Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3181/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3182/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies posteljoonit rappukäytävässä olivat panojani, jotka mun takia siellä pyörii postiensa kanssa.. 

Vierailija
3184/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollain (1 sama ihminen) psykoosi tulilla, samaa pitkää juttua.

Vierailija
3185/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti koiraa kilpailijanaan ja käski valita hän vai koira. Ei tarvinnut kauaa miettiä. Onneks ei ehditty "seurustelemaan" kuin 2 kuukautta. Koira vei kuulemma liikaa aikaa häneltä. 

Vierailija
3186/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä näistä sadoista viesteistä? 

Vierailija
3187/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä näistä sadoista viesteistä? 

Minuakin kiinnostaisi tietää? 

Vierailija
3188/3463 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen aviovaimo sairastui henkisesti, ja alkoi kivenkovaan epäilemään, että petän häntä töissäni työkavereiden ja asiakkaiden kanssa. Pettämiset tapahtui missä vain töissäni; vessassa, työhuoneessa, siivouskomerossa, aulassa jne. Oli niin kaksin kuin kimppa panemista. En kauan jaksanut tuota sairasta luulemista, eikä uskonut minun puheitani, niin paras ratkaisu oman mielenterveyden kannalta oli ottaa avioero. Vaimo oli helpottunut kun erosimme, kun hän ei voinut luottaa tämmöiseen pettäjä mieheen. 

Vierailija
3189/3463 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! 

Vierailija
3190/3463 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vuosikymmeniä aikaa kun seurustelin vähänaikaa kundin kanssa, joka sairaasti epäili et petän häntä töissäni asiakkaiden kanssa (tein silloin parturi-kampaajan töitä), kun ihmettelin missä välissä petän töiden lomassa, niin vastaus oli: no tietenkin vessassa! Vaikka asiakkaalla olisi väri vaikuttamassa samaan aikaan hiuksissaan. Ja se vessa oli oikeasti pikkukoppi johon ei todellakaan olisi mahtunut makaamaan, niin siltikin pystyin vaakamambossa panemaan jonkun vaikka yli 120kg asiakkaan kanssa tuosta vaan😅. Oli muuten nopeasti entinen kundi. 

Vierailija
3191/3463 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mainoksissa näkyvät naiset aiheuttivat entiselle tyttökamulle suuttumukset; niitä kuolaan mielelläni hänen nähden, häntä kiusaten. Ihan normaalisti katsoin mainoksia. Monet kerrat tyttökamu sulki jopa telkkarin, kun alkoi säksättää kuinka taas katsoin silmät suurina jotain naista. Enpä kauan jaksanut hänen kanssaan seurustella tuon käytöksen takia. Ei uskonut minun sanaani alkuunkaan, että mitään tuollaista ole tehnyt, mitä väitti. 

Vierailija
3192/3463 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet mainoksissa näkyvät naiset aiheuttivat entiselle tyttökamulle suuttumukset; niitä kuolaan mielelläni hänen nähden, häntä kiusaten. Ihan normaalisti katsoin mainoksia. Monet kerrat tyttökamu sulki jopa telkkarin, kun alkoi säksättää kuinka taas katsoin silmät suurina jotain naista. Enpä kauan jaksanut hänen kanssaan seurustella tuon käytöksen takia. Ei uskonut minun sanaani alkuunkaan, että mitään tuollaista ole tehnyt, mitä väitti. 

*tarkoitan tässä siis telkkarissa olevia mainoksia vaan

Vierailija
3193/3463 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä. 

Siis.. Aivan sairasta. 

No joo. Onko mies ollut edes töissä kun tollaseen ollut aikaa. Varsin ollut henkisesti sairas tyyppi. 

Vierailija
3194/3463 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluvaloni kämppäni ikkunassa joulukuussa olivat merkki miehille tulla luokseni jyystämään. Pahus vaan että asuin 10krs ja alakerran pääovi oli aina lukossa. Mutta se ei estänyt eksän luuloa, hän sanoi et ne miehet kiipee lasitetun parvekkeeni kautta minulle..niin varmaan joo kiipeää😃 sanoin vaan varaappa aika terapeutille luulojesi kaa..ei sanonut mitään, eipä kyllä enää jauhanut tuota luuloaan minulle. Emme olleet kauaa yhdessä. 

Varmaa tuhannetkin muutkin ihmiset jotka jouluvaloja käyttää, niin toimii samalla tavalla kuin eksäsi ajatteli🙂 kyllä varmasti kuka tahansa kiipeää 10krs tuosta vaan ja tulee samalla jyräten läpi lasitetusta parvekkeesta (tuosta huomaa, että eksän ajatukset ei ollut terveellä tasolla). 

Vierailija
3195/3463 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3196/3463 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten musta tuntuu, että puolet näistä jutuista on saman tyypin keksimiä..

Samaa mietin. Trollauksen makua.

Vierailija
3197/3463 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista tarinoiden henkilöistä - jos tarinat ovat totta - on ihan selvästi psykoosipotilaita. Sinänsä heidän sairaudelleen naureskelu ei ehkä ole kauhean kypsää. Ei ihminen varsinaisesti valitse sairastua myöskään mielen sairauksiin.

Näin on, psykoosilta vaikuttaa aika monessa tarinassa, jos siis ovat totta. Osa tarinoista ovat kuitenkin tekaistuja varmaan saman henkilön käsialaa koska kirjoitusasu kaikissa sama, kenties vaikka tämä henkilö itse sairastaa psykoosia.

Mitkä kaikki tarinat on saman henkilön kirjoittamia? Onko vuosien ajan vai? Minkä tyyppiset tarinat? Pitää muistaa, että erittäin mustasukkaiset henkilöt /jopa psykoosissa olevat luulevat, näkevät vaikka mitä hullua. Vaikka että rappusissa kulkevat naapurit on panoja, sabotoidaan kumppanin kaverisuhteet...onhan noita. 

En ole lukenut koko ketjua, mutta osa selkeästi saman kirjoittajan ja sitten ne kommentit myös. Tätä on ollut toisessakin ketjussa tällä viikolla.

Vierailija
3198/3463 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkaan ihmiset sanoo, että joku tietty kirjoittaja on monissa muissakin aloituksissa jotain sabotoinut kirjoituksissaan. Mistä arvioitte noin tarkkaan, kirjoittajat voi olla keitä vaan ja useampia, ja kirjoitustyylejä voidaan matkia ym? 

Vierailija
3199/3463 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluvaloni kämppäni ikkunassa joulukuussa olivat merkki miehille tulla luokseni jyystämään. Pahus vaan että asuin 10krs ja alakerran pääovi oli aina lukossa. Mutta se ei estänyt eksän luuloa, hän sanoi et ne miehet kiipee lasitetun parvekkeeni kautta minulle..niin varmaan joo kiipeää😃 sanoin vaan varaappa aika terapeutille luulojesi kaa..ei sanonut mitään, eipä kyllä enää jauhanut tuota luuloaan minulle. Emme olleet kauaa yhdessä. 

Varmaa tuhannetkin muutkin ihmiset jotka jouluvaloja käyttää, niin toimii samalla tavalla kuin eksäsi ajatteli🙂 kyllä varmasti kuka tahansa kiipeää 10krs tuosta vaan ja tulee samalla jyräten läpi lasitetusta parvekkeesta (tuosta huomaa, että eksän ajatukset ei ollut terveellä tasolla). 

Kuinka te päästätte vieraat sisään? Vai käykö teillä vieraita?

Vierailija
3200/3463 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten musta tuntuu, että puolet näistä jutuista on saman tyypin keksimiä..

Samaa mietin. Trollauksen makua.

Elämä on ihmeellisempää kuin sadut ja tarinat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän