Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3281/3463 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tv-sarjojen miesnäyttelijät aiheutti kohtuuttomia reaktioita; siksi seuraan ohjelmia, että saisin kuolata niitä miehiä kikseissäni. Ihan sama vaikka näyttelijä olisi ollut vanha patu, niin kuolaan sitäkin mielelläni. Reagoi noihin luuloihinsa huutamalla ja haukkumalla. Haukkui mm; ludkaksi, tyhmäksi ym ym. Emme seurustelleet kauaa tuon takia. 

Vierailija
3282/3463 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronald Reaganista kertova dokumentti aiheutti yhtäkkiä exälle raivarit, luuli oikeasti, että olen rakastunut siihen, ja meillä on  jonkinlainen telepaattinen salasuhde! Olin siis katsomassa kyseistä dokumenttia telkkarista exän luona noin 15v sitten. Exä sammutti raivarin vallassa sen tv:n, ja aloitti räyhäämisen minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3284/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut mattoja mennä pesemään, koska menisin kuolaamaan ohikulkevia miehiä, jotka eksä koki minun ihastuksiksi. Myös eri mainosten miehet aiheutti vihanpuuskat, kun niitä mainos miehiä muka niin tuijottelin kiihkeänä! 

Vierailija
3285/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli melkein yhtä kova helle kuin nyt. Mies kaveri tivasi eikö mulla ole teepaitaa ja pidempiä hameita,oli siis olkaintoppi ja farkkuhame polviin asti. Itse se kyllä pasasteli ilman paitaa. Sitten torikahvilassa alkoi huutaa vieraalle rollaattoripapalle että katsotko  mun naista! Hävetti.

Vierailija
3286/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin koiranpennun ja eksä joutui moneksi viikoksi kriisiin, että rakastan koiraa enemmän kuin häntä.

Vierailija
3287/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin siivotessa Nylon Beatin "Rakastuin mä luuseriin " ja tästähän kaljaa pleikkarin ääressä  kitannut mies suivaantui että tunnustin näin pettäneeni. Sain turpaan ja lensin rappuun. Ei varmaan tarvitse sanoa että ero tuli sillä hetkellä.

Vierailija
3288/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen herra kuoli 2004, minun matikkapäällä tästä on enemmän kuin 15 vuotta aikaa.

Vierailija
3289/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei voinut harrastaa kanssani petipuuhia, koska epäili, että annan samalla tavalla muillekin miehille!? Ihme logiikka.. 

Vierailija
3290/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät aiheutti suuret raivonpuuskat eksälle, alkoi kiljumaan niille sairaita luulojaan, ja uhitteli myös samalla myyjille. Outoa on se, että puh.myyjät soitteli jatkossa myös eksälle vaikka saivat aiemmin raivaripuhelut eksältäni..luulisi, että myyjät eivät yritä enää myydä tuotteitaan tunnepurkauksessa olevalle ihmiselle. 

Vierailija
3291/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3292/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ollut halloween ja minulla oli pahvinen Pennywise keittiössä. Jätkä tuli kahville ja  huusi kurkku suorana että kuka v""u tuo on? Hyvä ettei mennyt täräyttämään nyrkillä. Pahvihahmoa. Hitto jos mulla salarakas olisi niin ei kai se pelleksi pukeutuisi?

😂😂😂

Vierailija
3293/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3294/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni sairastui psykoosiin, ja silloin hän heitti tuolin päin julistetta, jossa oli Leonardo DiCaprio kuvana. Koki hepun "vihollisena, joka häntä vainoaa ja yrittää tyttöystävääni saada itselleen". Soitin 112 ja otin samalla eron exästä. Kuulin vähän myöhemmin et siis sairastui henkisesti ja sai psykoosin.

No huhuh😵💫😵

Vierailija
3295/3463 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
3296/3463 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat exätkö alapeukuttelee?

Vierailija
3297/3463 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3298/3463 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhos harrastukseni vuosia sitten aiheutti entiselle miehelle kamalat mittasuhteet aiheuttavat mustis epäilyt, raivosi minulle esim, kuinka perhoset yrittää liehitellä minut miehestäni eroon, menen katsomaan niitylle oikeasti miespuolisia lajin harrastajia, harrastan niitten miesten kanssa se*siä siellä niityllä, perhoset kiusaavat miestäni pörräämällä pihassamme..syystäkin jätin mieheni nopeasti harhaluulonsa takia. 

Vierailija
3299/3463 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauloin siivotessa Nylon Beatin "Rakastuin mä luuseriin " ja tästähän kaljaa pleikkarin ääressä  kitannut mies suivaantui että tunnustin näin pettäneeni. Sain turpaan ja lensin rappuun. Ei varmaan tarvitse sanoa että ero tuli sillä hetkellä.

Mä olisin ottanut eron jo siinä vaiheessa kun paljastui että aikuinen mies pelaa pleikkaria.

Vierailija
3300/3463 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi