköhän h*lvettiä (tosiaan erosta oli jo vuosia ja minulla oli jo uusi suhde eli en todellakaan ollut enää kiinnostunut teini ajan poikaystävästäni). Yritin alkuun ystävällisesti selittää, että pahoittelut jos on jotenkin saanut väärän kuvan ja painotin, että olimme vain kavereita sekä kerroin oman elämäntilanteenti. Ensimmäisellä kerralla tämä toimi, mutta ilmeisesti tämä nainen oli jotenkin silti päätellyt, että minä olen heidän suhteelleen uhka sekä rasite.

Aloin saamaan viikoittan  häneltä viestejä, missä hän haukkui minua h*oraksi, joka paneskelee vieraita miehiä, sekopääksi ja että ainoa agendani olisi saada exäni takaisin, "kyllä hän kuulemma niin näkee kaikkien juttujeni lävitse." Aloin lopulta todella väsyä siihen kun ei mikään järkipuhe tuntunut uppoavan tuohon ihmiseen. Kerroin näistä viesteistä eksällenikin, mutta siitäpä vasta riemu repesi kun tämä nainen ilmeisesti luki näitä miehensä facebook keskusteluja ja taas se olin minä joka sain osakseni syyttelyä ja haukkumista. Yritin mahdollisimman paljon tämän jälkeen ignoorata kumpaakin. Exäni välillä laittoi minulle viestejä, joihin saatoin vastata sanalla tai parilla, mutta silloinkin oikeasti pelotti, että koska taas tulee uusi haukkumis/uhkailu viestien ryöppy ja lopultahan tämä nainen sitten blokkasi minut tämän miehen facebookista. Totesin tuossa vaiheessa, että ihan sama, harmillista jos nyt tähän loppuu tämä kaveruus, mutta jos sillä tuo nainen katoaa kimpustani niin olen onnellinen. No ei kadonnut. Seuraavaksi hän kaivoi jostain puhelinnumeroni (olin lopulta itsekkin blokannut hänet) ja alkoi soitella sekä viestitellä noita samoja haukkumis/uhkailu litanjoita kuin aiemmin. Tämä nainen terrorisoi minua koko tämän pariskunnan suhteen ajan ja päättyi vasta sitten kun tämä exäni jätti hänet. Ei tuona aikana edes tuntunut kiinnostavan se, että muutin toiselle puolelle suomea, olin hänen silmissään uhaka ja sellaisena pysyin.

Niin ja loppuhuomiona kerrottakoon, että kuulemma kyseinen nainen petti itse koko heidän suhteensa ajan.

Vierailija
474/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihmeellisintä tässä ketjussa on se, kuinka samankaltaisia tarinoita kaikki kertovat. Ja luulisin, että nää miehet ovat toimineet tietämättä, että jotkin muutkin miehet toimivat juuri noin, koska näistähän asioista ei puhuta, nää hullut miehet tuskin ovat menneet netistä lukemaan vastaavia juttuja ja tuskin päättävät matkia niitä. Eivät siis matki ketään, vaan tuo kumpuaa jostain tosi syvältä pimeän mielen syövereistä ihan primaaritasolta, apinatasolta. Munkin tapaukset sattui aikana ilman nettiä ja miehen käytös oli ihan sitä samaa kauraa, mitä täällä monet kertoo. Pelottavaa.

Vierailija
475/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu miten paljon sairaita ihmisiä tässä maassa on.

Vierailija
476/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ihan yksinkertaisesti pitäisi mölyt mahassaan ja jättäisi kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset, kokonaan väliin? Normaali ihminen ei pisteytä jokaista näkemäänsä ventovierasta ihmistä.

Vierailija
477/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi ymmärtää kuinka joku voi luovuttaa puhelimensa toiselle "tarkastettavaksi". Itsellä on ammatin kautta sovittu salassapitosopimuksia ja usein arkaluonteisia asioita voidaan käsitellä puhelimitse yms. kommunikaatioaplikaatioiden välityksellä. Olen siis mies mutta jos nainen vaatisi puhelintani tarkastettavaksi niin ilmoittaisin jutun olevan ohi.

En osaa kuvitella itseäni mustasukkaisena mutta toisaalta osaan kuvitella että mahdollinen pettäminen tulisi itselleni täytenä yllätyksenä koska luotan vielä ihmisiin (ja ilmeisesti liikaa).

Niin. Pari juttua; sinä olet mies etkä ole kokenut sitä raivoa millä mustasukkainen ruokkii omaa mustasukkaisuuttaan. 

Siinä yksi firman salassapito alkaa olemaan aika kevyttä kamaa kun vaihtoehtona on viikon piina ja joillekin pahoinpitely.

Vierailija
478/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit nää samat miehet on olevinaan huolissaan suomalaisten naisten turvallisuudesta muslimimiesten takia...

Esim. mun exä (josta oon kirjoittanut tänne monta viestiä) oli tosi rasistinen, tummemmat miehet oli "ählämeitä, karvakäsiä, n***ereitä".

Vierailija
479/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko kommentoida ääneen kenenkään ulkonäköä puoleen tai toiseen.

Onko vaikea tajuta?

Vierailija
480/3463 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Hei pakko kysyä, että kai te pidätte eron jälkeen huolen siitä, että näiden teidän ritarillisten herrasmiesten TODELLINEN LUONNE tulee selville? Vai oletteko hiirenhiljaa ja pidätte miehen sairaan luonteen omana tietonanne?""

Valitettava tosiasia on ettei sitä monellekkaan kehtaa kertoa. Olen ollut narsistien uhrien tuki ryhmässä ja sielläkin vaan kehotetaan välttelemään ja odottamaan että löytää uuden uhrin ja jättää rauhaan. Surullista mutta kun ei ne itse omaa käytöstään myönnä eikä ne katso hyvällä jos sen yrittää paljastaa. Munkin eksä käänsi eron sen piikkiin kun MINÄ olen hullu kuulemma. Hyvin siinä menetti ihmisiä ympäriltä.

Tuommoiset ihmiset kun ovat vakuuttavia jopa poliisien edessä ja saavat asiat kääntymään sinun syyksesi. Ei kukaan katsos usko että kavereille ja töissä rehti hauska supliikki mies onkin kotona kontroilloiva yli mustasukkainen narsistinen kusipää. :)

Ps. pahoittelen lainaus kusi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan