Miten reagoit nähdessäsi julkkiksen?
Miten koet asian, kun näet julkkiksen? Onko mitään idioottimaisia tekoja?
Haltioidutko ja kerrot kaikille tutuille, että näit hänet kaupungilla ja reteilet asialla viikkokaupalla, kuten pikkukylissä on tapana?
Lyöttäydytkö seuraan ja alat kehua häntä ja mielistellä kaikin tavoin ja heittämään tyhmää vitsiä?
Tuijotatko ärsyttävyytreen asti?
Pyydät nimikirjoitusta?
Kommentit (57)
nehän ovat vaan ihmisiä, ei sen oudompia, en reagoi kaikkiin muihinkaan ihmisiin eriskummallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.
Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D
No voi sinua hupakkoa :) Minä olen nähnyt Tuomas Holopaisen viime syksynä Helsingin rautatieasemalla odottamassa junaa. Kävelin ohi omalle vaunulleni viereisellä raiteella ja mietin, että kas, Tuomas Holopainen :)
Saahan sitä innostua. Olen ollut Nightwish-fani jo lapsesta asti :P
Minäpäs istuin viime perjantaina samassa baaripöydässä alun perin Kiteeltä olevan muusikon kanssa joka tuntee Tuomaksen ja kumppanit. Kyseisessä baarissa törmää useinkin jollain tapaa tunnettuihin muusikoihin.
M22
Kaikki kiteeläiset ovat nykyään muusikoita ja ne kaikki tuntee Holopaisen ym.
En tiedä mikä on muusikoiden osuus Kiteen asukkaista mutta eiköhän ne juu Holopaisen tiedä.
Entä jos näkee reptiliaanin? Ovatko nekin vaan ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.
Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D
Jone Nikulan näkee Sanomatalossa joka päivä ikkunan läpi. Ts. sellaisina aikoina kun on lähetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan tavallisia ihmisiä vaikka ovatkin julkkiksia. Menen juttelemaan jos näkemäni julkkis on sellainen mulle tärkeä henkilö jolle mun on pakko päästä sanomaan jotain ja ihan normaalisti kun kohtaa ihmisen ihmisenä eikä lähesty mitenkään hysteerisesti niin se on oikeasti mukava kohtaaminen kummallekin osapuolelle :-)
Julkkiksena olo ei ole ammatti. Jos menet tuntemattomalle (vaikkakin sinulle julkisuudesta tutulle) henkilölle pälättämään kesken kaiken ota huomioon että jos hän ei ole sillä hetkellä töissä eikä työroolissaan häiritset hänen yksityisyyttään ja oikeuttaan omaan rauhaan vaikka hän liikkuisikin julkisella paikalla.
En usko että suurin osa tuollaisista kohtaamisista olisi vilpittömästi mukavia niiden kannalta, jotka vaan haluaisivat olla rauhassa ja hoitaa asioitaan. Se, että he eivät välttämättä näytä sinulle kuinka rasittavina sinua pitävät on asia erikseen.
Toki julkkiksissa on heitäkin, jotka ovat niin huomionkipeitä että kaikki seuraantunkijat otetaan ilolla vastaan. Heille sinun kannattaa jutustella. :)
En tiedä mistä kohtaa sinun kenkäsi oikein puristaa, mutta ensiksikin en ole koskaan mennyt häiritsemään ketään vapaa-ajalla. Vaan olen jutellut julkkiksien kanssa heidän työpaikallaan jolloin he luonnollisesti ovat olleet työssään, että se tuskin on ollut heille mitenkään rasittavaa ja osaan lukea tilanteita ja ihmisten fiiliksiä, että en tosiaankaan ole mikään seuraantunkija saati mikään selkääntaputtelija. Peruskäytöstapoihinhan kuuluu, että osaa kysyä toiselta "onko sinulla hetki aikaa jutella ja saanko liittyä seuraan?" Ja kuka sanoi, että julkkis olisi ammatti? En minä ainakaan.
