Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Hah, oon keksinyt monet tarinat tänne😆😀
Keksityt tarinat eivät vedä vertoja oikeille tarinoille. Mielikuvitus ei pysty samaan kuin oikean elämän tapahtumat.
Oli kännissä mikä saattaa selittää paljon,mutta luuli hämärässä heijastustaan vaatekaappini oven sisäpuolen peilistä joksikin äijjäksi ja tinttasi tätä äijää,eli peiliä. Suuttui sitten minulle,että miksi mulla on peili sellaisessa paikassa ja meni kipeän kätensä kanssa kiukkuisena röökille parvekkeelle mihin sammui (syksy,lasitettu parveke ja sohva).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista tarinoiden henkilöistä - jos tarinat ovat totta - on ihan selvästi psykoosipotilaita. Sinänsä heidän sairaudelleen naureskelu ei ehkä ole kauhean kypsää. Ei ihminen varsinaisesti valitse sairastua myöskään mielen sairauksiin.
Näin on, psykoosilta vaikuttaa aika monessa tarinassa, jos siis ovat totta. Osa tarinoista ovat kuitenkin tekaistuja varmaan saman henkilön käsialaa koska kirjoitusasu kaikissa sama, kenties vaikka tämä henkilö itse sairastaa psykoosia.
Mitkä kaikki tarinat on saman henkilön kirjoittamia? Onko vuosien ajan vai? Minkä tyyppiset tarinat? Pitää muistaa, että erittäin mustasukkaiset henkilöt /jopa psykoosissa olevat luulevat, näkevät vaikka mitä hullua. Vaikka että rappusissa kulkevat naapurit on panoja, sabotoidaan kumppanin kaverisuhteet...onhan noita.
Vierailija kirjoitti:
Oli kännissä mikä saattaa selittää paljon,mutta luuli hämärässä heijastustaan vaatekaappini oven sisäpuolen peilistä joksikin äijjäksi ja tinttasi tätä äijää,eli peiliä. Suuttui sitten minulle,että miksi mulla on peili sellaisessa paikassa ja meni kipeän kätensä kanssa kiukkuisena röökille parvekkeelle mihin sammui (syksy,lasitettu parveke ja sohva).
Tämä on ilmiselvä kopio aiemmista tarinoista..?
Seurustelin kuukausia sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa. Tuli tutuiksi mm kaikenmaailman pettämis teoriat eri henkilöiden kanssa, luuli että asunnossani on käynyt panojani tiuhaan tahtiin. Kyllä, sairaan mieli kehittää vaikka minkälaisia luuloja, ja itse henkilö uskoo täysin niihin,vaikka toisten korviin ne kuulostaa ihan absurdeilta.
Eipä paljon naurata kun entinen kumppani yritti tuhota kaikki ihmissuhteeni sairailla luuloillaan-ja tempauksillaan.
Jos jotkut epäilee, että pahasti mustikset/henkisesti sairaat ei kykyne sairaisiin temppuihin, niin olette todella väärässä. Puhun omasta kokemuksesta, seurustelin siis vähän aikaa nuorena miehen kanssa, joka varsin sairasti jotain henkistä sairautta/oli hyvin mustis, ne harhaluulot(?) oli jotain vinksahtunutta laatua. Kaikkea en enää muista, mutta parhaiten on jäänyt mieleen mm. erilaiset epäilyt salasuhteistani, milloin hänen veljensä/äitinsä/kenen vaan randominkin kanssa. Seurasi myös kotinsa ikkunoista tiuhaan keitä kulkee siintä ohi- epäili et monet rakkaani odottaa minua-sekä samalla ärsyttävät häntä siinä. Tenttasi usein keitä olen nähnyt päivän mittaa ja tietojen perusteella arvioi kenen kanssa minulla on suhde tms.
Tuli yllätysvierailulle kun mulla oli migreeni ja olin just menossa suihkuun eli mulla oli vaan alushousut päällä ja pyyhe tissien päällä,luuli sitten että olen ollut pettämässä ja että jossain on joku piilossa. Menin kylppäriin,sammutin valot ja istuin suihkun lattialla kipeän pääni kanssa miehen käydessä asuntoani läpi. Myöhemmin käyttäytyi kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kun sekosi toisen kerran ja väitti että olin roskapussia viedessä pannut jonkun kanssa koska ilmeeni oli munaa saanut,käskin hakea itselleen apua ja ilmoitin että meidän suhde on nyt ohi.
Teininä seurustelin pari kuukautta pojan kanssa, joka oli erittäin vahvasti huono itsetuntoinen sekä sairaan mustasukkainen. Esimerkiksi yritti pilata ystävyyssuhteeni mustamaalamalla minua sekä keksimällä minusta perättömiä väitteitä ympäri kyliä. Yritti estää näkemistä ystävieni kanssa sillä verukkeella, että pidän häntä paskana tyyppinä kaikinpuolin, ja hylkään hänet. Alkoi pian epäilemään myös, että minulla on lukuisia poikakavereita ympäri pitäjiä. Joillekin epäilyille pojille soitteli uhittelu soittoja, jotka päätyivät siihen, että kyseiset pojat nauroivat hänen olemattomille epäilyilleen puheluissa. Siintäkös hänen itsetuntonsa kärsi kovan iskun, valitteli/kiukutteli minulle kuinka hänelle kehdataan nauraa. Viimeinen pisara minulle oli kun/jätin hänet oli kun alkoi soittamaan ystävilleni haistattelu puheluita, joissa yritti kieltää hengailut minun kanssani, ja haukkui samalla ystäväni maanrakoon.
Meikit aiheutti suuret tunnekuohut, niillä metsästän ukkoja.
Ei jaksanut lähteä lapsen kevätjuhlaan joka oli heti aamusta,mutta kun näki minun meikkaavan päättikin tulla mukaan etten vokottele muita äijiä. Oli hikinen t-paita,sama jossa oli nukkunut,päällä ja tukka pystyssä kuin Uuno Turhapuro,hävetti.
Olen seurustellut todella mustasukkaisen ja kontrolloivan miehen kanssa ja voin sanoa, että ei naurata yhtään. Tällaisen henkilön kanssa seurustelu on todella, no, sairasta ja jollain tavalla sairastuu itsekin, koska lähtee itse mukaan niihin hulluihin vaatimuksiin, jotka eivät kuulu normaaliin parisuhteeseen. Hulluista asioista tulee normaalia.