Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3810)
Pyykkituvalla käynti oli selvä merkki, että panen siellä jonkun miehen kanssa, vaikka naapurin vanhan ukon kanssa, jos sellainen epäilys tuli. Myös valkoiset paitani aiheutti reaktioita- miehet kuulemma näkee tissini paitojen läpi (ei todellakaan näkynyt) ja siksi niitä käytän..
Eksä kirjoitti sillä aikaa kun olin töissä huulipunallani akvaarion ulkopintaan jonka omistin niin saamarin kalat pilaatte suhteemme!! Kun huomasin tuon tekstin, niin heivasin kahelin ulos kodistani. Tää tapahtui noin 10v sitten.
En olisi saanut käydä uimassa, kun olisin "esitellyt" intiimejä paikkojani jotenkin uikkarien läpi tms varsinkin sukeltamisessa vieraille miehille.
Puhelinmyyjät aiheutti raivareita exälle, luuli niitä kilpakosijoiksi, ja kertoi tottakai ne epäilynsä myyjille🙄
Exällä oli pakkomielle olla mustis kauppa teemaan liittyen. Kyttäsi ostokuteista mitä on ostettu, missä, milloin, ja kuka palveli kassalla ja teki niistä johtopäätöksiä että olen pettänyt, esim. Kari-nimisen kaupan työntekijän kanssa k-kaupassa klo 14.05 siivous komerossa. Metakka nousi entisestään, jos olin kondomeita, alusvaatteita ostanut, koska niillähän minä vokottelen ihmisiä! Kuulemma keimailin jollekin kaupan naisvartijalle... Noita hulluja väitteitä kun kuulin parin kuukauden ajan, jonka jälkeen sanoin hyvästi.
-Jos siivosin joka viikko, niin se oli sen merkki, että peitän miesten käynnit luonani
-Kuukautiset oli merkki liian kovasta jyystämisestä vieraan miehen kanssa (kyllä, luit oikein, ent. kumppani noin väitti)
-Valkoiset alusvaatteet oli merkki pettäjästä!?
-Banaanien syönti oli arveluttavaa, koska voisinhan niitä syödessä miettiä miesten kaluja
-Punainen huulipuna aiheutti huutoja, niitä käyttää vain portot!
-Epäilykset siitä, että veljeni olisi pihkassa minuun, eivät olleet harvinaisia (olen nainen)
-Huoltomiesten käynnit exän kotona aiheutti melua (toki ne samalla kuksisi kanssani, ei se esim vuotava hana ollut ykkösasia niillä huoltomiehillä)
-Epäili, että harrastan panoja naispuolisten ystävieni kanssa, jos näimme jossain tai vietimme aikaa
-Soitteli uhittelu soittoja ties kuinka monelle ihmiselle, jos epäili tyyppiä minun kanssa vehtaamisesta/paneskelusta, soitti esim veljelleni, monelle ystävälleni.
Tätä hel vettiä kesti vain kuukausi, se aika jota seurusteltiin. Olimme molemmat kolmekymppisiä tuolloin, onneksi pääsin eroon tyypistä.
Höpö höpö