Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
En oisi saanut kuin omistaa lankapuhelimen ei siis ollenkaan älyluuria. Syynä et pettäisin eksää älyluurin kautta (ihan pimahtanut käsky, koska voihan lankapuhelimella, tietokoneella, kirjeillä ym pettää yhtälailla.) en tietenkään totellut käskyä ja otin eron.
Just..😀
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden tyttöystäväni paiskasi Mona-Lisa julistetauluni rikki lattialle, syynä: kuulemma se ruma naikkonen viekoittelee minut pettämään sen kanssa...kun ihmettelin silmät suurina koko tilannetta, niin tyttöystävä tokaisi: niin, siis se pettäminen tapahtuu unieni välityksellä😵💫 lopetin samantien suhteen kahelin tyttöystävän kanssa.
😃
Vierailija kirjoitti:
Ex-boifrendi veti kämpässään kaikki rullaverhot ym kiinni ikkunoissaan, ettei kukaan mies näkisi minua ulkoonta sisälle, kun olin hänellä käymässä. (ex asui 8krs). Samainen ex myös kulki maha vedettynä sisään julkisissa paikoissa, jos yhdessä olimme liikeenteessä, syynä et miehet pysyy kaukana minusta, kun näkevät exän treenattuna.
Omg😆
Pyykkikoneen lasiluukussa heijastui exän oma heijastus, ei se tietenkään ollut hänen kuvajainen, vaan joku äijjä, joka mua katsellaan etsii. Eli exä hajotti luukun vasaralla.
Eksä (nainen) koki kissani viholliseksi, joka vie kaiken huomion, välittämisen ym häneltä. Kiusasi kissaani eri tavoilla, sai joka kerta tassusta kynsien kera tai jopa puri. Huusi minulle kuinka mielenvikainen kissa mulla on, joka vie minut häneltä, ja kuinka vaarallinen se on. Sanoin vain että sinä olet se mielenvikainen ja jätä kissani ja minut rauhaan. Annoin siis lopputilin hyvin pian kun alkoi kissaani kiusaamaan ym. Olen siis mies,jos joku sitä kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä.
Siis.. Aivan sairasta.
miten musta tuntuu, että puolet näistä jutuista on saman tyypin keksimiä..
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistäs sitä tietää?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista tarinoiden henkilöistä - jos tarinat ovat totta - on ihan selvästi psykoosipotilaita. Sinänsä heidän sairaudelleen naureskelu ei ehkä ole kauhean kypsää. Ei ihminen varsinaisesti valitse sairastua myöskään mielen sairauksiin.
Näin on, psykoosilta vaikuttaa aika monessa tarinassa, jos siis ovat totta. Osa tarinoista ovat kuitenkin tekaistuja varmaan saman henkilön käsialaa koska kirjoitusasu kaikissa sama, kenties vaikka tämä henkilö itse sairastaa psykoosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista tarinoiden henkilöistä - jos tarinat ovat totta - on ihan selvästi psykoosipotilaita. Sinänsä heidän sairaudelleen naureskelu ei ehkä ole kauhean kypsää. Ei ihminen varsinaisesti valitse sairastua myöskään mielen sairauksiin.
Näin on, psykoosilta vaikuttaa aika monessa tarinassa, jos siis ovat totta. Osa tarinoista ovat kuitenkin tekaistuja varmaan saman henkilön käsialaa koska kirjoitusasu kaikissa sama, kenties vaikka tämä henkilö itse sairastaa psykoosia.
Just näin, kirjoitustyyli paljastaa samaksi kirjoittajaksi, juttujen sisältökin aika lailla samaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku tuolla aiemmin jo kirjoitti, että on keksinyt monet tarinoista.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä??
Mekot aiheutti hirveitä raivareita, niillä yritin saada muitten miesten huomion mukamas.
Vierailija kirjoitti:
Väitti, että panen hänen tyttöystäväänsä. Olen siis nainen, enkä ole lesbo. Myöhemmin hermoili, että panen hänen isäänsä, vaikka en ole koskaan tavannutkaan hänen isäänsä.
No huh huh..
Tyttöystävä luuli et ohikulkevat junat kulkevat tahallaan hänen kotinsa lähettyviltä (asui siis junaradan lähellä), et niissä junissa on matkustajina mun "lukuisia tyttöystäviä?!". Tilasin pari kertaa taksin terveysasemalle itselleni, ja se oli punainen vaate tyttöystävälle. Mm. tenttasi oliko taksinajaja kuuma nainen vai peräti hunksi, panitko sen kanssa jne kakkaa. Eli epäili suoraan et panen kaikkien taksikuskien kanssa. Käytin kuulemma lahkeettomia miesten alushousuja siksi koska "haluan korostaa etumustani julkisilla paikoilla, et gimmat kuumenisi musta", hänen mielestään luotettava mies käyttää boxereita. Yritti myös pakottaa mut leikkaamaan ponkkaritukkani siiliksi koska oli niin varma, että "ponkkarilla tietoisesti isken kenet vaan sänkyyn." sanomattakin selvää, että erosin hyvin äkkiä tästä tyttöystävästä.