Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3241/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon keksinyt tänne kymmeniä juttuja, läpi vissii mennyt ne 😀

Vierailija
3242/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole keksinyt mitään sellaista, mikä ei voisi olla totta.

Vierailija
3244/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
3245/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen asia alkanut viimeaikoina todella häiritsemään, että minulta kysytään oletteko taas tapelleet? Ei, emme tappele koskaan. Toinen käy äkkiarvaamatta kimppuun jos vaikka miespuoleinen ystävä on laittanut synttäritervehdyksen facebookissa. Eli en mitään haasta riitaa tai ärsytä. Olin selin viimeksi kännykällä ja join kahvia, kunnes nyrkki takaraivossa.

Sinuako häiritsee se että sinulta kysytään oletteko taas tapelleet??? Ei se että toinen lyö äkkiarvaamatta nyrkillä takaraivoon tai käy äkkiarvaamatta kimppuun?????? Ei voi olla todellista......

Mistä päättely, ettei yhtäkkiä takaapäin nyrkillä lyöminen häiritsisi?

Totta hitossa semmoinen häiritsee!  Sen nyt tajuaa sokee Reettakin, mutta sinä nuijapää et????  Kyseletkin tommosia!

Sen pitäisi olla normaalille ihmiselle ilmiselvää, että tuollainen on inhottavaa, sietämätöntä ja todellakin - häiritsevää.

Tuo kirjoittaja toi tämän ilmiselvyyden lisäksi siihen päälleliimatun lisähäiröin.   Se on se, että joku sivullinen alkaa siihen vielä mussuttaa näiden kahden tappelemisesta.  Ihan kuin mun ex anoppi.  Sen mielestä kaikki poikansa väkivaltaisuudet oli minun aloittamieni provokaatioiden tulos ja että me yhdessä sitten "tapeltiin.". Koska kuulemma ei ole yhden syy jos kaksi tappelee.

Todellisuudessa me emme tapelleet millään lailla.  Hän hakkasi minua ja minä yritin suojata itseäni ja väliin tulevaa lastamme.  Se siitä tappelemisesta. Ei minulla olisi ollut mitään mahdollisuutta tapella sellaisen ison körmyn kanssa.  Hyvä kun sain itseni edes jotenkin suojatuksi.

Olen siis eri ihminen kuin se jota aloit siinä närppiä, tule sinä onnelliseksi vaan.  Minäkin tiedän,miltä tuntuu, kun nyrkki heilahtaa yllättäen.  Kerran tuli raju potkukin ihan äkkiarvaamatta tuohon keskelle rintakehää, niin että vielä kaksi vuotta eron jälkeenkin otti henkeen, kai siinä jotain murtumia tapahtui.

Nämä on kaikkein pahimpia nämä tyypit, jotka saa äkillisen raivo kohtauksen ihan mistä omituisesta mielijohteesta tahansa.  Niitä ei voi mitenkään välttää, kun ei osaa arvata toisen ajatusratoja.

Sitten vielä nämä oman elämänsä neropatit siinä heittelemässä typeriä kommenttejaan.

Vierailija
3246/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mitä on kirjoittanut..? Vai puhutko itsestäsi? 

Vierailija
3247/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kirjoittanut miten mustasukkainen kumppani tappoi sinut, niin sitä en usko.

Vierailija
3248/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kirjoittanut miten mustasukkainen kumppani tappoi sinut, niin sitä en usko.

Miksi vastaat kun tässä olisi kokoajan sama kommentoija? Terv. Joka kirjoitti ton mistä tiedät mitä on kirjoittanut jne jutun. 

Vierailija
3249/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää niin hulluja syytöksiä keksiikin, että minkä tahansa tässä voi jo uskoa todeksi.  Keksi mikä älyttömyys tahansa, kyllä joku sen on tehnytkin.

Noita pikkuhousujen tutkimisia on minunkin tuttavapiirissä tässä vuosien varrella harrastanut ainakin neljä sairaalloisen mustasukkaista äijää.  Yksi kävi kuulemma haistelemassa vaimon auton penkkejäkin.

Minä kävin runopiirissä, missä luettiin runoja ja kirjoitettiin omia runoja ja keskusteltiin niistä.  Mies penkoi aina minun paperini ja etsi runoista viitteitä siitä että olin uskoton.  Syntyi niin omituisia ja älyttömiä syytöksiä, että en enää jaksanut, vaan lopetin koko harrastuksen.  Tenttasi minulta, kuka tämäkin Tommy Tabermann on ja mikä hulluinta, Yrjö Jylhä!

Ei siis ollut itse kovinkaan kirjallisuus ihminen.  

Vierailija
3250/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐈🐈

Vierailija
3251/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuon tajuu tyhmäkin😅

Vierailija
3252/3463 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

..

Vierailija
3253/3463 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sairastui psykoosiin, ja silloin hän heitti tuolin päin julistetta, jossa oli Leonardo DiCaprio kuvana. Koki hepun "vihollisena, joka häntä vainoaa ja yrittää tyttöystävääni saada itselleen". Soitin 112 ja otin samalla eron exästä. Kuulin vähän myöhemmin et siis sairastui henkisesti ja sai psykoosin.

Vierailija
3254/3463 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole pahimmasta päästä mutta tapasin ulkomailla erään miehen, joka oli nähnyt minut siellä jo aikaisemmin (omisti sieltä kaupan jossa kävin). Päätin sitten toisella kertaa antaa hänelle tilaisuuden ja aloimme tekstailla. Kerroin hänelle jo alkuun että haluan ensin tutustua kunnolla ja tämä oli olevinaan ok. Sitten kerroin hänelle hauskasta ja täysin viattomasta keskustelusta erään asiakaspalvelijan kanssa. Tyyppi tokaisi, että minun pitäisi rajoittaa sitä, miten paljon puhun muille miehille. Sanoin hänelle että p*skat rajoitan, en todellakaan ole sitä tyyppiä joka flirttailee kaikille miehille ja minulla on paljon miespuolisia kavereita. Tässä vaiheessa hälytyskellot soi ja painoin jarrua. Kun tyyppi alkoi vonkaamaan alastonkuviani, pistin homman poikki koska olin jo alkuun sanonut asiasta ja kerran myöhemminkin. Hirveä vinkuminen alkoi ja estin tyypin. Mutta jos jo viikon tuttavuuden jälkeen yrittää rajoittaa mun tekemisiä niin voi hyvänen aika. Ei jatkoon. 

Vierailija
3255/3463 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästänyt poikaystävää kotiini, koska oli kännissä. En siis avannut ovea. Ja siitä sitten luuli, että en ole yksin vaan jonkun toisen miehen kanssa. Olin yksin. 

Asuin ylimmässä 5 kerroksessa ja kulma-asunnossa. Tasakattoinen kerrostalo. 

Illalla alkoi kuulua kolinaa katolta. Ja ei mennyt aikaakaan kun kenkä ja jalka ilmestyi näkyviin katolta (olin olohuoneessa katsomassa sohvalla telkkaria, ja näkymä parvekkeelle ja taivaalle). Parvekkeen toisella reunalla oli puusäleikkö noin ranteen kokoisista puurimoista tehty. Sitä pitkin sitten mies onnistui könyämään parvekkeelleni. Kännissä. Humalaisen onnea ettei tippunut. Jouduin päästämään sisälle. Panin nukkumaan ja erosin hetikohta hullusta. 

Vierailija
3256/3463 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästänyt poikaystävää kotiini, koska oli kännissä. En siis avannut ovea. Ja siitä sitten luuli, että en ole yksin vaan jonkun toisen miehen kanssa. Olin yksin. 

Illalla alkoi kuulua kolinaa katolta. Ja ei mennyt aikaakaan kun kenkä ja jalka ilmestyi näkyviin katolta (olin olohuoneessa katsomassa sohvalla telkkaria, ja näkymä parvekkeelle ja taivaalle). Parvekkeen toisella reunalla oli puusäleikkö noin ranteen kokoisista puurimoista tehty. Sitä pitkin sitten mies onnistui könyämään parvekkeelleni. Kännissä. Humalaisen onnea ettei tippunut. Jouduin päästämään sisälle. Panin nukkumaan ja erosin hetikohta hullusta. 

Ei saakeli! Tuota odotellessa, asun kuudennessa kerroksessa ja parvekkeella on lasitus. Tässä ei ole siis sinällään mitään hauskaa mutta mä olen sen verran räävitön tyyppi että menisin kuittailemaan et millä ajatteli päästä sisään jos ei ole vasaraa tai moukaria mukana ja lupaisin soittaa brankkarit paikalle jos vakuuttaisi että oli viimeinen kerta kun tuollaista tekee. 

Vierailija
3257/3463 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi itseäkin jo naurattaa tämä muistelo. Juu kesä oli ja tapahtui Riihipellontiellä Konalassa, missä on niitä keltaisia kerrostaloja, joissa on se puusäleikkö parvekkeilla, silloin ainakin tummanruskeat, jäänyt syystä mieleen. Jos joku lukija sieltäpäin. Oli kesä ja kenkä oli "purkkari" eli purjehduskenkä. Toinen kenkä oli tippunut paljaasta jalasta ja sitä sitten seuraavana päivänä käytiin noukkimassa alhaalta ruohikosta. Ei mies pahaluonteinen ollut vaan sanoi parvekkeelle tullessaan rakastavansa minua ; D Toinen silmä vaan katsoi itään ja toinen länteen, alkoi silmät karsastamaan kun oli juonut liikaa. Aikamoista. 

Vierailija
3258/3463 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3257: Ei luoja 😂 Mulla ei oo ihan noin pitkälle vielä kukaan mennyt. Onhan näitä ollut jotka on kieltäneet vilkaisemastakaan muita miehiä ja lopulta oon todennut että ei muuten tule mitään. Exän nykyinen tosin ilmeisesti haluaisi tapella exästä mun kanssa jostakin syystä vaikka olen selkeästi sanonut että pitäkööt hyvänään ja mulla alkoi iloinen sinkkuelämä ja kaikkea hyvää ja paljon lastenlapsia heille vaan. En vaan näe syytä sille miksi mun pitäisi exän tekemisiä kytätä. Ollutta ja mennyttä. Kaikenlaisia sitä on. -3256

Vierailija
3259/3463 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen asia alkanut viimeaikoina todella häiritsemään, että minulta kysytään oletteko taas tapelleet? Ei, emme tappele koskaan. Toinen käy äkkiarvaamatta kimppuun jos vaikka miespuoleinen ystävä on laittanut synttäritervehdyksen facebookissa. Eli en mitään haasta riitaa tai ärsytä. Olin selin viimeksi kännykällä ja join kahvia, kunnes nyrkki takaraivossa.

Sinuako häiritsee se että sinulta kysytään oletteko taas tapelleet??? Ei se että toinen lyö äkkiarvaamatta nyrkillä takaraivoon tai käy äkkiarvaamatta kimppuun?????? Ei voi olla todellista......

Mistä päättely, ettei yhtäkkiä takaapäin nyrkillä lyöminen häiritsisi?

Totta hitossa semmoinen häiritsee!  Sen nyt tajuaa sokee Reettakin, mutta sinä nuijapää et????  Kyseletkin tommosia!

Sen pitäisi olla normaalill

Ou jee........... Osui ja upposi sokeaan Reettaan!!!!!!! Kas kun pystyt kirjoittamaan......

Vierailija
3260/3463 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko palotikkaat parvekkeesi vieressä, niiden avulla on helpompi kiivetä..ilman niitä on hankalampi kiivetä noin ylös.. Miks hitossa päästit sisälle?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän