Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3765)

Vierailija
3761/3765 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä seuraili mua yökerhoihin, halusi varmistaa ettei kukaan jätkä tule yrittämään mua. Joka kerta lensi kuitenkin ulos poken toimesta kun aiheutti möykällään ongelmia jätkille, joista oli varma, että katsoivat mua sillä silmällä. Vihaansa purki muhun kymmenillä yhteydenotoillaan yön aikaan kun oli päässyt kotiinsa, syytti mua käytöksestään ja nyt mä varsin menen jonkun kaa sekstaamaan ilman hänen valvovia silmiään!, laitoin aina luurini kiinni kokonaan, niin katsoin vasta aamulla känni höyryjään luuristani. Ero tuli pian tuon käytöksensä takia. 

Mitä sinä siellä yökerhossa ramppasit? Parempikin olla sinkkuna tuollaisen.

Ai mikä logiikka viestilläsi? Ai, että kysyinen henkilö olisi oikeasti käynyt yökerhossa pettämässä vai? Käykö jokainen sitten yökerhossa vain pettämässä, vai mitä meinaat 😂

Vierailija
3762/3765 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/3765 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen huulipuna teki musta muka maksullisen näköisen, ja niin kuulemma houkuttelin olemattomia miehiä luokseni.. 

Vierailija
3764/3765 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tuli näin montaa "keksitty" postausta, taisi osua arkaan kohtaan. 

Nimenomaan näin. Netissä elämänsä tuhlanneet eivät ymmärrä miten erikoista oikea elämä voi olla.

Kuten sanonta kuuluu: Todellisuus on mielikuvitusta ihmeellisempää.

Vierailija
3765/3765 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jostain, kuinka jonkun miekkosen tyttis oli saanut kohtauksen, kun kännykkään oli ilmestynyt viesti Elisalta. Luulin ensin sitä vitsiksi, mutta kun omalle veljelle kävi samoin, niin huhhuh...EX-tyttöystävä sai totaalisen raivarin, eikä uskonut että se (elisa) on teleoperaattori. Kännykkä pistettiin tuusannuuskaksi ja veli sai mustan silmän. Onneksi meidän isä oli paikalla ja soitti poliisit paikalle. Veli ei vaatinut korvauksia, pääasia että pääsi muidesta eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän