Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3765)

Vierailija
3741/3765 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 

Vierailija
3742/3765 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto siintä kun kastelin kukkiani, että mun pitäs ne hävittää, kun ne vie liikaa aikaa suhteessa, ja tahallani pidän ne, että eksä saisi raivarit niistä. Äkkiä oli ex. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Telkkarissa oli sormenjälkiä, eksän mielestä oli pussausjälki. Joku hutsu oli pussannut mun telkkaria lähtiessään mun luota.

-Jos juttelin naapurille, tarkoitti että meillä on suhde.(tottakai 38v miehellä on sutinaa 70v naimisissa olevan naisen kanssa)

-Naapuriin muutti 30v sinkkunainen, ja talvella oli nähnyt jalanjälkiä sen makuuhuoneen ikkunan ulkopuolella. Olen HPJ, joten kävin katsomassa jäljet ja nappasin valokuvan niistä. Pari viikkoa myöhemmin näin samat jäljet lumessa kun kävelin eksän perässä.

-Asensi kuuntelulaitteita mun asuntoon, ja salakuunteli pari kuukautta kunnes jäi kiinni. Se "tiesi" että mulla on muita, piti vaan saada todisteita. 

-Yritin ymmärtää, joten annoin hänelle pääsyn mun älykotiin. Voi seurata missä mun auto / kännykkä on. Reilun kuukauden jälkeen menin piruttaen katsomaan lokitiedostoja. Se oli kytännyt mun menemisiä reilu 300 kertaa.

-Pari kertaa tuli ilmoittamatta mun asuntoon, ja meni suoraan makuuhuoneeseen kattomaan sänkyä. Jos olin vaihtanut petivaatteet - selkeä todiste

-Halusi koko ajan käydä läpi mun puhelinta, jos olin vaihtanut pinkoodia - helvetti irti. Jos avasin puhelimen ja annoin sen hänelle - tarkoitti että olin jo poistanut kaikki viestit ja tiedot tai sitten mulla oli joku salainen, näkymätön appi. Oli myös käynyt säännöllisesti katsomassa puhelintani kun olin suihkussa tai nukkumassa.

-Jos istuttiin sohvalla vierekkäin, niin että eksä näki kaiken ja viestittelin neutraalisti jonkun naispuolisen kaverin tai työkaverin kanssa - meillä oli koodikieltä

-Nuuhki mun alapäätä kun tulin töistä kotiin

Vierailija
3744/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
3745/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini, vanha n-kääkkä, oli ilmeisesti minusta mustasukkainen (?).

Hän järjestelmällisesti yritti karkoittaa kaikki naiset joiden kanssa edes epäili tai kuvitteli minulla olevan jotain tekeillä.

Hän oli värvännyt veljeni ja jonkun kaverinsa seuraamaan minua netissä. Esitteli kotona käydessä minulle saamiaan tulosteita eri nettifoorumeilta keskusteluista joihin olin osallistunut.

Yritti sabotoida jokaista vuokra-, työ- tai harjoittelusuhdetta joka minulla oli.

Yritti taas naittaa minua jollekin vähä-älyiselle rumalle sukulaislikalleen ja toisaalta loi suhteita ihmisiin joiden kanssa kuvitteli minulla olevan jotain tekemistä.

Insestillä tavalla mustasukkainen? 

Eihän siihen mitään sellaista tarvitse pöljä

Vierailija
3746/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Telkkarissa oli sormenjälkiä, eksän mielestä oli pussausjälki. Joku hutsu oli pussannut mun telkkaria lähtiessään mun luota.

-Jos juttelin naapurille, tarkoitti että meillä on suhde.(tottakai 38v miehellä on sutinaa 70v naimisissa olevan naisen kanssa)

-Naapuriin muutti 30v sinkkunainen, ja talvella oli nähnyt jalanjälkiä sen makuuhuoneen ikkunan ulkopuolella. Olen HPJ, joten kävin katsomassa jäljet ja nappasin valokuvan niistä. Pari viikkoa myöhemmin näin samat jäljet lumessa kun kävelin eksän perässä.

-Asensi kuuntelulaitteita mun asuntoon, ja salakuunteli pari kuukautta kunnes jäi kiinni. Se "tiesi" että mulla on muita, piti vaan saada todisteita. 

-Yritin ymmärtää, joten annoin hänelle pääsyn mun älykotiin. Voi seurata missä mun auto / kännykkä on. Reilun kuukauden jälkeen menin piruttaen katsomaan lokitiedostoja. Se oli kytännyt mun menemisiä reilu 300 kertaa.

-Pari kertaa tuli ilmoit

Päästit älykotiisi tollasen hullun seuraamaan ja kyttäämään?! Tää on keksitty juttu.. 

Vierailija
3747/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pari kertaa tuli ilmoit

Päästit silti kotiisi lisää kyttäämään, vaikka oli jo aiemmin kuunnellut sua salaa?? Ootko itsekään ihan terve.. Tää on varsin keksitty... 

Vierailija
3748/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pari kertaa tuli ilmoit

Höpö höpö, tämä ei ole totta. Olet hpj, ja silti päästit tollasen hullun kotiisi, ja muutenkin olet toiminut arveluttavasti. 

Vierailija
3749/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Yritin ymmärtää, joten annoin hänelle pääsyn mun älykotiin. Voi seurata missä mun auto / kännykkä on. Reilun kuukauden jälkeen menin piruttaen katsomaan lokitiedostoja. Se oli kytännyt mun menemisiä

Ei edes ole. Jälkeenpäin mietittynä en edes itse ymmärrä, miksi siedin tuota niin kauan. 

Yritin erota useamman kerran, mutta toiselle tuli paniikkikohtauksia, itsetuhoisia ajatuksia joten annoin periksi.

Tuon älykodin seurantaa oli viimeinen naula arkkuun. Tuossa vaiheessa ymmärsin miten sairas toinen on, ja ettei meillä voi olla toimivaa suhdetta.

Noin kuukausi eron jälkeen löysi uuden miehen, ja hankkiutui raskaaksi. Mies lähti menemään ennen kun lapsi syntyi.

Vierailija
3750/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty toi viimeisin juttu 

Vierailija
3751/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pari kertaa tuli ilmoit

Oli jännä keksiä tämä, ja katsoa miten tähän reagoidaan. -alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
3752/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuli näin montaa "keksitty" postausta, taisi osua arkaan kohtaan. 

Vierailija
3753/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
3754/3765 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
3755/3765 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävä yritti kieltää minulta kuntosali harrastuksen, sen takia siellä käyn kun pullistelen lihaksiani ja poseeraan treenaaville naisille, joita siis yritän iskeä, en treenaa muka siellä kunnolla, aikani menee tuohon posettamiseen. Kannan treenikamoja vain rekvisiitan takia, hän kyllä tietää minun ns jetkuni. Kun ihmettelin, jos siellä salilla ei ole aina naisia paikalla, niin miksi siellä olisin? Vastauksena sain, että jäät sinne odottamaan niitä naisia! Totesin vain, että kuvittelet ihan omiasi, ja en enää jaksa tämmöistä olematonta epäilyä, parempi on erota. 

Vierailija
3756/3765 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3757/3765 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3758/3765 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä seuraili mua yökerhoihin, halusi varmistaa ettei kukaan jätkä tule yrittämään mua. Joka kerta lensi kuitenkin ulos poken toimesta kun aiheutti möykällään ongelmia jätkille, joista oli varma, että katsoivat mua sillä silmällä. Vihaansa purki muhun kymmenillä yhteydenotoillaan yön aikaan kun oli päässyt kotiinsa, syytti mua käytöksestään ja nyt mä varsin menen jonkun kaa sekstaamaan ilman hänen valvovia silmiään!, laitoin aina luurini kiinni kokonaan, niin katsoin vasta aamulla känni höyryjään luuristani. Ero tuli pian tuon käytöksensä takia. 

Vierailija
3759/3765 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä seuraili mua yökerhoihin, halusi varmistaa ettei kukaan jätkä tule yrittämään mua. Joka kerta lensi kuitenkin ulos poken toimesta kun aiheutti möykällään ongelmia jätkille, joista oli varma, että katsoivat mua sillä silmällä. Vihaansa purki muhun kymmenillä yhteydenotoillaan yön aikaan kun oli päässyt kotiinsa, syytti mua käytöksestään ja nyt mä varsin menen jonkun kaa sekstaamaan ilman hänen valvovia silmiään!, laitoin aina luurini kiinni kokonaan, niin katsoin vasta aamulla känni höyryjään luuristani. Ero tuli pian tuon käytöksensä takia. 

Mitä sinä siellä yökerhossa ramppasit? Parempikin olla sinkkuna tuollaisen.

Vierailija
3760/3765 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskon exä hankki prepaidin ja laitteli siitä viestejä siskolleni "Markona" (ei exän oma nimi) joissa ehdotteli tapaamisia yms - koitti saada siskoa siis pettämään jonkun mielikuvitusolennon kanssa, koska siskoni ei oikeasti pettänyt eikä täten ollu todisteita pettämisestä. Tosiaan, joku logiikka varmaan tässäkin....

Mulla oli samanlainen mies. Lähetteli tosiaan parista eri prepaid liittymistä mulle kuumia viestejä milloin "Mikkona" tai "Ahmedina", yritti tuolla saada mut kiinni pettämisestä, vaikka sitten keksittyjen miesten muodossa. En vastannut mitään viesteihin, kun tajusin heti, kuka on tämän takana. Pidin kunnon puhuttelun miehelle, että nyt kaivoit itsellesi vain kuoppaa ja sä itse olet epäluotettava seko kun noin teit, ja otin eron. Jäi vain itkemään perään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän