Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3765)
Exä huusi puh.myyjille,jotka soittivat hänen numeroonsa 2000-luvun alussa, luuli oikeasti, että ne yrittävät häntä ja minua iskeä mukamas😒 hitto, että hävetti ne hänen hullut väitteensä myyjille.
Vierailija kirjoitti:
Tapailunainen lähetteli mulle kuvia jostain toisesta naisesta, ja väitti että hän on muuttanut lookkiaan kuvissa😅😂 (oltiin tavattu kolme kertaa jo aiemmin, niin tiesin minkä näköinen olikaan), kuvissa siis oli joku 30kg hoikempi, pitkä brune tummassa lookissaan, ja hän itse oli blondi, lyhyehkö, pukeutui värikkäästi. Kun sanoin, että kuvissa et todellakaan ole sinä, niin hän alkoi haukkumaan mua tolvanaksi ja urpoksi mieheksi ym, ja olen muka sokea kun väitän häntä muuksi kuvissa...että mä vaan himoan niin paljon muita naisia kuin häntä, ja siksi väitän kuvissa olevan joku muu kuin hän. Sanoin vain lopuksi, että tästä ei tule mitään, kun valehtelet päin naamaan mulle ym, ja että parempi kun lopetetaan tämä tapailu. Väistin kyllä luodin, tää nainen oli varsin henkisesti sairas.
Mulla kans tapailu kundi väitti kivenkovaa videopuhelussa, etten muka ole siinä puhelussa minä itse, vaan joku muu tyyppi.. Vaikka oltiin nähty jo useampi kerta aiemmin. Haukku mua ties miksi, ja oli pakko lopettaa tapailu ton hullun väitteen takia.
En ole nöyrtynyt yhtään mihinkään. Kerran on tullut tälläinen tapaus vastaan. Tapailin muutaman kuukauden erästä ihmistä, joka alkuun vaikutti normaalilta. No vähän aikaa kului ja alkoi sit se mustasukkaisuus oirehtia, ekan kerran kuittasin huumorilla kun luulin oikeasti vitsailevan kun tivas miksi en vastannut puhelimeen, olinko pettämässä ja kenen kanssa olin, vähän huumorin varjolla kun sitä alkoi heittämään. Ihmettelin kyllä mutta annoin olla. Seuraava kerta tuli heti pian perään, tässä kohtaa mulle selvisi että ei ollut se ekakaan "läppä" mitään huumoria. Jaa että älläinen sairaus näköjään kaverilla, kolmatta kertaa ei sitten tullut sillä mä päätin sen jutun siihen. En mä katsele tuollaisia. Mikä helvetti teitä vaivaa jos te katselette?
Vierailija kirjoitti:
En ole nöyrtynyt yhtään mihinkään. Kerran on tullut tälläinen tapaus vastaan. Tapailin muutaman kuukauden erästä ihmistä, joka alkuun vaikutti normaalilta. No vähän aikaa kului ja alkoi sit se mustasukkaisuus oirehtia, ekan kerran kuittasin huumorilla kun luulin oikeasti vitsailevan kun tivas miksi en vastannut puhelimeen, olinko pettämässä ja kenen kanssa olin, vähän huumorin varjolla kun sitä alkoi heittämään. Ihmettelin kyllä mutta annoin olla. Seuraava kerta tuli heti pian perään, tässä kohtaa mulle selvisi että ei ollut se ekakaan "läppä" mitään huumoria. Jaa että älläinen sairaus näköjään kaverilla, kolmatta kertaa ei sitten tullut sillä mä päätin sen jutun siihen. En mä katsele tuollaisia. Mikä helvetti teitä vaivaa jos te katselette?
Ei vältämättä heti tule ilmoille nuo mustis jutut, vaan vuosien mittaan.
Eksä oikeasti luuli, että joku vieras ukkeli oli ostanut mulle energiajuoman jääkaappiin....
Entinen kumppani luuli ja möykkäsi vaikka mitä hullua, että petän häntä, esimerkiksi; ostin hänelle uuden suihkugeelin, niin se oli mukamas mun panon jättämä suihkugeeli, ostin presidentti kahvia, se oli muka oikeasti jonkun kundin ostama, hoidossa oli kaverini koira, otin sen vain siksi hoitoon, että houkuttelen sen avulla koirista kanssa tykkääviä miehiä luokseni, kyttäsi tarkkaan mitä puen päälläni, ja teki sen avulla arvion, meenkö panemaan jonnekin, seurasi tarkkaan, miten katson telkkariohjelmia, onko ilmeeni himokas tms sontaa jonkun näyttelijän kohdalla esimerkiksi, oli muutenkin epäileväinen aina kun joku soitti mulle, vaikka oisi äitini soittanut, niin voihan se salarakas matkia naisen ääntä, ettei jää kiinni. Mun järkipuheet meni ihan kuuroille korville kumppanille, ton kuluttavan käytöksen takia suhteemme päättyi jo 2 kuukauden kohdalla. Tämä käytös alkoi viimeisen kuukauden aikana, kun vielä seurusteltiin. Eli alussa ei ollut mitään tämmöiseen viittaavaa. Epäilen, että oli/on jotenkin henkisesti sairas.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kumppani epäili milloin ketäkin miun salarakkaaksi. Milloin oli hänen miespuoliset serkut, hänen veli/isä, miespuoliset kaverit. Myös oma veljeni ja sekä oma isäni/omat mies serkut joutui syyttettyjen penkille. Alussa siis epäili lähipiiriä, sitten mukaan tuli epäilyt mies puoliset kaverit, randomit heput. Piti aina kolmannen asteen kuulustelun, mitä tunnen ketäkin kohtaan, onko sänkysuhde yms baskaa. En selostanut yhtään hänen sairaille epäilyille, vaan annoin lähtöpassit kumppanille.
Siis.. Ihan sairasta ajattelua. Jos jollakin lukijalla täällä on tämmöisiä luuloja, niin hakekaa apua itsellenne. Kuten myös kaikki muutkin, jotka epäilee random tyyppejä, eläimiä, tavaroita jne.
Opiskeluaikojen kundikaveri herätteli monet kerrat mut öisin, ja alkoi meuhkaamaan kunnolla, että mä kuulemma puhuin unissani jostain miehestä nimeltä, ja kuulostin muutenkin kiihottuneelta, että alappas tunnustaa pettämisesi ja kuka se mies on! Monta tuntia piti minua hereillä tuolla käytöksellään, yritti kovasti mua saada "tunnustamaan" pettäminen. Joka kerta lähdin kaverille nukkumaan, ja saatoin eksän pois kodistani samalla. Yhdellä kerralla sitten samalla jätin poikaystävän,joka yritti ruinata takaisin suhteeseen, niin annoin vain mielenterveystoimiston numeron lapulla, ja sanoin että anna olla, hae apua itsellesi. Jäi väin kummissaan katsomaan mun perään.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikojen kundikaveri herätteli monet kerrat mut öisin, ja alkoi meuhkaamaan kunnolla, että mä kuulemma puhuin unissani jostain miehestä nimeltä, ja kuulostin muutenkin kiihottuneelta, että alappas tunnustaa pettämisesi ja kuka se mies on! Monta tuntia piti minua hereillä tuolla käytöksellään, yritti kovasti mua saada "tunnustamaan" pettäminen. Joka kerta lähdin kaverille nukkumaan, ja saatoin eksän pois kodistani samalla. Yhdellä kerralla sitten samalla jätin poikaystävän,joka yritti ruinata takaisin suhteeseen, niin annoin vain mielenterveystoimiston numeron lapulla, ja sanoin että anna olla, hae apua itsellesi. Jäi väin kummissaan katsomaan mun perään.
Mulla opiskeluajan tyttöystävä oli vihainen kun näin kavereitani, epäili vain kuinka sänky narisee näkemisten aikana, milloin kaksin, milloin kimpassa. Koki siis kaverini sänkykavereiksini. Ei kauan kestänyt parisuhde tuon luulon takia.
Vierailija kirjoitti:
Eksä oikeasti luuli, että joku vieras ukkeli oli ostanut mulle energiajuoman jääkaappiin....
Mulla sama, kyseessä oli vain kahvipaketti..
Joo, täällä on moni kertonut, että soitot vaikka isältä aiheutti luuloja pettämisestä, niin mulla on samanlaista kokemusta. Silloinen kumppani todellakin sanoi ja luuli, että kaikki soitot, joita mulle tulee/itse soitan HÄNEN kuullen on oikeasti salarakkaat taustalla, kun ihmettelin miten vaikka tätini tai isäni voi olla salarakas, niin vastasi, että kyllä sitä sukurutsaakin on ja aina voi jollain tempulla muuttaa puhujan ääntä puhelimessa! Tai laittaa numeroiden kohdalle puhelinluettelossa jonkun keksityn nimen tilalle...että silleen mä harhautan häntä kuulemma. Kun kysäisin, että mites ne puhelut, kun hän ei ole paikalla niitä kuulemassa, niin eipä osannut mitään siihen sanoa. Äkkiä loppui suhde tän hullun käytöksen takia. Kuulin myöhemmin, että jatkoi tätä käytöstään muissakin parisuhteissaan, ja sairastui henkisesti, kun jäi sinkuksi. Epäilen kyllä et oli jo sairas silloinkin, kun mun kanssa oli.
Ä l k ä ä alkako edes yritystä ex-nistin/pilleristin kanssa.
Sekopäisyys tulee esiin vasta myöhemmin. Eihän ne myönnä mitään, osaavat kyllä tarinoida värikkäästi rakkaudellsuudestaan.
Eksä kännissä huusi, että siksi hän ryyppää kun niin tervehdin kaupan työntekijöitä ja hymyillen heille. Teatraalisesti joi viinaansa pullosta ja katsoi minua vihaisena samalla. Huusi myös, että miksi hän edes seurustelee "tämmöisen wa mmaisen yleisen borton kanssa"!?
Vierailija kirjoitti:
Eksä kännissä huusi, että siksi hän ryyppää kun niin tervehdin kaupan työntekijöitä ja hymyillen heille. Teatraalisesti joi viinaansa pullosta ja katsoi minua vihaisena samalla. Huusi myös, että miksi hän edes seurustelee "tämmöisen wa mmaisen yleisen borton kanssa"!?
Kyllä tota menoo saakin ryypätä paljon kun luullaan jokaista kaupan työntekijää uhaksi. Tämmöiset luulot on sairaan mielen tuotoksia, kuten kaikki muutkin tapaukset täällä.
Tapailunainen lähetteli mulle kuvia jostain toisesta naisesta, ja väitti että hän on muuttanut lookkiaan kuvissa😅😂 (oltiin tavattu kolme kertaa jo aiemmin, niin tiesin minkä näköinen olikaan), kuvissa siis oli joku 30kg hoikempi, pitkä brune tummassa lookissaan, ja hän itse oli blondi, lyhyehkö, pukeutui värikkäästi. Kun sanoin, että kuvissa et todellakaan ole sinä, niin hän alkoi haukkumaan mua tolvanaksi ja urpoksi mieheksi ym, ja olen muka sokea kun väitän häntä muuksi kuvissa...että mä vaan himoan niin paljon muita naisia kuin häntä, ja siksi väitän kuvissa olevan joku muu kuin hän. Sanoin vain lopuksi, että tästä ei tule mitään, kun valehtelet päin naamaan mulle ym, ja että parempi kun lopetetaan tämä tapailu. Väistin kyllä luodin, tää nainen oli varsin henkisesti sairas.