Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Jos joku epäilee, että monia näitä tapauksia epäillän keksityiksi- en epäile sitä et jotkut ei olisi keksittyjä tapauksia, niin voin omasta kokemuksesta kertoa, että tenttaukset omista tekimisistä-ja sekä keitä olen nähnyt lähiaikoina on tuttua, sen perusteella tuli arvio olenko pettänyt-ja kenen kanssa. Myös lähipiirin uhkailu sairaiden luulojen kanssa oli yleistä, sekä yritykset kieltää käydä töissä, kaupassa, nähdä ystäviä jne oli kuvioissa mukana. Että kyllä niitä sairaita tai vinksataneita ihmisiä/luuloja on todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksanut lähteä lapsen kevätjuhlaan joka oli heti aamusta,mutta kun näki minun meikkaavan päättikin tulla mukaan etten vokottele muita äijiä. Oli hikinen t-paita,sama jossa oli nukkunut,päällä ja tukka pystyssä kuin Uuno Turhapuro,hävetti.
Eli näytti muille miehille että minun ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa kun kelpaan tälläisenä haisevana. Taidat todellakin rakastaa miestäsi enemmän kuin itseäsi.
Pitkän nettituttavuuden jälkeen päädyin naisen kanssa ravintolaan. Siinä meni ruokailu mukavasti jutellen ja oli kiva tunnelma. Tarjoilijatyttö tuli kysymään oli ruoka hyvää ja otammeko jälkkäriä. Olin kohtelias tarjoilijalle niin treffinainen kilahti totaalisesti.
Sanoin vaan että tää oli tässä. Kävin maksamassa oman osuuteni. ja lähdin meneen. muija lähtee perään mutta henkilökunta otti sen kiinni kun ei ollut maksanut ja oli rikkonut pari astiaa.
tuli myöhemmin illalla taloni pihaan, käveli pistoksissa ympräi pihaa, puhui välillä itsekseen välillä puhelimeen. yritti päästä rappuun. puhuin naapurin kanssa joka soitti poliisit paikalle. poliisien jälkeen tuli ambulanssi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän nettituttavuuden jälkeen päädyin naisen kanssa ravintolaan. Siinä meni ruokailu mukavasti jutellen ja oli kiva tunnelma. Tarjoilijatyttö tuli kysymään oli ruoka hyvää ja otammeko jälkkäriä. Olin kohtelias tarjoilijalle niin treffinainen kilahti totaalisesti.
Sanoin vaan että tää oli tässä. Kävin maksamassa oman osuuteni. ja lähdin meneen. muija lähtee perään mutta henkilökunta otti sen kiinni kun ei ollut maksanut ja oli rikkonut pari astiaa.
tuli myöhemmin illalla taloni pihaan, käveli pistoksissa ympräi pihaa, puhui välillä itsekseen välillä puhelimeen. yritti päästä rappuun. puhuin naapurin kanssa joka soitti poliisit paikalle. poliisien jälkeen tuli ambulanssi.
Sairas nainen on.hyvä kun laitoit pelin poikki jo tossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksanut lähteä lapsen kevätjuhlaan joka oli heti aamusta,mutta kun näki minun meikkaavan päättikin tulla mukaan etten vokottele muita äijiä. Oli hikinen t-paita,sama jossa oli nukkunut,päällä ja tukka pystyssä kuin Uuno Turhapuro,hävetti.
Eli näytti muille miehille että minun ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa kun kelpaan tälläisenä haisevana. Taidat todellakin rakastaa miestäsi enemmän kuin itseäsi.
En ole kelle vastasit,mutta olisko heidän pitänyt myöhästyä juhlasta siksi että aikuista miestä pitää opettaa vaihtamaan puhtaat vaatteet ja laittamaan dödöä? Itsensä Haisuli siinä nolasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kelle vastasit,mutta olisko heidän pitänyt myöhästyä juhlasta siksi että aikuista miestä pitää opettaa vaihtamaan puhtaat vaatteet ja laittamaan dödöä? Itsensä Haisuli siinä nolasi.
Ja samalla vaimonsa joka häpesi silmät päästään. Ei miehen takia tarvitse myöhästyä, mies voi tulla perässä valvomaan vaimoaan kun on ensin käynyt suihkussa. Ei ole kovin arvokasta mennä haisevana yöpaidassa valvomaan kevätjuhlaan ettei vaimo petä. Narsistista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku epäilee, että monia näitä tapauksia epäillän keksityiksi- en epäile sitä et jotkut ei olisi keksittyjä tapauksia, niin voin omasta kokemuksesta kertoa, että tenttaukset omista tekimisistä-ja sekä keitä olen nähnyt lähiaikoina on tuttua, sen perusteella tuli arvio olenko pettänyt-ja kenen kanssa. Myös lähipiirin uhkailu sairaiden luulojen kanssa oli yleistä, sekä yritykset kieltää käydä töissä, kaupassa, nähdä ystäviä jne oli kuvioissa mukana. Että kyllä niitä sairaita tai vinksataneita ihmisiä/luuloja on todellakin.
En ollenkaan epäile, etteikö näitä olis. Ja varmasti tässäkin ketjussa suurin osa. Mutta tuossa joku sivu sitten oli useampi selkeästi tehtailtu juttu. Nää pidempään kerrotut on yleensä uskottavimpia.
Vierailija kirjoitti:
Piti koiraa kilpailijanaan ja käski valita hän vai koira. Ei tarvinnut kauaa miettiä. Onneks ei ehditty "seurustelemaan" kuin 2 kuukautta. Koira vei kuulemma liikaa aikaa häneltä.
"Sä olet mun paikalla!!" Huusi kissoilleni ja nosti pois jos tulivat mun syliin tai viereen. Tai jos jos silitin niin kädet puuskassa "eläintä voit silittää mutta et minua" sanoi. Ei tehnyt paljon ton jälkeen silitellä tai harrastaa seksiä, alko oksettaa koko äijä.
Entinen kumppani epäili milloin ketäkin miun salarakkaaksi. Milloin oli hänen miespuoliset serkut, hänen veli/isä, miespuoliset kaverit. Myös oma veljeni ja sekä oma isäni/omat mies serkut joutui syyttettyjen penkille. Alussa siis epäili lähipiiriä, sitten mukaan tuli epäilyt mies puoliset kaverit, randomit heput. Piti aina kolmannen asteen kuulustelun, mitä tunnen ketäkin kohtaan, onko sänkysuhde yms baskaa. En selostanut yhtään hänen sairaille epäilyille, vaan annoin lähtöpassit kumppanille.
Tädin mies oli määrännyt verhot kiinni pidettäviksi, ettei täti näkisi muita miehiä.
En olisi saanut käydä omassa, maksetussa saunavuorossa (asuin kerrostalossa) kun sinne tulisi koko kerrostalon miehet kanssani saunomaan! Eli pettäisin siis. Myös kun tervehdin kerrostalon miespuolisia asukkaita niin sekin oli "merkki" pettämisestä kun niin tuttavallinen olen. Räyhäsi minulle muutaman kerran noista harhoistaan kotonani, minulle riitti koko parisuhde, ja annoin lemput.
Jos olin yksin kotonani, miun piti sulkea sälekaihtimet ikkunoista alas, ettei kukaan mies mua kyttäisi ikkunoista. No en noudattanut käskyä. Testasi kerran asiaa, ja meni itse ikkunan taakse kyyläämään mua. Soitin poliisit. Jätin siinä samalla hänet. Olimme vasta alkaneet seurustella.
Suuttui kun tulin saunavuorosta kylpytakki päällä,olisi kuulemma pitänyt pukea "oikeat vaatteet ". Vastasin etten ala saunan jälkeen mitään farkkuja vetää jalkaan kun kotona vaihdan yöpuvun ylle.
Lisäksi en ollut edes odottanut miestä kylään,ei oltu sovittu mitään,istui vaan oveni takana kun tulin hissistä ulos. Seurasi sisälle ja jatkoi vaahtoamista vääristä vaatteista. Vaihdoin yöpuvun ylle,pesin hampaat,sammutin kaikki valot ja menin läppärin kanssa kuulokkeet korvilla sänkyyn kattomaan elokuvaa ajatellen,että mies saisi paasata itsekseen ja kai se jossain vaiheessa häipyy. Hiippaili hölmistyneenä sänkyni viereen tuijottamaan ja siten ymmärsi poistua.
Kun ilmoitin aamulla että se oli nyt tässä,älä enää tule käymään äläkä soita,soitti kuitenkin ja halusi keskustella siitä miksi tahdon tuhota jotain niin kaunista kuin suhteemme.
Löysin kalareissulla pullopostia ja tyhmyyttäni toin sen kotiin. Lähettäjä oli nuori tyttö. Vaimon naama heti norsun****ulla että minulla on jotain tavoitteita pullopostin lähettäjään.
Joopa...joo.
Trolli olet itse. Ei kukaan seuraa palstaa noin tarkkaan.