Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Hullu juttu oli se, kuinka exäni oisi tahtonut että otan häneltä suihin, mutta asiassa oli yksi pulma..ei voitu sitä tehdä koska hän epäili et toimenpiteen aikana miettisin muiden miesten munia!?
Olin 18v kun seurustelin minua kaksi vuotta vanhemman nuoren miehen kaa,joka oli todella epävarma, että voiko ns luottaa minuun ollenkaan millään tavalla, oltiin tuon takia vain 3 kuukautta yhdessä, tuona aikana hän vei minut aamuin illoin kouluun autollaan (etten lähde pettämään), kulki perässäni kun olin lenkillä (ettei kukaan tule iskemään minua), seurasi ikkunasta etten lähde roskanviennillä panemaan jonkun luo), suuttui pahasti kun en antanut selata kännyäni/läppäriäni (olisi halunnut tarkistaa, etten lähetä nakukuvia miehille), luuli kamujeni puheluita (miehiltä tulleiksi). Erosimme yhteisestä päätöksestä. Hänen mukaansa vaikka en pettänytkään häntä, niin olin silti ns sen oloinen/näköinen et olin potentiaalinen nais pettäjä. En saanut selitystä, mitä hän tarkoitti. Oli kyllä helpotus, kun pääsin eroon hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia alkanut viimeaikoina todella häiritsemään, että minulta kysytään oletteko taas tapelleet? Ei, emme tappele koskaan. Toinen käy äkkiarvaamatta kimppuun jos vaikka miespuoleinen ystävä on laittanut synttäritervehdyksen facebookissa. Eli en mitään haasta riitaa tai ärsytä. Olin selin viimeksi kännykällä ja join kahvia, kunnes nyrkki takaraivossa.
Sinuako häiritsee se että sinulta kysytään oletteko taas tapelleet??? Ei se että toinen lyö äkkiarvaamatta nyrkillä takaraivoon tai käy äkkiarvaamatta kimppuun?????? Ei voi olla todellista......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia alkanut viimeaikoina todella häiritsemään, että minulta kysytään oletteko taas tapelleet? Ei, emme tappele koskaan. Toinen käy äkkiarvaamatta kimppuun jos vaikka miespuoleinen ystävä on laittanut synttäritervehdyksen facebookissa. Eli en mitään haasta riitaa tai ärsytä. Olin selin viimeksi kännykällä ja join kahvia, kunnes nyrkki takaraivossa.
Sinuako häiritsee se että sinulta kysytään oletteko taas tapelleet??? Ei se että toinen lyö äkkiarvaamatta nyrkillä takaraivoon tai käy äkkiarvaamatta kimppuun?????? Ei voi olla todellista......
Itse en mieltänyt olevani parisuhdeväkivallan uhri, vaikka omallakin kohdalla toinen saattoi käydä yhtäkkiä kimppuun, koska oli taas vaihteeksi jostain katseesta tai tähtien asennosta saanut varman todisteen, että petän.
En osaa edes näin jälkikäteen perustella, miksi meni pitkään, ennenkuin sain myönnettyä itselleni olevan lähisuhdeväkivallan uhri. Kai sitä vertasi kuulemiinsa vielä pahempiin juttuihin tai jotain. Lisäksi itsearvostukseni oli täysin pohjamudissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän näissä aivoituksissa on samoja elementtejä? Esim. eteisen p-llutestit ja märkyystestit, mikä sairas mieli on, että tällaisen keksii? Ja miten on mahdollista, että kymmenet (sadat?) miehet keksivät tämän saman sairaan aivoituksen. Onko olemassa joku "sairaalloinen mustasukkaisuus for dummies" ohjekirja olemassa jossain?
Kyllä on esim. ovulaation aikana märkyystestissä moni nainen reputtanut. Voi luoja, ajatelkaa tätä samaa p-askaa tapahtuu paraikaakin jonkun kotona.
Olen näitä lukiessani ajatellut, että sairaalloinen mustasukkaisuus on todellakin sairaus, joka oireilee tietyllä tavalla. Ihan niin kuin mikä tahansa sairaus. Miten muuten niin moni käyttäytyy samalla lailla (p...utarkastukset, pikkuhousujen haistelut, yllätystarkastukset kotiin yms). Todella moni on tänne kirjoittanut että ihan sama kokemus kuin mulla, ollaanko me tapailtu samaa miestä!
Eksä teki "ylläri" käyntejä kotiimme kesken työpäiviensä, kun halusi varmistaa ettei kotona ole joku ukkeli mun kanssa naimassa. Paha vaan, että olin myös työssäkäyvä ihminen, niin en ollut tietenkään keskellä päivää kotona, kun eksä teki yllätyskäyntejään. Oli kuulemma ollut "yllättynyt" kun ketään ei ollut kodissamme! Huokui pettymystä kun ei saanut ns rysän päältä kiinni minua, ja sairas luulonsa valui hiekkana veteen. Minä otin eron, en jaksanut tollasta touhua. Ei pyytänyt anteeksi tai mitään touhuunsa.
Exä suuttui silmittömästi kun tottumuksesta poistin aina netin selaushistorian käytön jälkeen. Olisi siis halunnut kytätä, etten käy missään aikuisviihde sivustoilla miehiä kuolaamassa. Myös oli äkäinen kun luin naistenlehtiä, oli varma, että siksi niitä ostelen ja luen kun kuolaan niitä naisten kuvia eli toisin sanoen exä oli varma, että katselen kaikkia "sillä silmällä", kun hän niin sanoo, eli hänen sanansa on laki. Erosin hänestä pian.
Olin ostanut itselleni ja veljelleni sellaiset nimikko coca-cola pullot (esim. Maija ja Matti), typerä eksäni luuli oikeasti et tuo Matti-pullo on jollekin olemattomalle miehelleni ja heitti pullon päin seinään. Kun sanoin, että se on veljelleni, niin eksä oli vain hiljaa eikä pyytänyt anteeksi tai mitään. Erosimme aika äkkiä monien syiden takia, tuo ei ollut ainut tekijä.
Hankin pinkin pipon jolla iskin hänen mukaan miehiä ja halusin olla haluttava.
Pizzanhaku reissulla olikin seurannut ja kytännyt puistossa miten paljon räplään pizzaa odotellessani puhelintani
... Sekä lukuisia muita....
Joku täällä kertoi siitä, että.miehet tekee näitä "pil*u tarkastuksia". Minulla näitä tarkastuksia teki kyllä nainen. Olen siis bi. Halusin vain kertoa, että kyllä naisetkin tämän osaa.
Nuoruuden silloinen poikakamu luuli isältäni- tai pikkuveljeltäni tulleita puheluita monesti muilta pojilta tulleiksi. Soitti kerran sekä isälleni että veljelleni uhittelu soitot, ja puhui vinksaneita luulojaan. Molemmat sanoivat (isäni ja veljeni), että nyt sinulla ei ole kaikki ok, ja jätä meidät rauhaan, tai otamme yhteyttä mielenterveystoimistoon. Poikakamu oli kauhistunut, kuinka hänelle kehdataan noin puhua, ja kun myös itse sanoin samaa, ja samalla jätin hänet, niin lähti ovet paukkuen kylille ryyppäämään. Hänestä ei onneksi kuulunut enää mitään ton jälkeen.
.