Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit nähdessäsi julkkiksen?

Pilipoika
12.05.2016 |

Miten koet asian, kun näet julkkiksen? Onko mitään idioottimaisia tekoja?
Haltioidutko ja kerrot kaikille tutuille, että näit hänet kaupungilla ja reteilet asialla viikkokaupalla, kuten pikkukylissä on tapana?
Lyöttäydytkö seuraan ja alat kehua häntä ja mielistellä kaikin tavoin ja heittämään tyhmää vitsiä?
Tuijotatko ärsyttävyytreen asti?
Pyydät nimikirjoitusta?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen Sabina Särkän. Käänsin pääni hänen peräänsä, koska yllätyin että hän oli ilman paksua meikkipakkelia yllättävän tavis;) hiukset olivat keskiverto suomalasen hiuksia paremmat, mutta muuten tusina 20-30 vuotiaan suomi tytön näköinen. Ei mitenkään hätkähdyttävä. Paula koivuniemen nähtyäni käänsin myös pääni. Syy oli toisenlainen. Hänessä oli karismaa ja sitä jotakin mistä oikeat tähdet huomaa.

Sabinan voi käydä bongaamassa Helsingin keskustan Stokkan meikkiosastolta, näyttäis tekevän meikkikonsulentin keikkaa siellä melko usein.

Vierailija
22/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.

Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D

No voi sinua hupakkoa :) Minä olen nähnyt Tuomas Holopaisen viime syksynä Helsingin rautatieasemalla odottamassa junaa. Kävelin ohi omalle vaunulleni viereisellä raiteella ja mietin, että kas, Tuomas Holopainen :)

Saahan sitä innostua. Olen ollut Nightwish-fani jo lapsesta asti :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilin hiljattain Martti Syrjälle, kun siinä hetkessä kuvittelin sen olevan joku tuttavani. Martti pyöräytti silmiään ja hymyili takasin:)

Vierailija
24/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Hgissä kyllä näkee julkkiksia melkein joka päivä. Oon töissä keskustassa ja ainakin joka viikko näkee jonkun. Sitä vaan rekisteröi, että aha, tossa on Paula Koivuniemi tai Maria Veitola, eikä ajattele asiaa sen enempää.

Vierailija
25/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Vierailija
26/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noteeraa mitenkään.Evvk joku julkkishenkilö.

Vierailija
27/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pk-seudulla näkee melkein päivittäin julkkiksia. Täällä asuvat jättävät arjessa heidät aika hyvin rauhaan. Jossain iltaravintolassa varmaan on niitä turhan höpöttäjiäkin, mut kyllä he kadulla rauhassa saavat kävellä.

Omaan tuttavapiiriin kuuluu useampia julkkiksia. Osa tunnettuja pienemmistä asioista, muutama julkkis ihan maailman mittakaavassakin. Enpä heihin suhtaudu mitenkään erityisesti julkisuuden takia.

Vierailija
28/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.

Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D

En tunnistaisi Tuomas Holopaista. On vain hämärä muistikuva rokkitukkaisesta miehestä.

Vierailija
29/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen jos katseet kohtaa, muuten en mitenkään.

Vierailija
30/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mm. yleisurheilugaalassa ja yleisurheilun MM-kisoissa ja Ruotsi-Suomi maaottelussa vapaaehtoisena usaempi kertoja, joten aika paljon urheilu- ja muitakin julkkiksia ulkomaita myöten on tullut nähtyä ihan parin metrinkin päästä. :) Kyllähän noita julkkiksia tulee pääkaupunkiseudulla välillä vastaan.

Vierailija
31/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen koulukaverin vanhempi on tunnettu musiikkialan ihminen. Jossain yhteydessä tämä tuli esiin. Mun oli vaan pakko kysyä, että anteeksi mutta mikähän bändi on kyseessä. En ollut osannut kytkeä. Vaikka bändin tiesin ja tämän ihmisenkin jotenkin.

Vierailija
32/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mm. yleisurheilugaalassa ja yleisurheilun MM-kisoissa ja Ruotsi-Suomi maaottelussa vapaaehtoisena usaempi kertoja, joten aika paljon urheilu- ja muitakin julkkiksia ulkomaita myöten on tullut nähtyä ihan parin metrinkin päästä. :) Kyllähän noita julkkiksia tulee pääkaupunkiseudulla välillä vastaan.

Olenpa ollut samoissa juhlissa Monacon nykyisen ruhtinas Albert II kanssa. :) Vieraili Carolinen toisen pojan kanssa 2005 yleisurheilun MM-kisojen urheilijoiden viimeisessä illanvietossa, johon osa pääsin joukkueattaseana mukaan. :D

En todellakaan mennyt kysymän nimmaria. :D

Vierailija
33/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Riki Sorsan. Hieman kyllä säikäytti.

Vierailija
34/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä reagoi mitenkään. Toki mielessäni kelailen että aha, julkkishan tuossa.

Näitä näkee aika paljon Helsingissä.

Vierailija
35/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilipoika kirjoitti:

Miten koet asian, kun näet julkkiksen? Onko mitään idioottimaisia tekoja?

Haltioidutko ja kerrot kaikille tutuille, että näit hänet kaupungilla ja reteilet asialla viikkokaupalla, kuten pikkukylissä on tapana?

Lyöttäydytkö seuraan ja alat kehua häntä ja mielistellä kaikin tavoin ja heittämään tyhmää vitsiä?

Tuijotatko ärsyttävyytreen asti?

Pyydät nimikirjoitusta?

Riippuu tietenkin julkkiksesta.

Suvi Teräsniska, Tomi Metsäketo jne suomalaiset itseään täynnä olevat julkkikset---- en tee mitään, ehkä otan sellaisen halveksivan katseen 'mitäs säkin kuvittelet olevasi'

Zlatan: ensiksi punastuisin, sitten haukoisin henkeä, sen jälkeen valahtaisin kalpeaksi ja pyörtyisin.

Kuningatar Elisabeth, Jari Litmanen, Espanjan Felipe: luultavaisi niiaisin ja vähän nöyristelisin.

Bill Clinton: punastuisin.

Axl Smith: soittaisin poliisille.

Vierailija
36/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi sinua hupakkoa :) Minä olen nähnyt Tuomas Holopaisen viime syksynä Helsingin rautatieasemalla odottamassa junaa. Kävelin ohi omalle vaunulleni viereisellä raiteella ja mietin, että kas, Tuomas Holopainen :)

Minäpäs istuin viime perjantaina samassa baaripöydässä alun perin Kiteeltä olevan muusikon kanssa joka tuntee Tuomaksen ja kumppanit. Kyseisessä baarissa törmää useinkin jollain tapaa tunnettuihin muusikoihin.

M22

Vierailija
37/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aletaan mun bestiksen kanssa kiljuun ja sit vähän hihitellään ja pyydetään ehkä nimmari.

Vierailija
38/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin muutama vuosi sitten innostuin kun oli Apocalyptica samalla lennolla:). Hki-Praha.

Roudarit istuivat edessä, hauskaa seuraa olivat. Bändi istui myös tavisten seurassa, mutta heidän penkin eteen oli jonkinlainen verho viritetty. Olivat siellä takana.

Vierailija
39/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa en edes huomaa, painelen menemään niin ajatuksissani.

Vierailija
40/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs istuin viime perjantaina samassa baaripöydässä alun perin Kiteeltä olevan muusikon kanssa joka tuntee Tuomaksen ja kumppanit. Kyseisessä baarissa törmää useinkin jollain tapaa tunnettuihin muusikoihin.

M22

Kaikki kiteeläiset ovat nykyään muusikoita ja ne kaikki tuntee Holopaisen ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi