Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Katsoin Batman elokuvaa, ja eksäni tuli seuraamaan viereeni mitä katsoin. Yhtäkkiä hän sai mielettömän raivarin, ja alkoi kiljumaan vihaisena kuinka katsoin Jokeria ns sillä silmällä...katsoin eksäni raivaria epäuskoisena ja totesin, että nyt sulla ei ole kaikki muumit laaksossa..eksä rauhoittui ja koitti pyydellä anteeksi tyhmyyttään ja selitellä tekoaan, minä sanoin vain et tämä oli tässä, en jää odottamaan seuraavia raivareita ym, sitten lähdin kotiini.
Korkokenkien kopse mukamas houkuttelee miehiä luokseni naimaan, käytin korkokenkiä vaikka exä yritti kieltää. Emme olleet pitkään kimpassa tuon ja muidenkin syiden takia.
Oli ollut halloween ja minulla oli pahvinen Pennywise keittiössä. Jätkä tuli kahville ja huusi kurkku suorana että kuka v""u tuo on? Hyvä ettei mennyt täräyttämään nyrkillä. Pahvihahmoa. Hitto jos mulla salarakas olisi niin ei kai se pelleksi pukeutuisi?
Eipä ollut nuorempana ollenkaan naurun asia kun entinen kumppani mustispäissään tenttaili säännöllisesti, keitä olen nähnyt-ja missä. Tiedoilla teki omat teoriansa siintä kenen kanssa olen pannut- ja missä. Pahimmat väitteet oli et olin pannut koulun vahtimestarin kanssa koulun vessassa, sekä kuksinut huoltotyöntekijän kanssa jossain konehuoneessa silloisessa kerrostalossa jossa asuin. Alkoi käymään ahdistavaksi koko suhde, niin annoin lähtöpassit. Onneksi ei montaa viikkoa seurusteltu, olisi vain pahentunut toi meno vaan.
Tuli oma nuoruus mieleen kun silloinen exä harrasti mustispäissään autollansa seuraamista jos lähdin kaupungille tai lenkille. Ja tätä tapahtui monta kertaa viikossa. Halusi siis varmistaa etten lähde pettämään tai joku mies tule juttusille. Kyllä exää ketutti kun ei päässyt tietenkään autollaan joka paikkaan minua seuraamaan. Ei siis jaksanut lähteä jalkaisin minua seuraamaan. Piti liikuntaa turhana. Minulle riitti yks kerta, ja annoin suorat sanat toiminnastaan, ja otin eron hänestä. Ei tullut ikävä. Todellakaan eksä ei pahoitellut tai mitään käytöstään.
Olin tupakalla ja rannerenkaat helisivät. Poikaystävän mielestä kutsuin näin jätkiä.
Olin tuolloin masentunut ja sain paniikkikohtauksia,joten en pystynyt käymään töissä enkä edes kaupassa.
Entinen avomieheni kävi töissä ja häntä kalvoi epäilys,että panen hänen työpäivänsä aikana muita.
Alkoi tehdä tarkastuksia kesken päivän saadakseen minut kiinni rysän päälle.
Muistan ensimmäisen kerran kun tiskasin tiskejä ja mies rynni keittiöön hikisenä,hullun kiilto silmissä.
Kohta olikin ne ryntäilyt sitten jo arkipäivää.
Oli kamala katsoa telkkaa tai istua vessassa rauhassa ja äkkiä yksi kahjo syöksyy kuin mikäkin Rambo ovesta ja alkaa ratsata kämppää.
Ikinä ei ketään sieltä löytänyt ja olin kovin pettyneen oloinen.
Kun sain hiivatulehduksen,sai mielestään todistuksen pettämisestä.
Miespuoliset tarjoilijat tuotti exälle päänvaivaa; siksi ne palvelivat kun yrittivät iskeä minua. Myös soittelevat lehtimyyjät (miehet) samalla logiikalla soitti minulle kun yrittivät myydä lehtiään. Että ei kauan seurusteltu exän kanssa noiden luulojensa takia.
.