Menen aina jotenkin ihan sekaisin, en siis ohikulkevasta julkkiksesta, vaan jos työn puolesta joudun tekemisiin. En osaa olla normaalisti. Onneksi työn luonne on sellainen, että tilanteet eivät kestä kauhean kauaa. Muutamia minuutteja. Ei ole ollut isoja julkkiksia, mutta semi-isoja kuitenkin. (Tyyliin P-P Petelius, M.A. Numminen)
Jos joku Mira Kasslin,Suski Penttilä,Sieppi tms. tulee vastaan,yritän kyllä tiirailla,että miltä luonnollisena näyttävät.On ihan itsetunnolle kehittävää yllättää näitä instatähtiä kassialma-päivänä...Just eilen näin sen täykkäreiden Sofian ja Jungerin exän Emilia Poikkeuksen.Eivät todellakaan mitään ruusuja😀😀😀
IIK IIIIIIKK IIIK IHANAA sä oot niin ihanaaa IIKKK ..tolleen yleensä huudan ja pyydän persuksiin nimmarin.
No mä alan heti kirkua ja kiljua, osoitan julkkista sormella, heilutan käsiä ylös ja alas, pyörin kuin väkkärä. Joskus pyörrynkin.
Vierailija kirjoitti:
Menen aina jotenkin ihan sekaisin, en siis ohikulkevasta julkkiksesta, vaan jos työn puolesta joudun tekemisiin. En osaa olla normaalisti. Onneksi työn luonne on sellainen, että tilanteet eivät kestä kauhean kauaa. Muutamia minuutteja. Ei ole ollut isoja julkkiksia, mutta semi-isoja kuitenkin. (Tyyliin P-P Petelius, M.A. Numminen)
Peteliusta näkee välillä kaupassa samoin ex-pääministeriä ja se vielä moikkaakin. :)
Liikun päivittäin Helsingin keskustassa, enkä ikinä nää ketään paitsi Sofi Oksasen nään aina. Tää selittyy sillä, etten kiinnitä ympärillä oleviin ihmisiin mitään huomiota, elleivät he ole todella poikkeavan näköisiä. Michael Monroen olen myös nähnyt usein Turussa.
Urpoimpia on ihmiset, jotka napsivat jotainvitun seiskakuvia. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin viettää iltaa yksityisesti ja rauhassa ja ääliöt napsivat kuvia. HALOO.
Vierailija kirjoitti:
Liikun päivittäin Helsingin keskustassa, enkä ikinä nää ketään paitsi Sofi Oksasen nään aina. Tää selittyy sillä, etten kiinnitä ympärillä oleviin ihmisiin mitään huomiota, elleivät he ole todella poikkeavan näköisiä. Michael Monroen olen myös nähnyt usein Turussa.
Olen nähnyt molemmat Helsingissä.
Näin Jenni vartiaisen Akateemisen kirja-kaupan liukuportaissa ja Jenni meni mun edellä ylös. Tuijotin hänen persettä ja kuola valui suusta. Kompastuin portaista lähtiessä siihen kynnykseen. Kuumotti vitusti.
m24
Kohtasimme Turussa asuessamme kadulla Ilkka Kanervan. Hän katsoi miestäni ja nyökkäsi. Kaiketi mieheni näytti jotenkin tutulta ja sosiaalisena miehenä Ike päätti tervehtiä. Mieheni on kaikkea muuta kuin julkkis. :D
Laila Kinnunen kyläili usein luonani. Julkkisaikoina. Normaalisti häneen suhtauduin, kaverit pyys häntä välillä laulamaan ja mua hävetti.....Mauno Koivisto kävi työpaikallani ja koitin olla huomaamaton. Sanoin kuitenkin päivää. Topi Sorsakosken kanssa liikennevaloissa. Tuijottelin häntä epäpyhästi ja Topi hymyili. Aake Kallialaan törmännyt sananmukaisesti. Siinä tuli sanottua Oho ...... Cheekin kanssa jutellu tietämättä kuka hän oli. Ja tietenkin olen nähnyt mutten pahemmin mitenkään reagoinnut lähes kaikki VainElämää tähdet, kun ne tääl kylillä pyöri.
Juu, ei tosiaan suomalaisilla bändeillä ole varaa erikoislentelyyn vaikka kuinka maailmalla suosittu olisikin.