Miksi silmistä vuotaa vesi koko ajan nykyään?
yöllä eniten ja päivisinkin ja silmänaluset ovat koko ajan rypyillä ja turvonneet?
onko mulla niin huono sisäilma?= vai vielä krapula, viimeksi join viime perjantaina
vettä kun laittaa naamalle hieman helpottaa, en tajua en
Kommentit (13)
Kuivat silmät. Tippa hoitaa oiretta, mutta ei syytä. Eli kostutustipat, mutta itse menisin myös kuivasilmäklinikalle tutkituttamaan syyn.
aika kallis 21, sillä saa jo 18 pack fosteria
oisko Temulla vastaavaa?
Kannattaa mennä silmälääkärille, jos todetaan kuivasilmäisyys saat asianmukaiset silmätipat. Turvalliset säilöntäaineettomat, pipetteissä.
SYSTANE COMPLETE SILMÄTIPAT 10 ML
21,60 €
Yksikköhinta 2 160,00 €/L
siis 2160 e litra! tuo on kusetusta, tilaan Temulta jotain myrkkyä maksanee 2 e
Vierailija kirjoitti:
aika kallis 21, sillä saa jo 18 pack fosteria
oisko Temulla vastaavaa?
Älä herranen aika tilaa sieltä mitään mitä laitat kehoosi. Niissä tuotteissa on todettu olevan vaarallisia määriä lyijyä, arsenikkiä ja tuholaistorjunta-aineita mitä sieltä saa. Osta vaikka apteekin halvimmat simätipat jos rahaa ei ole.
Vierailija kirjoitti: Kannattaa mennä silmälääkärille, jos todetaan kuivasilmäisyys saat asianmukaiset silmätipat. Turvalliset säilöntäaineettomat, pipetteissä.
mee v i t t u työttömänä lääkärille ja maksa 80 e käynti, just joo siinä on melkein koko kuun käyttörahat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kannattaa mennä silmälääkärille, jos todetaan kuivasilmäisyys saat asianmukaiset silmätipat. Turvalliset säilöntäaineettomat, pipetteissä.
mee v i t t u työttömänä lääkärille ja maksa 80 e käynti, just joo siinä on melkein koko kuun käyttörahat
Kävin viime vuonna silmälääkärillä tähän aikaan ja silloin se maksoi 140e, että ei ihan 80 eurolla selviä.
Sjögrenin syndrooma saattaa aiheuttaa kuivuutta.
Minulla ei tipat auta mitään mutta lämpöhaude kylläkin. Syy kuiva ilma ja näyttöpääte/känny.
Vierailija kirjoitti:
Sjögrenin syndrooma saattaa aiheuttaa kuivuutta.
Minulla ei tipat auta mitään mutta lämpöhaude kylläkin. Syy kuiva ilma ja näyttöpääte/känny.
tuo on muuten totta, kesällä ei vuotanut ja nyt syksyllä alkoi toinen juttu: kun katsoo kännyä tai telkkaria, niin heti alkaa silmät valumaan. jos ei kato niin ei valu niin
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja meille kaikille. Paljonko käytät kuussa rahaa alkoholiin, röökiin ja herkkuihin?
Koska Persut, Trump ja ilmastoahdistus !
Sinulla on todennäköisesti kuivat silmät. Käy apteekista hakemassa kuivansilmäntippoja, esim Systane on mulla toiminut aika hyvin.